ochquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef NJ het volgende:
En die PI is fout Dribbel_, heel fout.
nog nooit gehad gelukkigquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Check. En dan nu hopen dat ik niet, zoals vorige keer, niet lekker ben.
Ik vind het gebruik van desbetreffende PI abominabeler dan een baggertopicdiarree.quote:
Ze moeten gewoon zo'n PI er bij hebben ->quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind het gebruik van desbetreffende PI abominabeler dan een baggertopicdiarree.
Dat mag dat hondje toch wel..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef NJ het volgende:
En die PI is fout Dribbel_, heel fout.
Hondjes zijn alleen ok als ze bij lekkere wijven op schoot zitten.quote:
daar is al een actie voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zo'n PI er bij hebben ->![]()
300 man 8 vrouwenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hondjes zijn alleen ok als ze bij lekkere wijven op schoot zitten.
*met vinger wijst en lacht..quote:
hee swoosh had was d ekersstquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hoi dribbel_ hoe gaat het nou met je?
ja ik overleef, maar ik leef nog steeds niet geheel ongerust, aangezien dat tuig hier je elk moment weer kan gaan bannen om niks. Dat bevalt me niet zo veel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hoi dribbel_ hoe gaat het nou met je?
och ik ben nog nooit ergens om geband dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ik overleef, maar ik leef nog steeds niet geheel ongerust, aangezien dat tuig hier je elk moment weer kan gaan bannen om niks. Dat bevalt me niet zo veel.
Kom je nog op msn![]()
ow jij bent er ook, ik snap niks van wat je zegtquote:
Nee ik ook nog niet zo gek vaakquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
och ik ben nog nooit ergens om geband dus
baal jij ff...of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik ook nog niet zo gek vaak![]()
Nee, vanaf nu ga ik niet meer gebanned worden, goed hequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
baal jij ff...of niet natuurlijk
ja voeg me eens toe swooshquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ow jij bent er ook, ik snap niks van wat je zegt
vraag maar even op msn
ik wil geen junkies in me lijstquote:
wij zijn dan ook tofquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ben ook nog nooit gebant
Als Yvonne nog wakker en dronken is zou ik oppassen met zulcke uitspraken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ervaring mee?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als Yvonne nog wakker en dronken is zou ik oppassen met zulcke uitspraken.
*proestquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik wil geen junkies in me lijst![]()
Of met de opmerking "Nee hoor.. ik heb geen notes"quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ha.. ha ha.. ha..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi janetje
hoest met je opel kadetje ?!!?
mooi je geloofd me dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee, ff wachten met baggeren dan nog![]()
Je bent niet dood!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef melmidoc het volgende:
Ik ben ook nimmer gebanned.
Pas op he Dribbel_, ik heb een weddenschap op je staan!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee, ff wachten met baggeren dan nog![]()
Jouquote:
Kanker Oud en Nieuw, HOPPAAA.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
op naar kanker oud en nieuw of?
als ie bier kan halen hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee je bent een hondje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |