quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
nou Dribbel_ het ziet er inderdaad veel belovend uit
en gelijk al weer minderquote:
quote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef olsentwinnetje het volgende:
killswitch..ga toch lekker gothic (lees: D-D) kont likken
verkapt-kom-we-gaan-rellen-post
.
Wanneer heb jij mij dan voor het laatst zien baggerenquote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
[..]
een paar dagen breken bij mij niet een hele reputaie af
waardeer een ander niet wat u ook niet wil dat een ander u waardeert en geschied...quote:Op maandag 26 december 2005 23:54 schreef petre86 het volgende:
nou Dribbel_ het ziet er inderdaad veel belovend uit
( jeej, moet ik nou ookal waardeoordelen gaan uitspeken? afkraken gaat veel makkelijker)
gevoon dóórgaan
voor je banquote:Op maandag 26 december 2005 23:55 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Wanneer heb jij mij dan voor het laatst zien baggeren![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef remlof het volgende:
Nee kom op jongens, Dribbel_ (en ikzelf ook trouwens in mindere mate) worden veel te veel over één kam geschoren met Paultjuhhh... Da's best irritant![]()
Daar moet je juist blij mee zijnquote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef remlof het volgende:
Nee kom op jongens, Dribbel_ (en ikzelf ook trouwens in mindere mate) worden veel te veel over één kam geschoren met Paultjuhhh... Da's best irritant![]()
Buiten bef kom ik vrij zelden, dus zoals je hier doet wordt je (iig door mij) op beoordeeld.quote:Op maandag 26 december 2005 23:56 schreef remlof het volgende:
post jij nu eens op dezelfde manier als hij doet danquote:Op maandag 26 december 2005 23:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Daar moet je juist blij mee zijn
En dribbel is mn broerwe doen alles hetzelfde
![]()
maar jij hebt dan ook geen levenquote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Buiten bef kom ik vrij zelden, dus zoals je hier doet wordt je (iig door mij) op beoordeeld.
Zo post ik nu toch ook ?quote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
post jij nu eens op dezelfde manier als hij doet dan
ok, fair enough, als dat vanuit een neutrale uitgangspositie is tenminstequote:Op maandag 26 december 2005 23:58 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Buiten bef kom ik vrij zelden, dus zoals je hier doet wordt je (iig door mij) op beoordeeld.
true thatquote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef killswitch het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook geen leven
Och ik ben ietwat sceptisch tegenover mensen die ik niet ken. Dus dat is niet persoonlijk ofzo.quote:Op maandag 26 december 2005 23:59 schreef remlof het volgende:
[..]
ok, fair enough, als dat vanuit een neutrale uitgangspositie is tenminste
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef olsentwinnetje het volgende:
Zo...nu NJ weg is gaan we verder rellen..waar waren we gister?
.
neu twas gister saai dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:00 schreef olsentwinnetje het volgende:
Zo...nu NJ weg is gaan we verder rellen..waar waren we gister?
En van het niveau van de posts zou een geestelijk gehandicapte dyslect zich nog omdraaien in z'n graf.quote:
Dan houden we alleen optie één nog over.quote:
tot ik iemand irl heb gezien ben ik ook wat sceptischer over mensen..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:01 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Och ik ben ietwat sceptisch tegenover mensen die ik niet ken. Dus dat is niet persoonlijk ofzo.
als dit commentaar was op mijn vermogen tot het maken van een correcte nederlandsche zin dan moet ik u daar helaas gelijk in gevenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
En van het niveau van de posts zou een geestelijk gehandicapte dyslect zich nog omdraaien in z'n graf.
je hebt geen leven?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
Dan houden we alleen optie één nog over.
heeyquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:03 schreef NJ het volgende:
[..]
En van het niveau van de posts zou een geestelijk gehandicapte dyslect zich nog omdraaien in z'n graf.
Prima, eerste kerstdag thuis gebleven, lekker genikst, geld gekregen en heerlijk gegeten. Tweede kerstdag naar m'n pa en even borrelen bij m'n oma en gegourmet.quote:
gourmetten, hoe burgerllijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Prima, eerste kerstdag thuis gebleven, lekker genikst, geld gekregen en heerlijk gegeten. Tweede kerstdag naar m'n pa en even borrelen bij m'n oma en gegourmet.
ik ging gister gewandeld met de familie en we gingen kaasfondueen waardoor mn maag ontplofte ( sorry niet echt voor de haters onder ons) en vandaag met de hele familie eten en zulks en ouwehoeren ende roddelenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:05 schreef NJ het volgende:
[..]
Prima, eerste kerstdag thuis gebleven, lekker genikst, geld gekregen en heerlijk gegeten. Tweede kerstdag naar m'n pa en even borrelen bij m'n oma en gegourmet.
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ik ging gister gewandeld met de familie en we gingen kaasfondueen waardoor mn maag ontplofte ( sorry niet echt voor de haters onder ons) en vandaag met de hele familie eten en zulks en ouwehoeren ende roddelen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gourmetten, hoe burgerllijken met oud en nieuw ga je kaasfondueen ?
![]()
Vrij logisch idd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:04 schreef petre86 het volgende:
[..]
tot ik iemand irl heb gezien ben ik ook wat sceptischer over mensen..
helemaal als ik geen positief beeld van iemand heb..
Gourmetten is lekker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:06 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
gourmetten, hoe burgerllijken met oud en nieuw ga je kaasfondueen ?
![]()
Dan boeit het dus juist wel, je moet een goeie bodem hebben!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Gourmetten is lekker..
En met oud en nieuw boeit het eten niet, maar ga ik 's avonds zuipen bij vrienden.
oud en nieuw zoals oud en nieuw behoort te zijn dus, veel drank en gezeligheidquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:08 schreef NJ het volgende:
[..]
Gourmetten is lekker..
En met oud en nieuw boeit het eten niet, maar ga ik 's avonds zuipen bij vrienden.
Goed punt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan boeit het dus juist wel, je moet een goeie bodem hebben!
Check. En dan nu hopen dat ik niet, zoals vorige keer, niet lekker ben.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:11 schreef killswitch het volgende:
[..]
oud en nieuw zoals oud en nieuw behoort te zijn dus, veel drank en gezeligheid
ochquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef NJ het volgende:
En die PI is fout Dribbel_, heel fout.
nog nooit gehad gelukkigquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:12 schreef NJ het volgende:
[..]
Check. En dan nu hopen dat ik niet, zoals vorige keer, niet lekker ben.
Ik vind het gebruik van desbetreffende PI abominabeler dan een baggertopicdiarree.quote:
Ze moeten gewoon zo'n PI er bij hebben ->quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:14 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik vind het gebruik van desbetreffende PI abominabeler dan een baggertopicdiarree.
Dat mag dat hondje toch wel..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:09 schreef NJ het volgende:
En die PI is fout Dribbel_, heel fout.
Hondjes zijn alleen ok als ze bij lekkere wijven op schoot zitten.quote:
daar is al een actie voorquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon zo'n PI er bij hebben ->![]()
300 man 8 vrouwenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:19 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Hondjes zijn alleen ok als ze bij lekkere wijven op schoot zitten.
*met vinger wijst en lacht..quote:
hee swoosh had was d ekersstquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hoi dribbel_ hoe gaat het nou met je?
ja ik overleef, maar ik leef nog steeds niet geheel ongerust, aangezien dat tuig hier je elk moment weer kan gaan bannen om niks. Dat bevalt me niet zo veel.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:22 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
hoi dribbel_ hoe gaat het nou met je?
och ik ben nog nooit ergens om geband dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:24 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
ja ik overleef, maar ik leef nog steeds niet geheel ongerust, aangezien dat tuig hier je elk moment weer kan gaan bannen om niks. Dat bevalt me niet zo veel.
Kom je nog op msn![]()
ow jij bent er ook, ik snap niks van wat je zegtquote:
Nee ik ook nog niet zo gek vaakquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:26 schreef killswitch het volgende:
[..]
och ik ben nog nooit ergens om geband dus
baal jij ff...of niet natuurlijkquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:29 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Nee ik ook nog niet zo gek vaak![]()
Nee, vanaf nu ga ik niet meer gebanned worden, goed hequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:31 schreef killswitch het volgende:
[..]
baal jij ff...of niet natuurlijk
ja voeg me eens toe swooshquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:26 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ow jij bent er ook, ik snap niks van wat je zegt
vraag maar even op msn
ik wil geen junkies in me lijstquote:
wij zijn dan ook tofquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ik ben ook nog nooit gebant
Als Yvonne nog wakker en dronken is zou ik oppassen met zulcke uitspraken.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ervaring mee?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Als Yvonne nog wakker en dronken is zou ik oppassen met zulcke uitspraken.
*proestquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
ik wil geen junkies in me lijst![]()
Of met de opmerking "Nee hoor.. ik heb geen notes"quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:34 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Ha.. ha ha.. ha..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef paultjuhhh het volgende:
hoi janetje
hoest met je opel kadetje ?!!?
mooi je geloofd me dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee, ff wachten met baggeren dan nog![]()
Je bent niet dood!!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef melmidoc het volgende:
Ik ben ook nimmer gebanned.
Pas op he Dribbel_, ik heb een weddenschap op je staan!quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Okee, ff wachten met baggeren dan nog![]()
Jouquote:
Kanker Oud en Nieuw, HOPPAAA.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
op naar kanker oud en nieuw of?
als ie bier kan halen hoor je mij niet klagenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
nee je bent een hondje
Ja ik let op, daarom wacht ik ook totdat alle modjes slapen, dan gaan we dan baggeren, en dan wis ik al me posts weer voordat ze wakker worden he, zó slim.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas op he Dribbel_, ik heb een weddenschap op je staan!
damn, je hebt mod rechtenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:45 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik let op, daarom wacht ik ook totdat alle modjes slapen, dan gaan we dan baggeren, en dan wis ik al me posts weer voordat ze wakker worden he, zó slim.
Ja hendig koel man..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:44 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Öh zo, tof.
Nu ga ik even roken.
Ik integreer in de Limburgse samenleving en piss mensen off..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:47 schreef killswitch het volgende:
[..]
janet je taal gebruik, wat doe je![]()
Ja, ze zochten zo een nieuwe onzin mod pas, dus ze hadden gevraagd of ik interesse had, ze dachten, die zegt natuurlijk gelijk ja, dus ze hadden me al blauw gemaakt enzo, maar ik had zoiets van. bóh gék dat lijkt me niet hendig sjiek, en toen en toen hadden ze me weer zwart gemaakt, maar vergeten de rechten weg te halenquote:
je bent al verloren dusquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:49 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik integreer in de Limburgse samenleving en piss mensen off..
je geloofwaardigheid gaat met sprongen achteruitquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja, ze zochten zo een nieuwe onzin mod pas, dus ze hadden gevraagd of ik interesse had, ze dachten, die zegt natuurlijk gelijk ja, dus ze hadden me al blauw gemaakt enzo, maar ik had zoiets van. bóh gék dat lijkt me niet hendig sjiek, en toen en toen hadden ze me weer zwart gemaakt, maar vergeten de rechten weg te halen![]()
Ik kan nog gered worden.. maar ja..quote:
Wat maar ja?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kan nog gered worden.. maar ja..
oke je komt nu hier naar toe en dan zal ik je reddenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:51 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik kan nog gered worden.. maar ja..
Waar is die ridder op dat knappe paard als je m nodig hebt.. *sigh*quote:
Het is al laat hequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:50 schreef killswitch het volgende:
[..]
je geloofwaardigheid gaat met sprongen achteruit
ik heb cheetos pyramidsquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:52 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Het is al laat heen van mams mag ik de vetpan zo laat niet aanslingeren
dus zit ik nu te herkauwen op half taaie wokkels
![]()
*vast lopen gaat..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:51 schreef killswitch het volgende:
[..]
oke je komt nu hier naar toe en dan zal ik je redden
Ik heb bedacht dat ik meer bier had moeten inslaan voor de feestdagen..quote:
ik ga zo nog effe naar de snackbar wat bijhalenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik meer bier had moeten inslaan voor de feestdagen..
ik hou he nog wel uit men met fles wijn gok ik zoquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ga zo nog effe naar de snackbar wat bijhalen
Ja hoerenzooi, ik had niks te eten voor op m'n werk, alleen wat broodjes. En m'n collega had biefstuk bij zich... Met een waxine lichtje voor de sfeerquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:54 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik heb bedacht dat ik meer bier had moeten inslaan voor de feestdagen..
Ja zeg.. ik ben geen pakezel..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef killswitch het volgende:
[..]
tof
neem onderweg ook ff wat bier mee
Is daar wat open dan?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:55 schreef remlof het volgende:
[..]
ik ga zo nog effe naar de snackbar wat bijhalen
Het leukste wat ik vandaag gedaan heb is een film over een wijf met een viool kijken..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:56 schreef melmidoc het volgende:
Nou nou nou, wat een "feest"dagen.
Het leukste wat ik heb gedaan vandaag is een fantastic-4 verzamelwerkje lezen en 2 katten met plakband irriteren.
Whehehhe....quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja hoerenzooi, ik had niks te eten voor op m'n werk, alleen wat broodjes. En m'n collega had biefstuk bij zich... Met een waxine lichtje voor de sfeer
dus je hebt je bammetjes in een sfeervolle omgeving kunnen opeten?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:56 schreef DeLeider het volgende:
[..]
Ja hoerenzooi, ik had niks te eten voor op m'n werk, alleen wat broodjes. En m'n collega had biefstuk bij zich... Met een waxine lichtje voor de sfeer
Naja, de varkenshaas was ook wel lekker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:57 schreef Janetje het volgende:
[..]
Het leukste wat ik vandaag gedaan heb is een film over een wijf met een viool kijken..
zie je straksquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ja zeg.. ik ben geen pakezel..
Tot over een uurtje of 40
Nee, we waren met z'n 2-en en dan eet je omste beurten, ik at bij de schipper die aan het varen was, wat wel vet is btw in het donker, zo'n blauw dimlicht enzo, wil ik later in m'n huis.quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:58 schreef killswitch het volgende:
[..]
dus je hebt je bammetjes in een sfeervolle omgeving kunnen opeten?
oeh die heb ik vandaag ook gehadquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:58 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Naja, de varkenshaas was ook wel lekker.
De drie warme broodjes met feta hier waren ook wel ok..quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:58 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Naja, de varkenshaas was ook wel lekker.
Neuh, ik doe net alsof ik bij Frank langsga..quote:
Waarom net alsof?quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
De drie warme broodjes met feta hier waren ook wel ok..
[..]
Neuh, ik doe net alsof ik bij Frank langsga..
quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:00 schreef Janetje het volgende:
[..]
De drie warme broodjes met feta hier waren ook wel ok..
[..]
Neuh, ik doe net alsof ik bij Frank langsga..
wat hij zegtquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Waarom net alsof?
Toch wel gezellig om ff langs te gaan niet?
Ja, nou en of...quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:01 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Waarom net alsof?
Toch wel gezellig om ff langs te gaan niet?
Die hebben andere feesten, maar die zijn een beetje raar, gaan ze de hele dag suiker eten enzoquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:59 schreef remlof het volgende:
[..]
echt wel, die turken vieren geen kerst he
melmido-c's moeder..quote:
Daarom raken die jihad strijdertjes altijd zo opgefokt.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Die hebben andere feesten, maar die zijn een beetje raar, gaan ze de hele dag suiker eten enzo
wel lullig als er zo'n helmjosti diabetis heeftquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:04 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Daarom raken die jihad strijdertjes altijd zo opgefokt.
quote:
gewoon doorvretenquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
wel lullig als er zo'n helmjosti diabetis heeft![]()
Gewoon adhd patienten @ suikerlollies.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:04 schreef melmidoc het volgende:
[..]
Daarom raken die jihad strijdertjes altijd zo opgefokt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |