quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
Weet Kees dat zelf ook?quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:47 schreef Sturmvogel het volgende:
Donderdag.
1 |
Neem even een Elsevier voor hem mee, zet hem daarmee op de foto, en dan iets met een tekst als "Stervende hoeren kankercensuur"quote:Op dinsdag 27 december 2005 18:53 schreef Sturmvogel het volgende:
Filmpjes en foto's komen er dan volop. Dat staat al vast. Kees gaf immers zelfs toestemming om foto's e.d. te maken.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Die muts doelt dan wel op een andere kast dan waar Ruud het op dat moment over heeft. Ruud is een stuk intellect waar niet mee gespot moet worden!
Ja en het was gewoon op een markt in belgie.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:02 schreef Sturmvogel het volgende:
Die muts doelt dan wel op een andere kast dan waar Ruud het op dat moment over heeft. Ruud is een stuk intellect waar niet mee gespot moet worden!
Staanquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:04 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
Die splinternieuwe schakelbrommer ook op de achtergrond. Wat moet dat ding daar.
Midden in de nachtquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:04 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Ja en het was gewoon op een markt in belgie.
Hij moet dat ding gewoon terug.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:06 schreef Sturmvogel het volgende:
Het was niet op een markt maar het klokkenspel werd vanuit een auto verkocht
Kan je dat filmpje omzetten naar een ander formaat? of ff mailen zodat ik het zelf kan? ik kan hem namelijk niet zienquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:06 schreef Sturmvogel het volgende:
Het was niet op een markt maar het klokkenspel werd vanuit een auto verkocht
We kwamen Kees dus eerst tegen(zie filmpje) en toen zijn we vrijdag nog bij hem langsgeweest om de datum af te spreken.
Die kindertrui die die dan draagt. Met 3 beertjes ofzo op de voorkant.quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:11 schreef 9christensen het volgende:
-Op welke manier verschil jij van je broer?
-Qua leeftijd?
whahahahahahaquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:13 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Die kindertrui die die dan draagt. Met 3 beertjes ofzo op de voorkant.![]()
![]()
Das echt een klare lamlulquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:14 schreef 9christensen het volgende:
[..]
whahahahahaha![]()
Hij is een lamlul. Hij weet niet wat werken is
Ik ga over vijf of over tien minuten naar boven om te slapen.quote:
Laat maar zat ff niet op te lettenquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:10 schreef tonks het volgende:
[..]
Kan je dat filmpje omzetten naar een ander formaat? of ff mailen zodat ik het zelf kan? ik kan hem namelijk niet zien
Metselaarquote:Op dinsdag 27 december 2005 19:20 schreef tonks het volgende:
Tegelzetter
quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:21 schreef Thieske het volgende:
Ik heb wel diploma's zou alleen niet weten waar ze liggen.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:40 schreef LULboy het volgende:
[afbeelding]
ALBERTO LOOPT DE KACHEL TE CHECKEN
Komt Alberto ook danquote:Op dinsdag 27 december 2005 20:40 schreef LULboy het volgende:
[afbeelding]
ALBERTO LOOPT DE KACHEL TE CHECKEN
Respectquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:21 schreef BrauN het volgende:
Ik heb de eer de volgende hitsingle aan u te mogen presenteren:
Blonde Adonis - Nie sloan maar schuppe!
[afbeelding]
KLIK HIER OM DIE CARNAVALS HIT TE DOWNLOADEN!
Deze Blonde God heeft Kees gevraagd de intro van het nummer te verzorgen. Er zijn plannen voor meer singles waarin de beide heren samenwerken. Later meer...
Ook wel weer erg gaaf.quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:21 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Deze Blonde God heeft Kees gevraagd de intro van het nummer te verzorgen. Er zijn plannen voor meer singles waarin de beide heren samenwerken. Later meer...
whehehe he hequote:Op dinsdag 27 december 2005 22:21 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 22:21 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Geweldigquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:21 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Ze nemen zelf bier mee weet je nog...quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:08 schreef TheSorrow het volgende:
Vraagje (mss lomp) Maarre....ga je m ook nog betalen voor t filmen enzo en dat je mocht zuipen bij m? Ik vind hem wel een figuur dat ie er geld voor vraagt
Of vond ie een kratje bier genoeg?
de schrijver...quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:35 schreef partyyboyy het volgende:
Die reactie bij http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/400.html
Bandstemmen is een prachtig woord. Ik heb geen idee waarom iedereen het hier over kachels heeft. Maar bandstemmen is gewoon subliem. Prachtig.
quote:
www.kankerkachel.be WTF!quote:
(Het is ceesquote:Uiting in het SBS6-programma Probleemwijken, gedaan door cultfiguur "Kees", een palletsorteerder met een heldere kijk op het leven. Als hij van plan is weer een prostituee te bezoeken (zijn vaste Spaanse is tot 20 januari op vakantie) is de douche koud, wat Kees vrij snel bij de geiser brengt. Deze wordt door hem lieftallig toegesproken als "stervende hoeren kankerkachel".
Ja geweldig.quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:43 schreef Quyxz_ het volgende:
Die vrouwen gaan eruit, begrijp ik?
[kutstem_van_die_kerel] Dat is wel te hopen, ik zit met een stijve lul op de bank, kijken ze zo tegen mijn lul aan. [/kutstem_van_die_kerel]
Dit is ook al tien keer uitgelegd. Doopnaam is Cornelis, roepnaam is Keesquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:43 schreef MisterICE het volgende:
[..]
(Het is cees)
http://wiki.fok.nl/index.php/Kankerkachel [afbeelding]
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Stervende hoeren kanker site! Die krijgen van de week wa van mij te heure. Sjongejongejonge. Ik dacht wat is het toch leeg op die site, man. Kutsite, man.
Ze hebben hem al geslotenquote:Op dinsdag 27 december 2005 23:47 schreef MisterICE het volgende:
Andere forums proberen mee te liften
http://www.superdudes.nl/showtopic/68926
Kees is van ons [afbeelding]
Terecht!quote:
Op 1 december alquote:
Die gast moet een keer uitgenodigd worden bij Jensen!quote:Op woensdag 28 december 2005 00:06 schreef HendrikJan het volgende:
[..]
Op 1 december al
Heeft iemand al SBS6 gemaild over de misstanden op woordvanhetjaar.nl ?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 23:49 schreef Quyxz_ het volgende:
Stervende hoeren kanker site! Die krijgen van de week wa van mij te heure. Sjongejongejonge. Ik dacht wat is het toch leeg op die site, man. Kutsite, man.
Er word nog een woord naar boven gepusht wat er pas een dag opstaatquote:
Hetzelfe geld voor kriebelziekte en hendigsjiek en onze mooie reacties bij bandstemmenquote:Op woensdag 28 december 2005 09:40 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Helaas Keeskachel is verwijderd!
Waar moeten we dan nu op gaan stemmenquote:Op woensdag 28 december 2005 10:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Hetzelfe geld voor kriebelziekte en hendigsjiek en onze mooie reacties bij bandstemmen![]()
Woord van het Jaar![]()
Leuk woord, maar die heeft toch ook totaal geen overlevingskansquote:Op woensdag 28 december 2005 13:56 schreef Robbiej het volgende:
http://www.woordvanhetjaar.nl/lijst.php?ini=s&jaar=
stervende-hoeren-kankerkachel
stemmen!!!
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1100.html
Er zijn al mailtjes naar Boulevard en GeenStijl, maar dat heeft (tot nu toe) geen resultaat opgeleverd.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:02 schreef partyyboyy het volgende:
Misschien wat mailtjes naar Hart van Nederland sturen over deze verkiezing. Die gasten maken van ieder klein ding nieuws, dus misschien hier ook wel van.
We worden dood geïnternet-censuurtquote:Op woensdag 28 december 2005 15:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er zijn al mailtjes naar Boulevard en GeenStijl, maar dat heeft (tot nu toe) geen resultaat opgeleverd.
Maar probeer maar, misschien pakken zijn het wel mee![]()
NEE!quote:Op woensdag 28 december 2005 15:21 schreef sararaats het volgende:
is dat nog niet uitgemolken?
ik ben dat woord zo beu gezien
Ik weet niet hoe je iets 'beu gezien' kan zijn, maar je zal wel bedoelen dat je het woord beu bent.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:21 schreef sararaats het volgende:
Ach onze eigen frontpage heeft er ook nog geen aandacht aan besteed, zelfs niet toen ie nog op 1 stond. Ik vrees niet dat boulevard of een ander programma hier aandacht aan zal besteden. Tenminste ik zie ze nog niet het woord kankerkachel in de mond nemen.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:03 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Er zijn al mailtjes naar Boulevard en GeenStijl, maar dat heeft (tot nu toe) geen resultaat opgeleverd.
Maar probeer maar, misschien pakken zijn het wel mee![]()
Mooiquote:Op woensdag 28 december 2005 15:17 schreef partyyboyy het volgende:
zo dit even naar 'hart van nederland' gestuurd:
Ik en nog vele anderen willen graag ons ongenoegen uitspreken over de site: www.woordvanhetjaar.nl.
Op deze site wordt het woord van het jaar gekozen, maar deze wedstrijd verloopt niet even eerlijk.
Sinds een half jaar is 'Kees' een man uit het programma 'probleemwijken' een ware hype geworden op http://forum.fok.nl.
FOK! is één van de grootste forums in Nederland en deze 'Kees' is daarom ook een hype binnen Nederland aan het worden, zoals te zien is in dit topic (deel 10 alweer): http://forum.fok.nl/topic/796014/1/50.
Het woord 'kankerkachel' dat 'Kees' vaak zegt is daarom ook een hype geworden en een begrip geworden op www.fok.nl en in Nederland, omdat Fok!, zoals eerder al gezegd, één van de grootste forums van Nederland is. Het woord 'kankerkachel' was daarom aangemeld bij de verkiezing voor het 'woord van het jaar'.
Na een dag stond het met bijna 900 stemmen al duidelijk bovenaan, maar het onheil sloeg toe en de redactie verwijderde het woord. Het woord heeft totaal niets met de ziekte 'kanker' te maken, maar het is gewoon en begrip. In Den Haag zetten ze ook bijna overal 'kanker' voor en zij bedoelen ook niet de ziekte, maar het begrip.
Het 'woord van het jaar' zal daarom geen eerlijke winnaar krijgen. De redactie van de site bepalen eigenlijk het woord van het jaar, maar niet de bevolking van Nederland. Hierdoor zal het woord 'bandstemmen' waarschijnlijk gaan winnen, omdat de suffe boomknuffelaars en geitenwollensokken-types van de site dit willen.
Graag zouden we meer aandacht voor dit probleem willen krijgen, omdat het erg leeft op het grootste forum van Nederland, maar ook op andere forums en binnen Nederland.
Groeten partyyboyy
Goeie actie, denk alleen niet dat HVN daar aandacht aan gaat besteden.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:17 schreef partyyboyy het volgende:
Ik en nog vele anderen willen graag ons ongenoegen uitspreken over de site: www.woordvanhetjaar.nl.
Op deze site wordt het woord van het jaar gekozen, maar deze wedstrijd verloopt niet even eerlijk.
Sinds een half jaar is 'Kees' een man uit het programma 'probleemwijken' een ware hype geworden op http://forum.fok.nl.
FOK! is één van de grootste forums in Nederland en deze 'Kees' is daarom ook een hype binnen Nederland aan het worden, zoals te zien is in dit topic (deel 10 alweer): http://forum.fok.nl/topic/796014/1/50.
Het woord 'kankerkachel' dat 'Kees' vaak zegt is daarom ook een hype geworden en een begrip geworden op www.fok.nl en in Nederland, omdat Fok!, zoals eerder al gezegd, één van de grootste forums van Nederland is. Het woord 'kankerkachel' was daarom aangemeld bij de verkiezing voor het 'woord van het jaar'.
Na een dag stond het met bijna 900 stemmen al duidelijk bovenaan, maar het onheil sloeg toe en de redactie verwijderde het woord. Het woord heeft totaal niets met de ziekte 'kanker' te maken, maar het is gewoon en begrip. In Den Haag zetten ze ook bijna overal 'kanker' voor en zij bedoelen ook niet de ziekte, maar het begrip.
Het 'woord van het jaar' zal daarom geen eerlijke winnaar krijgen. De redactie van de site bepalen eigenlijk het woord van het jaar, maar niet de bevolking van Nederland. Hierdoor zal het woord 'bandstemmen' waarschijnlijk gaan winnen, omdat de suffe boomknuffelaars en geitenwollensokken-types van de site dit willen.
Graag zouden we meer aandacht voor dit probleem willen krijgen, omdat het erg leeft op het grootste forum van Nederland, maar ook op andere forums en binnen Nederland.
Groeten partyyboyy
Wordt eigenlijk wel tijd dat de Frontpage hier aandacht aan gaat besteden.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ach onze eigen frontpage heeft er ook nog geen aandacht aan besteed, zelfs niet toen ie nog op 1 stond. Ik vrees niet dat boulevard of een ander programma hier aandacht aan zal besteden. Tenminste ik zie ze nog niet het woord kankerkachel in de mond nemen.
Haha, ach Albert Verlinke laat het wel even heeeeeel erg per ongeluk uit zijn mond ontsnappen hoorquote:Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ach onze eigen frontpage heeft er ook nog geen aandacht aan besteed, zelfs niet toen ie nog op 1 stond. Ik vrees niet dat boulevard of een ander programma hier aandacht aan zal besteden. Tenminste ik zie ze nog niet het woord kankerkachel in de mond nemen.
Ja, maar hoe wil je dat voor elkaar krijgen ?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Wordt eigenlijk wel tijd dat de Frontpage hier aandacht aan gaat besteden.
Omkopenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar hoe wil je dat voor elkaar krijgen ?
Toevoegen bij de 'nieuwssubmit'. Alleen dan moet er wel een mooi verhaal worden geschreven.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar hoe wil je dat voor elkaar krijgen ?
En een modje die dit ook waardeert hierop aanspreken.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Omkopen. Ze weten ervan maar ze zetten het er niet op, denk dat ze het niet belangrijk genoeg vinden.
Ik denk dat elke mod van Fok van het kankerkachelsyndroom af weet. Ze boycotten het gewoonquote:Op woensdag 28 december 2005 15:29 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
En een modje die dit ook waardeert hierop aanspreken.
Mailtje sturen naar het koninklijk huis dat het niet heurt dat dit geboycot wordt.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:31 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Ik denk dat elke mod van Fok van het kankerkachelsyndroom af weet. Ze boycotten het gewoon![]()
Die krijgen van ons wat te heurenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:32 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
Mailtje sturen naar het koninklijk huis dat het niet heurt dat dit geboycot wordt.
Je moeder ... díe is uitgemolkenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:21 schreef sararaats het volgende:
Kijken ze ze zo tegen me lul aanquote:Op dinsdag 27 december 2005 22:21 schreef BrauN het volgende:
[afbeelding]
Goeie actiequote:Op woensdag 28 december 2005 15:17 schreef partyyboyy het volgende:
=knip mail=
Nou, ik zeg wat let je om een mail te sturen naar Boulevardquote:Op woensdag 28 december 2005 17:50 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Goeie actie
Alleen zou ik het iets anders verwoord hebben.
Namelijk dat die site gesponsord wordt door Elsevier, en dat zij het woord "bandstemmen" willen hypen, omdat hun dit extra publiciteit opleverd.
RTL Boulevard en Co. houden wel van dit soort 'doorgestoken-kaart spelletjes'
Corruptie ten top daar op die site![]()
Mailen zou ik zeggenquote:Op woensdag 28 december 2005 17:50 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Goeie actie
Alleen zou ik het iets anders verwoord hebben.
Namelijk dat die site gesponsord wordt door Elsevier, en dat zij het woord "bandstemmen" willen hypen, omdat hun dit extra publiciteit opleverd.
RTL Boulevard en Co. houden wel van dit soort 'doorgestoken-kaart spelletjes'
Corruptie ten top daar op die site![]()
Oke wie heeft het emailadres van Daphnequote:
daphne@hotmail.com ?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:09 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Oke wie heeft het emailadres van Daphne?
Want als Albert het berichtje gaat voorlezen dan hoeft het van mij niet![]()
daphne@gmail.com ?quote:Op woensdag 28 december 2005 20:29 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Kom op mensen, schop stervende-hoeren-kankerkachel eens wat hoger dan die 17e plek![]()
Ik heb gestemdquote:Op woensdag 28 december 2005 20:47 schreef Rainboww het volgende:
[..]
On topic aub
Zorg voor wat SHKK stemmen!![]()
Prachtigquote:Op woensdag 28 december 2005 20:57 schreef Rainboww het volgende:
[afbeelding]
Idee door Rool.and.the.Gang
Hoezo staat daar op plaats 3 het woord 'josti-flip'quote:Op woensdag 28 december 2005 22:31 schreef Othala het volgende:
JA!!
stervende-hoeren-kankerkachel is er weer op![]()
stemmen mensen!!
http://www.woordvanhetjaar.nl/lijst.php?ini=s&jaar=
Het hele BB forum stem op dat woordquote:Op woensdag 28 december 2005 23:02 schreef Cassius het volgende:
Oh, naar nu blijkt is dat woord ontsproten aan het geniale brein van een van de Big Brother-deelnemers.
Dan is het per ongeluk allang verkocht, of de rechter heeft het in beslag laten nemenquote:Op woensdag 28 december 2005 23:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou Ruud z'n diploma's in een van zijn antieke dressoirs hebben laten liggen?
Denk het wel. Die heeft hij vervolgens hoestend en proestend weg gesjouwd in een aanhangwagen en na een betaling van 25 euro is hij tevreden terug naar binnen gelopen. Weg diploma's.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:09 schreef EdvandeBerg het volgende:
Zou Ruud z'n diploma's in een van zijn antieke dressoirs hebben laten liggen?
Het blijft een trieste verkiezing, wedden dat josti-flip niet wordt verwijderdquote:Op woensdag 28 december 2005 23:09 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Het hele BB forum stem op dat woord![]()
Hun forum laten ze wel toe![]()
waarschijnlijk hebben ze meer betaald, je mag gewoon meer als je meer betaald he![]()
kan je nou al bier drinken of nietquote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Robbiej het volgende:
is WVHJ down ofzo?
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:42 schreef sannydude het volgende:
[..]
kan je nou al bier drinken of niet
Jaquote:Op woensdag 28 december 2005 23:35 schreef Robbiej het volgende:
is WVHJ down ofzo?
Het was wel eerst verwijderdquote:Op woensdag 28 december 2005 23:19 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Het blijft een trieste verkiezing, wedden dat josti-flip niet wordt verwijderd![]()
Ik kon me niet beheersenquote:Op donderdag 29 december 2005 09:13 schreef EdvandeBerg het volgende:
Kijk eens wat ik tegenkwam in een heel ander hokje van het Forum?
[CV] Waakvlam wil niet meer aan
Ik moest me echt beheersen om er niks over Kees en z'n kankerkachel in te zetten
Ik zag hetquote:
Ja dat zou lache zijn man!quote:Op donderdag 29 december 2005 10:18 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Ik zag hetNiet alleen jij...
Het hele kankerkachelgebeuren is buiten de ONZ-kliek niet zo populair. Daar krijgen wij nog wat van te heuren.
quote:Op woensdag 28 december 2005 23:09 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Het hele BB forum stem op dat woord![]()
Hun forum laten ze wel toe![]()
waarschijnlijk hebben ze meer betaald, je mag gewoon meer als je meer betaald he![]()
arhghuhgughsigaretuchquote:Op donderdag 29 december 2005 10:23 schreef johnplayer het volgende:
Aan
Eerlijk gezegd wordt ik een beetje "woordvanhetjaar-moe" van ieder uur een nieuw woord. Ik geeft dit project weinig kans meer.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:27 schreef sannydude het volgende:
Nou verdomme, is dat woord weer verwijderd!!
josti-flip trouwens ook![]()
kunnen we er niet gewoon massaal 1tje naar boven stemmen die echt behoorlijk slecht is?
snacktaks
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/420.html
deze is gewoon slecht
*stemmen gaat
Ik heb gestemd, en een reactie geplaatst.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:27 schreef sannydude het volgende:
kunnen we er niet gewoon massaal 1tje naar boven stemmen die echt behoorlijk slecht is?
snacktaks
deze is gewoon slecht
*stemmen gaat
Volgens mij staat josti-flip er nog gewoon in hoor; ik kon er net nog op stemmen. Niet gedaan natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 11:27 schreef sannydude het volgende:
Nou verdomme, is dat woord weer verwijderd!!
josti-flip trouwens ook![]()
snacktaks
deze is gewoon slecht
*stemmen gaat
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef KanDOO het volgende:
Kees heeft Frontpage ontdekt en een website in elkaar gezet
Kees' Kankerkachel site
quote:# Wat doe je in het weekend?
tieten knijpen
quote:Op donderdag 29 december 2005 11:32 schreef johnplayer het volgende:
hmm,
Is het niet wat, om Robbert van den Broeke foto's te laten maken bij de kachel van Kees??
[afbeelding]
Ben alleen niet zo goed met Photoshop helaas.....
Het medium Robbert van den Broeke (deel 8)
Nou weet ik waar de waakvlam naartoe is gegaanquote:
Gestemd...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:56 schreef Mannee het volgende:
Kuthoer is ook verwijderd.![]()
![]()
inmiddels weer een andere toegevoegd http://weblog.fok.nl/blog/9745
Ik vind genverbrander inderdaad wel een mooie, nog 1 keer gestemdquote:Op donderdag 29 december 2005 11:56 schreef Mannee het volgende:
Kuthoer is ook verwijderd.![]()
![]()
inmiddels weer een andere toegevoegd http://weblog.fok.nl/blog/9745
Haha das kut voor Kees, loopt zijn hele sorteren de soep inquote:Op donderdag 29 december 2005 12:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik luister ff naar het 538 nieuws. Er was een man die pallets van een vrachtwagen heeft gestolen.
quote:# Wie bewonder je enorm?
Kankerkachels
# Wat staat er op je mouse pad?
Kankerkachel
# Favoriete troetelnaam:
Kankerkachel
# Favoriete geluid:
Kankerkachel
# Favoriete film:
Kankerkachel the movie
# Nickname:
kankerkachel
# Wat ligt er onder je bed?
Lucifers voor die kankerkachel
# Welk woord of welke zin gebruik je vaak?
kankerkachel
# Cremeren of begraven?
Cremeren door kankerkachel
# Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen?
Kankerkachel?
# Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft?
Kankerkachel
# Waar kun je niet tegen?
kankerkachels
# Waar ben je bang voor?
# Kankerkachels die uitgaan Word je soms emotioneel?
Ja KANKERKACHEL!
# Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond?
kankerkachel
ik moest lachen.......quote:Op donderdag 29 december 2005 12:40 schreef Onno_Quist het volgende:
Maar stemmen op probleemkachel dan, misschien gaat dat wel werken. Ik heb het goed onderbouwd
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1122.html
Wat dacht jij dan dat alleen die vrouw met camera man daarheen is gegaan. Volgens mij zijn ze altijd met een man of 5 a 6quote:Op donderdag 29 december 2005 13:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
HEE! Wat me nou opviel!
Heeft iemand al eens opgemerkt dat nét voordat Kees de kachel opnieuw aanzet, hij vanuit de gang door de woonkamer loopt en er minstens vier andere mensen in de kamer zijn behalve Kees en Ruud. Er zitten er drie op de bank, waaronder 1 vrouw en er staat nog een man achter Ruud!
Zouden die allemaal bij het probleemwijkenteam van SBS horen?
Kijk maar eens in slow motion!
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
HEE! Wat me nou opviel!
Heeft iemand al eens opgemerkt dat nét voordat Kees de kachel opnieuw aanzet, hij vanuit de gang door de woonkamer loopt en er minstens vier andere mensen in de kamer zijn behalve Kees en Ruud. Er zitten er drie op de bank, waaronder 1 vrouw en er staat nog een man achter Ruud!
Zouden die allemaal bij het probleemwijkenteam van SBS horen?
Kijk maar eens in slow motion!
Waarom niet alleen de verslaggeefster en de cameraman? Volgens mij ging die Bromet van 'Buren' altijd alleen op pad en bediende hij zelf de camera.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan dat alleen die vrouw met camera man daarheen is gegaan. Volgens mij zijn ze altijd met een man of 5 a 6
quote:Op donderdag 29 december 2005 14:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waarom niet alleen de verslaggeefster en de cameraman? Volgens mij ging die Bromet van 'Buren' altijd alleen op pad en bediende hij zelf de camera.
En zo niet, kan de rest toch buiten in het busje blijven zitten? Zitten tenminste als ze weggaan de wieldoppen er nog op.![]()
Ben je zenuwachtig?quote:
Tip neem een paar tapes mee en zorg dat je accu helemaal vol is/lees reserve accu meenemen. Lijkt me jammer als het onverwachts uitvalt,quote:
Alweer verwijderdquote:Op donderdag 29 december 2005 12:40 schreef Onno_Quist het volgende:
Maar stemmen op probleemkachel dan, misschien gaat dat wel werken. Ik heb het goed onderbouwd
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1122.html
Owkee, stel maar wat beters voorquote:Op donderdag 29 december 2005 16:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ophouden met dat geouwehoer over dat woord van het jaar hier!
Ik denk dat ze al gepijpt zijn door mieke!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:16 schreef TheSorrow het volgende:
18:16Hoe zal t gaan!
Ben fucking benieuwd
![]()
![]()
Met sproatjes!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:36 schreef TheSorrow het volgende:
Terwijl ze genoten van hun sloavink!
Op de kop??quote:Op donderdag 29 december 2005 18:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al gepijpt zijn door mieke!
Ik had ook al gemaild, maar ze mailen niet terugquote:Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef Onno_Quist het volgende:
Ze hebben bij woordvanhetjaar "probleemkachel" inderdaad verwijderd. Ik heb ze maar gemaild. Ben benieuwd....
Geachte heer of mevrouw,
Kunt u mij vertellen waarom er inmiddels niet meer gestemd kan worden op het door mij aangedragen woord "probleemkachel" ? Het woord blijkt om één of andere reden verwijderd te zijn, terwijl het toch voldeed aan al uw voorwaarden.
In afwachting van uw reactie,
Onno
Ze moeten de Woenselse sfeer proeven, dat kost tijd.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ze houden het lang uit bij kees.![]()
Ja die blik van hem altijdquote:Op donderdag 29 december 2005 22:51 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zat net nog even die aflevering te bekijken, maar die Huubke is ook net zo'n stripfiguurtje, het enige wat ie mist is een propellor op z'n pet
Jah, hallo.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Zullen we daar over praten?![]()
Je denkt alleen maar aan je zelf, andere mensen willen ook wel eens een goed topic openenquote:
Okee, dat is waar, ik heb in de loop van tijd al genoeg goede topic geopend.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je denkt alleen maar aan je zelf, andere mensen willen ook wel eens een goed topic openen![]()
Bij deze, jij mag het doen!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar degene die de OP doet kan hem niet zo van die ene site halen, want die is niet geupdate, je moet hem vanaf deze OP kopieeren.
En dat remixje van blonde adonis moet er ook nog bij.
Dat mogen jullie zelf uit vechtenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Zullen we daar over praten?![]()
rete trage hostquote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef TommyGun het volgende:
Nog even Fraps eroverheen gegooid
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jezus, pleur even lekker op! Dat laadt een uur in!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef TommyGun het volgende:
Nog even Fraps eroverheen gegooid
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik (m'n home servert) ben / is toe aan een nieuwe NIC merk ik welquote:Op donderdag 29 december 2005 23:02 schreef Biogarde het volgende:
Die caps, zijn zo traag als dikke stront in een trechter![]()
Waar zijn ze gehost joh, op de Noordpool![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |