Je kunt soms heel vrouwelijk zijn, weet je dat.quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb een onzekerheidsdagje![]()
Heb ik eens in de zoveel tijd
Ben ik onzeker over mezelf enzo, weet ook niet hoe dat het komt
quote:Op zaterdag 31 december 2005 13:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je kunt soms heel vrouwelijk zijn, weet je dat.
Ik zou je haast vragen of je ongesteld moet worden
Wil je die een keer een maandje van me lenen? Mag best hoorquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]dat hoor ik wel vaker dat ik vrouwelijk kan zijn ja
Gelukkig geen periodes nee
GAAAP kom net uit me bedje! maar voel me wel goed nuquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:22 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij ook al. Hier ook. Kop staat op barsten.
Komt me bekend voor, eens om de zoveel tijd heb ik dat ookquote:Op zaterdag 31 december 2005 13:16 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik heb een onzekerheidsdagje![]()
Heb ik eens in de zoveel tijd
Ben ik onzeker over mezelf enzo, weet ook niet hoe dat het komt
cheers matequote:Op zaterdag 31 december 2005 18:18 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik kom ook ff binnen wandelen en drink me een vers getapt biertje op het nieuwe jaar en op jullie.
Het beste voor 2006 dus. En ik proost op een goed uit einde hier. Voor mezelf en iedereen.
Cheersquote:
ja kan me goed voorstellen dat dat op je zenuwen gaat werkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 18:25 schreef coz het volgende:
---klanten ... best een hoop die dachten ,
"goh laat ik mijn adsl pakketje maar aansluiten .. heb ik wat te doen tot de visite komt .. ik heb nou toch vrij en als het niet lukt ; die monteursafspraak van over een maand blijft toch wel staan , en anders bel ik de helpdesk wel of zij me willen helpen"ach , tik ik straks wel een biertje extra weg
!
jij ook cozjequote:Op zaterdag 31 december 2005 19:47 schreef coz het volgende:
in ieder geval allemaal alvast gelukkig nieuwjaar![]()
als we dan nog leven wel jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 20:10 schreef coz het volgende:
zullen we 21-12-2012 ook demonstratief vuurwerk afsteken ... omdat dan de maya kalender is afgelopen!
jij ook Scorp. En ook voor je vrouw en je kindjes. En dat je maar wat meer geluk in je werk mag vinden, echt..quote:Op zondag 1 januari 2006 01:09 schreef UncleScorp het volgende:
Happy NewYear zou 'k zegge
Kleine kinderen he... dan heb je datquote:Op zondag 1 januari 2006 09:43 schreef nokwanda het volgende:
Aye, wat ziet dat er grappig uit....zondag 1 januari 2006
Was trouwens ff bang dat ik de enige wakkere zou zijn
Ik heb geen klein kind. En al helemaal geen kind dat vroeg wakker is.quote:Op zondag 1 januari 2006 09:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kleine kinderen he... dan heb je dat![]()
Meteen al een cliche in het eerste jaar.
Het werd gisteravond een bel cognac. Was wel erg lekker. Maar zoals ik al schreef.... ik had dat aangeschoten gevoel al voor ik zelfs maar aan iets alcoholisch dacht.quote:Op zaterdag 31 december 2005 22:58 schreef Metro2005 het volgende:
Hier nog 1 nok, half glaasje wijn op en voel me al half teut
Ow ja... de meesten hier fokken op het werkquote:
Hey you!quote:
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hey you!
Jullie ook met zijn allen. Was het leuk gisteravond?
Had je zoveel gezopen dat je het niet meer weet of is het vandaag zo'n drukke dag geweest dat je het spoor bijster bent?quote:Op zondag 1 januari 2006 21:32 schreef Oversight het volgende:
[..]
Moet haast wel,....
Ik weet het niet meer......
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Had je zoveel gezopen dat je het niet meer weet of is het vandaag zo'n drukke dag geweest dat je het spoor bijster bent?
Onder de tafel dusquote:Op zondag 1 januari 2006 21:35 schreef Oversight het volgende:
[..]
Vandaag alles prima,...
Moet iets met gisteren te maken hebben gehad...
quote:Op zondag 1 januari 2006 21:38 schreef Oversight het volgende:
[..]
Werd wakker tussen twéé kinderen in, en die lagen lekker tegen me aangekropen....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |