quote:Op zondag 25 december 2005 23:47 schreef BoJo het volgende:
[..]
Hij rijd ook in een grote ouwe zwarte mercedes en het enige wat ie een beetje doet is kaarten bij terasjes![]()

ik meen te herinneren met je vrouw en kinderenquote:Op zondag 25 december 2005 23:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben niet zo eenstromig gelovig, ik zeg altijd: ik pik van alle (christelijke) geloven een beetje op en vorm daarme mn eigen geloof.
Edit, ik zou het niet erg vinden om nog een keer terug te gaan, maar dat wist je al

Kloptquote:Op zondag 25 december 2005 23:47 schreef Xtreem het volgende:
Wat betreft het Katholieke systeem:
Het vormsel was bij ons toen we 12 waren. Pas daarna ben ik er echt kritisch over gaan nadenken. Gevolg: Ik ben gedoopt, heb de communie gedaan en het vormsel, maar ben compleet ervan afgestapt.
Moraal van het verhaal: Een bevestiging op iets latere leeftijd zou niet slecht zijn.

M'n NLse opa heb ik nooit gekend... m'n pa was 5 toen ie overleed. En m'n Joego opa is nogal een verhaal apart maar Peu heeft hem ontmoetquote:Op zondag 25 december 2005 23:48 schreef ijsmeis het volgende:
[..]!
Wat mijn opa deed weet ik eigenlijk niet. Ik was een jaar of 2-3 toen ie stierf.

ohja, dat is waar ookquote:Op zondag 25 december 2005 23:48 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik meen te herinneren met je vrouw en kinderen
Was toch al bijna het jaar 2006 geweest![]()

Je kunt het hem niet kwalijk nemen, maar misschien was zijn gemoedstoestand niet op de juiste persoon(en) losgelaten.quote:Op zondag 25 december 2005 23:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
M'n NLse opa heb ik nooit gekend... m'n pa was 5 toen ie overleed. En m'n Joego opa is nogal een verhaal apart maar Peu heeft hem ontmoet![]()

mjah was gezelligquote:Op zondag 25 december 2005 23:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kunt het hem niet kwalijk nemen, maar misschien was zijn gemoedstoestand niet op de juiste persoon(en) losgelaten.
Later kwam hij wel los en vond ik em echt aardig eruit zien/klinken(ookal verstond ik er echt niks van).

Het houd me af en toe bezig, maar ik vorm me leven er echt niet naar, mn geloof past zich aan mij aan en niet andersomquote:Op zondag 25 december 2005 23:50 schreef BoJo het volgende:
Ohja maar ik hou me er niet zo mee bezig, ik vind het mooi maar zal er waarschijnlijk pas op een latere leeftijd alles over willen leren.

Ik heb mijn beide opa's eigenlijk niet gekendquote:Op zondag 25 december 2005 23:49 schreef BoJo het volgende:
[..]
M'n NLse opa heb ik nooit gekend... m'n pa was 5 toen ie overleed. En m'n Joego opa is nogal een verhaal apart maar Peu heeft hem ontmoet![]()

Na zoveel tijd ineens voor z'n neus staan was ook wel schrikken natuurlijkquote:

Soms vergeet je hoe fijn het is om nog 2 oma's en een opa te hebbenquote:Op zondag 25 december 2005 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb mijn beide opa's eigenlijk niet gekend.
En mijn oma's .. Tja, de een overleed toen ik 9 was ofzo. En de ander op mijn 12e.
Toch wel jammer eigenlijk.

Slaap lekker, veel reisplezier morgenquote:

Nou, dat zusje van Tim, die moet dat eens gaan indenkenquote:Op zondag 25 december 2005 23:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Soms vergeet je hoe fijn het is om nog 2 oma's en een opa te hebben![]()

quote:Op zondag 25 december 2005 23:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik heb mijn beide opa's eigenlijk niet gekend.
En mijn oma's .. Tja, de een overleed toen ik 9 was ofzo. En de ander op mijn 12e.
Toch wel jammer eigenlijk.

Ligt eraan, ik hoef ook echt niet zoals de vriendin van mn broertje met mn oma in een huis te wonen hoor, ik vind ze allebei echt verschrikkelijk lief (horen oma's ook te zijnquote:Op zondag 25 december 2005 23:56 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nou, dat zusje van Tim, die moet dat eens gaan indenken. Dat het nog fijn is dat ze een oma heeft, in plaats van het afsnauwen elke dag.
Ik zou wel zo'n oma willen hoor![]()
!

Met een GSM in dr grafquote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
NLse oma overleed toen ik 1 of 2 was en Joego oma overleed in 1999.

Stom hè?quote:Op zondag 25 december 2005 23:57 schreef BoJo het volgende:
[..]
NLse oma overleed toen ik 1 of 2 was en Joego oma overleed in 1999.

quote:Op zondag 25 december 2005 23:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Met een GSM in dr graf![]()
oohnee, dat was je neefje![]()

Dat is het voordeel van de oudste van de oudste te zijnquote:Op zondag 25 december 2005 23:59 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Stom hè?
Mijn vader was btw ook een laatkomertje en ik ook een beetje.
Dus ik zie om mij heen allemaal oude mensen en allemaal mensen die doodgaan. *ril*.
Maarja, nu komt de jonge generatie weer een beetje terug.
Achterneefjes en achternichtjes enzo. Maar toch, is niet echt tof.
Volgens mij heb ik van mijn 2 tot aan mijn 12e een heleboel begrafenissen gehad.

quote:Op zondag 25 december 2005 23:36 schreef BoJo het volgende:
[..]
voor wie het interesseerd...mijn doop

De meeste neven en nichten van mij zijn in de 30 en hebben allemaal al een kindquote:Op maandag 26 december 2005 00:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van de oudste van de oudste te zijnalle neefjes en nichtjes zijn (een stuk) jonger, je oma was nog jong toen jij dat ook was (mn ene oma was 53 toen ik werd geboren, mn andere 59). En ik vind al mn neefjes en nichtjes super
![]()
(mn oudste nichtje is 9 mn jongste neefje 3).

We stonden toen bij het familie graf, en je neefje kreeg toen een bericht van een van z'n vriendinnetjes (jammer dat hij geen klap voor z'n bek kreeg trouwensquote:

ohjaquote:Op maandag 26 december 2005 00:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
We stonden toen bij het familie graf, en je neefje kreeg toen een bericht van een van z'n vriendinnetjes (jammer dat hij geen klap voor z'n bek kreeg trouwens) maar jij en ik dachten dat het van een grafzerk afkwam omdat je neefje iets verderop stond, weet je nog
toen maakten we nog allemaal grappen over oma die zou opnemen ed.

Als de eerste mijn leeftijd bereikt heeft (over ruim 10 jaar dus) zal ik ook wel een kind hebben denk ikquote:Op maandag 26 december 2005 00:03 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
De meeste neven en nichten van mij zijn in de 30 en hebben allemaal al een kind!

quote:Op maandag 26 december 2005 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
Pfoeh, ik moet naar bed volgens mij.
Trusten allen!

Alleen? Zonder je vriendje? Met kerst!quote:Op maandag 26 december 2005 00:06 schreef ijsmeis het volgende:
Pfoeh, ik moet naar bed volgens mij.
Trusten allen!

Vriendjelief moet morgen om 6 uur zijn bed uit. (werken)quote:Op maandag 26 december 2005 00:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Alleen? Zonder je vriendje? Met kerst!![]()
Slaap lekker

wie zei er iets over slapen dan?quote:Op maandag 26 december 2005 00:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Vriendjelief moet morgen om 6 uur zijn bed uit. (werken)
Vriendjelief mag hier niet slapen anders word ik ook om 6 uur wakker en kan ik niet meer slapen![]()
.
Morgen weer!
!

die jongen heeft ook recht op een kerst wipquote:Op maandag 26 december 2005 00:12 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ja, aan neuken doe ik niet hè![]()
!
Okay, nu echt weg.

Bureaucratische onzinquote:

whehehe, heb je de nieuwe al gehoord? Echte negers rijden achterinquote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
SOTMC![]()
heb ze allemaal geluisterd uit verveling vandaag![]()

alsof ie zoveel kost, ik reed toch ook mijn 155 toen ik nog studeerdequote:Op maandag 26 december 2005 00:24 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, ik bedenk me net, als ik weer ga studeren, moet ik de 155 waarschijnlijk verkopen voor een kleinere auto, misschien zelfs geen Alfa, of helemaal geen auto(is bijna hetzelfde
)

quote:Op maandag 26 december 2005 00:21 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, ik kwam er vanochtend achter dat ik wat vaker naar de kerk moet, daar komen toch best mooie vrouwen![]()

nee alleen die op de site staan http://www.sockonthamikecollective.tk/quote:Op maandag 26 december 2005 00:24 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
whehehe, heb je de nieuwe al gehoord? Echte negers rijden achterin

En je moet 'm ergens parkerenquote:Op maandag 26 december 2005 00:24 schreef PeuRac het volgende:
Trouwens, ik bedenk me net, als ik weer ga studeren, moet ik de 155 waarschijnlijk verkopen voor een kleinere auto, misschien zelfs geen Alfa, of helemaal geen auto(is bijna hetzelfde
)

Als ik weer op m'n eigen comp zit zal ik die echt eens aan je passenquote:Op maandag 26 december 2005 00:25 schreef BoJo het volgende:
[..]
nee alleen die op de site staan http://www.sockonthamikecollective.tk/![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |