Ik had ook al gemaild, maar ze mailen niet terugquote:Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef Onno_Quist het volgende:
Ze hebben bij woordvanhetjaar "probleemkachel" inderdaad verwijderd. Ik heb ze maar gemaild. Ben benieuwd....
Geachte heer of mevrouw,
Kunt u mij vertellen waarom er inmiddels niet meer gestemd kan worden op het door mij aangedragen woord "probleemkachel" ? Het woord blijkt om één of andere reden verwijderd te zijn, terwijl het toch voldeed aan al uw voorwaarden.
In afwachting van uw reactie,
Onno
Ze moeten de Woenselse sfeer proeven, dat kost tijd.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ze houden het lang uit bij kees.![]()
Ja die blik van hem altijdquote:Op donderdag 29 december 2005 22:51 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zat net nog even die aflevering te bekijken, maar die Huubke is ook net zo'n stripfiguurtje, het enige wat ie mist is een propellor op z'n pet
Jah, hallo.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Zullen we daar over praten?![]()
Je denkt alleen maar aan je zelf, andere mensen willen ook wel eens een goed topic openenquote:
Okee, dat is waar, ik heb in de loop van tijd al genoeg goede topic geopend.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je denkt alleen maar aan je zelf, andere mensen willen ook wel eens een goed topic openen![]()
Bij deze, jij mag het doen!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar degene die de OP doet kan hem niet zo van die ene site halen, want die is niet geupdate, je moet hem vanaf deze OP kopieeren.
En dat remixje van blonde adonis moet er ook nog bij.
Dat mogen jullie zelf uit vechtenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Zullen we daar over praten?![]()
rete trage hostquote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef TommyGun het volgende:
Nog even Fraps eroverheen gegooid
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Jezus, pleur even lekker op! Dat laadt een uur in!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef TommyGun het volgende:
Nog even Fraps eroverheen gegooid
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ik (m'n home servert) ben / is toe aan een nieuwe NIC merk ik welquote:Op donderdag 29 december 2005 23:02 schreef Biogarde het volgende:
Die caps, zijn zo traag als dikke stront in een trechter![]()
Waar zijn ze gehost joh, op de Noordpool![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |