ooooh, dan heb je nog tijd om de ijsbaan op de korenmarkt te bekijken.... heb ik ook nog niet gezien!quote:Op maandag 26 december 2005 21:05 schreef the900 het volgende:
Ik hoef trouwens pas om 11 uur te werken, dus ik red het allemaal nog wel
Ben er al even langs gelopen vorige week, maar toen werd er nog water op gesproeidquote:Op maandag 26 december 2005 21:12 schreef remlof het volgende:
[..]
ooooh, dan heb je nog tijd om de ijsbaan op de korenmarkt te bekijken.... heb ik ook nog niet gezien!
zo heb ik het ook gezien, stond er om 1 uur 's nachts een gozer met een tuinslang water op te sproeien maar het wou niet bevriezen omdat het te hard waaidequote:Op maandag 26 december 2005 21:13 schreef the900 het volgende:
[..]
Ben er al even langs gelopen vorige week, maar toen werd er nog water op gesproeid
J nog niet gezien.quote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef petre86 het volgende:
heeft J nog nie gereageerd hier?
LoTR 2 is er op trouwens..
Die heeft nog niet gereageerd nee.. maar ik kan wel wat doorgeven..quote:Op maandag 26 december 2005 21:17 schreef petre86 het volgende:
heeft J nog nie gereageerd hier?
LoTR 2 is er op trouwens..
Gezuig?quote:Op maandag 26 december 2005 20:49 schreef NJ het volgende:
[..]
Prima oplossing.
Bij deze ook een verzoek aan Olsentwinnetje om óf gewoon leuk mee te posten of een heel eind op te sodemieteren, want bijna elke post van je die ik lees in BeF is op de één of andere manier verbonden met gezuig.
quote:Op maandag 26 december 2005 21:33 schreef olsentwinnetje het volgende:
[..]
Gezuig?
Ik zal hier maar niet verder op ingaan
.
vraag eens aan haar of ze die salmonella al uitgekotst heeftquote:Op maandag 26 december 2005 21:32 schreef Janetje het volgende:
[..]
Die heeft nog niet gereageerd nee.. maar ik kan wel wat doorgeven..
Doe eens nutige reactie hier idioot..tis geen postopkriktopic hoorquote:
Ze zei dat het allemaal wel meeviel en waarschijnlijk toch niet snel dood ging (aan salmonella)..quote:Op maandag 26 december 2005 21:35 schreef petre86 het volgende:
[..]
vraag eens aan haar of ze die salmonella al uitgekotst heeft
Het gaat u goed, have a nice life, tot de volgende, miss you alreadyquote:Op maandag 26 december 2005 21:39 schreef the900 het volgende:
En nu moet ik wél echt weg.
Tot later allemaal
langzaam dan? en dat noemt ze meevallen?quote:Op maandag 26 december 2005 21:42 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ze zei dat het allemaal wel meeviel en waarschijnlijk toch niet snel dood ging (aan salmonella)..
Hallo lief kloontje.. van wie ben jij?quote:Op maandag 26 december 2005 21:44 schreef Technicolor het volgende:
Hey Janetje.
Natuurlijkquote:Op maandag 26 december 2005 21:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
langzaam dan? en dat noemt ze meevallen?
Ik ben tof.quote:Op maandag 26 december 2005 22:11 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hallo lief kloontje.. van wie ben jij?
Ben jij...?quote:
TC.quote:Op maandag 26 december 2005 21:34 schreef Technicolor het volgende:
NJ.
In dat geval mag ik je niet..quote:
Vind je?quote:Op maandag 26 december 2005 22:36 schreef NJ het volgende:
Zulks een wonderschone avond.
*Zich trots voeltquote:Op maandag 26 december 2005 22:37 schreef Technicolor het volgende:
[..]
Je mag me overal, J. Óveral.
Ik vind het wel meevallen. Te koud om nakend op een weide te liggen samen met een geliefde en naar de sterren te staren. Te koud, gewoon, te koud. Veel zuipen maar.quote:Op maandag 26 december 2005 22:36 schreef NJ het volgende:
Zulks een wonderschone avond.
Ik vind het altijd jammer dat een beeldscherm licht geeft, in de zin van dat het alles in de ruimte moet verlichten. Hoe fijn zou het zijn om alle gordijnen open te hebben en nu, op dit donkere tijdstip onder het componeren op l'ordinateur naar buiten te kunnen kijken zonder dat de hele studeerkamer een open aquarium wordt?quote:
Story of my life.quote:Op maandag 26 december 2005 22:42 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen. Te koud om nakend op een weide te liggen samen met een geliefde en naar de sterren te staren. Te koud, gewoon, te koud. Veel zuipen maar.
Don't be so gloomy on this cold and bitter night..quote:
TC! Ik staarde net doelloos naar buiten, zuchtte, en vroeg me af wanneer we er weer zo een van je zouden kunnen verwachten. Dit kan geen toeval zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef Technicolor het volgende:
Ohjee, is dit te hoog gegrepen voor [BeF]? Moet ik een [goed topic] openen?
Ik heb allemaal mooie melodiën in mijn hoofd zitten hoor, ik ben componerende.quote:Op maandag 26 december 2005 22:47 schreef Janetje het volgende:
[..]
Don't be so gloomy on this cold and bitter night..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |