Vanaf tilburg is het 'iets' sneller.... Doe je nog 3 uur over. De ellende is vanaf R'dam CS naar haar huis. Leidne is vanaf Tilburg duidelijk beter te doenquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tering, dan maakt het ook geen flikker uit of je nu van Tilburg of van Vorden komt volgens mij, het is allebei kut![]()

nee, hondenquote:Op zondag 25 december 2005 23:30 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Die werkloze werkschuwe ongedouchte ongeschoren stinkende SP'ers weer zeker

Als ze een fototje maken krijg ik altijd netjes een brief thuis gestuurd en als ik een briefje terug stuur dat ik daar niet zo'n zin in heb krijg ik zo'n 3 tot 4 weken langer de tijdquote:

quote:Op zondag 25 december 2005 23:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
jarenlange depressie, heb even een dipje. maar ben niet echt suicidaal hoordaar ben ik vele te gelukkig voor...

quote:Op zondag 25 december 2005 23:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
TF en Tjabbo zijn tukkers![]()
Ik benverdwaalde tukker
![]()

En deze laten jullie om mijn nek hangenquote:

Tilburg - Leiden is 1x overstappen in Roosendaal toch?quote:Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vanaf tilburg is het 'iets' sneller.... Doe je nog 3 uur over. De ellende is vanaf R'dam CS naar haar huis. Leidne is vanaf Tilburg duidelijk beter te doen

Heuwleumeuwlie.quote:Op zondag 25 december 2005 23:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
En deze laten jullie om mijn nek hangen![]()
![]()
[afbeelding]
ik loop er trouwens niet telkens mee buiten m'n shirt mee hoor, ben geen kamper![]()

vervelenquote:Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
wtf doen jullie eigenlijk achter de computer?

quote:Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
![]()
![]()
.
Lief! Nu ben je vast afgevallen, of niet?

Tering man, je bewaakt dat ding met je levenquote:Op zondag 25 december 2005 23:32 schreef BoJo het volgende:
[..]
En deze laten jullie om mijn nek hangen![]()
![]()
[afbeelding]
ik loop er trouwens niet telkens mee buiten m'n shirt mee hoor, ben geen kamper![]()

Het verschil met SP'ers?quote:

rukken bij een zip bestandjequote:Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef ijsmeis het volgende:
wtf doen jullie eigenlijk achter de computer?

1x overstappen ja, maar ik Dordrecht, Rotterdam CS of Den Haag HS.quote:Op zondag 25 december 2005 23:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tilburg - Leiden is 1x overstappen in Roosendaal toch?

Concept dipje ben ik ook mee bekendquote:Op zondag 25 december 2005 23:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig geen depressie, maar het concept 'dipje' ken ik... En dat is zonder depressie al KUT.

quote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jup, Servisch-Orthodox gedoopt in 2003.

quote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Alsof ik dik was
Maar ik ben gezonder gaan eten, dus ja, ik ben afgevallen (sterker nog, je kunt m'n ribben tellen, maar heb nog steeds een beetje een bierpens)

voor wie het interesseerd...mijn doopquote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jup, Servisch-Orthodox gedoopt in 2002.

Ik moet zeggen dat ik wel vind dat het een héél mooi kruis is wat aan je ketting hangtquote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jup, Servisch-Orthodox gedoopt in 2003.

ik mocht kiezen van mijn oudersquote:Op zondag 25 december 2005 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Ik heb diep respect voor mensen die zich laten dopen terwijl ze bij hun volle verstand zijn
en ik ben zwaar tegen het dopen van baby's

Grappigquote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jup, Servisch-Orthodox gedoopt in 2002.

Historisch teken dat later gebruikt is in de politiek.quote:Op zondag 25 december 2005 23:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik wel vind dat het een héél mooi kruis is wat aan je ketting hangt(ookal zit er een politiek teken in verwerkt
)

ohja, kan ook nogquote:Op zondag 25 december 2005 23:34 schreef Xtreem het volgende:
[..]
1x overstappen ja, maar ik Dordrecht, Rotterdam CS of Den Haag HS.

wow. een ceremonie in de open luchtquote:Op zondag 25 december 2005 23:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor wie het interesseerd...mijn doop

Had je verteld jaquote:Op zondag 25 december 2005 23:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
Historisch teken dat later gebruikt is in de politiek.
Het betekend trouwens: "Samen staan we sterk".![]()

nee mensen die ook gekozen hebben om gedoopt te worden op dezelfde dag.quote:Op zondag 25 december 2005 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wow. een ceremonie in de open luchtwie zijn de andere mensen die tegelijk werden gedoopt? Familie? Mensen die hetzlefde 'religieuze opleidingstraject' hebben gevolgd?

De omgevining is nog veel meer wowquote:Op zondag 25 december 2005 23:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wow. een ceremonie in de open luchtwie zijn de andere mensen die tegelijk werden gedoopt? Familie? Mensen die hetzlefde 'religieuze opleidingstraject' hebben gevolgd?

Ik ben al 3x geweest dus eigenlijk hoef ik niet meerquote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De omgevining is nog veel meer wowen niet alleen vanwege het uitzicht of de weg er naartoe (alleen voor de weg zou je met de v6 er nog een keer heen moeten gaan
)

we hebben het over dopen, en jij begint te etteren ocver een v6quote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De omgevining is nog veel meer wowen niet alleen vanwege het uitzicht of de weg er naartoe (alleen voor de weg zou je met de v6 er nog een keer heen moeten gaan
)

maar nu heeft hij in Nederland tenminste wel een aparte naamquote:Op zondag 25 december 2005 23:40 schreef Alexxxxx het volgende:
Hadden je ouder je Douwe moeten noemen, dan had je geen naamgenoten in Servië gehadlama's kijken..

Shit, dan moet ik nog 2x terugquote:Op zondag 25 december 2005 23:41 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik ben al 3x geweest dus eigenlijk hoef ik niet meer![]()
Je moet minimaal 3x terug naar die plek in je leven is me verteld. Maar tis zo'n indrukwekkende plek dat ik er veel vaker zal komen![]()

Hij lijkt een beetje op mijn opa. Maar dat komt denk ik door de zonnebrilquote:Op zondag 25 december 2005 23:43 schreef BoJo het volgende:
[afbeelding]
mijn peet oom![]()
(en een stukje van m'n moeder)![]()

Dat ik dan gedoopt ben zonder dat me dat gevraagd is, betekend niet dat ik er geen verstand van heb, bij het katholieksisme moet je op latere leeftijd nog een keer beslissen of je het echt wil: De Eerste Communie, en later nog een keer: Het Vormsel. Bij protestanten is dat op iets latere leeftijd maar een keer, De Belijdenis. Eigenlijk ben ik Katholiek, maar ik ga misschien toch de Belijdenis doen.quote:Op zondag 25 december 2005 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
we hebben het over dopen, en jij begint te etteren ocver een v6
als je er geen verstand van hebt.. hou dan je bek

Daar ben ik te nuchter voorquote:Op zondag 25 december 2005 23:36 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Je gaat er serieus op in!
Ik doelde meer op, verliefd zijn en niet kunnen eten.

Ik ben niet zo eenstromig gelovig, ik zeg altijd: ik pik van alle (christelijke) geloven een beetje op en vorm daarme mn eigen geloof.quote:Op zondag 25 december 2005 23:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
Jup, tis ook voor alle gelovigen niet alleen de Orthodoxen![]()

Hij rijd ook in een grote ouwe zwarte mercedes en het enige wat ie een beetje doet is kaarten bij terasjesquote:Op zondag 25 december 2005 23:44 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Hij lijkt een beetje op mijn opa. Maar dat komt denk ik door de zonnebril.
Mijn opa leek ook altijd zo iemand van de maffia!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |