quote:Op donderdag 30 juni 2005 16:43 schreef snellejelle het volgende:
om het uur wil ik frituur
quote:Op maandag 4 juli 2005 1:19 schreef Sjoe538 het volgende:
Alle bieren tellen mee.
quote:
quote:Op maandag 4 juli 2005 14:34 schreef Molluck het volgende:
De postcounter is ondergeschikt wanneer men frituurt en pils likt!
quote:Op maandag 4 juli 2005 16:17 schreef Janetje het volgende:
Bier..
Het hemelse goud..
het spul waar heel Fok!kend Nederland van houdt..
Frituur
Het duivelse goed...
het is o zo vet.. maar ja.. het voedt...
quote:Op maandag 4 juli 2005 @ 12:07 schreef kanaiken het volgende:
Tieten, frieten en bier gieten
quote:Op dinsdag 5 juli 2005 18:12 schreef Dead-Doll het volgende:
It's all about the boobies, baby.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 01:12 schreef Tiemie het volgende:
Dit is wel een masterlijke reeksch btw.
quote:Op vrijdag 5 augustus 2005 22:39 schreef grassprietje het volgende:
http://www.goedkoopbier.nl/
[14.gif]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 @ 22:35 schreef dazzled het volgende:
Beter bier op je rok dan een rok in je bier.
Tenzij het wijf erin stomdronken, teringlekker is en wil neuken uiteraard.
quote:Op woensdag 9 november 2005 00:47 schreef Janetje het volgende:
Godnondeju.. mijn tieten zijn niet boeiend
quote:Op woensdag 30 november 2005 01:03 schreef Talietje het volgende:
liefde is kut
ik ga mijn verdriet verdrinken met bier denk ik
quote:Op donderdag 1 december 2005 18:44 schreef xwrrw het volgende:
Volgens mij houd ik van bier.
quote:Op dinsdag 6 december 2005 21:09 schreef Litso het volgende:
Het goudgele vocht,
krokante portie friet,
BeF zij geprezen!
quote:Op donderdag 15 december 2005 01:32 schreef cerror het volgende:
Over tieten gesproken.
Die quote van Janet in de OP moet even aangepast of verwijderd worden.
quote:Op donderdag 7 juli 2005 00:42 schreef Mr-Z het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ode aan het bier:
Bier...
Het intereseerde mij vroeger geen zier
Maar toen leerde ik het drinken
vele dachten dat mijn leven ging inzinken
Ik nuttig het met vele maten
en in mijn hersens vallen al gaten
Maar het is toch zo lekker
en ik blijf het drinken tot dat ze zeggen: trek eruit die stekker!
(C) Mr-Z
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stop dus met 'kwartetten' en posts als 'schroef het tempo op'quote:Op vrijdag 8 juli 2005 17:47 schreef Pool het volgende:
Er is wel het een en ander aan kritiek op de reeksch en dat wordt er niet echt beter op met:
-fipo / lapo
-hoi
-doei!
-goedemiddag!
Ok...maar rellen vind je wel ok?quote:Op maandag 26 december 2005 19:21 schreef the900 het volgende:
olsentwinnetje ik heb er persoonlijk geen problemen mee als je in BeF post maar laat het spammen ff achterwege aub.
Niet in of over BeF.quote:Op maandag 26 december 2005 19:22 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Ok...maar rellen vind je wel ok?
Jij vind baggeren dus niet goed?quote:
kijk, das positief.quote:Op maandag 26 december 2005 19:24 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Jij vind baggeren dus niet goed?
Jij?!!
Dude![]()
![]()
Ik heb trouwens een kleine update aan de OP gegeven
quote:Op maandag 26 december 2005 19:30 schreef the900 het volgende:
Bier, anyone?
Graag!quote:Op maandag 26 december 2005 19:30 schreef the900 het volgende:
Bier, anyone?
aangepastquote:Op maandag 26 december 2005 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Graag!
Hey ik ben dan wel niet zo'n die-hard beffer, maar heb wel interesse om te komen op die BeF meet in m'n hometown!
In urk zekerquote:Op maandag 26 december 2005 19:35 schreef juiced het volgende:
Straks keihard kersthousen!
Jij woont in arnhem?quote:Op maandag 26 december 2005 19:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Graag!
Hey ik ben dan wel niet zo'n die-hard beffer, maar heb wel interesse om te komen op die BeF meet in m'n hometown!
Waar heb je het over?quote:Op maandag 26 december 2005 19:37 schreef the900 het volgende:
Olsentwinnetje loop es niet zo te kutten in die OP.
Jep. Ik woon tegenwoordig vlakbij, in Velpquote:
Alle mensen die niet komen.quote:
Het is bedoeld voor de mensen die hier regelmatig komen en zichzelf hebben afgemeld. Haal iedereeen behalve jou er maar ff uit.quote:
Heh, daar ben ik opgegroeid! Hey is het Moortgat geen goeie locatie voor die meet? Ik ken weinig kroegen waar ze meer verschillende soorten bier op tap hebben in Arnhem...quote:Op maandag 26 december 2005 19:42 schreef the900 het volgende:
[..]
Jep. Ik woon tegenwoordig vlakbij, in Velp
Dude je was er gister NIET bij en daar kwamen heel wat mensen om de hoek kijkenquote:Op maandag 26 december 2005 19:44 schreef the900 het volgende:
[..]
Het is bedoeld voor de mensen die hier regelmatig komen en zichzelf hebben afgemeld. Haal iedereeen behalve jou en er maar ff uit.
Ik ken het moortgat nietquote:Op maandag 26 december 2005 19:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Heh, daar ben ik opgegroeid! Hey is het Moortgat geen goeie locatie voor die meet? Ik ken weinig kroegen waar ze meer verschillende soorten bier op tap hebben in Arnhem...
hebben ze zich allemaal persoonlijk afgemeld hier?quote:Op maandag 26 december 2005 19:46 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Dude je was er gister NIET bij en daar kwamen heel wat mensen om de hoek kijken
en bij de eerste 150 topics komen al deze mensen regelmatig erin voor
Mjah in het vorig topic..Ik zou het eens ff doorlezen als ik jou wasquote:Op maandag 26 december 2005 19:48 schreef the900 het volgende:
[..]
Ik ken het moortgat niet
[..]
hebben ze zich allemaal persoonlijk afgemeld hier?
Ik weet niet..gister waren er ruim 4 topicsquote:Op maandag 26 december 2005 19:51 schreef the900 het volgende:
Ik zit nu op de helft van dat topic en nog geen woord over de meet.
Misschien bedoel je deel 301?
Dan zou ik er zeker eens gaan kijken, leuke tent, vlakbij het postkantoor op het Jansplein.quote:
quote:Café 't Moortgat
Ruiterstraat 35
Arnhem
Zes taps met vast assortiment en zes wisseltaps. Ongeveer 120 soorten bier op fles, oude bieren op aanvraag.
Dat is bij dat oude kerkje toch? Bij café de Tijd enzo?quote:Op maandag 26 december 2005 19:52 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan zou ik er zeker eens gaan kijken, leuke tent, vlakbij het postkantoor op het Jansplein.
[..]
Wat jij wilquote:Op maandag 26 december 2005 19:54 schreef the900 het volgende:
Ik heb tot bijna het eind van 300 nog meegepost. En als er in die dubbeltopics is aangemeld hadden ze het in de gewone al kunnen melden.
Maar laat maar zitten, ik heb de meeting info al uit de wiki gehaald. Vanaf het volgende topic regeln we het wel gewoon via msn. Komen er ook niet al die ongewenste gasten.
Ik heb aan het begin ook al gezegd dat je welkom bent in BeF, en ik heb ook helemaal niet gezegd dat jíj niet op de meet mag komen.quote:Op maandag 26 december 2005 19:55 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Wat jij wil
leuk dat je dit zegt...er gingen gister al woordjes zoals "kliekjes" heen en weer..kijken wat voor effect jouw post zal hebben...
yep, daar... Störtebeker is ook wel ok, maar wel behoorlijk alternatief, nou ja it's up to you als organisator. Maak er maar een definitief ja van trouwens, lijkt me wel leuk om met wat fokkers te gaan drinken!quote:Op maandag 26 december 2005 19:54 schreef the900 het volgende:
[..]
Dat is bij dat oude kerkje toch? Bij café de Tijd enzo?
Ik zat te denken aan de Störtebeker, omdat de meesten hier ook wel van Rock houden
Is goed, zie post hierboven. Ik doe je ff op msn, dan kunnen we daar gewoon overleggen later.quote:Op maandag 26 december 2005 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
yep, daar... Störtebeker is ook wel ok, maar wel behoorlijk alternatief, nou ja it's up to you als organisator. Maak er maar een definitief ja van trouwens, lijkt me wel leuk om met wat fokkers te gaan drinken!
ja?quote:Op maandag 26 december 2005 20:05 schreef cerror het volgende:
Hoi doei.
Hela. Lees even een paar posts terug allemaal.quote:
gelezen 14.gifquote:Op maandag 26 december 2005 20:09 schreef the900 het volgende:
[..]
Hela. Lees even een paar posts terug allemaal.
Prima oplossing.quote:Op maandag 26 december 2005 19:58 schreef the900 het volgende:
[..]
Omdat er zo gekut wordt doe ik het maar zo. Staat in de volgende OP, er staat bij dat je je gewoon via het topic kan aanmelden en dat je dan mail krijgt
er rijden toch ook genoeg bussen?quote:Op maandag 26 december 2005 20:57 schreef the900 het volgende:
Zow, ff opgefrist en alles.
Wel de trein van 6 voor gemist
dan maar een uur later naar Arnhem.
Niet met kerst enzoquote:Op maandag 26 december 2005 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
er rijden toch ook genoeg bussen?
ooooh, dan heb je nog tijd om de ijsbaan op de korenmarkt te bekijken.... heb ik ook nog niet gezien!quote:Op maandag 26 december 2005 21:05 schreef the900 het volgende:
Ik hoef trouwens pas om 11 uur te werken, dus ik red het allemaal nog wel
Ben er al even langs gelopen vorige week, maar toen werd er nog water op gesproeidquote:Op maandag 26 december 2005 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ooooh, dan heb je nog tijd om de ijsbaan op de korenmarkt te bekijken.... heb ik ook nog niet gezien!
zo heb ik het ook gezien, stond er om 1 uur 's nachts een gozer met een tuinslang water op te sproeien maar het wou niet bevriezen omdat het te hard waaidequote:Op maandag 26 december 2005 21:13 schreef the900 het volgende:
[..]
Ben er al even langs gelopen vorige week, maar toen werd er nog water op gesproeid
J nog niet gezien.quote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef petre86 het volgende:
heeft J nog nie gereageerd hier?
LoTR 2 is er op trouwens..
Die heeft nog niet gereageerd nee.. maar ik kan wel wat doorgeven..quote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef petre86 het volgende:
heeft J nog nie gereageerd hier?
LoTR 2 is er op trouwens..
Gezuig?quote:Op maandag 26 december 2005 20:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Prima oplossing.
Bij deze ook een verzoek aan Olsentwinnetje om óf gewoon leuk mee te posten of een heel eind op te sodemieteren, want bijna elke post van je die ik lees in BeF is op de één of andere manier verbonden met gezuig.
quote:Op maandag 26 december 2005 21:33 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Gezuig?
Ik zal hier maar niet verder op ingaan
vraag eens aan haar of ze die salmonella al uitgekotst heeftquote:Op maandag 26 december 2005 21:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die heeft nog niet gereageerd nee.. maar ik kan wel wat doorgeven..
Doe eens nutige reactie hier idioot..tis geen postopkriktopic hoorquote:
Ze zei dat het allemaal wel meeviel en waarschijnlijk toch niet snel dood ging (aan salmonella)..quote:Op maandag 26 december 2005 21:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
vraag eens aan haar of ze die salmonella al uitgekotst heeft
Het gaat u goed, have a nice life, tot de volgende, miss you alreadyquote:Op maandag 26 december 2005 21:39 schreef the900 het volgende:
En nu moet ik wél echt weg.
Tot later allemaal
langzaam dan? en dat noemt ze meevallen?quote:Op maandag 26 december 2005 21:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze zei dat het allemaal wel meeviel en waarschijnlijk toch niet snel dood ging (aan salmonella)..
Hallo lief kloontje.. van wie ben jij?quote:Op maandag 26 december 2005 21:44 schreef Technicolor het volgende:
Hey Janetje.
Natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2005 21:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
langzaam dan? en dat noemt ze meevallen?
Ik ben tof.quote:Op maandag 26 december 2005 22:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hallo lief kloontje.. van wie ben jij?
Ben jij...?quote:
TC.quote:Op maandag 26 december 2005 21:34 schreef Technicolor het volgende:
NJ.
In dat geval mag ik je niet..quote:
Vind je?quote:Op maandag 26 december 2005 22:36 schreef NJ het volgende:
Zulks een wonderschone avond.
*Zich trots voeltquote:Op maandag 26 december 2005 22:37 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Je mag me overal, J. Óveral.
Ik vind het wel meevallen. Te koud om nakend op een weide te liggen samen met een geliefde en naar de sterren te staren. Te koud, gewoon, te koud. Veel zuipen maar.quote:Op maandag 26 december 2005 22:36 schreef NJ het volgende:
Zulks een wonderschone avond.
Ik vind het altijd jammer dat een beeldscherm licht geeft, in de zin van dat het alles in de ruimte moet verlichten. Hoe fijn zou het zijn om alle gordijnen open te hebben en nu, op dit donkere tijdstip onder het componeren op l'ordinateur naar buiten te kunnen kijken zonder dat de hele studeerkamer een open aquarium wordt?quote:
Story of my life.quote:Op maandag 26 december 2005 22:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Te koud om nakend op een weide te liggen samen met een geliefde en naar de sterren te staren. Te koud, gewoon, te koud. Veel zuipen maar.
Don't be so gloomy on this cold and bitter night..quote:
TC! Ik staarde net doelloos naar buiten, zuchtte, en vroeg me af wanneer we er weer zo een van je zouden kunnen verwachten. Dit kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef Technicolor het volgende:
Ohjee, is dit te hoog gegrepen voor [BeF]? Moet ik een [goed topic] openen?
Ik heb allemaal mooie melodiën in mijn hoofd zitten hoor, ik ben componerende.quote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Don't be so gloomy on this cold and bitter night..
Ik ga even aan de gang.quote:Op maandag 26 december 2005 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
TC! Ik staarde net doelloos naar buiten, zuchtte, en vroeg me af wanneer we er weer zo een van je zouden kunnen verwachten. Dit kan geen toeval zijn.
Ik snap uw punt. Maar zie niet alleen de negatieve dingen des levens of van het beeldscherm.. Componeer vanuit uw hart, vanuit de schoonheid van de nacht, verdrongen door het vuile beeldschermlicht waar u in baadt...quote:Op maandag 26 december 2005 22:49 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik heb allemaal mooie melodiën in mijn hoofd zitten hoor, ik ben componerende.
Er moet voor volgende week een stijkkwartet af zijn, ziet u.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef Technicolor het volgende:
[..]
O. En nu inhoudelijk op de zin?
diep!quote:Op maandag 26 december 2005 22:57 schreef NJ het volgende:
Maar dat had ik dus ook genietend van deze heldere nacht kunnen doen, ware het niet dat mijn beeldscherm zo ontzettend veel licht geeft dat ik dan enkel mijzelf in mijn eigen raam naar de buitenwereld kan zien.
C. en uit het raam hangenquote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet ie oppassen dat ie niet te ver uit he raam hangt, dan gaat ie pas diep
roockenquote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
C. en uit het raam hangen...
moettie zeiken?
why must you leave usquote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef Chowi het volgende:
Doei ik ga. Takkehoeren.
Because you's takkewhores.quote:
*sputtert.quote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie vind dat ik ook naar die meet moet komen ?
nopequote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef demonseeker14 het volgende:
Iemand DeLeider gesproken vandaag? hebbem ff nodig
geef eens een goede redenquote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
remlof vond dat ik ook moest komen maar ik vind het maar niks eigenlijkquote:Op maandag 26 december 2005 23:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
nope
[..]
geef eens een goede reden
mag je ook tegenstemmen?quote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
waarom zou je tegen stemmenquote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
mag je ook tegenstemmen?
bovendien is het vanaf dit topic geen officiele fokmeet meer
alleen een afspraak die mensen onderling via mail/msn hebben gemaakt..
Ghehehehequote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef demonseeker14 het volgende:
Iemand DeLeider gesproken vandaag? hebbem ff nodig
omdat de meerderheid het in sommige gevallen leuker en gezelliger vindt dat er bepaalde mensen niet aanwezig zijn..quote:
Maar kijk, ik wil ook neit gaan maar het gaat om het idee he, jij kent mij niet en gaat dus gelijk negatief over me doen terwijl je dit gewoon nergens op baseerd, beetje hypocriet van jequote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdat de meerderheid het in sommige gevallen leuker en gezelliger vindt dat er bepaalde mensen niet aanwezig zijn..
deze zijn dan ook niet gewenst.. en ze zouden ook niet graag zien dat deze personen zichzelf gaan uitnodigen..
ik baseer het op je gedrag op dit forum..quote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar kijk, ik wil ook neit gaan maar het gaat om het idee he, jij kent mij niet en gaat dus gelijk negatief over me doen terwijl je dit gewoon nergens op baseerd, beetje hypocriet van je![]()
en je eigen wil heb je maar de deur uit gedaan?quote:Op maandag 26 december 2005 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
remlof vond dat ik ook moest komen maar ik vind het maar niks eigenlijk![]()
hijs de afgelopen dagen best relaxd dus niets positeifs zou ik niet willen zeggen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik baseer het op je gedrag op dit forum..
daar ik niets anders ( en ook werkelijk niets positiefs) van je heb vernomen.
moet ik er vanuitgaan dat je een kutuser bent
en dat jouw irl aanwezigheid op een meeting waar ik vertoef, geen positieve inbreng zou zijn.
Dus jij denkt dat ik de hele tijd zo naar iedereen zit te zwaaienquote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik baseer het op je gedrag op dit forum..
daar ik niets anders ( en ook werkelijk niets positiefs) van je heb vernomen.
moet ik er vanuitgaan dat je een kutuser bent
en dat jouw irl aanwezigheid op een meeting waar ik vertoef, geen positieve inbreng zou zijn.
ik word sowieso heel mijn leven al onderdrukt ménquote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
en je eigen wil heb je maar de deur uit gedaan?
ik wel, jij niet danquote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik de hele tijd zo naar iedereen zit te zwaaienen 14.gif roep iedere keer als ik een biertje bestel ?
nou sta eens op dan en neem het recht in eigen handquote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik word sowieso heel mijn leven al onderdrukt mén![]()
Is dat zoquote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sinds ik Paultjuhhh uit m'n msn lijst heb geflikkerd niet meer![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sinds ik Paultjuhhh uit m'n msn lijst heb geflikkerd niet meer![]()
pff ik ben weer eens een weekendje bij me ouders, dan denk je toch zeker niet dat ik zélf bier ga pakkenquote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
nou sta eens op dan en neem het recht in eigen hand
of pak een biertje en trek je er niets van aan
was je tong eens, hij is al best bruinquote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is dat zowaarom chat ik dan nu met jou
DOE EENS LIEF EN NIET ALSOF JE ME HAAT OPEENS WANT JE ADOREERT ME KEIVEEL !![]()
zo, gaatie een btje mij misbruiken hier om net alsof te doen dat hij normaal op fok is geworden
!
ik ben gelukkig net weer op men kamerquote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pff ik ben weer eens een weekendje bij me ouders, dan denk je toch zeker niet dat ik zélf bier ga pakkenDie heb ik net laten brengen uiteraard
![]()
shhhhtt dat zou je niet zeggenquote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is dat zowaarom chat ik dan nu met jou
DOE EENS LIEF EN NIET ALSOF JE ME HAAT OPEENS WANT JE ADOREERT ME KEIVEEL !![]()
zo, gaatie een btje mij misbruiken hier om net alsof te doen dat hij normaal op fok is geworden
!
een paar dagen breken bij mij niet een hele reputaie afquote:Op maandag 26 december 2005 23:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
hijs de afgelopen dagen best relaxd dus niets positeifs zou ik niet willen zeggen.
tis meer dat ie een verleden heeft gok ik
quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
nou Dribbel_ het ziet er inderdaad veel belovend uit
en gelijk al weer minderquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef olsentwinnetje het volgende:
killswitch..ga toch lekker gothic (lees: D-D) kont likken
verkapt-kom-we-gaan-rellen-post
Wanneer heb jij mij dan voor het laatst zien baggerenquote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
een paar dagen breken bij mij niet een hele reputaie af
waardeer een ander niet wat u ook niet wil dat een ander u waardeert en geschied...quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
nou Dribbel_ het ziet er inderdaad veel belovend uit
( jeej, moet ik nou ookal waardeoordelen gaan uitspeken? afkraken gaat veel makkelijker)
gevoon dóórgaan
voor je banquote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wanneer heb jij mij dan voor het laatst zien baggeren![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef remlof het volgende:
Nee kom op jongens, Dribbel_ (en ikzelf ook trouwens in mindere mate) worden veel te veel over één kam geschoren met Paultjuhhh... Da's best irritant![]()
Daar moet je juist blij mee zijnquote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef remlof het volgende:
Nee kom op jongens, Dribbel_ (en ikzelf ook trouwens in mindere mate) worden veel te veel over één kam geschoren met Paultjuhhh... Da's best irritant![]()
Buiten bef kom ik vrij zelden, dus zoals je hier doet wordt je (iig door mij) op beoordeeld.quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef remlof het volgende:
post jij nu eens op dezelfde manier als hij doet danquote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Daar moet je juist blij mee zijn
En dribbel is mn broerwe doen alles hetzelfde
![]()
maar jij hebt dan ook geen levenquote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Buiten bef kom ik vrij zelden, dus zoals je hier doet wordt je (iig door mij) op beoordeeld.
Zo post ik nu toch ook ?quote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
post jij nu eens op dezelfde manier als hij doet dan
ok, fair enough, als dat vanuit een neutrale uitgangspositie is tenminstequote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Buiten bef kom ik vrij zelden, dus zoals je hier doet wordt je (iig door mij) op beoordeeld.
true thatquote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook geen leven
Och ik ben ietwat sceptisch tegenover mensen die ik niet ken. Dus dat is niet persoonlijk ofzo.quote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, fair enough, als dat vanuit een neutrale uitgangspositie is tenminste
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef olsentwinnetje het volgende:
Zo...nu NJ weg is gaan we verder rellen..waar waren we gister?
neu twas gister saai dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef olsentwinnetje het volgende:
Zo...nu NJ weg is gaan we verder rellen..waar waren we gister?
En van het niveau van de posts zou een geestelijk gehandicapte dyslect zich nog omdraaien in z'n graf.quote:
Dan houden we alleen optie één nog over.quote:
tot ik iemand irl heb gezien ben ik ook wat sceptischer over mensen..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och ik ben ietwat sceptisch tegenover mensen die ik niet ken. Dus dat is niet persoonlijk ofzo.
als dit commentaar was op mijn vermogen tot het maken van een correcte nederlandsche zin dan moet ik u daar helaas gelijk in gevenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
En van het niveau van de posts zou een geestelijk gehandicapte dyslect zich nog omdraaien in z'n graf.
je hebt geen leven?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan houden we alleen optie één nog over.
heeyquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
En van het niveau van de posts zou een geestelijk gehandicapte dyslect zich nog omdraaien in z'n graf.
Prima, eerste kerstdag thuis gebleven, lekker genikst, geld gekregen en heerlijk gegeten. Tweede kerstdag naar m'n pa en even borrelen bij m'n oma en gegourmet.quote:
gourmetten, hoe burgerllijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Prima, eerste kerstdag thuis gebleven, lekker genikst, geld gekregen en heerlijk gegeten. Tweede kerstdag naar m'n pa en even borrelen bij m'n oma en gegourmet.
ik ging gister gewandeld met de familie en we gingen kaasfondueen waardoor mn maag ontplofte ( sorry niet echt voor de haters onder ons) en vandaag met de hele familie eten en zulks en ouwehoeren ende roddelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Prima, eerste kerstdag thuis gebleven, lekker genikst, geld gekregen en heerlijk gegeten. Tweede kerstdag naar m'n pa en even borrelen bij m'n oma en gegourmet.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ging gister gewandeld met de familie en we gingen kaasfondueen waardoor mn maag ontplofte ( sorry niet echt voor de haters onder ons) en vandaag met de hele familie eten en zulks en ouwehoeren ende roddelen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gourmetten, hoe burgerllijken met oud en nieuw ga je kaasfondueen ?
![]()
Vrij logisch idd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
tot ik iemand irl heb gezien ben ik ook wat sceptischer over mensen..
helemaal als ik geen positief beeld van iemand heb..
Gourmetten is lekker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gourmetten, hoe burgerllijken met oud en nieuw ga je kaasfondueen ?
![]()
Dan boeit het dus juist wel, je moet een goeie bodem hebben!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Gourmetten is lekker..
En met oud en nieuw boeit het eten niet, maar ga ik 's avonds zuipen bij vrienden.
oud en nieuw zoals oud en nieuw behoort te zijn dus, veel drank en gezeligheidquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Gourmetten is lekker..
En met oud en nieuw boeit het eten niet, maar ga ik 's avonds zuipen bij vrienden.
Goed punt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan boeit het dus juist wel, je moet een goeie bodem hebben!
Check. En dan nu hopen dat ik niet, zoals vorige keer, niet lekker ben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
oud en nieuw zoals oud en nieuw behoort te zijn dus, veel drank en gezeligheid
ochquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef NJ het volgende:
En die PI is fout Dribbel_, heel fout.
nog nooit gehad gelukkigquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Check. En dan nu hopen dat ik niet, zoals vorige keer, niet lekker ben.
Ik vind het gebruik van desbetreffende PI abominabeler dan een baggertopicdiarree.quote:
Ze moeten gewoon zo'n PI er bij hebben ->quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind het gebruik van desbetreffende PI abominabeler dan een baggertopicdiarree.
Dat mag dat hondje toch wel..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef NJ het volgende:
En die PI is fout Dribbel_, heel fout.
Hondjes zijn alleen ok als ze bij lekkere wijven op schoot zitten.quote:
daar is al een actie voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zo'n PI er bij hebben ->![]()
300 man 8 vrouwenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hondjes zijn alleen ok als ze bij lekkere wijven op schoot zitten.
*met vinger wijst en lacht..quote:
hee swoosh had was d ekersstquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hoi dribbel_ hoe gaat het nou met je?
ja ik overleef, maar ik leef nog steeds niet geheel ongerust, aangezien dat tuig hier je elk moment weer kan gaan bannen om niks. Dat bevalt me niet zo veel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hoi dribbel_ hoe gaat het nou met je?
och ik ben nog nooit ergens om geband dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ik overleef, maar ik leef nog steeds niet geheel ongerust, aangezien dat tuig hier je elk moment weer kan gaan bannen om niks. Dat bevalt me niet zo veel.
Kom je nog op msn![]()
ow jij bent er ook, ik snap niks van wat je zegtquote:
Nee ik ook nog niet zo gek vaakquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
och ik ben nog nooit ergens om geband dus
baal jij ff...of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik ook nog niet zo gek vaak![]()
Nee, vanaf nu ga ik niet meer gebanned worden, goed hequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
baal jij ff...of niet natuurlijk
ja voeg me eens toe swooshquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ow jij bent er ook, ik snap niks van wat je zegt
vraag maar even op msn
ik wil geen junkies in me lijstquote:
wij zijn dan ook tofquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ben ook nog nooit gebant
Als Yvonne nog wakker en dronken is zou ik oppassen met zulcke uitspraken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ervaring mee?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als Yvonne nog wakker en dronken is zou ik oppassen met zulcke uitspraken.
*proestquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik wil geen junkies in me lijst![]()
Of met de opmerking "Nee hoor.. ik heb geen notes"quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ha.. ha ha.. ha..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi janetje
hoest met je opel kadetje ?!!?
mooi je geloofd me dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee, ff wachten met baggeren dan nog![]()
Je bent niet dood!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef melmidoc het volgende:
Ik ben ook nimmer gebanned.
Pas op he Dribbel_, ik heb een weddenschap op je staan!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee, ff wachten met baggeren dan nog![]()
Jouquote:
Kanker Oud en Nieuw, HOPPAAA.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
op naar kanker oud en nieuw of?
als ie bier kan halen hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee je bent een hondje
Ja ik let op, daarom wacht ik ook totdat alle modjes slapen, dan gaan we dan baggeren, en dan wis ik al me posts weer voordat ze wakker worden he, zó slim.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas op he Dribbel_, ik heb een weddenschap op je staan!
damn, je hebt mod rechtenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik let op, daarom wacht ik ook totdat alle modjes slapen, dan gaan we dan baggeren, en dan wis ik al me posts weer voordat ze wakker worden he, zó slim.
Ja hendig koel man..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:44 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Öh zo, tof.
Nu ga ik even roken.
Ik integreer in de Limburgse samenleving en piss mensen off..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
janet je taal gebruik, wat doe je![]()
Ja, ze zochten zo een nieuwe onzin mod pas, dus ze hadden gevraagd of ik interesse had, ze dachten, die zegt natuurlijk gelijk ja, dus ze hadden me al blauw gemaakt enzo, maar ik had zoiets van. bóh gék dat lijkt me niet hendig sjiek, en toen en toen hadden ze me weer zwart gemaakt, maar vergeten de rechten weg te halenquote:
je bent al verloren dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik integreer in de Limburgse samenleving en piss mensen off..
je geloofwaardigheid gaat met sprongen achteruitquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, ze zochten zo een nieuwe onzin mod pas, dus ze hadden gevraagd of ik interesse had, ze dachten, die zegt natuurlijk gelijk ja, dus ze hadden me al blauw gemaakt enzo, maar ik had zoiets van. bóh gék dat lijkt me niet hendig sjiek, en toen en toen hadden ze me weer zwart gemaakt, maar vergeten de rechten weg te halen![]()
Ik kan nog gered worden.. maar ja..quote:
Wat maar ja?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kan nog gered worden.. maar ja..
oke je komt nu hier naar toe en dan zal ik je reddenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kan nog gered worden.. maar ja..
Waar is die ridder op dat knappe paard als je m nodig hebt.. *sigh*quote:
Het is al laat hequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
je geloofwaardigheid gaat met sprongen achteruit
ik heb cheetos pyramidsquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is al laat heen van mams mag ik de vetpan zo laat niet aanslingeren
dus zit ik nu te herkauwen op half taaie wokkels
![]()
*vast lopen gaat..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke je komt nu hier naar toe en dan zal ik je redden
Ik heb bedacht dat ik meer bier had moeten inslaan voor de feestdagen..quote:
ik ga zo nog effe naar de snackbar wat bijhalenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik meer bier had moeten inslaan voor de feestdagen..
ik hou he nog wel uit men met fles wijn gok ik zoquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ga zo nog effe naar de snackbar wat bijhalen
Ja hoerenzooi, ik had niks te eten voor op m'n werk, alleen wat broodjes. En m'n collega had biefstuk bij zich... Met een waxine lichtje voor de sfeerquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik meer bier had moeten inslaan voor de feestdagen..
Ja zeg.. ik ben geen pakezel..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
tof
neem onderweg ook ff wat bier mee
Is daar wat open dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ga zo nog effe naar de snackbar wat bijhalen
Het leukste wat ik vandaag gedaan heb is een film over een wijf met een viool kijken..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:56 schreef melmidoc het volgende:
Nou nou nou, wat een "feest"dagen.
Het leukste wat ik heb gedaan vandaag is een fantastic-4 verzamelwerkje lezen en 2 katten met plakband irriteren.
Whehehhe....quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja hoerenzooi, ik had niks te eten voor op m'n werk, alleen wat broodjes. En m'n collega had biefstuk bij zich... Met een waxine lichtje voor de sfeer
dus je hebt je bammetjes in een sfeervolle omgeving kunnen opeten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja hoerenzooi, ik had niks te eten voor op m'n werk, alleen wat broodjes. En m'n collega had biefstuk bij zich... Met een waxine lichtje voor de sfeer
Naja, de varkenshaas was ook wel lekker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het leukste wat ik vandaag gedaan heb is een film over een wijf met een viool kijken..
zie je straksquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja zeg.. ik ben geen pakezel..
Tot over een uurtje of 40
Nee, we waren met z'n 2-en en dan eet je omste beurten, ik at bij de schipper die aan het varen was, wat wel vet is btw in het donker, zo'n blauw dimlicht enzo, wil ik later in m'n huis.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus je hebt je bammetjes in een sfeervolle omgeving kunnen opeten?
oeh die heb ik vandaag ook gehadquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:58 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Naja, de varkenshaas was ook wel lekker.
De drie warme broodjes met feta hier waren ook wel ok..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:58 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Naja, de varkenshaas was ook wel lekker.
Neuh, ik doe net alsof ik bij Frank langsga..quote:
Waarom net alsof?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
De drie warme broodjes met feta hier waren ook wel ok..
[..]
Neuh, ik doe net alsof ik bij Frank langsga..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
De drie warme broodjes met feta hier waren ook wel ok..
[..]
Neuh, ik doe net alsof ik bij Frank langsga..
wat hij zegtquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Waarom net alsof?
Toch wel gezellig om ff langs te gaan niet?
Ja, nou en of...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Waarom net alsof?
Toch wel gezellig om ff langs te gaan niet?
Die hebben andere feesten, maar die zijn een beetje raar, gaan ze de hele dag suiker eten enzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
echt wel, die turken vieren geen kerst he
melmido-c's moeder..quote:
Daarom raken die jihad strijdertjes altijd zo opgefokt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die hebben andere feesten, maar die zijn een beetje raar, gaan ze de hele dag suiker eten enzo
wel lullig als er zo'n helmjosti diabetis heeftquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:04 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Daarom raken die jihad strijdertjes altijd zo opgefokt.
quote:
gewoon doorvretenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wel lullig als er zo'n helmjosti diabetis heeft![]()
Gewoon adhd patienten @ suikerlollies.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:04 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Daarom raken die jihad strijdertjes altijd zo opgefokt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |