quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:24 schreef Svensational het volgende:
Mirage, was jij vroeger kleuterjuf?
Ik heb idd de PABO gedaan, en heb zowel eventjes voor kleutergroepen als een groep 8 gestaan.quote:Op zondag 25 december 2005 12:32 schreef Svensational het volgende:---> [afbeelding]
---> [afbeelding]
[..]
Wat leuk !quote:Op zondag 25 december 2005 12:49 schreef Svensational het volgende:
Ja sorry hoor! Maar ik doe nu PABO en loop stage in de kleuterklas, vandaar dat ik het me afvroeg
.
tuurlijjk. Ik ben nu 36 en voel me nog steeds een kind. Dat veranderd niets.quote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Mirage het volgende:
vroeger !![]()
![]()
Ik ben nu bijna 27...
ik hoop dat dat jong genoeg is om nog niet over "vroeger" te hoeven spreken![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Mirage het volgende:
vroeger !![]()
![]()
Ik ben nu bijna 27...
ik hoop dat dat jong genoeg is om nog niet over "vroeger" te hoeven spreken![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 11:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik bleef er bijna in
Oversight, kwam aangerend "wat is er, wat is er ? Huil je of lach je ? "
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Mirage het volgende:
vroeger !![]()
![]()
Ik ben nu bijna 27...
quote:Op zondag 25 december 2005 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je had me juf in groep 8 kunnen zijn
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 20:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
1. ow juf wat doet u nu![]()
2.ja ik weet het ik ben stout geweest
3.idd ik denk ook dat prive les goed gaat werken
quote:
Misschien wel om je te laten bijdragen aan iets beters dan hoe het nu allemaal is. Om je niet af te wenden maar mee na te denken over hoe het anders kan?quote:Op zondag 25 december 2005 22:42 schreef Metro2005 het volgende:
Bah, net een stuk van de film The haunting zitten kijken. Geen film voor 's avonds in 5.1 geuild als je in je eentje bentdie film is echt fucking eng
![]()
Ik zit trouwens net eens het nieuws te lezen op de Frontpage en ik dacht bij mezelf: is de wereld eigenlijk wel echt, is er werkelijk zoveel ellende op de wereld? Waarom maak ik het nooit mee?
Waarom lijkt mijn eigen kleine wereldje altijd de dans te ontspringen aan natuurrampen, moorden ed?
Wat is de meerwaarde van het nieuws lezen aan je leven eigenlijk. Je word er hoogstens depressief van, is dat dan de bedoeling? Is het bedoeld om te laten zien dat je het zo slecht nog niet hebt, onder het mom het kan altijd erger?
Zomaar een gedachtenkronkeltje hoor
the haunting is leuk idd.. heb hem hier op DVDquote:Op zondag 25 december 2005 22:42 schreef Metro2005 het volgende:
Bah, net een stuk van de film The haunting zitten kijken. Geen film voor 's avonds in 5.1 geuild als je in je eentje bentdie film is echt fucking eng
![]()
Ik zit trouwens net eens het nieuws te lezen op de Frontpage en ik dacht bij mezelf: is de wereld eigenlijk wel echt, is er werkelijk zoveel ellende op de wereld? Waarom maak ik het nooit mee?
Waarom lijkt mijn eigen kleine wereldje altijd de dans te ontspringen aan natuurrampen, moorden ed?
Wat is de meerwaarde van het nieuws lezen aan je leven eigenlijk. Je word er hoogstens depressief van, is dat dan de bedoeling? Is het bedoeld om te laten zien dat je het zo slecht nog niet hebt, onder het mom het kan altijd erger?
Zomaar een gedachtenkronkeltje hoor
quote:Op maandag 26 december 2005 12:18 schreef Mirage het volgende:
Nou, ik doe vandaag net alsof er geen kerst is.
Kerst
Mijn wasmachine staat net aan.
Ik ben andere was aan het opvouwen.
en ik als het aan mij ligt tieft ik nu meteen de kerstboom er nog uit.
Hier ook een vreemde kerst achter de rug, Kerstavond 1 zieke op bed, 1 ste kerstdag nummer 2 ziek op bed maar nummer 1 weer redelijk op de benen, tweede kerstdag nummer 3 ziek op bed (nou ja bank) maar wel de hele nacht van wc naar emmer naar bed gelopen (dus zoessie volgens mij zag je het gewoon aankomen), maar nummer 1 en 2 weer beide redelijk op de been!quote:Op maandag 26 december 2005 12:18 schreef Mirage het volgende:
Nou, ik doe vandaag net alsof er geen kerst is.
Kerst
quote:Op maandag 26 december 2005 12:34 schreef Mirage het volgende:
dat is ook niet leuk...
alhoewel ik liever mijn ingewanden eruit zou kotsen dan dat ik mij voel zoals ik mij dit weekend voel.
(maar dat is dan weer persoonlijk en omdat het eenmaal is zoals het is.. als ik boven eneemmer hing dacht ik misschien wel weer anders.. )
Heb je dus wel dubbel werk aan gehad, twee taarten maken en er maar 1 opkunnen eten, GRRRRRRRRquote:Op zondag 25 december 2005 19:24 schreef nokwanda het volgende:
@Dacuslettetje![]()
Je vroeg wat wij zouden gaan doen vandaag.
Nou .... mijn paps kwam met zjin vrouw. Zij brachten het eten mee en ik zorgde voor de appeltaart en de zuip. Had gisteravond een appeltaart gebakken. Helaas was die jammerlijk mislukt
Ander merk meel of zo. Iets teveel boter in het deeg. Over te heet waardoor de bovenkant zwart, maar de binnenkand rauw was.![]()
![]()
Nou ja... had gelukkig genoeg in huis voor twee stuks. Heb vanmiddag een andere gebakken. Die is prima gelukt.![]()
Paps en vrouwlief zijn net weg. En ik weer aan de fok dus.
ach... ja....mwoah.quote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Heb je dus wel dubbel werk aan gehad, twee taarten maken en er maar 1 opkunnen eten, GRRRRRRRR
Voor de rest was het wel gezellig?
Weet je wat?quote:Op maandag 26 december 2005 12:59 schreef draculettetje het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRR en meer weet ik er niet van te zeggen .... einde kerstgedachte!![]()
Heel soms bedenk ik ook dat soort "oplossingen", maar gelijkertijd denk ik dan...quote:Op maandag 26 december 2005 13:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je wat?
Ik ga mijn bad laten vollopen, gooi er een lekkere olie in. Daarna ga ik mezelf optutten zodat ik er iig niet uitzie zoals ik me voel. Gister ook gedaan en dat hielp een beetje.
Je hebt van die dagen................quote:Op maandag 26 december 2005 13:18 schreef nokwanda het volgende:daar trof ik een verse kattedrol aan en stootte ik wederom mijn vinger waarmee ik gister tussen de deur zat........Echt.......tragie-komedie hiero
![]()
Doe maar suc7 of 8 of zo.
dat komt omdat je een vrouw bentquote:Op maandag 26 december 2005 13:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heel soms bedenk ik ook dat soort "oplossingen", maar gelijkertijd denk ik dan...
"tegen de tijd dat ik uit bad /onder de douche vandaan kom en ik weer aangekleed/opgetut ben dan is de dag voorbij.
That's the whole idea.quote:Op maandag 26 december 2005 13:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heel soms bedenk ik ook dat soort "oplossingen", maar gelijkertijd denk ik dan...
"tegen de tijd dat ik uit bad /onder de douche vandaan kom en ik weer aangekleed/opgetut ben dan is de dag voorbij.
Wij vrouwen KUNNEN dat ook in 15 minuten. Maar op dagen als deze WILLEN we dat niet.quote:Op maandag 26 december 2005 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat komt omdat je een vrouw bentwij mannen kunnen dat in 15 minuten
als je wil ontspannen en je stress en tranen weg wil spoelen dan ben je niein 15 minuten klaar.quote:Op maandag 26 december 2005 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar dan denk ik.. dan ben ik schoon en waarvoor ???quote:Op maandag 26 december 2005 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
That's the whole idea.![]()
DE oplossing dus. Hoewel een beetje zoutzuur in het badwater misschien ook wel een oplossing zou zijn.
speak for yourselfquote:Op maandag 26 december 2005 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
looks like someone needs a footmassagequote:Op maandag 26 december 2005 13:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja maar dan denk ik.. dan ben ik schoon en waarvoor ???
Dan ga ik liever meteen in bed liggen met mijn hoofd onder de dekens in de hoop dat het maar snel morgen is.
Maar dat kan ook niet want dan gebeurd er helemaal niets en ben ik morgen ook niet in mijn hum.
misschien toch goed dat Semmetje niet op zolder heeft geslapen....quote:Op maandag 26 december 2005 12:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hier ook een vreemde kerst achter de rug, Kerstavond 1 zieke op bed, 1 ste kerstdag nummer 2 ziek op bed maar nummer 1 weer redelijk op de benen, tweede kerstdag nummer 3 ziek op bed (nou ja bank) maar wel de hele nacht van wc naar emmer naar bed gelopen (dus zoessie volgens mij zag je het gewoon aankomen), maar nummer 1 en 2 weer beide redelijk op de been!
Daarvoor ook een hele vervelende entiteit weggehaald, maar op 1 of andere manier wou die niet.
Ging van nummer 1 naar 2 naar 3 toen naar zolder en weer terug naar 1. uiteindelijk wel gelukt!
Maar gelukkig mij niet lastig gevallen!
ach ja hadden we wat moeten schuiven...... had best gekund.......quote:Op maandag 26 december 2005 18:16 schreef vamperotica het volgende:
[..]
misschien toch goed dat Semmetje niet op zolder heeft geslapen....
quote:
Daarvoor ook een hele vervelende entiteit weggehaald, maar op 1 of andere manier wou die niet.quote:Op maandag 26 december 2005 20:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ach ja hadden we wat moeten schuiven...... had best gekund.......
maar volgende week slapen we samen in hetzelfde huisje!![]()
of semmetje ook ziek?
hij is nu toch wegquote:Op maandag 26 december 2005 20:45 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Daarvoor ook een hele vervelende entiteit weggehaald, maar op 1 of andere manier wou die niet.
Ging van nummer 1 naar 2 naar 3 toen naar zolder en weer terug naar 1. uiteindelijk wel gelukt!
Maar gelukkig mij niet lastig gevallen!
quote:Op maandag 26 december 2005 20:40 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
en nu maar hopen dat hij de logica van zijn vader en de looks van zijn moeder heeft
Ow.... Dan had t nie zoveel uitgemaakt neequote:Op maandag 26 december 2005 20:52 schreef draculettetje het volgende:
was al, diezelfde avond (geloof vrijdag)
Moet ik denken aan Urquhart Castle aan Loch Nessquote:Op maandag 26 december 2005 22:37 schreef Urquhart het volgende:
Met een nieuwe username
Omdat hij de combinatie van ThomasBerge + wachtwoord niet meer pakte
Daar moet je aan denkenquote:Op maandag 26 december 2005 22:38 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Moet ik denken aan Urquhart Castle aan Loch Ness![]()
Wel es geweest?quote:Op maandag 26 december 2005 22:40 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Daar moet je aan denken
Het was het eerste wat in me opkwam bij het bedenken van een nieuwe username.
Vooral ooit doen!!quote:Op maandag 26 december 2005 22:42 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, maar heb wel altijd al interesse gehad in Loch Ness en de legende daarom heen.
ik ga waarschijnlijk eind jan. begin feb. met mn vriendinnetjequote:Op maandag 26 december 2005 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vooral ooit doen!!
Heb het met EW samen 3,5 jaar geleden gedaan. 2 weken Highlands. Wil altijd nog een keer terug.
Ja, beter dan Thomas bergequote:Op maandag 26 december 2005 22:45 schreef Urquhart het volgende:
Ik vond het ook wel in het Tru-sfeertje passen
quote:Op maandag 26 december 2005 22:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik ga waarschijnlijk eind jan. begin feb. met mn vriendinnetje
nope nog niet ... nog niet eens geboekt e.d.quote:Op maandag 26 december 2005 23:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Cool... Al een beetje een route uitgezet?
Vierenquote:Op maandag 26 december 2005 23:08 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nope nog niet ... nog niet eens geboekt e.d.
vandaag een half jaar verkering![]()
graag.... deze relatie is alles behalve perfectquote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vieren![]()
Heb nog wel wat tips voor je als je ze wilt.
Maar wel morgen. Nu ga ik![]()
dat hoort zo.quote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
graag.... deze relatie is alles behalve perfect
quote:Op maandag 26 december 2005 23:43 schreef Mirage het volgende:
[..]
dat hoort zo.
perfecte relaties bestaan niet..
die zijn fake !
zeg jij dat of zegt zij dat ?quote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
de relatie hoeft ook niet perfect te zijn... maar hij is echt ver van perfect... ietsjes perfecter zou wel mogen anders kan ik vertellen dat we het jaar niet halen
quote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef coz het volgende:
mirage , je signature .. wat doe je ??
quote:Op maandag 26 december 2005 23:46 schreef Mirage het volgende:
[..]
zeg jij dat of zegt zij dat ?
Als zij dat zegt zou ik een zwangerschaps test voor d'r kopen.
![]()
you are not the only onequote:Op dinsdag 27 december 2005 09:06 schreef Metro2005 het volgende:
Mogge, ik zit alweer op mijn werk vandaag![]()
Helaas... ik ben op het moment niet de juiste persoon om daar tips over te geven.quote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
graag.... deze relatie is alles behalve perfect
je bedoelt met een andere vrouw afreizen naar een ver land om daar weken achter elkaar heerlijke stomenede passievolle tedere harde veel sex te hebben?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:19 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helaas... ik ben op het moment niet de juiste persoon om daar tips over te geven.![]()
Reistips wel![]()
Euhhh... neu... dat bedoelde ik eigenlijk niet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je bedoelt met een andere vrouw afreizen naar een ver land om daar weken achter elkaar heerlijke stomenede passievolle tedere harde veel sex te hebben?
Ja, da's waar. Nou ja... moet je het maar met de mijne doen.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Euhhh... neu... dat bedoelde ik eigenlijk niet.![]()
Kan beter maar niet hopeloos. En denk je dat het beter gaat worden na verloop van tijd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ow...
ach t kan beter... maar t is niet hopeloos![]()
He lekker, jij houdt vast wel van sterke koffiequote:Op dinsdag 27 december 2005 09:34 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, da's waar. Nou ja... moet je het maar met de mijne doen.![]()
i hope soquote:Op dinsdag 27 december 2005 09:41 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kan beter maar niet hopeloos. En denk je dat het beter gaat worden na verloop van tijd?
wrom dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:57 schreef Mirage het volgende:
Ik wil een vloerkleed.
senseo dark roast. En als zelfgezet sterk en zoet.quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
He lekker, jij houdt vast wel van sterke koffie
Ik wil een vriendinquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:00 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wrom dan?
ik wil een openhaard
quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:57 schreef Mirage het volgende:
Ik wil een vloerkleed.
En dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 09:57 schreef Mirage het volgende:
Ik wil een vloerkleed.
Voor de openhaard en op een vloerkleed zekerquote:
In de auto die op het vloerkleed staat.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Voor de openhaard en op een vloerkleed zeker
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dan heeft mijn man dat waarschijnlijk voorzien.quote:
maak ene proefrit en kom niet terug !quote:Ik wil een nieuwe auto.
wat zijn wij mannen af en toe sluw hequote:Op dinsdag 27 december 2005 10:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
Dan heeft mijn man dat waarschijnlijk voorzien.
Ik zal wel weer gepraat hebben in mijn slaap.
Want mijn pasjes zijn nergens te vinden !!
die heerlijke chaoot van mij heeft ze "per ongeluk" in zijn zak gestopt en mee genomen naar zijn werk..
![]()
[..]
maak ene proefrit en kom niet terug !![]()
Jij snapt hemquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ook... ik had een vloerkleed. Meer dan een. Maar George heet ze allemaal ondergezeken. Die heeft een voorliefde voor piesen op vloerkleden en pantoffels.
![]()
daar mag je niet om lachen.quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:02 schreef Mirage het volgende:
[..]
daar mag je niet om lachen.
Zulke dingen zijn heel frustrerend![]()
hij heeft vast wel een dure hobby... verkoop de tv/auto/modelspoortreintjesquote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef Mirage het volgende:
Zow, ik ben mijn opstandigheid/flauwheid weer kwijt voor vandaag.
Nu maar eens kjiken of ik sluwer dan mijn wederhelfft kan zijn en ergens anders geld vandaag kan toveren![]()
Heeft hij alsnog een kleed op de vloer liggen als hij thuis komt.
Toveren?? Hoor ik het woord toveren?quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:14 schreef Mirage het volgende:
Zow, ik ben mijn opstandigheid/flauwheid weer kwijt voor vandaag.
Nu maar eens kjiken of ik sluwer dan mijn wederhelfft kan zijn en ergens anders geld vandaag kan toveren![]()
Heeft hij alsnog een kleed op de vloer liggen als hij thuis komt.
leuk is dat he!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:Krijg net een foontje van een ouwe vriend van wie ik al jaaaaaren niks gehoord had.
Hij belde om te vertellen dat zn vrouw hem heeft verlaten en het zijn huis heeft moeten verkopen.quote:
Leukquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:28 schreef nokwanda het volgende:Krijg net een foontje van een ouwe vriend van wie ik al jaaaaaren niks gehoord had.
Nee hoor.... het gaat juist heel erg goed met hem. Heeft ook es een vaste vriendin waarmee hij uiterst tevreden is voor de verandering. Heb ik van hem ook nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:31 schreef Bastard het volgende:
[..]
Hij belde om te vertellen dat zn vrouw hem heeft verlaten en het zijn huis heeft moeten verkopen.
Dat kan het ook hebben ingehouden
Okquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:35 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee hoor.... het gaat juist heel erg goed met hem. Heeft ook es een vaste vriendin waarmee hij uiterst tevreden is voor de verandering. Heb ik van hem ook nooit van gehoord.![]()
Zo, die had ook een goeie kerst achter de rug dan!quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
Ik moest net bij mijn werkgever komen in zijn kantoor![]()
ik dacht echt van shit wat heb ik nou weer gedaan![]()
Krijg ik gewoon salarisverhoging
Goody...Nieuw huis komt eraan. Nou nog die vriendinquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:53 schreef Metro2005 het volgende:
Ben ik mee bezigquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Goody...Nieuw huis komt eraan. Nou nog die vriendin![]()
als iemand een blikje aantrekkelijke, vrijgezellige en gewillige vrouwen kan opentrekken hou ik me ook aanbevolenquote:Op dinsdag 27 december 2005 10:07 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alles ok?quote:Op woensdag 28 december 2005 08:31 schreef vamperotica het volgende:
mogguh
ik moest 20 min wachten voor er iemand met een sleutel van het pand was ...quote:Op woensdag 28 december 2005 08:51 schreef Bastard het volgende:
Ik heb ongeveer hetzelfde.. er zijn mensen maar die zeggen niks..
jubsquote:Op woensdag 28 december 2005 08:55 schreef Bastard het volgende:
Dat is last.. wat doe je voor werk dan (ICT?)
Sales.. die stressquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:01 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sales.. die stress
Ik doe 1e en 2e lijn support om dingen die zijn verkocht
quote:Op woensdag 28 december 2005 09:19 schreef Bastard het volgende:
Soms is het meer een cursus windows inderdaad
komt dat?quote:
beterschap!quote:
Bedanktquote:Op woensdag 28 december 2005 10:18 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
beterschap!veel sauna-en en sporten
quote:Op woensdag 28 december 2005 11:00 schreef Metro2005 het volgende:
mogge allemaal![]()
Waarom zijn al onze klanten nou niet op vakantiehet is gewoon druk vandaag
En ik moet volgend jaar ook andere taken gaan doen waar ik me een beetje op wou voorbereiden, maar dat komt er gewoon niet van
"mijn printer doet het niet..... en ow.. kunnen jullie die stekker er niet af knippen die hier los over de vloer hangt ? Ik struikel er iedere keer over"quote:Op woensdag 28 december 2005 09:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
heb ik ook wel eens gedaan... dat volk belt me ook nog wel eens pfff ik haat al die n00b vragen.. zinnige vragen oke maar af en toe
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |