quote:Op woensdag 28 december 2005 16:28 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Waarom niet?
[..]ik leef met je mee
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:07 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
me nieuwe vriendin is geen vampier
if u know what i mean
t was meer zon spies...quote:Op woensdag 28 december 2005 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
auw... sorry
Nou ja.... ze ontsnapt iig aan het zilveren mes
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:55 schreef nokwanda het volgende:
[..]
auw... sorry
Nou ja.... ze ontsnapt iig aan het de zilveren mes kogel
vuurwapens zijn zo afstandelijk voor een moordquote:
Kinky... de spiesquote:Op woensdag 28 december 2005 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t was meer zon spies...![]()
vanavond maar eens een goed gesprek met haar houden.
![]()
Grin, bij mij kunnen ze het niet zien, maar aan mijn humeur merken ze het des te meerquote:Op woensdag 28 december 2005 13:38 schreef vamperotica het volgende:
Vanaf hoever in de zwangerschap is het normaal dat de "buitenwereld" iets zwangerigs kan zien?
ik krijg nou al maanden de rekening voor die telefoon die ze nooit hebben aangesloten hier.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef draculettetje het volgende:
over helpdesk van upc / chello gesproken, weet niet of ik het al eerder had gemeld,
maar hier (mijn tijdelijke verbllijfplaats) hebben ze ook telefonie en internet van upc
loopt al vanaf oktober regelmatig fout, met de telefoonaansluiting
laatst voor de zoveelste keer gebeld (met mobiel) dat ie er alweer uitlag (krijgt geen kiestoon en ander krijgt in gesprekstoon) Dit was al bijna een week zo.
Dus toch maar bij klantenservice gevraagd of we iemand te spreken konden krijgen die er meer verstand van heeft en anders mocht upc de stekkers eruit trekken..... moment u wordt doorverbonden....
afdeling opzeggingen!!!!!!![]()
ow en vampje je hebt ook al een mooi zichtbaar zwanger zijn buikje![]()
![]()
En die persoon? Belt die gratis?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik krijg nou al maanden de rekening voor die telefoon die ze nooit hebben aangesloten hier.
![]()
( als je het nummer belt krijg je iemand anders uit een naburig gelegen dorpje)
ja meestal snappen ze dat soort fouten niet snelquote:Op woensdag 28 december 2005 18:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
ik krijg nou al maanden de rekening voor die telefoon die ze nooit hebben aangesloten hier.
![]()
Buikje????quote:Op woensdag 28 december 2005 18:07 schreef draculettetje het volgende:
over helpdesk van upc / chello gesproken, weet niet of ik het al eerder had gemeld,
maar hier (mijn tijdelijke verbllijfplaats) hebben ze ook telefonie en internet van upc
loopt al vanaf oktober regelmatig fout, met de telefoonaansluiting
laatst voor de zoveelste keer gebeld (met mobiel) dat ie er alweer uitlag (krijgt geen kiestoon en ander krijgt in gesprekstoon) Dit was al bijna een week zo.
Dus toch maar bij klantenservice gevraagd of we iemand te spreken konden krijgen die er meer verstand van heeft en anders mocht upc de stekkers eruit trekken..... moment u wordt doorverbonden....
afdeling opzeggingen!!!!!!![]()
ow en vampje je hebt ook al een mooi zichtbaar zwanger zijn buikje![]()
![]()
quote:Op woensdag 28 december 2005 18:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
![]()
Denk dat jij je ogen na moet laten kijken....quote:Op woensdag 28 december 2005 19:36 schreef draculettetje het volgende:
ik vin van niet hoor of je moet vanaf het weekend ineens ontploft zijn!
heb je al idee hoe laat je wegrijd daar vrijdag? en of hij vrij is maandag?
quote:Op woensdag 28 december 2005 16:57 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
t was meer zon spies...![]()
vanavond maar eens een goed gesprek met haar houden.
![]()
quote:
Mag ik aannemen dat je voorlopig geen knoflook eet of in huis hebt en dat je alle scherpe zilveren en houten voorwerpen, alsmede kruizen, verwijderd hebt?quote:
nee me kruis verwijder ik nietquote:Op donderdag 29 december 2005 08:51 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mag ik aannemen dat je voorlopig geen knoflook eet of in huis hebt en dat je alle scherpe zilveren en houten voorwerpen, alsmede kruizen, verwijderd hebt?
lol ja! ik gebruik meestal my active topicsquote:Op donderdag 29 december 2005 09:45 schreef Metro2005 het volgende:
Ik zocht me rot naar Truth, staat ie ineens onder een ander kopje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |