quote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef Alexxxxx het volgende:
peu si net een gothic, doe doen ook hele veel pogingen

bij ban op verzoek kun je zlef het tijdstip bepalenquote:Op maandag 26 december 2005 01:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is minimaal 48u, dat trek ik niet, krijg ik stuiptrekkingen enzo![]()

Jij speelt toch ook vaak met je pookje?quote:

ohja!!quote:Op maandag 26 december 2005 01:03 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Jij speelt toch ook vaak met je pookje?

Nee, ik pas gewoon niet tussen die mensen, ik heb echt niks tegen ze, maar ik voel me er niet thuis en zal dat ook nooit doen, hoe gastvrij en aardig ze ook echt zijn. Het past gewoon niet bij me, ik ben daarmee niet opgegroeid en pas later echt mee kennis gemaakt en het is niet wat ik fijn vind. En dat is mijn mening, waar ik me goed bij voel, daarom wil ik dus liever niet in zo'n buurt wonen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Nee jij doet je liever voor als iemand anders, dat begrijp ik.

Precies, is alweer meer dan alleen TV kijken.quote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
ohja!!
* BoJo dat in zijn lexa profiel neer zet

wat hebben vrouwen toch tegen witte sokken?quote:Ik knap af op:
Watjes, slechte hygiene, arrogantie en witte sportsokken

In de FAQ of de policy staat ergens dat een ban, ook een ban op aanvraag altijd minimaal 48u is.quote:Op maandag 26 december 2005 01:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij ban op verzoek kun je zlef het tijdstip bepalen

Vraag haar wat haar houding ten op zichte van wattenstaafjes is, omdat ze afknapt op watjesquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat hebben vrouwen toch tegen witte sokken?![]()

ach, gewoon doen alsof je als die slechte eigenschappen niet hebt, net als dat alle vrouwen beloven dat ze hun haar niet afknippen zo snel je met ze trouwtquote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat hebben vrouwen toch tegen witte sokken?![]()

Is dat zo? Kwoot de passage waar dat staat dan maar eens voor me?quote:Op maandag 26 december 2005 01:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In de FAQ of de policy staat ergens dat een ban, ook een ban op aanvraag altijd minimaal 48u is.

quote:Op maandag 26 december 2005 01:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Vraag haar wat haar houding ten op zichte van wattenstaafjes is, omdat ze afknapt op watjes

ik draag al geen witte sokken meer sinds ik gestopt ben met tennis, maar toch hoor ik dit vaak. Vraag me af wat er zo erg aan isquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ach, gewoon doen alsof je als die slechte eigenschappen niet hebt, net als dat alle vrouwen beloven dat ze hun haar niet afknippen zo snel je met ze trouwt![]()

Daar gaat het niet om. Ik wordt gewoon pisnijdig van al die vooroordelen die mensen hebben over buurten waar ze nooit komen. Kanaleneiland? Gebeurd zelden wat. Zuilen? Even min. Ondiep, nooit.quote:Op maandag 26 december 2005 01:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik pas gewoon niet tussen die mensen, ik heb echt niks tegen ze, maar ik voel me er niet thuis en zal dat ook nooit doen, hoe gastvrij en aardig ze ook echt zijn. Het past gewoon niet bij me, ik ben daarmee niet opgegroeid en pas later echt mee kennis gemaakt en het is niet wat ik fijn vind. En dat is mijn mening, waar ik me goed bij voel, daarom wil ik dus liever niet in zo'n buurt wonen.
Eigenlijk niks anders als waarom jij er liever wel woont, jij zou je precies zo voelen als je in een buurt woonde waar ik me prettig zou voelen, als ik me zou voelen in een buurt waar jij je prettig voelt.

Het is zelfs een weekquote:Op maandag 26 december 2005 01:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is dat zo? Kwoot de passage waar dat staat dan maar eens voor me?

dat zijn 'meelopers' hebben in de fancy gelezen dat witte sportsokken stom zijn, dus vinden ze ze stom.quote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik draag al geen witte sokken meer sinds ik gestopt ben met tennis, maar toch hoor ik dit vaak. Vraag me af wat er zo erg aan is

kan me werkelijk geen reet interesseren., belangrijker is dat je in de twe eminuten dat je dat opzocht, hier niks hebt gepostquote:Op maandag 26 december 2005 01:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het is zelfs een week![]()
http://forum.fok.nl/misc/get_faq_question/33

quote:Op maandag 26 december 2005 01:10 schreef Sjoewe het volgende:
Bel 112, Alexxxxx gaat PeuRac opensnijden!

Daar voel ik me prettiger ja, omdat het mij geen ene ruck boeit wat mn buren doen en ik het hoogst irritant vind dat buren gepast en ongepast binnen komen vallenquote:Op maandag 26 december 2005 01:08 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Ik wordt gewoon pisnijdig van al die vooroordelen die mensen hebben over buurten waar ze nooit komen. Kanaleneiland? Gebeurd zelden wat. Zuilen? Even min. Ondiep, nooit.
En tuurlijk ben je vrij om te kiezen waar je wilt wonen. Maar kom dan niet met van die bevooroordeelde excuses aanzetten als 'ze breken mn auto open'.
Als jij meer dan nodig wilt betalen om in een buurt te wonen waar mensen geen flikker om elkaar geven, en er iedere vakantie 3 huizen leeg gehaald worden omdat men te beroerd is om een beetje op elkaar te letten, dan is dat lekker je eigen keus. Maar ga niet zo simpel lopen denken.![]()

quote:

* BoJo drukt een vers geslepen bijl in Alexxxx zijn klauwenquote:Op maandag 26 december 2005 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zijn 'meelopers' hebben in de fancy gelezen dat witte sportsokken stom zijn, dus vinden ze ze stom.
Ik heb een hekel aan vrouwen die afknappen op witte sportsokken.
ik heb een hekel aan vrouwen
ik heb een hekel aan mensenkutvolk

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |