quote:Op zondag 25 december 2005 23:19 schreef PeuRac het volgende:
en IJsmeis weer door het slotje posten he![]()
Ik heb ook een accentquote:Op zondag 25 december 2005 23:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Accent
Het is al 9 maanden een Accent.
Bij deze het bewijs dat Friezen achterlopn
Ja joh, de gebruikelijke suicidale neigingen enzoquote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Fijne kerst aan het hebben allemaal?
jij ookquote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Fijne kerst aan het hebben allemaal?
Achter R'dam... In de buurt van Hellevoetssluisquote:Op zondag 25 december 2005 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf woont je vriendin dan?zelfs Doetinchem - Breda is in 3u te doen, alleen naar Groningen/Friesland/Zeeland is verder.
Ja, dusquote:
Traditie ehquote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja joh, de gebruikelijke suicidale neigingen enzo
Integreren zul je, semi-allochtoonquote:
Opdat ik met VVD-ers kan communiceren zekerquote:
Tss, slechte cadeautjes gehad zekerquote:Op zondag 25 december 2005 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meste zelfmoorden zijn rond kerst
Wie neukt er dan ook met een randstadsequote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Achter R'dam... In de buurt van Hellevoetssluis
2,25 uur trein, 30 min metro en 40 min. bus. En her en der nog 'ns een kwartiertje of een klein half uur wachten
quote:Op zondag 25 december 2005 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, slechte cadeautjes gehad zeker!
Waar komt die suicidale neiging bij jou vandaan?!quote:Op zondag 25 december 2005 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meste zelfmoorden zijn rond kerst
teveel gothic clipjes gezien vanavondquote:Op zondag 25 december 2005 23:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waar komt die suicidale neiging bij jou vandaan?!
JIj bent toch niet eenzaam?!
Ik welquote:Op zondag 25 december 2005 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]aan die onzin doe ik niet
In het leven krijg je geen kadootjes
Dat kan echt niet sneller? Ze heeft zeker ook geen auto dat ze je kan ophalen ergens?quote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Achter R'dam... In de buurt van Hellevoetssluis
2,25 uur trein, 30 min metro en 40 min. bus. En her en der nog 'ns een kwartiertje of een klein half uur wachten
Goed dat je het zegt, m'n vaste penvrienden krijgen nog geld van mequote:Op zondag 25 december 2005 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wel.
Een heleboel. Veel geld, vast om mijn auto op te knappen en mijn boete te betalen
.
Die randstedelingen zijn nog te beroerd om te fietsenquote:Op zondag 25 december 2005 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan echt niet sneller? Ze heeft zeker ook geen auto dat ze je kan ophalen ergens?
wij emailen rooksignalenquote:Op zondag 25 december 2005 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Opdat ik met VVD-ers kan communiceren zekerik blijf wel contact houden via tekeningen op de muur van een grot, das meer jou niveau
Zij woont in Leidenquote:Op zondag 25 december 2005 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie neukt er dan ook met een randstadse
Ik wou je belachlijk maken... maar met zo'n post hoeft dat niet meerquote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, m'n vaste penvrienden krijgen nog geld van me![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, m'n vaste penvrienden krijgen nog geld van me![]()
Heb je een vriendinnetjequote:Op zondag 25 december 2005 23:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zij woont in Leiden
Haar ouders aan de kust
je noemt mij een randstedeling?quote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die randstedelingen zijn nog te beroerd om te fietsendenken dat alles maar naar hun toe komt
Ik ga met moeders auto... Ben ik er in 2 uurquote:Op zondag 25 december 2005 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan echt niet sneller? Ze heeft zeker ook geen auto dat ze je kan ophalen ergens?
ik deze:quote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
en leeg maar weer
quote:Op zondag 25 december 2005 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
teveel gothic clipjes gezien vanavond
Tering, dan maakt het ook geen flikker uit of je nu van Tilburg of van Vorden komt volgens mij, het is allebei kutquote:Op zondag 25 december 2005 23:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zij woont in Leiden
Haar ouders aan de kust
quote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik deze:
[afbeelding]dus als jullie dat ff kenne regelen voor me
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wou je belachlijk maken... maar met zo'n post hoeft dat niet meer
quote:Op zondag 25 december 2005 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daarom heb t liever zelf in de handquote:Op zondag 25 december 2005 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al 5 maanden schatquote:
jarenlange depressie, heb even een dipje. maar ben niet echt suicidaal hoorquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bullreden. Daar ben je te nuchter voor.
Maar ik snap dat je niet alles op fok wil pleuren
Genoeg gezien van de zomerquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik deze:
[afbeelding]dus als jullie dat ff kenne regelen voor me
![]()
Die werkloze werkschuwe ongedouchte ongeschoren stinkende SP'ers weer zekerquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee jovdsti, als je pc staat te roken heeft er iemand in je ventilatierooster staan pissen
TF en Tjabbo zijn tukkersquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, jij bent ene verdwaalde tukker.. ik heb het over X zn levende fleshlight.
Vanaf tilburg is het 'iets' sneller.... Doe je nog 3 uur over. De ellende is vanaf R'dam CS naar haar huis. Leidne is vanaf Tilburg duidelijk beter te doenquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, dan maakt het ook geen flikker uit of je nu van Tilburg of van Vorden komt volgens mij, het is allebei kut![]()
nee, hondenquote:Op zondag 25 december 2005 23:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die werkloze werkschuwe ongedouchte ongeschoren stinkende SP'ers weer zeker
Als ze een fototje maken krijg ik altijd netjes een brief thuis gestuurd en als ik een briefje terug stuur dat ik daar niet zo'n zin in heb krijg ik zo'n 3 tot 4 weken langer de tijdquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jarenlange depressie, heb even een dipje. maar ben niet echt suicidaal hoordaar ben ik vele te gelukkig voor...
quote:Op zondag 25 december 2005 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TF en Tjabbo zijn tukkers![]()
Ik benverdwaalde tukker
![]()
En deze laten jullie om mijn nek hangenquote:
Tilburg - Leiden is 1x overstappen in Roosendaal toch?quote:Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vanaf tilburg is het 'iets' sneller.... Doe je nog 3 uur over. De ellende is vanaf R'dam CS naar haar huis. Leidne is vanaf Tilburg duidelijk beter te doen
Heuwleumeuwlie.quote:Op zondag 25 december 2005 23:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
En deze laten jullie om mijn nek hangen![]()
![]()
[afbeelding]
ik loop er trouwens niet telkens mee buiten m'n shirt mee hoor, ben geen kamper![]()
vervelenquote:Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
wtf doen jullie eigenlijk achter de computer?
quote:Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Lief! Nu ben je vast afgevallen, of niet?
Tering man, je bewaakt dat ding met je levenquote:Op zondag 25 december 2005 23:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
En deze laten jullie om mijn nek hangen![]()
![]()
[afbeelding]
ik loop er trouwens niet telkens mee buiten m'n shirt mee hoor, ben geen kamper![]()
Het verschil met SP'ers?quote:
rukken bij een zip bestandjequote:Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
wtf doen jullie eigenlijk achter de computer?
1x overstappen ja, maar ik Dordrecht, Rotterdam CS of Den Haag HS.quote:Op zondag 25 december 2005 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tilburg - Leiden is 1x overstappen in Roosendaal toch?
Concept dipje ben ik ook mee bekendquote:Op zondag 25 december 2005 23:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen depressie, maar het concept 'dipje' ken ik... En dat is zonder depressie al KUT.
quote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jup, Servisch-Orthodox gedoopt in 2003.
quote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alsof ik dik was
Maar ik ben gezonder gaan eten, dus ja, ik ben afgevallen (sterker nog, je kunt m'n ribben tellen, maar heb nog steeds een beetje een bierpens)
voor wie het interesseerd...mijn doopquote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jup, Servisch-Orthodox gedoopt in 2002.
Ik moet zeggen dat ik wel vind dat het een héél mooi kruis is wat aan je ketting hangtquote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jup, Servisch-Orthodox gedoopt in 2003.
ik mocht kiezen van mijn oudersquote:Op zondag 25 december 2005 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Ik heb diep respect voor mensen die zich laten dopen terwijl ze bij hun volle verstand zijn
en ik ben zwaar tegen het dopen van baby's
Grappigquote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jup, Servisch-Orthodox gedoopt in 2002.
Historisch teken dat later gebruikt is in de politiek.quote:Op zondag 25 december 2005 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel vind dat het een héél mooi kruis is wat aan je ketting hangt(ookal zit er een politiek teken in verwerkt
)
ohja, kan ook nogquote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1x overstappen ja, maar ik Dordrecht, Rotterdam CS of Den Haag HS.
wow. een ceremonie in de open luchtquote:Op zondag 25 december 2005 23:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor wie het interesseerd...mijn doop
Had je verteld jaquote:Op zondag 25 december 2005 23:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Historisch teken dat later gebruikt is in de politiek.
Het betekend trouwens: "Samen staan we sterk".![]()
nee mensen die ook gekozen hebben om gedoopt te worden op dezelfde dag.quote:Op zondag 25 december 2005 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wow. een ceremonie in de open luchtwie zijn de andere mensen die tegelijk werden gedoopt? Familie? Mensen die hetzlefde 'religieuze opleidingstraject' hebben gevolgd?
De omgevining is nog veel meer wowquote:Op zondag 25 december 2005 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wow. een ceremonie in de open luchtwie zijn de andere mensen die tegelijk werden gedoopt? Familie? Mensen die hetzlefde 'religieuze opleidingstraject' hebben gevolgd?
Ik ben al 3x geweest dus eigenlijk hoef ik niet meerquote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De omgevining is nog veel meer wowen niet alleen vanwege het uitzicht of de weg er naartoe (alleen voor de weg zou je met de v6 er nog een keer heen moeten gaan
)
we hebben het over dopen, en jij begint te etteren ocver een v6quote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De omgevining is nog veel meer wowen niet alleen vanwege het uitzicht of de weg er naartoe (alleen voor de weg zou je met de v6 er nog een keer heen moeten gaan
)
maar nu heeft hij in Nederland tenminste wel een aparte naamquote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Hadden je ouder je Douwe moeten noemen, dan had je geen naamgenoten in Servië gehadlama's kijken..
Shit, dan moet ik nog 2x terugquote:Op zondag 25 december 2005 23:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben al 3x geweest dus eigenlijk hoef ik niet meer![]()
Je moet minimaal 3x terug naar die plek in je leven is me verteld. Maar tis zo'n indrukwekkende plek dat ik er veel vaker zal komen![]()
Hij lijkt een beetje op mijn opa. Maar dat komt denk ik door de zonnebrilquote:Op zondag 25 december 2005 23:43 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
mijn peet oom![]()
(en een stukje van m'n moeder)![]()
Dat ik dan gedoopt ben zonder dat me dat gevraagd is, betekend niet dat ik er geen verstand van heb, bij het katholieksisme moet je op latere leeftijd nog een keer beslissen of je het echt wil: De Eerste Communie, en later nog een keer: Het Vormsel. Bij protestanten is dat op iets latere leeftijd maar een keer, De Belijdenis. Eigenlijk ben ik Katholiek, maar ik ga misschien toch de Belijdenis doen.quote:Op zondag 25 december 2005 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we hebben het over dopen, en jij begint te etteren ocver een v6
als je er geen verstand van hebt.. hou dan je bek
Daar ben ik te nuchter voorquote:Op zondag 25 december 2005 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Je gaat er serieus op in!
Ik doelde meer op, verliefd zijn en niet kunnen eten.
Ik ben niet zo eenstromig gelovig, ik zeg altijd: ik pik van alle (christelijke) geloven een beetje op en vorm daarme mn eigen geloof.quote:Op zondag 25 december 2005 23:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jup, tis ook voor alle gelovigen niet alleen de Orthodoxen![]()
Hij rijd ook in een grote ouwe zwarte mercedes en het enige wat ie een beetje doet is kaarten bij terasjesquote:Op zondag 25 december 2005 23:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op mijn opa. Maar dat komt denk ik door de zonnebril.
Mijn opa leek ook altijd zo iemand van de maffia!
quote:Op zondag 25 december 2005 23:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij rijd ook in een grote ouwe zwarte mercedes en het enige wat ie een beetje doet is kaarten bij terasjes![]()
ik meen te herinneren met je vrouw en kinderenquote:Op zondag 25 december 2005 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben niet zo eenstromig gelovig, ik zeg altijd: ik pik van alle (christelijke) geloven een beetje op en vorm daarme mn eigen geloof.
Edit, ik zou het niet erg vinden om nog een keer terug te gaan, maar dat wist je al
Kloptquote:Op zondag 25 december 2005 23:47 schreef Xtreem het volgende:
Wat betreft het Katholieke systeem:
Het vormsel was bij ons toen we 12 waren. Pas daarna ben ik er echt kritisch over gaan nadenken. Gevolg: Ik ben gedoopt, heb de communie gedaan en het vormsel, maar ben compleet ervan afgestapt.
Moraal van het verhaal: Een bevestiging op iets latere leeftijd zou niet slecht zijn.
M'n NLse opa heb ik nooit gekend... m'n pa was 5 toen ie overleed. En m'n Joego opa is nogal een verhaal apart maar Peu heeft hem ontmoetquote:Op zondag 25 december 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Wat mijn opa deed weet ik eigenlijk niet. Ik was een jaar of 2-3 toen ie stierf.
ohja, dat is waar ookquote:Op zondag 25 december 2005 23:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik meen te herinneren met je vrouw en kinderen
Was toch al bijna het jaar 2006 geweest![]()
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, maar misschien was zijn gemoedstoestand niet op de juiste persoon(en) losgelaten.quote:Op zondag 25 december 2005 23:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
M'n NLse opa heb ik nooit gekend... m'n pa was 5 toen ie overleed. En m'n Joego opa is nogal een verhaal apart maar Peu heeft hem ontmoet![]()
mjah was gezelligquote:Op zondag 25 december 2005 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, maar misschien was zijn gemoedstoestand niet op de juiste persoon(en) losgelaten.
Later kwam hij wel los en vond ik em echt aardig eruit zien/klinken(ookal verstond ik er echt niks van).
Het houd me af en toe bezig, maar ik vorm me leven er echt niet naar, mn geloof past zich aan mij aan en niet andersomquote:Op zondag 25 december 2005 23:50 schreef BoJo het volgende:
Ohja maar ik hou me er niet zo mee bezig, ik vind het mooi maar zal er waarschijnlijk pas op een latere leeftijd alles over willen leren.
Ik heb mijn beide opa's eigenlijk niet gekendquote:Op zondag 25 december 2005 23:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
M'n NLse opa heb ik nooit gekend... m'n pa was 5 toen ie overleed. En m'n Joego opa is nogal een verhaal apart maar Peu heeft hem ontmoet![]()
Na zoveel tijd ineens voor z'n neus staan was ook wel schrikken natuurlijkquote:
Soms vergeet je hoe fijn het is om nog 2 oma's en een opa te hebbenquote:Op zondag 25 december 2005 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb mijn beide opa's eigenlijk niet gekend.
En mijn oma's .. Tja, de een overleed toen ik 9 was ofzo. En de ander op mijn 12e.
Toch wel jammer eigenlijk.
Slaap lekker, veel reisplezier morgenquote:
Nou, dat zusje van Tim, die moet dat eens gaan indenkenquote:Op zondag 25 december 2005 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms vergeet je hoe fijn het is om nog 2 oma's en een opa te hebben![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb mijn beide opa's eigenlijk niet gekend.
En mijn oma's .. Tja, de een overleed toen ik 9 was ofzo. En de ander op mijn 12e.
Toch wel jammer eigenlijk.
Ligt eraan, ik hoef ook echt niet zoals de vriendin van mn broertje met mn oma in een huis te wonen hoor, ik vind ze allebei echt verschrikkelijk lief (horen oma's ook te zijnquote:Op zondag 25 december 2005 23:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dat zusje van Tim, die moet dat eens gaan indenken. Dat het nog fijn is dat ze een oma heeft, in plaats van het afsnauwen elke dag.
Ik zou wel zo'n oma willen hoor![]()
!
Met een GSM in dr grafquote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
NLse oma overleed toen ik 1 of 2 was en Joego oma overleed in 1999.
Stom hè?quote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
NLse oma overleed toen ik 1 of 2 was en Joego oma overleed in 1999.
quote:Op zondag 25 december 2005 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een GSM in dr graf![]()
oohnee, dat was je neefje![]()
Dat is het voordeel van de oudste van de oudste te zijnquote:Op zondag 25 december 2005 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Stom hè?
Mijn vader was btw ook een laatkomertje en ik ook een beetje.
Dus ik zie om mij heen allemaal oude mensen en allemaal mensen die doodgaan. *ril*.
Maarja, nu komt de jonge generatie weer een beetje terug.
Achterneefjes en achternichtjes enzo. Maar toch, is niet echt tof.
Volgens mij heb ik van mijn 2 tot aan mijn 12e een heleboel begrafenissen gehad.
quote:Op zondag 25 december 2005 23:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor wie het interesseerd...mijn doop
De meeste neven en nichten van mij zijn in de 30 en hebben allemaal al een kindquote:Op maandag 26 december 2005 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van de oudste van de oudste te zijnalle neefjes en nichtjes zijn (een stuk) jonger, je oma was nog jong toen jij dat ook was (mn ene oma was 53 toen ik werd geboren, mn andere 59). En ik vind al mn neefjes en nichtjes super
![]()
(mn oudste nichtje is 9 mn jongste neefje 3).
We stonden toen bij het familie graf, en je neefje kreeg toen een bericht van een van z'n vriendinnetjes (jammer dat hij geen klap voor z'n bek kreeg trouwensquote:
ohjaquote:Op maandag 26 december 2005 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We stonden toen bij het familie graf, en je neefje kreeg toen een bericht van een van z'n vriendinnetjes (jammer dat hij geen klap voor z'n bek kreeg trouwens) maar jij en ik dachten dat het van een grafzerk afkwam omdat je neefje iets verderop stond, weet je nog
toen maakten we nog allemaal grappen over oma die zou opnemen ed.
Als de eerste mijn leeftijd bereikt heeft (over ruim 10 jaar dus) zal ik ook wel een kind hebben denk ikquote:Op maandag 26 december 2005 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De meeste neven en nichten van mij zijn in de 30 en hebben allemaal al een kind!
quote:Op maandag 26 december 2005 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
Pfoeh, ik moet naar bed volgens mij.
Trusten allen!
Alleen? Zonder je vriendje? Met kerst!quote:Op maandag 26 december 2005 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
Pfoeh, ik moet naar bed volgens mij.
Trusten allen!
Vriendjelief moet morgen om 6 uur zijn bed uit. (werken)quote:Op maandag 26 december 2005 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen? Zonder je vriendje? Met kerst!![]()
Slaap lekker
wie zei er iets over slapen dan?quote:Op maandag 26 december 2005 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vriendjelief moet morgen om 6 uur zijn bed uit. (werken)
Vriendjelief mag hier niet slapen anders word ik ook om 6 uur wakker en kan ik niet meer slapen![]()
.
Morgen weer!
!
die jongen heeft ook recht op een kerst wipquote:Op maandag 26 december 2005 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, aan neuken doe ik niet hè![]()
!
Okay, nu echt weg.
Bureaucratische onzinquote:
whehehe, heb je de nieuwe al gehoord? Echte negers rijden achterinquote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
SOTMC![]()
heb ze allemaal geluisterd uit verveling vandaag![]()
alsof ie zoveel kost, ik reed toch ook mijn 155 toen ik nog studeerdequote:Op maandag 26 december 2005 00:24 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, ik bedenk me net, als ik weer ga studeren, moet ik de 155 waarschijnlijk verkopen voor een kleinere auto, misschien zelfs geen Alfa, of helemaal geen auto(is bijna hetzelfde
)
quote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, ik kwam er vanochtend achter dat ik wat vaker naar de kerk moet, daar komen toch best mooie vrouwen![]()
nee alleen die op de site staan http://www.sockonthamikecollective.tk/quote:Op maandag 26 december 2005 00:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
whehehe, heb je de nieuwe al gehoord? Echte negers rijden achterin
En je moet 'm ergens parkerenquote:Op maandag 26 december 2005 00:24 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, ik bedenk me net, als ik weer ga studeren, moet ik de 155 waarschijnlijk verkopen voor een kleinere auto, misschien zelfs geen Alfa, of helemaal geen auto(is bijna hetzelfde
)
Als ik weer op m'n eigen comp zit zal ik die echt eens aan je passenquote:Op maandag 26 december 2005 00:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee alleen die op de site staan http://www.sockonthamikecollective.tk/![]()
Jij woonde thuis, dat is een stuk goedkoper als op kamers zittenquote:Op maandag 26 december 2005 00:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
alsof ie zoveel kost, ik reed toch ook mijn 155 toen ik nog studeerde![]()
Geloof mij, die tijd is echt voorbijquote:Op maandag 26 december 2005 00:25 schreef Sjoewe het volgende:
[..]En heb je er een versierd, wil ze geen seks voor het huwelijk
![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Als ik weer op m'n eigen comp zit zal ik die echt eens aan je passen
Parkeervergunning van 400 euro per jaarquote:
daar heb je een puntquote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij woonde thuis, dat is een stuk goedkoper als op kamers zittenplus dat het ding in Utrecht waarschijnlijk elke week wordt open gebroken
![]()
Waarschijnlijk 1.5 of 1.7 dan, maar geen 16v. Er staat een leuke op MP nu, maar vind het zonde om em nu al in te ruilenquote:
Lama's waren goed vond ikquote:Op maandag 26 december 2005 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ben ik weerdit keer zonder opgekropte frustraties
Gelul, als je hier niks in je auto laat liggen wordt er niet ingebroken.quote:Op maandag 26 december 2005 00:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat het ding in Utrecht waarschijnlijk elke week wordt open gebroken![]()
Gaat snel bij jou, Fries zekerquote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vond ze ook geod.
en ik ben wel weer gefrustreerd nu btwt kan snel gaan.
opgewonden typjes die Fryzenquote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef Alexxxxx het volgende:
ik vond ze ook geod.
en ik ben wel weer gefrustreerd nu btwt kan snel gaan.
Bij mij voor de deur is het gratisquote:Op maandag 26 december 2005 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Parkeervergunning van 400 euro per jaar![]()
Man man man, als ik toch eens echt met bijlen om kon gaan hequote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Gaat snel bij jou, Fries zeker![]()
Maar lucht je hart![]()
Wat er in mijn auto ligt:quote:Op maandag 26 december 2005 00:31 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Gelul, als je hier niks in je auto laat liggen wordt er niet ingebroken.
* BoJo gaat z'n bijlen slijpenquote:Op maandag 26 december 2005 00:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee. Meestal ben ik erg rustig... maar vanaovond even niet.
Daar wil niemand wonenquote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij mij voor de deur is het gratis
Neequote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Sjoewe bezet op msn?
Als je een knuffel wil hoef je me niet eerst te bedreigen hoor, je mag er ook gewoon om vragenquote:Op maandag 26 december 2005 00:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Man man man, als ik toch eens echt met bijlen om kon gaan he
Ik zal op je lachen als je op je 8m2 weg zit te kwijnenquote:
Trouwens, ik wil eigenlijk een kamer op de uithof, maar daar is het ook overal betaald parkerenquote:Op maandag 26 december 2005 00:32 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Bij mij voor de deur is het gratis
mwha, ik verwacht zo'n 350 tot 400 euro per maand beschikbaar te hebben, daar kun je wel een redelijke kamer voor krijgen.quote:Op maandag 26 december 2005 00:37 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik zal op je lachen als je op je 8m2 weg zit te kwijnen![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 00:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat er in mijn auto ligt:
+/- 20 pornoboekjes
wc papier
div krabbers, (voor als ik jeuk op mn rug heb)
2 dekens (ik ben te dik om onder 1 te passen)
div gereedschap en kleine hulpmiddelen (penispomp, fleshlight enz).
snoep (om kleine meisjes mee te lokken)
kaarten boek voor heel Gelderland![]()
wattenstaafjes
casettedeck
ouwe krant om onder te schuilen als het regent
2 cavialijkjes
2 roze reflecterende shirts
1liter olie
Dak dragers
en ik vergeet vast nog wat
Denk je datquote:Op maandag 26 december 2005 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mwha, ik verwacht zo'n 350 tot 400 euro per maand beschikbaar te hebben, daar kun je wel een redelijke kamer voor krijgen.
daar heb je in Leeuwarden nog geeneens een fatsoenlijke kamer voor...quote:Op maandag 26 december 2005 00:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
mwha, ik verwacht zo'n 350 tot 400 euro per maand beschikbaar te hebben, daar kun je wel een redelijke kamer voor krijgen.
Anders ga ik wel ergens in de omgeving wonen, dat is imho goedkoper en dan met de auto naar school is goed te doenquote:
Voor 400 euro heb je hier een fatsoenlijk 2 kamer appartement, daarmee bedoel ik geen achterstands flat. En in een dorpje hier in de buurt heb je daar zelfs een rijtjes woning in het centrum voorquote:Op maandag 26 december 2005 00:40 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar heb je in Leeuwarden nog geeneens een fatsoenlijke kamer voor...
En dan zijn er nog mensen die beweren dat IK wereldvreemd ben
ja homo, dat weet ik ook wel, ik woon voor 200 euro in een twe eonder 1 kapperquote:Op maandag 26 december 2005 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor 400 euro heb je hier een fatsoenlijk 2 kamer appartement, daarmee bedoel ik geen achterstands flat. En in een dorpje hier in de buurt heb je daar zelfs een rijtjes woning in het centrum voor![]()
Je kan er best een redelijke kamer voor krijgen, maar niet in het centrum. En als je nou eens je kortzichtige oogkleppen afdeed begreep je dat het juist aan de rand van het centrum een stuk beter wonen is. Kotsen op buurten waar je een keer doorheen gereden bentquote:Op maandag 26 december 2005 00:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders ga ik wel ergens in de omgeving wonen, dat is imho goedkoper en dan met de auto naar school is goed te doenevt carpoolen, maakt het nog goedkoper.
Laatst stonden er in Maarssen huizen te huur met 3 slaapkamers voor 650-700 per maand, sommige zelfs met garagequote:Op maandag 26 december 2005 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja homo, dat weet ik ook wel, ik woon voor 200 euro in een twe eonder 1 kappermaar we hebben het nu over een studentenhok
Ik hoef niet in het centrum te wonen, ik woon liever wat ruimer/goedkoper en in een buurt waar ik mn auto fatsoenlijk kan parkeren zonder elke nacht nachtmerries te hebben over dat hij beschadigd raakt/gejat word.quote:Op maandag 26 december 2005 00:43 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je kan er best een redelijke kamer voor krijgen, maar niet in het centrum. En als je nou eens je kortzichtige oogkleppen afdeed begreep je dat het juist aan de rand van het centrum een stuk beter wonen is. Kotsen op buurten waar je een keer doorheen gereden bent![]()
Whehe, mja en weetje hoeveel honderden euro's per jaar je dan nog eens kwijt bent aan allerhande belastingenquote:Op maandag 26 december 2005 00:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor 400 euro heb je hier een fatsoenlijk 2 kamer appartement, daarmee bedoel ik geen achterstands flat. En in een dorpje hier in de buurt heb je daar zelfs een rijtjes woning in het centrum voor![]()
quote:Op maandag 26 december 2005 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik hoef niet in het centrum te wonen, ik woon liever wat ruimer/goedkoper en in een buurt waar ik mn auto fatsoenlijk kan parkeren zonder elke nacht nachtmerries te hebben over dat hij beschadigd raakt/gejat word.
grafhok ala maar niet lelijkquote:Op maandag 26 december 2005 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
Stug volhouden heh
DAT GEBEURD HIER NIET, NIEMAND WIL IN DAT LELIJKE GRAFHOK VAN JOU INBREKEN
Er wordt anders nog te vaak melding gemaakt van dat een 155 geprobeert is te jatten of dat er een is open gebroken terwijl er niks in lagquote:Op maandag 26 december 2005 00:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]![]()
Stug volhouden heh
DAT GEBEURD HIER NIET, NIEMAND WIL IN DAT LELIJKE GRAFHOK VAN JOU INBREKEN
dat mag ik hopenquote:
alleen jammer dat de meeste mensen nog niet met jou in 1 huis willen wonen als ze geld toe krijgenquote:Op maandag 26 december 2005 00:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Laatst stonden er in Maarssen huizen te huur met 3 slaapkamers voor 650-700 per maand, sommige zelfs met garage(lekker voor de Alfa
) als je zoiets met z'n 3en doet, is het best te betalen
![]()
Whehe, maar ik vind het zo'n gelul. ik woon al m'n hele leven in Utrecht. En de laatste twee jaar in een wat verpauperdebuurt (tenminste dat denkt men) en ik heb hier nog nooit een autokraak gezien. Dat gebeurd juist in de Bilt, Zeist, Wilhelminapark, waar de zaken ballen hun laptops in de auto's laten liggen. Er is geen junk tegenwoordig die nog heil ziet in een autoradio hoor. Ik trek het gewoon slecht dat je dingen gaat zeggen over inbreken etc. Je weet er niks vanaf, dus zeg er ook niks over.quote:
Amsterdam psies hetzelfde, familie zelfs te schijterig om ook maar langs te komen omdat ze zelf ik 1 of ander gat wonen en niks gewend zijnquote:Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, maar ik vind het zo'n gelul. ik woon al m'n hele leven in Utrecht. En de laatste twee jaar in een wat verpauperdebuurt (tenminste dat denkt men) en ik heb hier nog nooit een autokraak gezien. Dat gebeurd juist in de Bilt, Zeist, Wilhelminapark, waar de zaken ballen hun laptops in de auto's laten liggen. Er is geen junk tegenwoordig die nog heil ziet in een autoradio hoor. Ik trek het gewoon slecht dat je dingen gaat zeggen over inbreken etc. Je weet er niks vanaf, dus zeg er ook niks over.
Nu kom ik speciaal voor jou nog een keer terugquote:Op maandag 26 december 2005 00:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
alleen jammer dat de meeste mensen nog niet met jou in 1 huis willen wonen als ze geld toe krijgen
het ergste is nog dat jij niet alleen op Fok! zitquote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef Alexxxxx het volgende:
250. (255) Alexxxxx 21483 (+233)
251. (250) MutZ 21477 (+1)je zult toch kanslozer zijn als MutZ
Ga jij maar op een minirotonde wonen jaquote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu kom ik speciaal voor jou nog een keer terug![]()
Het was anders al helemaal rond de vorige keer, alleen had ik geen zin meer![]()
Dat ik ook nog op 60 andere fora zit.. en dat ik op BuzzyBee nog veel meer posts heb als op fok....quote:Op maandag 26 december 2005 00:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
het ergste is nog dat jij niet alleen op Fok! zit
Trek het je niet zo aan manquote:Op maandag 26 december 2005 00:52 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe, maar ik vind het zo'n gelul. ik woon al m'n hele leven in Utrecht. En de laatste twee jaar in een wat verpauperdebuurt (tenminste dat denkt men) en ik heb hier nog nooit een autokraak gezien. Dat gebeurd juist in de Bilt, Zeist, Wilhelminapark, waar de zaken ballen hun laptops in de auto's laten liggen. Er is geen junk tegenwoordig die nog heil ziet in een autoradio hoor. Ik trek het gewoon slecht dat je dingen gaat zeggen over inbreken etc. Je weet er niks vanaf, dus zeg er ook niks over.
wtf is dat?quote:
Ik woon liever wat rustigerquote:Op maandag 26 december 2005 00:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ga jij maar op een minirotonde wonen ja
Als je bij ons in de straat gaat wonen, aard je ook niet zo goed met minstens twee van je buurtgenotenquote:Op maandag 26 december 2005 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan manik woon gewoon liever niet in een verpauperde buurt en dat heeft niet direct wat met het wel of niet opengebroken worden van mn auto te maken. Maar gewoon met het feit dat ik nu meestal niet echt goed aard met mensen die in zo'n buurt wonen (enkele uitzonderingen daar).
nr 3quote:Op maandag 26 december 2005 00:58 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat de laatste poging tot vertrekken doen![]()
Idd. Ik vind het juist hardstikke fijn mijn buurt. Toen m'n kat weggelopen was kwamen er allemaal mensen uit de buurt aanbellen om te zeggen dat ze d'r misschien gezien hadden, of gewoon om even te vragen of ze al terug was. Gezellig praatje maken, krijg je een overbodige koffietafel aangeboden.quote:Op maandag 26 december 2005 00:54 schreef BoJo het volgende:
[..]
Amsterdam psies hetzelfde, familie zelfs te schijterig om ook maar langs te komen omdat ze zelf ik 1 of ander gat wonen en niks gewend zijn
je kunt ook naar forum@fok.nl mailen om te vragen of ze je even willen bannenquote:Op maandag 26 december 2005 00:58 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat de laatste poging tot vertrekken doen![]()
Daarom juist, ik moet het echt niet hebben dat de buren heel je leven weten, je hebt fucking geen prive leven meer, als je een keer een meisje mee naar huis neemt overdag weet de hele buurt het meteenquote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Idd. Ik vind het juist hardstikke fijn mijn buurt. Toen m'n kat weggelopen was kwamen er allemaal mensen uit de buurt aanbellen om te zeggen dat ze d'r misschien gezien hadden, of gewoon om even te vragen of ze al terug was. Gezellig praatje maken, krijg je een overbodige koffietafel aangeboden.
Daar hoef je bij al die knaken-juppen bij m'n ouders in de buurt niet om te komen hoor.
Nee jij doet je liever voor als iemand anders, dat begrijp ik.quote:Op maandag 26 december 2005 00:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Trek het je niet zo aan manik woon gewoon liever niet in een verpauperde buurt en dat heeft niet direct wat met het wel of niet opengebroken worden van mn auto te maken. Maar gewoon met het feit dat ik nu meestal niet echt goed aard met mensen die in zo'n buurt wonen (enkele uitzonderingen daar).
Dat is minimaal 48u, dat trek ik niet, krijg ik stuiptrekkingen enzoquote:Op maandag 26 december 2005 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
je kunt ook naar forum@fok.nl mailen om te vragen of ze je even willen bannenDan kun je gerust slapen
GELULquote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom juist, ik moet het echt niet hebben dat de buren heel je leven weten, je hebt fucking geen prive leven meer, als je een keer een meisje mee naar huis neemt overdag weet de hele buurt het meteen![]()
ga slapen peuquote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarom juist, ik moet het echt niet hebben dat de buren heel je leven weten, je hebt fucking geen prive leven meer, als je een keer een meisje mee naar huis neemt overdag weet de hele buurt het meteen![]()
poging 4 ?quote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
peu si net een gothic, doe doen ook hele veel pogingen
bij ban op verzoek kun je zlef het tijdstip bepalenquote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is minimaal 48u, dat trek ik niet, krijg ik stuiptrekkingen enzo![]()
Jij speelt toch ook vaak met je pookje?quote:
ohja!!quote:Op maandag 26 december 2005 01:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij speelt toch ook vaak met je pookje?
Nee, ik pas gewoon niet tussen die mensen, ik heb echt niks tegen ze, maar ik voel me er niet thuis en zal dat ook nooit doen, hoe gastvrij en aardig ze ook echt zijn. Het past gewoon niet bij me, ik ben daarmee niet opgegroeid en pas later echt mee kennis gemaakt en het is niet wat ik fijn vind. En dat is mijn mening, waar ik me goed bij voel, daarom wil ik dus liever niet in zo'n buurt wonen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee jij doet je liever voor als iemand anders, dat begrijp ik.
Precies, is alweer meer dan alleen TV kijken.quote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja!!
* BoJo dat in zijn lexa profiel neer zet
wat hebben vrouwen toch tegen witte sokken?quote:Ik knap af op:
Watjes, slechte hygiene, arrogantie en witte sportsokken
In de FAQ of de policy staat ergens dat een ban, ook een ban op aanvraag altijd minimaal 48u is.quote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij ban op verzoek kun je zlef het tijdstip bepalen
Vraag haar wat haar houding ten op zichte van wattenstaafjes is, omdat ze afknapt op watjesquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat hebben vrouwen toch tegen witte sokken?![]()
ach, gewoon doen alsof je als die slechte eigenschappen niet hebt, net als dat alle vrouwen beloven dat ze hun haar niet afknippen zo snel je met ze trouwtquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat hebben vrouwen toch tegen witte sokken?![]()
Is dat zo? Kwoot de passage waar dat staat dan maar eens voor me?quote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de FAQ of de policy staat ergens dat een ban, ook een ban op aanvraag altijd minimaal 48u is.
quote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vraag haar wat haar houding ten op zichte van wattenstaafjes is, omdat ze afknapt op watjes
ik draag al geen witte sokken meer sinds ik gestopt ben met tennis, maar toch hoor ik dit vaak. Vraag me af wat er zo erg aan isquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, gewoon doen alsof je als die slechte eigenschappen niet hebt, net als dat alle vrouwen beloven dat ze hun haar niet afknippen zo snel je met ze trouwt![]()
Daar gaat het niet om. Ik wordt gewoon pisnijdig van al die vooroordelen die mensen hebben over buurten waar ze nooit komen. Kanaleneiland? Gebeurd zelden wat. Zuilen? Even min. Ondiep, nooit.quote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik pas gewoon niet tussen die mensen, ik heb echt niks tegen ze, maar ik voel me er niet thuis en zal dat ook nooit doen, hoe gastvrij en aardig ze ook echt zijn. Het past gewoon niet bij me, ik ben daarmee niet opgegroeid en pas later echt mee kennis gemaakt en het is niet wat ik fijn vind. En dat is mijn mening, waar ik me goed bij voel, daarom wil ik dus liever niet in zo'n buurt wonen.
Eigenlijk niks anders als waarom jij er liever wel woont, jij zou je precies zo voelen als je in een buurt woonde waar ik me prettig zou voelen, als ik me zou voelen in een buurt waar jij je prettig voelt.
Het is zelfs een weekquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat zo? Kwoot de passage waar dat staat dan maar eens voor me?
dat zijn 'meelopers' hebben in de fancy gelezen dat witte sportsokken stom zijn, dus vinden ze ze stom.quote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik draag al geen witte sokken meer sinds ik gestopt ben met tennis, maar toch hoor ik dit vaak. Vraag me af wat er zo erg aan is
kan me werkelijk geen reet interesseren., belangrijker is dat je in de twe eminuten dat je dat opzocht, hier niks hebt gepostquote:Op maandag 26 december 2005 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is zelfs een week![]()
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/33
quote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef Sjoewe het volgende:
Bel 112, Alexxxxx gaat PeuRac opensnijden!
Daar voel ik me prettiger ja, omdat het mij geen ene ruck boeit wat mn buren doen en ik het hoogst irritant vind dat buren gepast en ongepast binnen komen vallenquote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik wordt gewoon pisnijdig van al die vooroordelen die mensen hebben over buurten waar ze nooit komen. Kanaleneiland? Gebeurd zelden wat. Zuilen? Even min. Ondiep, nooit.
En tuurlijk ben je vrij om te kiezen waar je wilt wonen. Maar kom dan niet met van die bevooroordeelde excuses aanzetten als 'ze breken mn auto open'.
Als jij meer dan nodig wilt betalen om in een buurt te wonen waar mensen geen flikker om elkaar geven, en er iedere vakantie 3 huizen leeg gehaald worden omdat men te beroerd is om een beetje op elkaar te letten, dan is dat lekker je eigen keus. Maar ga niet zo simpel lopen denken.![]()
quote:
* BoJo drukt een vers geslepen bijl in Alexxxx zijn klauwenquote:Op maandag 26 december 2005 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zijn 'meelopers' hebben in de fancy gelezen dat witte sportsokken stom zijn, dus vinden ze ze stom.
Ik heb een hekel aan vrouwen die afknappen op witte sportsokken.
ik heb een hekel aan vrouwen
ik heb een hekel aan mensenkutvolk
Maak jezelf van kant en kom terug als een huismus, pas dan alleen op bij domino wereldrecord pogingenquote:Op maandag 26 december 2005 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zijn 'meelopers' hebben in de fancy gelezen dat witte sportsokken stom zijn, dus vinden ze ze stom.
Ik heb een hekel aan vrouwen die afknappen op witte sportsokken.
ik heb een hekel aan vrouwen
ik heb een hekel aan mensenkutvolk
waarom zeg je dan 10 posts geleden precies het tegenovergetselde?quote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar voel ik me prettiger ja, omdat het mij geen ene ruck boeit wat mn buren doen en ik het hoogst irritant vind dat buren gepast en ongepast binnen komen vallen![]()
![]()
En zoals je al lang van me weet hou ik van generaliseren, het was ook zeker niet persoonlijk bedoelt en ik weet ook heel goed dat er in de buurten zelf weinig tot niks gebeurt, iig niet qua inbraken.
En ik zie het als mijn heilige plicht om tegen van dat ruggegraat loos generaliserend ruggegraatloos volk ten strijde te trekken.quote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar voel ik me prettiger ja, omdat het mij geen ene ruck boeit wat mn buren doen en ik het hoogst irritant vind dat buren gepast en ongepast binnen komen vallen![]()
![]()
En zoals je al lang van me weet hou ik van generaliseren, het was ook zeker niet persoonlijk bedoelt en ik weet ook heel goed dat er in de buurten zelf weinig tot niks gebeurt, iig niet qua inbraken.
* Alexxxxx googlet op 'lumberjack'voor een mooi bijlplaatje, maar vind onderstaand plaatjequote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo drukt een vers geslepen bijl in Alexxxx zijn klauwen![]()
Omdat ik geen zin had om helemaal te gaan uitleggen waarom ik in de ene buurt wel en de andere buurt niet wil wonen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zeg je dan 10 posts geleden precies het tegenovergetselde?
quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx googlet op 'lumberjack'voor een mooi bijlplaatje, maar vind onderstaand plaatje
[afbeelding]
waarom doe je dat 10 posts later dan toch?quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om helemaal te gaan uitleggen waarom ik in de ene buurt wel en de andere buurt niet wil wonen.
Veel succesquote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ik zie het als mijn heilige plicht om tegen van dat ruggegraat loos generaliserend ruggegraatloos volk ten strijde te trekken.![]()
Omdat ik geen zin heb om over 5maanden dit nog te horenquote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom doe je dat 10 posts later dan toch?
Wees blij dat je mijn buurman niet bent iigquote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om helemaal te gaan uitleggen waarom ik in de ene buurt wel en de andere buurt niet wil wonen.
deze knapt duidelijk op Peu afquote:Ik knap af op:
Oneerlijkheid, patserig gedrag, ijdeltuiten, slijmen...
Je maakt het me veelste makkerlijkquote:
Daar zijn ook andere methoden voorquote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om over 5maanden dit nog te horen![]()
1) waarom (niet)?quote:Op maandag 26 december 2005 01:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wees blij dat je mijn buurman niet bent iig![]()
Dank je, gelukkig slaan ze niet allemaal op mequote:
Achja, moet jullie toch vrolijk en bezig houden hequote:Op maandag 26 december 2005 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar zijn ook andere methoden voor
En je hebt achterlijker dingen gezegd hoorDie blijven we wel tot in den treure herhalen moet je maar rekenen
1. Omdat je er dan achter zou komen dat al je vooroordelen op stront zijn gebaseerd en je zo doende in een diepe identiteitscrisis zou verzinken.quote:Op maandag 26 december 2005 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) waarom (niet)?
2) Als 1) niet op persoonlijk vlak gebaseerd is, ben ik het met je eens, ik wil er ook liever niet wonen nee. Ben ik heel eerlijk in, puur vanwege de mentaliteit (niet negatief bedoeld!) en groepsvorming, ik ben meer individualist.
2 van de 4 toch echt welquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, gelukkig slaan ze niet allemaal op me![]()
Sorry, ik heb ook geen zin om er tegen in te gaan. We denken er gewoon allebei anders over, maar zijn het toch met elkaar eens, best lastig is datquote:Op maandag 26 december 2005 01:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je maakt het me veelste makkerlijk
Dan had ik graag dat je even doorhaalt welke niet van toepassing isquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, gelukkig slaan ze niet allemaal op me![]()
Nu moet je oppassen, WELKE 2quote:
Do is blond en heeft een toch iets mooier gevormd hoofd (meer ei ipv bal)quote:
Dan ben ik tenzeerste benieuwd waar we het over eens zijnquote:Op maandag 26 december 2005 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook geen zin om er tegen in te gaan. We denken er gewoon allebei anders over, maar zijn het toch met elkaar eens, best lastig is dat![]()
ik ben niet blondquote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bo is blond en heeft een toch iets mooier gevormd hoofd (meer ei ipv bal)
Ik was benieuwder welke jij vindt dat wel/niet op mij van toepassing isquote:Op maandag 26 december 2005 01:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan had ik graag dat je even doorhaalt welke niet van toepassing is
Ze kijkt wel een beetje domquote:
Wat mij betreft hoeven we niks door te strepenquote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was benieuwder welke jij vindt dat wel/niet op mij van toepassing is![]()
Dat we niet in elkaars buurt zouden willen wonenquote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ben ik tenzeerste benieuwd waar we het over eens zijn
Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat we niet in elkaars buurt zouden willen wonen![]()
nr. 4653784763xquote:Op maandag 26 december 2005 01:26 schreef PeuRac het volgende:
Sorry, ik ga nu echt weg, ik kijk morgen vroeg wel naar 703![]()
go sliep wis ze fisiesquote:Op maandag 26 december 2005 01:26 schreef PeuRac het volgende:
Kijk nog even of je 155 goed op slot zitquote:Op maandag 26 december 2005 01:26 schreef PeuRac het volgende:
stel nou dat ik me suicidaal zou voelen door een bepaalde user, mag ik dan een ban voor 'm aanvragen?quote:Op maandag 26 december 2005 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga Peu dan kwoten, altijd lachen
quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kijk nog even of je 155 goed op slot zit
Nee. Beste methode is om hem te stalkenquote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
stel nou dat ik me suicidaal zou voelen door een bepaalde user, mag ik dan een ban voor 'm aanvragen?
quote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of dat je buren je niet aanzioen voor een joegoslaaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |