quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
nou Dribbel_ het ziet er inderdaad veel belovend uit
en gelijk al weer minderquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef olsentwinnetje het volgende:
killswitch..ga toch lekker gothic (lees: D-D) kont likken
verkapt-kom-we-gaan-rellen-post
.
Wanneer heb jij mij dan voor het laatst zien baggerenquote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
een paar dagen breken bij mij niet een hele reputaie af
waardeer een ander niet wat u ook niet wil dat een ander u waardeert en geschied...quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
nou Dribbel_ het ziet er inderdaad veel belovend uit
( jeej, moet ik nou ookal waardeoordelen gaan uitspeken? afkraken gaat veel makkelijker)
gevoon dóórgaan
voor je banquote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wanneer heb jij mij dan voor het laatst zien baggeren![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef remlof het volgende:
Nee kom op jongens, Dribbel_ (en ikzelf ook trouwens in mindere mate) worden veel te veel over één kam geschoren met Paultjuhhh... Da's best irritant![]()
Daar moet je juist blij mee zijnquote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef remlof het volgende:
Nee kom op jongens, Dribbel_ (en ikzelf ook trouwens in mindere mate) worden veel te veel over één kam geschoren met Paultjuhhh... Da's best irritant![]()
Buiten bef kom ik vrij zelden, dus zoals je hier doet wordt je (iig door mij) op beoordeeld.quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef remlof het volgende:
post jij nu eens op dezelfde manier als hij doet danquote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Daar moet je juist blij mee zijn
En dribbel is mn broerwe doen alles hetzelfde
![]()
maar jij hebt dan ook geen levenquote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Buiten bef kom ik vrij zelden, dus zoals je hier doet wordt je (iig door mij) op beoordeeld.
Zo post ik nu toch ook ?quote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
post jij nu eens op dezelfde manier als hij doet dan
ok, fair enough, als dat vanuit een neutrale uitgangspositie is tenminstequote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Buiten bef kom ik vrij zelden, dus zoals je hier doet wordt je (iig door mij) op beoordeeld.
true thatquote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook geen leven
Och ik ben ietwat sceptisch tegenover mensen die ik niet ken. Dus dat is niet persoonlijk ofzo.quote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, fair enough, als dat vanuit een neutrale uitgangspositie is tenminste
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef olsentwinnetje het volgende:
Zo...nu NJ weg is gaan we verder rellen..waar waren we gister?
.
neu twas gister saai dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef olsentwinnetje het volgende:
Zo...nu NJ weg is gaan we verder rellen..waar waren we gister?
En van het niveau van de posts zou een geestelijk gehandicapte dyslect zich nog omdraaien in z'n graf.quote:
Dan houden we alleen optie één nog over.quote:
tot ik iemand irl heb gezien ben ik ook wat sceptischer over mensen..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och ik ben ietwat sceptisch tegenover mensen die ik niet ken. Dus dat is niet persoonlijk ofzo.
als dit commentaar was op mijn vermogen tot het maken van een correcte nederlandsche zin dan moet ik u daar helaas gelijk in gevenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
En van het niveau van de posts zou een geestelijk gehandicapte dyslect zich nog omdraaien in z'n graf.
je hebt geen leven?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan houden we alleen optie één nog over.
heeyquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
En van het niveau van de posts zou een geestelijk gehandicapte dyslect zich nog omdraaien in z'n graf.
Prima, eerste kerstdag thuis gebleven, lekker genikst, geld gekregen en heerlijk gegeten. Tweede kerstdag naar m'n pa en even borrelen bij m'n oma en gegourmet.quote:
gourmetten, hoe burgerllijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Prima, eerste kerstdag thuis gebleven, lekker genikst, geld gekregen en heerlijk gegeten. Tweede kerstdag naar m'n pa en even borrelen bij m'n oma en gegourmet.
ik ging gister gewandeld met de familie en we gingen kaasfondueen waardoor mn maag ontplofte ( sorry niet echt voor de haters onder ons) en vandaag met de hele familie eten en zulks en ouwehoeren ende roddelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Prima, eerste kerstdag thuis gebleven, lekker genikst, geld gekregen en heerlijk gegeten. Tweede kerstdag naar m'n pa en even borrelen bij m'n oma en gegourmet.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ging gister gewandeld met de familie en we gingen kaasfondueen waardoor mn maag ontplofte ( sorry niet echt voor de haters onder ons) en vandaag met de hele familie eten en zulks en ouwehoeren ende roddelen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gourmetten, hoe burgerllijken met oud en nieuw ga je kaasfondueen ?
![]()
Vrij logisch idd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
tot ik iemand irl heb gezien ben ik ook wat sceptischer over mensen..
helemaal als ik geen positief beeld van iemand heb..
Gourmetten is lekker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gourmetten, hoe burgerllijken met oud en nieuw ga je kaasfondueen ?
![]()
Dan boeit het dus juist wel, je moet een goeie bodem hebben!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Gourmetten is lekker..
En met oud en nieuw boeit het eten niet, maar ga ik 's avonds zuipen bij vrienden.
oud en nieuw zoals oud en nieuw behoort te zijn dus, veel drank en gezeligheidquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Gourmetten is lekker..
En met oud en nieuw boeit het eten niet, maar ga ik 's avonds zuipen bij vrienden.
Goed punt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan boeit het dus juist wel, je moet een goeie bodem hebben!
Check. En dan nu hopen dat ik niet, zoals vorige keer, niet lekker ben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
oud en nieuw zoals oud en nieuw behoort te zijn dus, veel drank en gezeligheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |