Maak jezelf van kant en kom terug als een huismus, pas dan alleen op bij domino wereldrecord pogingenquote:Op maandag 26 december 2005 01:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
dat zijn 'meelopers' hebben in de fancy gelezen dat witte sportsokken stom zijn, dus vinden ze ze stom.
Ik heb een hekel aan vrouwen die afknappen op witte sportsokken.
ik heb een hekel aan vrouwen
ik heb een hekel aan mensenkutvolk

waarom zeg je dan 10 posts geleden precies het tegenovergetselde?quote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar voel ik me prettiger ja, omdat het mij geen ene ruck boeit wat mn buren doen en ik het hoogst irritant vind dat buren gepast en ongepast binnen komen vallen![]()
![]()
En zoals je al lang van me weet hou ik van generaliseren, het was ook zeker niet persoonlijk bedoelt en ik weet ook heel goed dat er in de buurten zelf weinig tot niks gebeurt, iig niet qua inbraken.

En ik zie het als mijn heilige plicht om tegen van dat ruggegraat loos generaliserend ruggegraatloos volk ten strijde te trekken.quote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daar voel ik me prettiger ja, omdat het mij geen ene ruck boeit wat mn buren doen en ik het hoogst irritant vind dat buren gepast en ongepast binnen komen vallen![]()
![]()
En zoals je al lang van me weet hou ik van generaliseren, het was ook zeker niet persoonlijk bedoelt en ik weet ook heel goed dat er in de buurten zelf weinig tot niks gebeurt, iig niet qua inbraken.

* Alexxxxx googlet op 'lumberjack'voor een mooi bijlplaatje, maar vind onderstaand plaatjequote:Op maandag 26 december 2005 01:11 schreef BoJo het volgende:
[..]
* BoJo drukt een vers geslepen bijl in Alexxxx zijn klauwen![]()

Omdat ik geen zin had om helemaal te gaan uitleggen waarom ik in de ene buurt wel en de andere buurt niet wil wonen.quote:Op maandag 26 december 2005 01:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom zeg je dan 10 posts geleden precies het tegenovergetselde?

quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx googlet op 'lumberjack'voor een mooi bijlplaatje, maar vind onderstaand plaatje
[afbeelding]

waarom doe je dat 10 posts later dan toch?quote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om helemaal te gaan uitleggen waarom ik in de ene buurt wel en de andere buurt niet wil wonen.

Veel succesquote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En ik zie het als mijn heilige plicht om tegen van dat ruggegraat loos generaliserend ruggegraatloos volk ten strijde te trekken.![]()

Omdat ik geen zin heb om over 5maanden dit nog te horenquote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
waarom doe je dat 10 posts later dan toch?

Wees blij dat je mijn buurman niet bent iigquote:Op maandag 26 december 2005 01:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin had om helemaal te gaan uitleggen waarom ik in de ene buurt wel en de andere buurt niet wil wonen.

deze knapt duidelijk op Peu afquote:Ik knap af op:
Oneerlijkheid, patserig gedrag, ijdeltuiten, slijmen...

Je maakt het me veelste makkerlijkquote:

Daar zijn ook andere methoden voorquote:Op maandag 26 december 2005 01:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat ik geen zin heb om over 5maanden dit nog te horen![]()

1) waarom (niet)?quote:Op maandag 26 december 2005 01:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Wees blij dat je mijn buurman niet bent iig![]()

Dank je, gelukkig slaan ze niet allemaal op mequote:

Achja, moet jullie toch vrolijk en bezig houden hequote:Op maandag 26 december 2005 01:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Daar zijn ook andere methoden voor
En je hebt achterlijker dingen gezegd hoorDie blijven we wel tot in den treure herhalen moet je maar rekenen

1. Omdat je er dan achter zou komen dat al je vooroordelen op stront zijn gebaseerd en je zo doende in een diepe identiteitscrisis zou verzinken.quote:Op maandag 26 december 2005 01:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1) waarom (niet)?
2) Als 1) niet op persoonlijk vlak gebaseerd is, ben ik het met je eens, ik wil er ook liever niet wonen nee. Ben ik heel eerlijk in, puur vanwege de mentaliteit (niet negatief bedoeld!) en groepsvorming, ik ben meer individualist.

2 van de 4 toch echt welquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, gelukkig slaan ze niet allemaal op me![]()

Sorry, ik heb ook geen zin om er tegen in te gaan. We denken er gewoon allebei anders over, maar zijn het toch met elkaar eens, best lastig is datquote:Op maandag 26 december 2005 01:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Je maakt het me veelste makkerlijk

Dan had ik graag dat je even doorhaalt welke niet van toepassing isquote:Op maandag 26 december 2005 01:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, gelukkig slaan ze niet allemaal op me![]()

Nu moet je oppassen, WELKE 2quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |