Sorry maar dit is eerder een 'wat-hoort-er-niet-in-het-rijtje-thuis' raadsel van knoop in je zakdoek niveauquote:Op zondag 25 december 2005 21:13 schreef Jayvon het volgende:
Portishead,Massive Attack,Placebo
Yeah. Wel het enige PH-album dat ik goed ken; maar goed.quote:Op zondag 25 december 2005 23:07 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dummy is keigoed.
Yeah, i know. Heb er ook wel meer cd's van. Dummy heb ik destijds gewoon veel gedraaid.quote:Op maandag 26 december 2005 02:05 schreef De-oneven-2 het volgende:
De rest mag er ook zijn, hoor.
Haha de grote 3 uit Bristil zijn idd Massive Attack, Portishead, Trickyquote:Op zondag 25 december 2005 22:16 schreef HerrFrietsaus het volgende:
Als Placebo triphop is, is Pearl Jam death metal![]()
Nog steeds een grof schandaal natuurlijk.quote:Op zondag 25 december 2005 19:23 schreef dwerg het volgende:
Eind 1994 won Dummy de Mercury Music Prize. Daarmee versloegen ze Oasis (Definitely maybe).
Dat is idd een prachtige cd. Heb 'm een keer geluisterd, moet 'm nog steeds een keer kopen!quote:Op zondag 25 december 2005 21:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mag ik dan hier ook even iedereen het album van Beth Gibbons & Rustin' Man aanraden? Dat vind ik persoonlijk nog mooier dan Portishead, wat me toch snel kan gaan vervelen (al ben ik wel benieuwd geworden naar dat livealbum, daar ga ik eens naar op zoek).
Hoogtepunt is zonder twijfel Tom The Model, geweldig nummer is dat.
Een schandaal, nou nee. Maar toch verrassend dat Parklife niet won.quote:Op maandag 26 december 2005 09:57 schreef zjroentje het volgende:
Nog steeds een grof schandaal natuurlijk.
Wandering Star, denk ik.quote:Op zondag 25 december 2005 19:23 schreef dwerg het volgende:
wat is je favoriete nummer?
En het is ronduit schandalig dat dat op een dergelijk groot forum als Fok! nog niet eerder is gebeurd. Ik gok dat Danny er iets mee te maken heeft.quote:Op zondag 25 december 2005 22:43 schreef Litpho het volgende:
Oh ja, dit topic moest nog geopend worden.
Mwah, meer Dummy dan compleet Portishead heb ik de indruk (dwz. voldoende mensen die Portishead nooit verder geluisterd hebben dan Dummy). Ik heb nog zelden het tweede album gepusht zien worden, terwijl Dummy inderdaad beschouwd wordt als een van dé albums die je als muziekfan gewoon in de kast hoort te hebben staanquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:27 schreef Netflier het volgende:
Portishead is commercieel gemaakt, ondanks dat men het 'alternatieve muziek' noemt.
Het is vrij gloomy en naar binnen gerichte muziek natuurlijk. Het zijn vooral de demonen van de muzikanten zelf die verdreven moeten worden. Dat maakt niet uit, maar de spookwereld van Portishead is niet echt aan mij besteed, ik heb altijd teveel masochisme moeten opbrengen om de stem van Gibbons in combinatie met triphopbeats te kunnen verteren. Als ik het nu luister dan associeer ik het toch vooral met zwelgende kunstacademiestudenten. Andere bands zoals bijvoorbeeld de vroege Massive Attack en Archive (Londinium) liggen me toch iets beter.quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:37 schreef broer het volgende:
Ik draai ze te weinig, trouwens. Weet niet hoe dat komt...
quote:Op maandag 26 december 2005 18:13 schreef Anton het volgende:
Favoriete nummers van ze: Sour Times en Glorybox.
'Funny time of year' is veruit mijn favoriet.quote:Op zondag 25 december 2005 21:15 schreef Tom_Tom- het volgende:
Mag ik dan hier ook even iedereen het album van Beth Gibbons & Rustin' Man aanraden? Dat vind ik persoonlijk nog mooier dan Portishead, wat me toch snel kan gaan vervelen (al ben ik wel benieuwd geworden naar dat livealbum, daar ga ik eens naar op zoek).
Hoogtepunt is zonder twijfel Tom The Model, geweldig nummer is dat.
Ja! Die zijn mooi!quote:
quote:MUZ / Nieuw album Portishead?
lees net op http://pitchforkmedia.com/dates/ dat de nieuwe Portishead op 25 maart uitkomt! en Wat staat er bij de 'p' onder Portishead, een album dat ook op ...
forum.fok.nl/topic/662377/next - 43k - Toegevoegde zoekresultaten -
Ik ook niet meer, maar als er een nieuw album zou komen ben ik toch wel zeer benieuwd.quote:Op woensdag 4 januari 2006 17:15 schreef DaisyDuke het volgende:
Luister eigenlijk nooit meer naar Portishead, maar kan me herinneren dat ik Undenied altijd wel een erg mooi nummer vond.
Kheb ze gezien in Vredenburg, Utrecht.quote:Op vrijdag 6 januari 2006 12:59 schreef mrSPLIFFY het volgende:
de live dvd heb ik hier die is ook echt cool...
wel beetje vaag publiek wat er zit, maar tis wel cool om haar te zien zingen en tijdens t zingen de een na de andere peuk te zien opsteken
Remix albumquote:
Tegenwoordig denkt elke malloot bekend te kunnen worden als ze een remix-album in elkaar flansen van een bekende band/groep. Net zoals dat vreselijke remix-album van 'Push The Button' van de Chemical Brothers. kots ende spuug.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 12:59 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Remix albumWeer één van de vele. Gezien de namen van de producers zal het not my cup of tea zijn.
Leg uit.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:28 schreef Z het volgende:
Ga eerst eens luisteren kneus. Die aannames van je bevallen me ook niet maar daar zal ik niet op ingaan.
Tuurlijk doen de meeste remixers het voor de poen, dat is algemeen bekend. Zij moeten tenslotte ook rekeningen betalen.quote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:33 schreef Z het volgende:
Nou ten eerste vind ik dat je zeurt. Zie het als een extra'tje, en als je het niet leuk vindt, dan niet zeuren.
En jij gaat ervan uit dat de remixers het alleen voor het geld zouden doen. Dat is onzin. Vooral ook omdat de boel gewoon online staat.
Ik heb dat live album, weet niet meer hoe het heet... Als ik er naar luister krijg ik er altijd zo een gevoel bij van kom hier dan pak ik jequote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:50 schreef J.A.N.A. het volgende:
Portishead ik vind denk ik Roads ook het mooiste, als volledig album toch wel Roseland![]()
oh gaaf, wil ik wel heenquote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef dwerg het volgende:
Uit de nieuwsbrief. Een nieuwsbrief! Dat is jaren geleden!
You may know by now that Portishead are to be the next curators and will be performing exclusively at All Tomorrow’s Parties, Nightmare Before Christmas in December 2007.
They will be playing their first full live set featuring new material in nearly 10 years at the event which is set for
December 7, 8 & 9 at Butlins Holiday Resort at Minehead.
“We have always loved the All Tomorrow’s Parties set up and we’re happy our first shows will be there. It’s great to have the opportunity to introduce bands we love or have influenced us. We’ve chosen a diverse collection of artists to play with us and we’re really looking forward to it”
Details of the line up as it’s confirmed will be sent to you by email and will be available at the All Tomorrow’s Parties site www.atpfestival.com where you’ll also find details of how to buy tickets, accommodation available and how to get there.
The first artists we can confirm will be playing are Aphex Twin, Black Mountain, Crippled Black Phoenix, Fuzz against Junk, Julian Cope, Oneida, Seasick Steve, Sparklehorse & Team Brick. More to be announced soon.
GVD. *pakt kaart om op te zoeken*quote:Op woensdag 30 mei 2007 20:13 schreef dwerg het volgende:
Uit de nieuwsbrief. Een nieuwsbrief! Dat is jaren geleden!
You may know by now that Portishead are to be the next curators and will be performing exclusively at All Tomorrow’s Parties, Nightmare Before Christmas in December 2007.
They will be playing their first full live set featuring new material in nearly 10 years at the event which is set for
December 7, 8 & 9 at Butlins Holiday Resort at Minehead.
“We have always loved the All Tomorrow’s Parties set up and we’re happy our first shows will be there. It’s great to have the opportunity to introduce bands we love or have influenced us. We’ve chosen a diverse collection of artists to play with us and we’re really looking forward to it”
Details of the line up as it’s confirmed will be sent to you by email and will be available at the All Tomorrow’s Parties site www.atpfestival.com where you’ll also find details of how to buy tickets, accommodation available and how to get there.
The first artists we can confirm will be playing are Aphex Twin, Black Mountain, Crippled Black Phoenix, Fuzz against Junk, Julian Cope, Oneida, Seasick Steve, Sparklehorse & Team Brick. More to be announced soon.
quote:29th May 2007
APHEX TWIN AND JULIAN COPE!!
...And now we start to reveal the first acts to play this years Portishead curated Nightmare Before Christmas.
Here are the artists confirmed to play so far:
Aphex Twin
Julian Cope
Black Mountain
Sparklehorse
Oneida
Seasick Steve
And from Portisheads Geoff Barrows Invada label:
Team Brick
Crippled Black Phoenix
Fuzz Against Junk
Tickets available online now.
Buy from See Tickets here >>
The tickets are priced between £130 – £150 per person, and include 3 nights accommodation. Tickets cannot be bought individually – only as part of a 2,3,4,5,6 or 7 berth chalet. See our FAQ’s section for more information
Niks mis met HMH, tenzij ze een kleinere zaal hadden gepland. Ik ben allang blij dat het niet die vervloekte galmbak in Rotterdam is.quote:Op maandag 21 januari 2008 21:46 schreef -skippybal- het volgende:
Zeer tof dat ze weer gaan touren. Alleen HMH
Samen gaan?quote:Op maandag 21 januari 2008 21:49 schreef Litpho het volgende:
Niks mis met HMH, tenzij ze een kleinere zaal hadden gepland. Ik ben allang blij dat het niet die vervloekte galmbak in Rotterdam is.
Ik was het wel van plan, en even iets afspreken ervoor kan geen kwaadquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Samen gaan?
Al moet ik nog wel even kijken of ik dan niks anders gepland heb staan...
Top, ik informeer ook nog even bij wat andere muziekvrienden... Mijn hemel, dat ik dit nog mag meemaken na al die jaren van aankondigingen dat er wat uit gaat komen en dat ze gaan optreden!quote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:50 schreef Litpho het volgende:
Ik was het wel van plan, en even iets afspreken ervoor kan geen kwaad.
Ik denk eigenlijk dat het helemaal niet hard zal gaan. MAar daar heb ik wel vaker naast gezetenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 15:53 schreef Idioteque het volgende:
Zal dit binnen enkele minuten uitverkocht zijn? Of kan ik dit gewoon makkelijk om 10 uur 's ochtends via internet bestellen?
Ik denk dat het helemaal geen kwaad zal kunnen om dat risico maar niet te lopenquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:31 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat het helemaal niet hard zal gaan. MAar daar heb ik wel vaker naast gezeten
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:29 schreef Idioteque het volgende:
7 april komen ze in de HMH!!!!
Tijd om dit topic dus omhoog te schoppen <3
Normale prijs concertkaarten tegenwoordig..quote:Op dinsdag 22 januari 2008 13:58 schreef U het volgende:
Wel lekker duur weer, ¤ 38,- excl servicekosten...
ditoquote:Op dinsdag 14 februari 2006 13:43 schreef ikookhier het volgende:
Dummy is zeker een mooi album geniet er nog regelmatig van
Idd hier ook al heel heel lang. ..quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:06 schreef Stofje het volgende:
Portishead live, staat al een tijdje dik, dik, dik bovenaan mijn lijstje met bands die ik nog live zou willen zien.
Voor zover ik weet gaan zaterdag de volgende acts in de verkoop:quote:Op woensdag 23 januari 2008 16:34 schreef Idioteque het volgende:
Weet iemand of er nog andere grote acts in de voorverkoop gaan a.s. zaterdag? Als het alleen Portishead is, dan bestel ik het wel op internet.
Als er nog andere acts zijn, dan zal de site wel weer overbelast zijn om 10 uur...
Kelly Clarkson staat op zondag 6 april in de HMH.quote:Op woensdag 23 januari 2008 20:55 schreef peaceman het volgende:
Jammer dat zoveel acts door de week komen
quote:Op woensdag 23 januari 2008 21:04 schreef dwerg het volgende:
[..]
Kelly Clarkson staat op zondag 6 april in de HMH.
Idd!quote:Op donderdag 24 januari 2008 11:36 schreef -skippybal- het volgende:
Mja, maar toch. Een écht goed triphop album is alweer een tijdje geleden. MAg wel weer eens
Als ze dat dan doen op een manier als Unkle ivnd ik het best. Zolang ze maar niet lame acties gaan uithalen ala DJ Shadowquote:Op donderdag 24 januari 2008 15:16 schreef U het volgende:
Misschien zijn ze wel een andere weg ingeslagen, zou me niks verbazen na 10 jaar; lijkt me eigenlijk niet meer dan logisch zelfs...
Grote zaal, goed geluid, makkelijk vanaf de rondweg te bereiken en ik heb zelfs wel een adres van een goedkoop pension in de buurtquote:Op woensdag 23 januari 2008 21:09 schreef Stofje het volgende:
Ik zit nu trouwens ook zeer serieus te overwegen om naar Brussel te gaan ipv Amsterdam. Voor mij even ver (Breda) en ook op een gunstiger datum. Iemand ervaringen met Vorst Nationaal?
Wat je zegt. In 1998 heb ik ze gezien in Vredenburg. Een jaar later stonden ze op diverse festivals een aantal nummers in hun bekende remix uitvoeringen te spelen. En die vind ik echt drie keer niets.quote:Op donderdag 24 januari 2008 15:16 schreef U het volgende:
Misschien zijn ze wel een andere weg ingeslagen, zou me niks verbazen na 10 jaar; lijkt me eigenlijk niet meer dan logisch zelfs...
Of je besteld ze gewoon op www.ticketservice.nlquote:Op dinsdag 22 januari 2008 16:55 schreef Idioteque het volgende:
Het enige vervelende voor mij is dat er bij mij in de buurt geen vvk adres is. Ik moet dan dus weer vroeg op. Vroeg de trein nemen, een kaartje kopen, en dan weer een tijdje op het station wachten tot de trein naar huis er aan komt.
Ik wil gewoon even m'n wekker op 5 voor 10 zetten, even bestellen, en dan weer m'n bed in
2 kaartjes vanuit de luie stoel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:34 schreef marcek het volgende:
Hier ook 3 kaartjes vanuit de luie stoel
Oh..ik heb rond 10:30 besteld en het liep als en treinquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:31 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
2 kaartjes vanuit de luie stoel.
Duurde overigens wel 20 minuten voordat ik er doorheen kwam op TicketService.nl. Begon om 09:55 uur met bestellen en kwam er pas rond 10:15 uur doorheen...
JOEPIE!!!
Idem voor Pink_Floyd, en het is nog steeds niet uitverkocht...quote:Op zondag 27 januari 2008 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
* Sack_Blabbath meldt zich ook met kaartje
Hier ookquote:
't Gaat er ook niet om of ze bekend zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:06 schreef Leep het volgende:
jeetje wat zijn die kaartjes belachelijk duur zeg...
Ik vind het echt een wereld band maar ik twijfel nog steeds, uit pricipe weiger ik kaartjes te kopen.... Tis goddomme nou ook weer niet zo'n super bekende band ofzo...
Zelfde verhaal hier, een aantal jaar geleden had ik mezelf voorgenomen dat dit één van de bands was die ik ooit nog moést zien. Maar voor 84 euro voor 2 kaartjes ga ik het niet doen, vind het nogal belachelijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:06 schreef Leep het volgende:
Ik vind het echt een wereld band maar ik twijfel nog steeds, uit pricipe weiger ik kaartjes te kopen.... Tis goddomme nou ook weer niet zo'n super bekende band ofzo...
Uit principe zal je dan vrij weinig grote concerten zien. In tegenstelling tot Iron Maiden (59 euro voor een half verwaaid openluchtconcert in Assen) is 38 euro gewoon marktconform. Voeg daar de standaard servicequote:Op zondag 27 januari 2008 15:06 schreef Leep het volgende:
Ik vind het echt een wereld band maar ik twijfel nog steeds, uit pricipe weiger ik kaartjes te kopen....
Daar ben ik het dus echt niet mee eens Iron maiden zit toch wel op een veel groter mondiaal niveau dan portishead. Laatst ben ik in eindhoven naar STRP geweest, daar had je voor ¤24 (geen service kosten!) roisin murphy, soulwax, goose en mr. oizo.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uit principe zal je dan vrij weinig grote concerten zien. In tegenstelling tot Iron Maiden (59 euro voor een half verwaaid openluchtconcert in Assen) is 38 euro gewoon marktconform. Voeg daar de standaard servicekosten van monopolist Ticketservice nog aan toe en je bent wel ongeveer waar je wil zijn
.
Ja, laten we de prijzen voor festivals vergelijken met die van concertenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:17 schreef Leep het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus echt niet mee eens Iron maiden zit toch wel op een veel groter mondiaal niveau dan portishead. Laatst ben ik in eindhoven naar STRP geweest, daar had je voor ¤24 (geen service kosten!) roisin murphy, soulwax, goose en mr. oizo.
Enige waar je voor betaald is het feit dat ze al 10 jaar niet hebben opgetreden.
Onzin. Voor Editors (HMH) betaal je ook 38 euro en dat is echt geen grotere act dan Portishead. En festivals kun je inderdaad niet vergelijken met concerten. Festivals hebben véél meer sponsors, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:17 schreef Leep het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus echt niet mee eens Iron maiden zit toch wel op een veel groter mondiaal niveau dan portishead. Laatst ben ik in eindhoven naar STRP geweest, daar had je voor ¤24 (geen service kosten!) roisin murphy, soulwax, goose en mr. oizo.
Enige waar je voor betaald is het feit dat ze al 10 jaar niet hebben opgetreden.
In alle omliggende landen (België en Duitsland) betaal je 40 euro voor Portishead hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 11:24 schreef Rubbish11 het volgende:
Het is inderdaad erg slecht gesteld in holland met de monopolie van ticketservice. Ze kunnen in feite vragen wat ze willen. Hoog tijd voor wat concurrentie, alleen daar is bijna niet meer aan te beginnen in dit landje.
Jammer is het wel..
Als je bijvoorbeeld kijkt naar wat je hier betaald voor Radiohead en in Duitsland, dat scheelt bijna 20 euro..
En om over de festivals inderdaad nog maar niet te beginnen.
Het is dat ik Portishead zo geweldig vind, en dit een buitenkansje is.
Achja gelukkig zijn er nog festivals als Dour en Sziget
Nouja STRP was relatief goedkoop hoor, als je het vergelijkt met andere festivals.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Onzin. Voor Editors (HMH) betaal je ook 38 euro en dat is echt geen grotere act dan Portishead. En festivals kun je inderdaad niet vergelijken met concerten. Festivals hebben véél meer sponsors, om maar een voorbeeld te noemen.
Ja dat weet ik dan weer niet, maar het viel mij toen in ieder geval op bij Radiohead.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
In alle omliggende landen (België en Duitsland) betaal je 40 euro voor Portishead hoor.
Dit vind ik nog wel het ergste jaquote:Op maandag 28 januari 2008 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
Of 1.40 vragen om een mailtje te sturen
Zoveel scheelt dat niet hoor. Buiten het festivals met concerten vergelijken, de laatste keer Maiden kostte me ook rond de 40 euro. En fl. 37,50 in 1992quote:Op maandag 28 januari 2008 11:17 schreef Leep het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus echt niet mee eens Iron maiden zit toch wel op een veel groter mondiaal niveau dan portishead.
Achja.. mensen kopen de kaartjes en zij maken winst, dus voor hen geen reden om het niet te doen..quote:Op maandag 28 januari 2008 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vind ik nog wel het ergste ja
En het feit dat die 4 euro zoveel servicekosten PER KAARTJE is. Als je 10 kaartjes koopt dan is het niet echt meer werk om die 10 te verwerken dan 1.
Ze hebben het slim bekeken daar.
Ehm...ik ben deze prijzen gewend. Maar dat je WEET dat ze tegenwoordig 40 euro kosten betekent nog niet dat dat ook goedkoop is.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:52 schreef denka het volgende:
Wat kunnen mensen zeiken om de prijs van kaartjes zegGaan die zeikerds toevallig ook maar 1 keer in de tien jaar naar een concert ofzo? We leven niet meer 10 jaar terug en als je jaarlijks een aantal keer concerten of festivals bezoekt dan weet je dat de gemiddelde prijs van een concertkaartje zo'n 40 euro is, dit is tegenwoordig normaal. Dus daar kijk je niet meer van op omdat het normaal is en dan weet je ook dat de prijsklasse van de echte grote acts: U2, Madonna, Stones, Maiden, etc...vanaf 60 euro beginnen en oplopen tot 80 euro.
En als die mensen maar 1 keer in de 10 jaar een concert bezoeken dan moeten ze al helemaal niet zeiken want wat is 40 euro op 10 jaar bij wijze van spreken...
Nee dat klopt maar mensen die telkens gaan zeiken voor iets dat standaard is dat schiet niet op. Het is take it or leave it. Als de prijzen opeens met 20 euro omhoog gaan dan kan ik het me voorstellen, of als men zeikt over het feit dat de kaarten op de zwarte markt 3 x zo duur zijn maar niet als het al jaren zo is. Als ik naar de kroeg ga dan weet ik ook wat een pilsje me gaat kosten, daar ga ik ook niet telkens over zeiken...quote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm...ik ben deze prijzen gewend. Maar dat je WEET dat ze tegenwoordig 40 euro kosten betekent nog niet dat dat ook goedkoop is.
Juist, wat jij zegtquote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm...ik ben deze prijzen gewend. Maar dat je WEET dat ze tegenwoordig 40 euro kosten betekent nog niet dat dat ook goedkoop is.
serieus?quote:
ticketservice.nl heeft geen kaarten meer, zag ik net.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:33 schreef Stofje het volgende:
Ik zie verder ook nergens dat het uitverkocht is, eigenlijk.
Dat vind ik nou ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:37 schreef sir_Tachyon het volgende:
* sir_Tachyon is er ook, weliswaar in zijn 1tje, maar hij is er wel
Kaarten zijn duur ja. BTW vinden jullie het ook niet slecht dat die kaarten, die door ticketservice, worden opgestuurd nogal opvallen? Eerst zat er altijd nog een witte brief omheen maar nu kun je gewoon zien dat het kaartjes van (bijv) een concert zijn. En dan vinden ze het raar dat er zon afzet-handel op internet is.
Omdat Danny zo hypocriet als de %#% is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:09 schreef sir_Tachyon het volgende:
Edit:
En WAAROM werkt FOK!-forum mee aan verkoop van kaarten (bijvoorbeeld kaarten voor Portishead, zie advertentie onderaan de pagina) die 3 x de waarde zijn van een normaal kaartje? Je weet wel die slecht uitziende kloten sites die kaartjes opkopen en dan met de vraag-en-aanbod-smoes ze proberen te verkopen voor belachelijk hoge prijzen.
Op zich is het wel handel net als andere handel maar voor fans is dit gewoon te frustrerend. En bands/artiesten zullen het ook vast wel erg vinden maar op zich krijgen ze hun geld wel, want de kaartjes zijn wel gekocht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat Danny zo hypocriet als de %#% is.
Zwarthandel op FOK! toegestaan?
Hypocriet? Die ads kun je niet blocken. Wanneer Danny hieraan zou beginnen, mag hij een dagtaak erbij hebben om al de wensen van de fokkertjes te voldoen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat Danny zo hypocriet als de %#% is.
Zwarthandel op FOK! toegestaan?
En geld stinkt nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hypocriet? Die ads kun je niet blocken. Wanneer Danny hieraan zou beginnen, mag hij een dagtaak erbij hebben om al de wensen van de fokkertjes te voldoen.
Heling hou je niet tegen. Of het nou om concert kaarten gaat of auto's. Je houdt het niet tegen. Ik stel voor dat we V&A er voor openstellen.quote:Zwart handel heb je en hou je. Of het nou gaat om bijv. concert kaarten of de plastic bekertjes uit koffiezetautomaten. Je houdt het niet tegen.
Omdat daar google adds staan. en die kijken naar de inhoud van een pagina, zien daar portishead staan, en dus linken ze naar pagina's die over dat onderwerp gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:09 schreef sir_Tachyon het volgende:
Edit:
En WAAROM werkt FOK!-forum mee aan verkoop van kaarten (bijvoorbeeld kaarten voor Portishead, zie advertentie onderaan de pagina) die 3 x de waarde zijn van een normaal kaartje? Je weet wel die slecht uitziende kloten sites die kaartjes opkopen en dan met de vraag-en-aanbod-smoes ze proberen te verkopen voor belachelijk hoge prijzen.
Niet bewust nee, maar Danny heeft die sites ook niet bewust geblokt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:15 schreef timbob het volgende:
[..]
Omdat daar google adds staan. en die kijken naar de inhoud van een pagina, zien daar portishead staan, en dus linken ze naar pagina's die over dat onderwerp gaan.
Is niet bewust door fok gedaan, maar automatisch en logisch gezocht door meneer google.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet bewust nee, maar Danny heeft die sites ook niet bewust geblokt.
Zoek op Youtube of de biografie.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:47 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hoe ziet de band eruit? Ik neem aan dat het niet alleen die "DJ" en de zangeres is toch?
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:47 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hoe ziet de band eruit? Ik neem aan dat het niet alleen die "DJ" en de zangeres is toch?
Geeft niet. Ben je er al achter?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:36 schreef sir_Tachyon het volgende:
Sorry hoor, ik probeerde alleen maar een gesprek te herstarten.
Hmm, lijkt me niets eigenlijk. Hopen dat ze niet te lang performen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
Kling Klang gaat het voorprogamma worden. Wtf dat ook mag zijn...
Het proberen waard voor de mensen die geen kaartje hebben kunnen bemachtigenquote:ER ZIJN EXRA KAARTEN BESCHIKBAAR! INTERESSE? Stuur een email naar info@heineken-music-hall.nl (UITERLIJK maandagochtend 7/4) o.v.v. naam, adres, telnr, aantal kaarten en voorkeur voor rij. Aanvragen die na vrijdag 4/4, 18h binnenkomen, ontvangen maandag een bericht. Na ontvangst van een bevestiging, kunnen de kaarten maandag vanaf 18.30 voor ¤ 42,10 aan de kassa van de HMH worden opgehaald.`
quote:Op zondag 6 april 2008 23:14 schreef super-muffin het volgende:
Damn, ik heb geen kaartje maar kan ook niet.Is dat even zwaar kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Pink_Floyd op 07-04-2008 16:18:59 ]
Had dat ff onder een spoiler gezet klootzak.quote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Pink_Floyd het volgende:
De zeer waarschijnlijke setlist voor vanavond:
Als na een dikke minuut die bass er in komtquote:Op maandag 7 april 2008 15:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken hoe 'Over' ging, maar eens met-reactie!
.
Of je stopt gewoon met lezen als je het woord setlist ziet, hersenen iets te traag?quote:Op maandag 7 april 2008 15:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Had dat ff onder een spoiler gezet klootzak.Je vergalt voor mensen zo het avondje.
Nee, je moet de mogelijke setlist niet posten. Met één blik op je reactie zie ik al genoeg. Hoeven me hersenen niet traag te zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 15:44 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon met lezen als je het woord setlist ziet, hersenen iets te traag?
Eensch.quote:Op maandag 7 april 2008 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Kan wat anders gevraagd worden, maar opzich is het wel zo netjes om even spoiler-tags te gebruiken.
Ik niet. Op de hele voor de handliggende dingen na.quote:Op maandag 7 april 2008 15:59 schreef Z het volgende:
Alsof je niet enigszins van te voren kan bedenken wat de setlist wordt.
Kijk als het zo gevraagd wordt, wil en zal ik dat best doen ja (dus bij dezequote:Op maandag 7 april 2008 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Kan wat anders gevraagd worden, maar opzich is het wel zo netjes om even spoiler-tags te gebruiken.
'Mogen' is een groot woord maar het gebeurt er genoegquote:Op maandag 7 april 2008 17:00 schreef Conflict het volgende:
Mag je blowen in de bierhal?
* Conflict heeft er zo'n zin in!!!!!
Ik vond het publiek wel relaxed,quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:57 schreef -skippybal- het volgende:
Portishead zelf was briljant.
Maar het publiek...
Toen ze stil waren wel ja. Echt veels te veel domme verhalen kunnen mee pakken.quote:
Dat viel in mijn hoek wel mee op het meebrallen van Glory Box, Sour Times en Cowboys na. Maar overall was het zich redelijk gedragend publiek.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:24 schreef Devlinsect het volgende:
En idd, godverdomme het leek soms wel een staande receptie. Flikker dan op als je alleen glorybox en roads wil horen.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:32 schreef Conflict het volgende:
Ik vond het prachtig, echt helemaal goed.
En ze speelden Undenied, prachtig, geweldig, geen woorden voor.
Ik hb daar een lekker blowtje gerookt en was idd niet de enige...
* Conflict is stil...
Ja, vandaar dat ik tussendoor muntjes bij moest gaan halen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:22 schreef -skippybal- het volgende:
Schandalige prijzen trouwens in de HMH. Bijna 5 euro voor een halve liter slootwater
Ik wou al bijna zeggen in mijn vorige reactie:quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:27 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Ja, vandaar dat ik tussendoor muntjes bij moest gaan halen.
Conflict heeft een paar foto's gemaakt. Ik weet niet of er wat moois tussen zit.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:40 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Ik wou al bijna zeggen in mijn vorige reactie:
je was zeker met een stel kerels mee en je moest bier halen.![]()
Ik ben nog geen reviews / foto's tegen gekomen.
quote:PORTISHEAD: LOF DER ZWARTGALLIGHEID :: 8-4-2008
We zien op het scherm een 3 die in een P transformeert en horen een Portugese stem zeggen dat we op bus 3 gaan stappen. Zo begint het tot de nok toe uitverkochte optreden van PORTISHEAD zoals ook hun derde studioplaat begint… na tien jaar stilte, met het nummer Silence.
Het uit Bristol afkomstige gezelschap staat met z’n zessen op het podium. Extra zijn een bassist, drummer en keyboardspeler. Brein Geoff Barrow van het kerntrio slaat de percussietrom en zal scratchen. Gitarist Adrian Utley blijkt knoerthard in de mix te staan en ontpopt zich met zijn langgerekte solo’s gaandeweg steeds meer als de troonopvolger van Pink Floyds David Gilmour. Maar de grote devote aandacht gaat natuurlijk uit naar de chanteuse van dienst: Beth Gibbons.
De hele avond zal ze – geheel in stijl sober gekleed in spijkerbroek en zwart T-shirt – vocaal gloriëren en ons versteld doen staan. Gebogen over de microfoon, wiegend als een rietstengel in de wind, leidt ze ons langs ze alle regionen van haar zangkunst. We horen haar fluisteren, huilen, jammerklachten uiten, schallen als een sirene en uiteindelijk – tegen het einde – zelfs schreeuwen van ellende en woede. Ze heeft het magere lijf van een verschoppeling, maar zingt als een koningin uit de Griekse tragedie.
Die magistrale stem van Beth Gibbons – die vreemde mengeling ook van Keltische folk en blues – raakt een existentieel bewustzijn, en dan in collectieve zin. Om die reden hebben de mensen ook behoefte om haar toe te huilen (of te juichen, het is maar hoe je de geluiden interpreteert), als ze een stilte laat vallen. Haar stem is vanavond de kurk waarop Portishead drijft.
Uniek aan de situatie is dat ongeveer de helft van de nummers staat op een plaat die het publiek nog niet gehoord heeft (Third komt eind deze maand pas uit) en dat de andere helft een soort best of is uit Portishead’s archetypische geluid van vóór ze elf jaar geleden tot een wat uit de hand gelopen radiostilte overgingen. De mix van veel nieuw en veel nostalgie mag voor de bandleden logisch lijken, voor het publiek is het voortdurend switchen tussen de ‘schok der herkenning’ en openstaan voor de nieuwe, niet bepaald toegankelijke klanken van Third soms wat veel gevraagd.
Zo is het wel even slikken bij het compromisloos mechanisch beukende maar ook logge Machine Gun van laatstgenoemde plaat, terwijl we zo-even nog heerlijk in slaap gewiegd zijn door Wandering Stars, dat door het kerntrio – gezeten op stoelen – stemmig akoestisch wordt uitgevoerd. Zo bereikt de avond al bij het vijfde nummer haar werkelijke climax als Beth al haar vrouwzijn in de strijd werpt in een onwaarschijnlijk mooie uitvoering van Glory Box. Give me a reason to love you, Give me a reason to be a woman, I just wanna be a woman. Kippenvel!
Ja, en dan flitsen herinneringen – dit is samen met Nirvana’s Smells Like Teen Spirit wellicht het meest bepalende nummer van de eerste helft van de jaren negentig geweest – door ieders hoofd, zoals ze dat al eerder deden bij de mysterieuze mantra’s van Gibbons in Mysterons (All for nothing/Did you really want) of later bij Sour Times (Nobody Loves Me).
Dat het nieuwe materiaal ook van dat soort mantra’s bevat (Nylon Smile: I don’t know what I’ve done to deserve you of I’m always so unsure in Threads) dringt enigszins door, maar in feite moeten die allemaal nog indalen. Dat gaat nog wel gebeuren.
Zo wordt de bezoeker heen en weer geslingerd tussen nostalgie en bewondering. Verwondering ook over de intentie van de band. Wordt hier de lof de zwartgalligheid bezongen? Gaan avant-garde en symfonica hier een verwrongen huwelijk aan? Met scratchen en psychedelica als onwaarschijnlijke slippendragers? Hoe zwaar kan muziek klinken voor het ondragelijk wordt
Nou kunnen de fantastische muzikanten van Portishead wel wat lijden en wordt het gebodene pas echt topzwaar als Beth op z’n Patti Smiths gaat staan schreeuwen in Threads. We zitten dan al in de toegift. Er worden nog wat emotionele herkenningspunten aangereikt middels het oude Roads (‘We got a war to fight’) en dan belanden we na bijna twee uur in het zeventiende en laatste nummer.
We Carry On klinkt als een kruising tussen New Order en Can. Gibbons daalt af naar het publiek, en de band beukt lekker door, alsof ze dit boeiende en unieke, maar onevenwichtige optreden willen besluiten met een statement dat misschien nog wel meer op de mens in het algemeen dan op henzelf slaat: we ploeteren voort. Een avondje voor lachebekjes is het niet, maar ik had het nooit willen missen. Hopelijk hoeven we niet weer tien jaar te wachten voor ze opnieuw in Nederland te zien zijn. TOM ENGELSHOVEN
Gezien: HEINEKEN MUSIC HALL, AMSTERDAM (7 APRIL)
Setlist:
Silence
Hunter
Mysterons
The Rip
Glory Box
Numb
Magic Door
Wandering Stars
Machine Gun
Over
Sour Times
Only You
Nylon Smile
Cowboys
Threads
Roads
We Carry On
precies dat jaquote:Op dinsdag 8 april 2008 12:09 schreef HassieBassie het volgende:
Tien jaar gewacht, niet voor niets. Geweldig. Portishead
dat vind jijquote:Op zondag 25 december 2005 22:45 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Sorry maar dit is eerder een 'wat-hoort-er-niet-in-het-rijtje-thuis' raadsel van knoop in je zakdoek niveau
quote:Uniek aan de situatie is dat ongeveer de helft van de nummers staat op een plaat die het publiek nog niet gehoord heeft
Bron: http://www.nu.nl/news/1516813/2103/Wachten_op_Portishead_wordt_ruimschoots_beloond.htmlquote:Wachten op Portishead wordt ruimschoots beloond
Uitgegeven: 8 april 2008 13:56
Laatst gewijzigd: 8 april 2008 14:02
AMSTERDAM - Reikhalzend werd er naar het optreden van Portishead uitgekeken. Het is dan ook tien jaar geleden dat de Britse triphop-pioniers Nederland voor het laatst aandeden.
Optreden Portishead in HMH
Portishead maakte in het midden van de jaren '90 het triphop genre populair. Met een mix van hiphop, jazz, soul en filmmuziek en het wanhopige stemgeluid van zangeres Beth Gibbons drukte de band een duidelijke stempel op de alternatieve muziek van het vorige decenium.
Stil
Het was even stil rondom de band, maar vorig jaar kondigde Portishead ineens de komst van een nieuw album aan. De nieuwe plaat 'Third' moet over drie weken in de winkels liggen, maar veel nummers circuleren inmiddels al op internet. Op het eerste gehoor is de derde van Portishead net als haar twee voorgangers een grimmig meesterwerk. Dat beloofde dus wat voor maandagavond.
Portishead schotelt het publiek een perfect uitgebalanceerde set van oud en nieuw werk voor. De nieuwe nummers die opvallen door hun blikkige, soms industrieël klinkende beats worden afgewisseld met publieksfavorieten als 'Glory Box' en 'Mysterons'. Alles wordt met een bijzondere intensiteit gebracht die recht doet aan de de ernst van de muziek.
Treurig
Beth Gibbons is in topvorm en bewijst dat haar stem na al die jaren niet aan kracht heeft ingeboet. Nerveus en treurig als altijd weet ze de juiste snaar te raken. Ze speelt de rol van schuwe frontvrouw met verve.
Als ze de kans krijgt, keert ze haar rug naar het publiek. Het past binnen de afstandelijke, kille sfeer die de band creëert. Portishead weet met haar beklemmende geluid de immense Heineken Music Hall om te vormen tot een claustrofobische bezemkast.
Zwartgalligheid
Even lijkt het er op alsof Portishead al na een uur van zinnenprikkelende zwartgalligheid het podium verlaat, maar gelukkig krijgt het publiek toch nog een geweldige toegift. Het gedragen 'Roads', waar iedereen op zit te wachten, wordt prachtig gespeeld.
Met de pompende afsluiter 'We carry on', die met z'n ijzige gitaarpartijen sterk doet denken aan Joy Division, lijkt Portishead een nieuwe, meer dansbare weg in te slaan. Het geeft aan dat de band niet op haar lauweren heeft gerust en nog steeds de drang tot vernieuwen heeft.
Portishead bewijst met een sublieme show en een vernieuwend geluid nog steeds een band van grote urgentie te zijn. Hopelijk kunnen we hun mistroostige droommuziek de komende jaren wat vaker live bewonderen.
Moet je toch een speciale rollerkaart voor hebben gekochtquote:Op dinsdag 8 april 2008 16:19 schreef Z het volgende:
Met een gebroken been had je vast het gehandicapten podium op gemogen, had je lekker gezeten en kon je alles goed zien.
Dat zal wel ja.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je toch een speciale rollerkaart voor hebben gekocht
Nope. Nog niet.quote:Op woensdag 9 april 2008 09:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
Iemand al een bootlegje ontdekt/gevonden/gemaakt?
quote:Op woensdag 9 april 2008 09:32 schreef Pink_Floyd het volgende:
Iemand al een bootlegje ontdekt/gevonden/gemaakt?
Omdat je het er niet mee eens bent?quote:Op woensdag 9 april 2008 10:49 schreef Stofje het volgende:
.., waardeloze recensie in de Volkskrant en in het Parool.
Ja, omdat het nogal duidelijk is dat die recensenten de nieuwe cd nog niet (goed) kennen. Zij schetsen beiden het grote verschil tussen oud en nieuw werk, zij schetsen dat het verschil voelbaar was in de zaal. Ik vond dat oud en nieuw uitstekend in elkaar geïintegreerd waren en dat het nieuwe album wel degelijk een mooi vervolg is op het oude werk.quote:
Kijk dat klinkt al heel wat beter met reden. Ik hou überhaupt niet zo van concertrecensies.quote:Op woensdag 9 april 2008 11:04 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, omdat het nogal duidelijk is dat die recensenten de nieuwe cd nog niet (goed) kennen. Zij schetsen beiden het grote verschil tussen oud en nieuw werk, zij schetsen dat het verschil voelbaar was in de zaal. Ik vond dat oud en nieuw uitstekend in elkaar geïintegreerd waren en dat het nieuwe album wel degelijk een mooi vervolg is op het oude werk.
Dus ja, ik ben het niet met de recensies eens, maar met reden dus..
precies en toen was het concert al lang en breed uitverkocht.quote:Op dinsdag 8 april 2008 16:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Moet je toch een speciale rollerkaart voor hebben gekocht
quote:Kijk dat klinkt al heel wat beter met reden. Ik hou überhaupt niet zo van concertrecensies.
Precies, daar gaat het om. Ik had al een hele tijd uitgekeken naar dit concert, en ik had een top-avond.quote:NUMB, prachtig, voelde de bassen door mijn buik dreunen, heerlijk, prachtig, ik heb genoten.
En waarom niet als ik het vragen mag? Ik vind het namelijk een prima plaat. Ik kan me best voorstellen dat verstokte fans van het oude materiaal de nieuwe plaat minder goed vinden of er nog aan moeten wennen, maar dat wil toch niet zeggen dat 'Third' een slechte plaat is? En smaken verschillen he? Wat de een super vindt, vindt de ander niks aan. Gelukkig maar!quote:Op woensdag 9 april 2008 16:12 schreef kodama het volgende:
waarom nou niet gewoon zeggen dat het een slechte plaat is, want dat is 3, of de leak is gewoon kut maar wat er is gelekt kan je geen goede plaat vinden, kan niet.
grappig dat sommige nummers anders heten. Wicca was toch echt "Silence". Naja, misschien heet het op de uiteindelijke cd ook wel Wicca. Wie zal het wetenquote:
De nummers op de playlist zijn volgens mij nog oude werktitels. Silence heet wel silence op de cd namelijk.quote:Op donderdag 10 april 2008 16:29 schreef djmarshal het volgende:
[..]
grappig dat sommige nummers anders heten. Wicca was toch echt "Silence". Naja, misschien heet het op de uiteindelijke cd ook wel Wicca. Wie zal het weten
Welk gedeelte van "smaken verschillen" was onduidelijk?quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:01 schreef kodama het volgende:
ja sorry kan niet begrijpen dat mensen dit goed vinden....
Het is een vreselijk moeilijk album. Mijn ouders wilden erg graag mee naar de HMH, hadden ook kaartjes, maar trokken het nieuwe album gewoon niet en hebben de kaartjes vervolgens doorverkocht. Ik vind het erg knap dat Portishead niet teert op hun oude werk en hun oude sound, maar zich doorontwikkelen. Third is duisterder dan eerder werk en kent vele lagen, dus dat je die ontwikkeling niet trekt kan ik me voorstellen. Maar het als 'bagger' bestempelen is in mijn ogen gewoon onterecht...quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:01 schreef kodama het volgende:
Kom op... 10 jaar mee bezig zijn... 3 keer zeggen dat je niet tevreden bent met het materiaal wat er ligt en dan DIT uitbrengen... ja sorry kan niet begrijpen dat mensen dit goed vinden....machine gun is 1 keer leuk, net als the rip verder..mjah bagger
Als artiest kun je het wat dat betreft ook niet goed doen. Blijf je albums maken met de bekende sound, dan haken mensen af, omdat ze het meer van hetzelfde vinden. Probeer je jezelf te vernieuwen, dan haken mensen af, omdat ze de oude vertrouwde sound missen. Ik vind Third een geslaagd album met een aantal hoogte punten. Maar ik hou dan ook wel van artiesten die durven (een deel van) hun oude sound in de prullenbak te gooien en iets nieuws te proberen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef Stofje het volgende:
Ik vind het erg knap dat Portishead niet teert op hun oude werk en hun oude sound, maar zich doorontwikkelen. Third is duisterder dan eerder werk en kent vele lagen, dus dat je die ontwikkeling niet trekt kan ik me voorstellen. Maar het als 'bagger' bestempelen is in mijn ogen gewoon onterecht...
Ik dacht dat de band portishead in 1999 was opgeheven. Dus 10 jaar hebben ze er neit aangewerkt. Dame en heren zijn solo projecten gaan doen en later weer bij elkaar gekomen.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:01 schreef kodama het volgende:
Kom op... 10 jaar mee bezig zijn... 3 keer zeggen dat je niet tevreden bent met het materiaal wat er ligt en dan DIT uitbrengen... ja sorry kan niet begrijpen dat mensen dit goed vinden....machine gun is 1 keer leuk, net als the rip verder..mjah bagger
Vreselijk moeilijk album was de tweede CD naar mijn idee ook. Het lag wel in elkaars verlengde, toch was er een ander nieuw geluid te horen. Third heeft net zo zijn duistere momenten als het eerdere werk.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:35 schreef Stofje het volgende:
[..]
Het is een vreselijk moeilijk album. Mijn ouders wilden erg graag mee naar de HMH, hadden ook kaartjes, maar trokken het nieuwe album gewoon niet en hebben de kaartjes vervolgens doorverkocht. Ik vind het erg knap dat Portishead niet teert op hun oude werk en hun oude sound, maar zich doorontwikkelen. Third is duisterder dan eerder werk en kent vele lagen, dus dat je die ontwikkeling niet trekt kan ik me voorstellen. Maar het als 'bagger' bestempelen is in mijn ogen gewoon onterecht...
Omdat ik zojuist hier een stuk of 15 posts heb mogen editten...quote:
Misschien gaat het je vanavond dagen, dan...quote:Op vrijdag 11 april 2008 16:51 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bedankt voor je bijdrage. Ik snap alleen niet waarom je het post, maar goed.
quote:Op maandag 28 april 2008 11:19 schreef Stofje het volgende:
Ik spam maar even: http://www.festivalinfo.nl/recensie_detail.php?recensie_id=1835, mijn recensie van dit album.
quote:maar past toch in het Portisheadstraatje thuis.
Nou, inderdaad zeg. Toen Third nog niet uit was, dacht ik dat ik te maken had met een slechte rip. Echt zonde.quote:opener ‘Silence’ (met een wel érg abrupt einde, zonde!)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |