quote:Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
eglantier??? Daar woon ik op het moment ook dicht bij in de buurt en 1 maart krijgen we de sleutel voor het huisje in de dreven!!!!
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:24 schreef Svensational het volgende:
Mirage, was jij vroeger kleuterjuf?
Ik heb idd de PABO gedaan, en heb zowel eventjes voor kleutergroepen als een groep 8 gestaan.quote:Op zondag 25 december 2005 12:32 schreef Svensational het volgende:---> [afbeelding]
---> [afbeelding]
[..]
Wat leuk !quote:Op zondag 25 december 2005 12:49 schreef Svensational het volgende:
Ja sorry hoor! Maar ik doe nu PABO en loop stage in de kleuterklas, vandaar dat ik het me afvroeg
.
tuurlijjk. Ik ben nu 36 en voel me nog steeds een kind. Dat veranderd niets.quote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Mirage het volgende:
vroeger !![]()
![]()
Ik ben nu bijna 27...
ik hoop dat dat jong genoeg is om nog niet over "vroeger" te hoeven spreken![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Mirage het volgende:
vroeger !![]()
![]()
Ik ben nu bijna 27...
ik hoop dat dat jong genoeg is om nog niet over "vroeger" te hoeven spreken![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 11:21 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik bleef er bijna in
Oversight, kwam aangerend "wat is er, wat is er ? Huil je of lach je ? "
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Mirage het volgende:
vroeger !![]()
![]()
Ik ben nu bijna 27...
quote:Op zondag 25 december 2005 15:04 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
je had me juf in groep 8 kunnen zijn
![]()
![]()
quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 20:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
![]()
1. ow juf wat doet u nu![]()
2.ja ik weet het ik ben stout geweest
3.idd ik denk ook dat prive les goed gaat werken
quote:
Misschien wel om je te laten bijdragen aan iets beters dan hoe het nu allemaal is. Om je niet af te wenden maar mee na te denken over hoe het anders kan?quote:Op zondag 25 december 2005 22:42 schreef Metro2005 het volgende:
Bah, net een stuk van de film The haunting zitten kijken. Geen film voor 's avonds in 5.1 geuild als je in je eentje bentdie film is echt fucking eng
![]()
Ik zit trouwens net eens het nieuws te lezen op de Frontpage en ik dacht bij mezelf: is de wereld eigenlijk wel echt, is er werkelijk zoveel ellende op de wereld? Waarom maak ik het nooit mee?
Waarom lijkt mijn eigen kleine wereldje altijd de dans te ontspringen aan natuurrampen, moorden ed?
Wat is de meerwaarde van het nieuws lezen aan je leven eigenlijk. Je word er hoogstens depressief van, is dat dan de bedoeling? Is het bedoeld om te laten zien dat je het zo slecht nog niet hebt, onder het mom het kan altijd erger?
Zomaar een gedachtenkronkeltje hoor
the haunting is leuk idd.. heb hem hier op DVDquote:Op zondag 25 december 2005 22:42 schreef Metro2005 het volgende:
Bah, net een stuk van de film The haunting zitten kijken. Geen film voor 's avonds in 5.1 geuild als je in je eentje bentdie film is echt fucking eng
![]()
Ik zit trouwens net eens het nieuws te lezen op de Frontpage en ik dacht bij mezelf: is de wereld eigenlijk wel echt, is er werkelijk zoveel ellende op de wereld? Waarom maak ik het nooit mee?
Waarom lijkt mijn eigen kleine wereldje altijd de dans te ontspringen aan natuurrampen, moorden ed?
Wat is de meerwaarde van het nieuws lezen aan je leven eigenlijk. Je word er hoogstens depressief van, is dat dan de bedoeling? Is het bedoeld om te laten zien dat je het zo slecht nog niet hebt, onder het mom het kan altijd erger?
Zomaar een gedachtenkronkeltje hoor
quote:Op maandag 26 december 2005 12:18 schreef Mirage het volgende:
Nou, ik doe vandaag net alsof er geen kerst is.
Kerst
Mijn wasmachine staat net aan.
Ik ben andere was aan het opvouwen.
en ik als het aan mij ligt tieft ik nu meteen de kerstboom er nog uit.
Hier ook een vreemde kerst achter de rug, Kerstavond 1 zieke op bed, 1 ste kerstdag nummer 2 ziek op bed maar nummer 1 weer redelijk op de benen, tweede kerstdag nummer 3 ziek op bed (nou ja bank) maar wel de hele nacht van wc naar emmer naar bed gelopen (dus zoessie volgens mij zag je het gewoon aankomen), maar nummer 1 en 2 weer beide redelijk op de been!quote:Op maandag 26 december 2005 12:18 schreef Mirage het volgende:
Nou, ik doe vandaag net alsof er geen kerst is.
Kerst
quote:Op maandag 26 december 2005 12:34 schreef Mirage het volgende:
dat is ook niet leuk...
alhoewel ik liever mijn ingewanden eruit zou kotsen dan dat ik mij voel zoals ik mij dit weekend voel.
(maar dat is dan weer persoonlijk en omdat het eenmaal is zoals het is.. als ik boven eneemmer hing dacht ik misschien wel weer anders.. )
Heb je dus wel dubbel werk aan gehad, twee taarten maken en er maar 1 opkunnen eten, GRRRRRRRRquote:Op zondag 25 december 2005 19:24 schreef nokwanda het volgende:
@Dacuslettetje![]()
Je vroeg wat wij zouden gaan doen vandaag.
Nou .... mijn paps kwam met zjin vrouw. Zij brachten het eten mee en ik zorgde voor de appeltaart en de zuip. Had gisteravond een appeltaart gebakken. Helaas was die jammerlijk mislukt
Ander merk meel of zo. Iets teveel boter in het deeg. Over te heet waardoor de bovenkant zwart, maar de binnenkand rauw was.![]()
![]()
Nou ja... had gelukkig genoeg in huis voor twee stuks. Heb vanmiddag een andere gebakken. Die is prima gelukt.![]()
Paps en vrouwlief zijn net weg. En ik weer aan de fok dus.
ach... ja....mwoah.quote:Op maandag 26 december 2005 12:36 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Heb je dus wel dubbel werk aan gehad, twee taarten maken en er maar 1 opkunnen eten, GRRRRRRRR
Voor de rest was het wel gezellig?
Weet je wat?quote:Op maandag 26 december 2005 12:59 schreef draculettetje het volgende:
GRRRRRRRRRRRRRRRRR en meer weet ik er niet van te zeggen .... einde kerstgedachte!![]()
Heel soms bedenk ik ook dat soort "oplossingen", maar gelijkertijd denk ik dan...quote:Op maandag 26 december 2005 13:02 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Weet je wat?
Ik ga mijn bad laten vollopen, gooi er een lekkere olie in. Daarna ga ik mezelf optutten zodat ik er iig niet uitzie zoals ik me voel. Gister ook gedaan en dat hielp een beetje.
Je hebt van die dagen................quote:Op maandag 26 december 2005 13:18 schreef nokwanda het volgende:daar trof ik een verse kattedrol aan en stootte ik wederom mijn vinger waarmee ik gister tussen de deur zat........Echt.......tragie-komedie hiero
![]()
Doe maar suc7 of 8 of zo.
dat komt omdat je een vrouw bentquote:Op maandag 26 december 2005 13:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heel soms bedenk ik ook dat soort "oplossingen", maar gelijkertijd denk ik dan...
"tegen de tijd dat ik uit bad /onder de douche vandaan kom en ik weer aangekleed/opgetut ben dan is de dag voorbij.
That's the whole idea.quote:Op maandag 26 december 2005 13:20 schreef Mirage het volgende:
[..]
Heel soms bedenk ik ook dat soort "oplossingen", maar gelijkertijd denk ik dan...
"tegen de tijd dat ik uit bad /onder de douche vandaan kom en ik weer aangekleed/opgetut ben dan is de dag voorbij.
Wij vrouwen KUNNEN dat ook in 15 minuten. Maar op dagen als deze WILLEN we dat niet.quote:Op maandag 26 december 2005 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dat komt omdat je een vrouw bentwij mannen kunnen dat in 15 minuten
als je wil ontspannen en je stress en tranen weg wil spoelen dan ben je niein 15 minuten klaar.quote:Op maandag 26 december 2005 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ja maar dan denk ik.. dan ben ik schoon en waarvoor ???quote:Op maandag 26 december 2005 13:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
That's the whole idea.![]()
DE oplossing dus. Hoewel een beetje zoutzuur in het badwater misschien ook wel een oplossing zou zijn.
speak for yourselfquote:Op maandag 26 december 2005 13:30 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
looks like someone needs a footmassagequote:Op maandag 26 december 2005 13:34 schreef Mirage het volgende:
[..]
ja maar dan denk ik.. dan ben ik schoon en waarvoor ???
Dan ga ik liever meteen in bed liggen met mijn hoofd onder de dekens in de hoop dat het maar snel morgen is.
Maar dat kan ook niet want dan gebeurd er helemaal niets en ben ik morgen ook niet in mijn hum.
misschien toch goed dat Semmetje niet op zolder heeft geslapen....quote:Op maandag 26 december 2005 12:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
Hier ook een vreemde kerst achter de rug, Kerstavond 1 zieke op bed, 1 ste kerstdag nummer 2 ziek op bed maar nummer 1 weer redelijk op de benen, tweede kerstdag nummer 3 ziek op bed (nou ja bank) maar wel de hele nacht van wc naar emmer naar bed gelopen (dus zoessie volgens mij zag je het gewoon aankomen), maar nummer 1 en 2 weer beide redelijk op de been!
Daarvoor ook een hele vervelende entiteit weggehaald, maar op 1 of andere manier wou die niet.
Ging van nummer 1 naar 2 naar 3 toen naar zolder en weer terug naar 1. uiteindelijk wel gelukt!
Maar gelukkig mij niet lastig gevallen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |