Hoe lang houd je die knop ingedrukt? Soms moet je m wel een minuut ingedrukt houden.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:46 schreef Xcalibur het volgende:
het is een Fasto IQ HR (zie verder niet echt een typenummer ofzo)... heb geen foto, en op Google vind ik zo snel ook niks...
knop langer indrukken lijkt geen effect te hebben, het is alleen extra jammer als het vlammetje dan alsnog uitgaat
Wat hij zegtquote:Op zondag 24 juli 2005 09:42 schreef Marsepein het volgende:
Mmmm, moet je de knop niet langer ingedrukt houden, totdat het thermokoppel goed warm is? (Misschien is het thermokoppel defect?)
Of heeeeeeeel langzaam loslaten.quote:Op zondag 24 juli 2005 09:49 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoe lang houd je die knop ingedrukt? Soms moet je m wel een minuut ingedrukt houden.
uh, geen idee... ik woon hier sinds 4 maanden, dus dan zou ik in de meuk van de vorige bewoners moeten gaan zoekenquote:Op zondag 24 juli 2005 09:55 schreef Bad_Moon_Rising het volgende:
Wanneer heb je de CV voor het laatst laten schoonmaken ?
Ja, je woonlaag maakt zeker wat uit.quote:Op zondag 24 juli 2005 10:33 schreef Xcalibur het volgende:
nou, ik heb nog geen succes met langer vasthouden, of langzaam loslaten, of dat soort dingen...
ik woon op 9 hoog trouwens, maakt dat wat uit?
ik kan verder absoluut nergens bij om dingen schoon te maken ofzo, omdat de opening aan de zijkant zit zeg maar...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |