Ik ga even aan de gang.quote:Op maandag 26 december 2005 22:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
TC! Ik staarde net doelloos naar buiten, zuchtte, en vroeg me af wanneer we er weer zo een van je zouden kunnen verwachten. Dit kan geen toeval zijn.
Ik snap uw punt. Maar zie niet alleen de negatieve dingen des levens of van het beeldscherm.. Componeer vanuit uw hart, vanuit de schoonheid van de nacht, verdrongen door het vuile beeldschermlicht waar u in baadt...quote:Op maandag 26 december 2005 22:49 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Ik heb allemaal mooie melodiën in mijn hoofd zitten hoor, ik ben componerende.
Er moet voor volgende week een stijkkwartet af zijn, ziet u.
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef Technicolor het volgende:
[..]
O. En nu inhoudelijk op de zin?
diep!quote:Op maandag 26 december 2005 22:57 schreef NJ het volgende:
Maar dat had ik dus ook genietend van deze heldere nacht kunnen doen, ware het niet dat mijn beeldscherm zo ontzettend veel licht geeft dat ik dan enkel mijzelf in mijn eigen raam naar de buitenwereld kan zien.
C. en uit het raam hangenquote:Op maandag 26 december 2005 23:16 schreef killswitch het volgende:
[..]
moet ie oppassen dat ie niet te ver uit he raam hangt, dan gaat ie pas diep
roockenquote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef petre86 het volgende:
[..]
C. en uit het raam hangen...
moettie zeiken?
why must you leave usquote:Op maandag 26 december 2005 23:20 schreef Chowi het volgende:
Doei ik ga. Takkehoeren.
Because you's takkewhores.quote:
*sputtert.quote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
Wie vind dat ik ook naar die meet moet komen ?
nopequote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef demonseeker14 het volgende:
Iemand DeLeider gesproken vandaag? hebbem ff nodig
geef eens een goede redenquote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
remlof vond dat ik ook moest komen maar ik vind het maar niks eigenlijkquote:Op maandag 26 december 2005 23:24 schreef killswitch het volgende:
[..]
nope
[..]
geef eens een goede reden
mag je ook tegenstemmen?quote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef Dribbel_ het volgende:
waarom zou je tegen stemmenquote:Op maandag 26 december 2005 23:27 schreef petre86 het volgende:
[..]
mag je ook tegenstemmen?
bovendien is het vanaf dit topic geen officiele fokmeet meer
alleen een afspraak die mensen onderling via mail/msn hebben gemaakt..
Ghehehehequote:Op maandag 26 december 2005 23:23 schreef demonseeker14 het volgende:
Iemand DeLeider gesproken vandaag? hebbem ff nodig
omdat de meerderheid het in sommige gevallen leuker en gezelliger vindt dat er bepaalde mensen niet aanwezig zijn..quote:
Maar kijk, ik wil ook neit gaan maar het gaat om het idee he, jij kent mij niet en gaat dus gelijk negatief over me doen terwijl je dit gewoon nergens op baseerd, beetje hypocriet van jequote:Op maandag 26 december 2005 23:32 schreef petre86 het volgende:
[..]
omdat de meerderheid het in sommige gevallen leuker en gezelliger vindt dat er bepaalde mensen niet aanwezig zijn..
deze zijn dan ook niet gewenst.. en ze zouden ook niet graag zien dat deze personen zichzelf gaan uitnodigen..
ik baseer het op je gedrag op dit forum..quote:Op maandag 26 december 2005 23:35 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Maar kijk, ik wil ook neit gaan maar het gaat om het idee he, jij kent mij niet en gaat dus gelijk negatief over me doen terwijl je dit gewoon nergens op baseerd, beetje hypocriet van je![]()
en je eigen wil heb je maar de deur uit gedaan?quote:Op maandag 26 december 2005 23:25 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
remlof vond dat ik ook moest komen maar ik vind het maar niks eigenlijk![]()
hijs de afgelopen dagen best relaxd dus niets positeifs zou ik niet willen zeggen.quote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik baseer het op je gedrag op dit forum..
daar ik niets anders ( en ook werkelijk niets positiefs) van je heb vernomen.
moet ik er vanuitgaan dat je een kutuser bent
en dat jouw irl aanwezigheid op een meeting waar ik vertoef, geen positieve inbreng zou zijn.
Dus jij denkt dat ik de hele tijd zo naar iedereen zit te zwaaienquote:Op maandag 26 december 2005 23:38 schreef petre86 het volgende:
[..]
ik baseer het op je gedrag op dit forum..
daar ik niets anders ( en ook werkelijk niets positiefs) van je heb vernomen.
moet ik er vanuitgaan dat je een kutuser bent
en dat jouw irl aanwezigheid op een meeting waar ik vertoef, geen positieve inbreng zou zijn.
ik word sowieso heel mijn leven al onderdrukt ménquote:Op maandag 26 december 2005 23:40 schreef killswitch het volgende:
[..]
en je eigen wil heb je maar de deur uit gedaan?
ik wel, jij niet danquote:Op maandag 26 december 2005 23:42 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Dus jij denkt dat ik de hele tijd zo naar iedereen zit te zwaaienen 14.gif roep iedere keer als ik een biertje bestel ?
nou sta eens op dan en neem het recht in eigen handquote:Op maandag 26 december 2005 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ik word sowieso heel mijn leven al onderdrukt mén![]()
Is dat zoquote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sinds ik Paultjuhhh uit m'n msn lijst heb geflikkerd niet meer![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Sinds ik Paultjuhhh uit m'n msn lijst heb geflikkerd niet meer![]()
pff ik ben weer eens een weekendje bij me ouders, dan denk je toch zeker niet dat ik zélf bier ga pakkenquote:Op maandag 26 december 2005 23:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
nou sta eens op dan en neem het recht in eigen hand
of pak een biertje en trek je er niets van aan
was je tong eens, hij is al best bruinquote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is dat zowaarom chat ik dan nu met jou
DOE EENS LIEF EN NIET ALSOF JE ME HAAT OPEENS WANT JE ADOREERT ME KEIVEEL !![]()
zo, gaatie een btje mij misbruiken hier om net alsof te doen dat hij normaal op fok is geworden
!
ik ben gelukkig net weer op men kamerquote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
pff ik ben weer eens een weekendje bij me ouders, dan denk je toch zeker niet dat ik zélf bier ga pakkenDie heb ik net laten brengen uiteraard
![]()
shhhhtt dat zou je niet zeggenquote:Op maandag 26 december 2005 23:50 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Is dat zowaarom chat ik dan nu met jou
DOE EENS LIEF EN NIET ALSOF JE ME HAAT OPEENS WANT JE ADOREERT ME KEIVEEL !![]()
zo, gaatie een btje mij misbruiken hier om net alsof te doen dat hij normaal op fok is geworden
!
een paar dagen breken bij mij niet een hele reputaie afquote:Op maandag 26 december 2005 23:41 schreef killswitch het volgende:
[..]
hijs de afgelopen dagen best relaxd dus niets positeifs zou ik niet willen zeggen.
tis meer dat ie een verleden heeft gok ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |