quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:57 schreef Mirage het volgende:
Ik wil een vloerkleed.
En dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:57 schreef Mirage het volgende:
Ik wil een vloerkleed.
Voor de openhaard en op een vloerkleed zekerquote:
In de auto die op het vloerkleed staat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor de openhaard en op een vloerkleed zeker
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heeft mijn man dat waarschijnlijk voorzien.quote:
maak ene proefrit en kom niet terug !quote:Ik wil een nieuwe auto.
wat zijn wij mannen af en toe sluw hequote:Op dinsdag 27 december 2005 10:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dan heeft mijn man dat waarschijnlijk voorzien.
Ik zal wel weer gepraat hebben in mijn slaap.
Want mijn pasjes zijn nergens te vinden !!
die heerlijke chaoot van mij heeft ze "per ongeluk" in zijn zak gestopt en mee genomen naar zijn werk..
![]()
[..]
maak ene proefrit en kom niet terug !![]()
Jij snapt hemquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook... ik had een vloerkleed. Meer dan een. Maar George heet ze allemaal ondergezeken. Die heeft een voorliefde voor piesen op vloerkleden en pantoffels.
![]()
daar mag je niet om lachen.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
daar mag je niet om lachen.
Zulke dingen zijn heel frustrerend![]()
hij heeft vast wel een dure hobby... verkoop de tv/auto/modelspoortreintjesquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef Mirage het volgende:
Zow, ik ben mijn opstandigheid/flauwheid weer kwijt voor vandaag.
Nu maar eens kjiken of ik sluwer dan mijn wederhelfft kan zijn en ergens anders geld vandaag kan toveren![]()
Heeft hij alsnog een kleed op de vloer liggen als hij thuis komt.
Toveren?? Hoor ik het woord toveren?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef Mirage het volgende:
Zow, ik ben mijn opstandigheid/flauwheid weer kwijt voor vandaag.
Nu maar eens kjiken of ik sluwer dan mijn wederhelfft kan zijn en ergens anders geld vandaag kan toveren![]()
Heeft hij alsnog een kleed op de vloer liggen als hij thuis komt.
leuk is dat he!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:Krijg net een foontje van een ouwe vriend van wie ik al jaaaaaren niks gehoord had.
Hij belde om te vertellen dat zn vrouw hem heeft verlaten en het zijn huis heeft moeten verkopen.quote:
Leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:Krijg net een foontje van een ouwe vriend van wie ik al jaaaaaren niks gehoord had.
Nee hoor.... het gaat juist heel erg goed met hem. Heeft ook es een vaste vriendin waarmee hij uiterst tevreden is voor de verandering. Heb ik van hem ook nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij belde om te vertellen dat zn vrouw hem heeft verlaten en het zijn huis heeft moeten verkopen.
Dat kan het ook hebben ingehouden
Okquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor.... het gaat juist heel erg goed met hem. Heeft ook es een vaste vriendin waarmee hij uiterst tevreden is voor de verandering. Heb ik van hem ook nooit van gehoord.![]()
Zo, die had ook een goeie kerst achter de rug dan!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
Ik moest net bij mijn werkgever komen in zijn kantoor![]()
ik dacht echt van shit wat heb ik nou weer gedaan![]()
Krijg ik gewoon salarisverhoging
Goody...Nieuw huis komt eraan. Nou nog die vriendinquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
Ben ik mee bezigquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goody...Nieuw huis komt eraan. Nou nog die vriendin![]()
als iemand een blikje aantrekkelijke, vrijgezellige en gewillige vrouwen kan opentrekken hou ik me ook aanbevolenquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alles ok?quote:Op woensdag 28 december 2005 08:31 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
ik moest 20 min wachten voor er iemand met een sleutel van het pand was ...quote:Op woensdag 28 december 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ongeveer hetzelfde.. er zijn mensen maar die zeggen niks..
jubsquote:Op woensdag 28 december 2005 08:55 schreef Bastard het volgende:
Dat is last.. wat doe je voor werk dan (ICT?)
Sales.. die stressquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sales.. die stress
Ik doe 1e en 2e lijn support om dingen die zijn verkocht
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:19 schreef Bastard het volgende:
Soms is het meer een cursus windows inderdaad
komt dat?quote:
beterschap!quote:
Bedanktquote:Op woensdag 28 december 2005 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beterschap!veel sauna-en en sporten
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal![]()
Waarom zijn al onze klanten nou niet op vakantiehet is gewoon druk vandaag
En ik moet volgend jaar ook andere taken gaan doen waar ik me een beetje op wou voorbereiden, maar dat komt er gewoon niet van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |