Ik heb gestemd, en een reactie geplaatst.quote:Op donderdag 29 december 2005 11:27 schreef sannydude het volgende:
kunnen we er niet gewoon massaal 1tje naar boven stemmen die echt behoorlijk slecht is?
snacktaks
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/420.html
deze is gewoon slecht
*stemmen gaat

Volgens mij staat josti-flip er nog gewoon in hoor; ik kon er net nog op stemmen. Niet gedaan natuurlijkquote:Op donderdag 29 december 2005 11:27 schreef sannydude het volgende:
Nou verdomme, is dat woord weer verwijderd!!
josti-flip trouwens ook![]()
kunnen we er niet gewoon massaal 1tje naar boven stemmen die echt behoorlijk slecht is?
snacktaks
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/420.html
deze is gewoon slecht
*stemmen gaat

quote:Op donderdag 29 december 2005 11:46 schreef KanDOO het volgende:
Kees heeft Frontpage ontdekt en een website in elkaar gezet
Kees' Kankerkachel site
quote:# Wat doe je in het weekend?
tieten knijpen

quote:Op donderdag 29 december 2005 11:32 schreef johnplayer het volgende:
hmm,
Is het niet wat, om Robbert van den Broeke foto's te laten maken bij de kachel van Kees??
[afbeelding]
Ben alleen niet zo goed met Photoshop helaas.....
Het medium Robbert van den Broeke (deel 8)

Nou weet ik waar de waakvlam naartoe is gegaanquote:

Gestemd...quote:Op donderdag 29 december 2005 11:56 schreef Mannee het volgende:
Kuthoer is ook verwijderd.![]()
![]()
inmiddels weer een andere toegevoegd http://weblog.fok.nl/blog/9745

Ik vind genverbrander inderdaad wel een mooie, nog 1 keer gestemdquote:Op donderdag 29 december 2005 11:56 schreef Mannee het volgende:
Kuthoer is ook verwijderd.![]()
![]()
inmiddels weer een andere toegevoegd http://weblog.fok.nl/blog/9745

Haha das kut voor Kees, loopt zijn hele sorteren de soep inquote:Op donderdag 29 december 2005 12:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik luister ff naar het 538 nieuws. Er was een man die pallets van een vrachtwagen heeft gestolen.

quote:# Wie bewonder je enorm?
Kankerkachels
# Wat staat er op je mouse pad?
Kankerkachel
# Favoriete troetelnaam:
Kankerkachel
# Favoriete geluid:
Kankerkachel
# Favoriete film:
Kankerkachel the movie
# Nickname:
kankerkachel
# Wat ligt er onder je bed?
Lucifers voor die kankerkachel
# Welk woord of welke zin gebruik je vaak?
kankerkachel
# Cremeren of begraven?
Cremeren door kankerkachel
# Wat zou je vragen als je "God" een vraag mocht stellen?
Kankerkachel?
# Wat zullen je laatste woorden zijn voor je sterft?
Kankerkachel
# Waar kun je niet tegen?
kankerkachels
# Waar ben je bang voor?
# Kankerkachels die uitgaan Word je soms emotioneel?
Ja KANKERKACHEL!
# Wat was je eerste gedacht toen je vanmorgen opstond?
kankerkachel

ik moest lachen.......quote:Op donderdag 29 december 2005 12:40 schreef Onno_Quist het volgende:
Maar stemmen op probleemkachel dan, misschien gaat dat wel werken. Ik heb het goed onderbouwd
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1122.html

Wat dacht jij dan dat alleen die vrouw met camera man daarheen is gegaan. Volgens mij zijn ze altijd met een man of 5 a 6quote:Op donderdag 29 december 2005 13:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
HEE! Wat me nou opviel!
Heeft iemand al eens opgemerkt dat nét voordat Kees de kachel opnieuw aanzet, hij vanuit de gang door de woonkamer loopt en er minstens vier andere mensen in de kamer zijn behalve Kees en Ruud. Er zitten er drie op de bank, waaronder 1 vrouw en er staat nog een man achter Ruud!
Zouden die allemaal bij het probleemwijkenteam van SBS horen?
Kijk maar eens in slow motion!

Ja inderdaad.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:48 schreef EdvandeBerg het volgende:
HEE! Wat me nou opviel!
Heeft iemand al eens opgemerkt dat nét voordat Kees de kachel opnieuw aanzet, hij vanuit de gang door de woonkamer loopt en er minstens vier andere mensen in de kamer zijn behalve Kees en Ruud. Er zitten er drie op de bank, waaronder 1 vrouw en er staat nog een man achter Ruud!
Zouden die allemaal bij het probleemwijkenteam van SBS horen?
Kijk maar eens in slow motion!

Waarom niet alleen de verslaggeefster en de cameraman? Volgens mij ging die Bromet van 'Buren' altijd alleen op pad en bediende hij zelf de camera.quote:Op donderdag 29 december 2005 13:54 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan dat alleen die vrouw met camera man daarheen is gegaan. Volgens mij zijn ze altijd met een man of 5 a 6

quote:Op donderdag 29 december 2005 14:03 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Waarom niet alleen de verslaggeefster en de cameraman? Volgens mij ging die Bromet van 'Buren' altijd alleen op pad en bediende hij zelf de camera.
En zo niet, kan de rest toch buiten in het busje blijven zitten? Zitten tenminste als ze weggaan de wieldoppen er nog op.![]()

Ben je zenuwachtig?quote:

Tip neem een paar tapes mee en zorg dat je accu helemaal vol is/lees reserve accu meenemen. Lijkt me jammer als het onverwachts uitvalt,quote:

Alweer verwijderdquote:Op donderdag 29 december 2005 12:40 schreef Onno_Quist het volgende:
Maar stemmen op probleemkachel dan, misschien gaat dat wel werken. Ik heb het goed onderbouwd
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1122.html

Owkee, stel maar wat beters voorquote:Op donderdag 29 december 2005 16:58 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ophouden met dat geouwehoer over dat woord van het jaar hier!

Ik denk dat ze al gepijpt zijn door mieke!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:16 schreef TheSorrow het volgende:
18:16Hoe zal t gaan!
Ben fucking benieuwd
![]()
![]()

Met sproatjes!quote:Op donderdag 29 december 2005 18:36 schreef TheSorrow het volgende:
Terwijl ze genoten van hun sloavink!

Op de kop??quote:Op donderdag 29 december 2005 18:19 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik denk dat ze al gepijpt zijn door mieke!

Ik had ook al gemaild, maar ze mailen niet terugquote:Op donderdag 29 december 2005 21:13 schreef Onno_Quist het volgende:
Ze hebben bij woordvanhetjaar "probleemkachel" inderdaad verwijderd. Ik heb ze maar gemaild. Ben benieuwd....
Geachte heer of mevrouw,
Kunt u mij vertellen waarom er inmiddels niet meer gestemd kan worden op het door mij aangedragen woord "probleemkachel" ? Het woord blijkt om één of andere reden verwijderd te zijn, terwijl het toch voldeed aan al uw voorwaarden.
In afwachting van uw reactie,
Onno

Ze moeten de Woenselse sfeer proeven, dat kost tijd.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:29 schreef Halfgedraaide het volgende:
Ze houden het lang uit bij kees.![]()

Ja die blik van hem altijdquote:Op donderdag 29 december 2005 22:51 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Zat net nog even die aflevering te bekijken, maar die Huubke is ook net zo'n stripfiguurtje, het enige wat ie mist is een propellor op z'n pet

Jah, hallo.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Zullen we daar over praten?![]()

Je denkt alleen maar aan je zelf, andere mensen willen ook wel eens een goed topic openenquote:

Okee, dat is waar, ik heb in de loop van tijd al genoeg goede topic geopend.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Je denkt alleen maar aan je zelf, andere mensen willen ook wel eens een goed topic openen![]()

Bij deze, jij mag het doen!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
Maar degene die de OP doet kan hem niet zo van die ene site halen, want die is niet geupdate, je moet hem vanaf deze OP kopieeren.
En dat remixje van blonde adonis moet er ook nog bij.

Dat mogen jullie zelf uit vechtenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:52 schreef Sterke_Yerke het volgende:
[..]
Zullen we daar over praten?![]()

rete trage hostquote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef TommyGun het volgende:
Nog even Fraps eroverheen gegooid
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Jezus, pleur even lekker op! Dat laadt een uur in!quote:Op donderdag 29 december 2005 22:58 schreef TommyGun het volgende:
Nog even Fraps eroverheen gegooid
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

ik (m'n home servert) ben / is toe aan een nieuwe NIC merk ik welquote:Op donderdag 29 december 2005 23:02 schreef Biogarde het volgende:
Die caps, zijn zo traag als dikke stront in een trechter![]()
Waar zijn ze gehost joh, op de Noordpool![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |