Dan ben ik tenzeerste benieuwd waar we het over eens zijnquote:Op maandag 26 december 2005 01:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sorry, ik heb ook geen zin om er tegen in te gaan. We denken er gewoon allebei anders over, maar zijn het toch met elkaar eens, best lastig is dat![]()

ik ben niet blondquote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bo is blond en heeft een toch iets mooier gevormd hoofd (meer ei ipv bal)

Ik was benieuwder welke jij vindt dat wel/niet op mij van toepassing isquote:Op maandag 26 december 2005 01:20 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan had ik graag dat je even doorhaalt welke niet van toepassing is

Ze kijkt wel een beetje domquote:

Wat mij betreft hoeven we niks door te strepenquote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik was benieuwder welke jij vindt dat wel/niet op mij van toepassing is![]()

Dat we niet in elkaars buurt zouden willen wonenquote:Op maandag 26 december 2005 01:21 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dan ben ik tenzeerste benieuwd waar we het over eens zijn

Daar moet ik je gelijk in geven.quote:Op maandag 26 december 2005 01:23 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat we niet in elkaars buurt zouden willen wonen![]()

nr. 4653784763xquote:Op maandag 26 december 2005 01:26 schreef PeuRac het volgende:
Sorry, ik ga nu echt weg, ik kijk morgen vroeg wel naar 703![]()

go sliep wis ze fisiesquote:Op maandag 26 december 2005 01:26 schreef PeuRac het volgende:

Kijk nog even of je 155 goed op slot zitquote:Op maandag 26 december 2005 01:26 schreef PeuRac het volgende:

stel nou dat ik me suicidaal zou voelen door een bepaalde user, mag ik dan een ban voor 'm aanvragen?quote:Op maandag 26 december 2005 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ga Peu dan kwoten, altijd lachen

quote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Kijk nog even of je 155 goed op slot zit

Nee. Beste methode is om hem te stalkenquote:Op maandag 26 december 2005 01:27 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
stel nou dat ik me suicidaal zou voelen door een bepaalde user, mag ik dan een ban voor 'm aanvragen?

quote:Op maandag 26 december 2005 01:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Of dat je buren je niet aanzioen voor een joegoslaaf

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |