quote:Op zondag 25 december 2005 23:19 schreef PeuRac het volgende:
en IJsmeis weer door het slotje posten he![]()
Ik heb ook een accentquote:Op zondag 25 december 2005 23:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Accent
Het is al 9 maanden een Accent.
Bij deze het bewijs dat Friezen achterlopn
Ja joh, de gebruikelijke suicidale neigingen enzoquote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Fijne kerst aan het hebben allemaal?
jij ookquote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Fijne kerst aan het hebben allemaal?
Achter R'dam... In de buurt van Hellevoetssluisquote:Op zondag 25 december 2005 23:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wtf woont je vriendin dan?zelfs Doetinchem - Breda is in 3u te doen, alleen naar Groningen/Friesland/Zeeland is verder.
Ja, dusquote:
Traditie ehquote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja joh, de gebruikelijke suicidale neigingen enzo
Integreren zul je, semi-allochtoonquote:
Opdat ik met VVD-ers kan communiceren zekerquote:
Tss, slechte cadeautjes gehad zekerquote:Op zondag 25 december 2005 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meste zelfmoorden zijn rond kerst
Wie neukt er dan ook met een randstadsequote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Achter R'dam... In de buurt van Hellevoetssluis
2,25 uur trein, 30 min metro en 40 min. bus. En her en der nog 'ns een kwartiertje of een klein half uur wachten
quote:Op zondag 25 december 2005 23:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tss, slechte cadeautjes gehad zeker!
Waar komt die suicidale neiging bij jou vandaan?!quote:Op zondag 25 december 2005 23:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Meste zelfmoorden zijn rond kerst
teveel gothic clipjes gezien vanavondquote:Op zondag 25 december 2005 23:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Waar komt die suicidale neiging bij jou vandaan?!
JIj bent toch niet eenzaam?!
Ik welquote:Op zondag 25 december 2005 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]aan die onzin doe ik niet
In het leven krijg je geen kadootjes
Dat kan echt niet sneller? Ze heeft zeker ook geen auto dat ze je kan ophalen ergens?quote:Op zondag 25 december 2005 23:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Achter R'dam... In de buurt van Hellevoetssluis
2,25 uur trein, 30 min metro en 40 min. bus. En her en der nog 'ns een kwartiertje of een klein half uur wachten
Goed dat je het zegt, m'n vaste penvrienden krijgen nog geld van mequote:Op zondag 25 december 2005 23:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik wel.
Een heleboel. Veel geld, vast om mijn auto op te knappen en mijn boete te betalen
.
Die randstedelingen zijn nog te beroerd om te fietsenquote:Op zondag 25 december 2005 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan echt niet sneller? Ze heeft zeker ook geen auto dat ze je kan ophalen ergens?
wij emailen rooksignalenquote:Op zondag 25 december 2005 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Opdat ik met VVD-ers kan communiceren zekerik blijf wel contact houden via tekeningen op de muur van een grot, das meer jou niveau
Zij woont in Leidenquote:Op zondag 25 december 2005 23:23 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wie neukt er dan ook met een randstadse
Ik wou je belachlijk maken... maar met zo'n post hoeft dat niet meerquote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, m'n vaste penvrienden krijgen nog geld van me![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, m'n vaste penvrienden krijgen nog geld van me![]()
Heb je een vriendinnetjequote:Op zondag 25 december 2005 23:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zij woont in Leiden
Haar ouders aan de kust
je noemt mij een randstedeling?quote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die randstedelingen zijn nog te beroerd om te fietsendenken dat alles maar naar hun toe komt
Ik ga met moeders auto... Ben ik er in 2 uurquote:Op zondag 25 december 2005 23:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat kan echt niet sneller? Ze heeft zeker ook geen auto dat ze je kan ophalen ergens?
ik deze:quote:Op zondag 25 december 2005 23:26 schreef Alexxxxx het volgende:
en leeg maar weer
quote:Op zondag 25 december 2005 23:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
teveel gothic clipjes gezien vanavond
Tering, dan maakt het ook geen flikker uit of je nu van Tilburg of van Vorden komt volgens mij, het is allebei kutquote:Op zondag 25 december 2005 23:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Zij woont in Leiden
Haar ouders aan de kust
quote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik deze:
[afbeelding]dus als jullie dat ff kenne regelen voor me
![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik wou je belachlijk maken... maar met zo'n post hoeft dat niet meer
quote:Op zondag 25 december 2005 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daarom heb t liever zelf in de handquote:Op zondag 25 december 2005 23:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Al 5 maanden schatquote:
jarenlange depressie, heb even een dipje. maar ben niet echt suicidaal hoorquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bullreden. Daar ben je te nuchter voor.
Maar ik snap dat je niet alles op fok wil pleuren
Genoeg gezien van de zomerquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik deze:
[afbeelding]dus als jullie dat ff kenne regelen voor me
![]()
Die werkloze werkschuwe ongedouchte ongeschoren stinkende SP'ers weer zekerquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee jovdsti, als je pc staat te roken heeft er iemand in je ventilatierooster staan pissen
TF en Tjabbo zijn tukkersquote:Op zondag 25 december 2005 23:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee, jij bent ene verdwaalde tukker.. ik heb het over X zn levende fleshlight.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |