2 kaartjes vanuit de luie stoel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:34 schreef marcek het volgende:
Hier ook 3 kaartjes vanuit de luie stoel
Oh..ik heb rond 10:30 besteld en het liep als en treinquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:31 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
2 kaartjes vanuit de luie stoel.
Duurde overigens wel 20 minuten voordat ik er doorheen kwam op TicketService.nl. Begon om 09:55 uur met bestellen en kwam er pas rond 10:15 uur doorheen...
JOEPIE!!!
Idem voor Pink_Floyd, en het is nog steeds niet uitverkocht...quote:Op zondag 27 januari 2008 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
* Sack_Blabbath meldt zich ook met kaartje
Hier ookquote:
't Gaat er ook niet om of ze bekend zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:06 schreef Leep het volgende:
jeetje wat zijn die kaartjes belachelijk duur zeg...
Ik vind het echt een wereld band maar ik twijfel nog steeds, uit pricipe weiger ik kaartjes te kopen.... Tis goddomme nou ook weer niet zo'n super bekende band ofzo...
Zelfde verhaal hier, een aantal jaar geleden had ik mezelf voorgenomen dat dit één van de bands was die ik ooit nog moést zien. Maar voor 84 euro voor 2 kaartjes ga ik het niet doen, vind het nogal belachelijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:06 schreef Leep het volgende:
Ik vind het echt een wereld band maar ik twijfel nog steeds, uit pricipe weiger ik kaartjes te kopen.... Tis goddomme nou ook weer niet zo'n super bekende band ofzo...
Uit principe zal je dan vrij weinig grote concerten zien. In tegenstelling tot Iron Maiden (59 euro voor een half verwaaid openluchtconcert in Assen) is 38 euro gewoon marktconform. Voeg daar de standaard servicequote:Op zondag 27 januari 2008 15:06 schreef Leep het volgende:
Ik vind het echt een wereld band maar ik twijfel nog steeds, uit pricipe weiger ik kaartjes te kopen....
Daar ben ik het dus echt niet mee eens Iron maiden zit toch wel op een veel groter mondiaal niveau dan portishead. Laatst ben ik in eindhoven naar STRP geweest, daar had je voor ¤24 (geen service kosten!) roisin murphy, soulwax, goose en mr. oizo.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uit principe zal je dan vrij weinig grote concerten zien. In tegenstelling tot Iron Maiden (59 euro voor een half verwaaid openluchtconcert in Assen) is 38 euro gewoon marktconform. Voeg daar de standaard servicekosten van monopolist Ticketservice nog aan toe en je bent wel ongeveer waar je wil zijn
.
Ja, laten we de prijzen voor festivals vergelijken met die van concertenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:17 schreef Leep het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus echt niet mee eens Iron maiden zit toch wel op een veel groter mondiaal niveau dan portishead. Laatst ben ik in eindhoven naar STRP geweest, daar had je voor ¤24 (geen service kosten!) roisin murphy, soulwax, goose en mr. oizo.
Enige waar je voor betaald is het feit dat ze al 10 jaar niet hebben opgetreden.
Onzin. Voor Editors (HMH) betaal je ook 38 euro en dat is echt geen grotere act dan Portishead. En festivals kun je inderdaad niet vergelijken met concerten. Festivals hebben véél meer sponsors, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:17 schreef Leep het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus echt niet mee eens Iron maiden zit toch wel op een veel groter mondiaal niveau dan portishead. Laatst ben ik in eindhoven naar STRP geweest, daar had je voor ¤24 (geen service kosten!) roisin murphy, soulwax, goose en mr. oizo.
Enige waar je voor betaald is het feit dat ze al 10 jaar niet hebben opgetreden.
In alle omliggende landen (België en Duitsland) betaal je 40 euro voor Portishead hoorquote:Op maandag 28 januari 2008 11:24 schreef Rubbish11 het volgende:
Het is inderdaad erg slecht gesteld in holland met de monopolie van ticketservice. Ze kunnen in feite vragen wat ze willen. Hoog tijd voor wat concurrentie, alleen daar is bijna niet meer aan te beginnen in dit landje.
Jammer is het wel..
Als je bijvoorbeeld kijkt naar wat je hier betaald voor Radiohead en in Duitsland, dat scheelt bijna 20 euro..
En om over de festivals inderdaad nog maar niet te beginnen.
Het is dat ik Portishead zo geweldig vind, en dit een buitenkansje is.
Achja gelukkig zijn er nog festivals als Dour en Sziget
Nouja STRP was relatief goedkoop hoor, als je het vergelijkt met andere festivals.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:24 schreef Stofje het volgende:
[..]
Onzin. Voor Editors (HMH) betaal je ook 38 euro en dat is echt geen grotere act dan Portishead. En festivals kun je inderdaad niet vergelijken met concerten. Festivals hebben véél meer sponsors, om maar een voorbeeld te noemen.
Ja dat weet ik dan weer niet, maar het viel mij toen in ieder geval op bij Radiohead.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:25 schreef Stofje het volgende:
[..]
In alle omliggende landen (België en Duitsland) betaal je 40 euro voor Portishead hoor.
Dit vind ik nog wel het ergste jaquote:Op maandag 28 januari 2008 11:28 schreef -skippybal- het volgende:
Of 1.40 vragen om een mailtje te sturen
Zoveel scheelt dat niet hoor. Buiten het festivals met concerten vergelijken, de laatste keer Maiden kostte me ook rond de 40 euro. En fl. 37,50 in 1992quote:Op maandag 28 januari 2008 11:17 schreef Leep het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus echt niet mee eens Iron maiden zit toch wel op een veel groter mondiaal niveau dan portishead.
Achja.. mensen kopen de kaartjes en zij maken winst, dus voor hen geen reden om het niet te doen..quote:Op maandag 28 januari 2008 11:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dit vind ik nog wel het ergste ja
En het feit dat die 4 euro zoveel servicekosten PER KAARTJE is. Als je 10 kaartjes koopt dan is het niet echt meer werk om die 10 te verwerken dan 1.
Ze hebben het slim bekeken daar.
Ehm...ik ben deze prijzen gewend. Maar dat je WEET dat ze tegenwoordig 40 euro kosten betekent nog niet dat dat ook goedkoop is.quote:Op maandag 28 januari 2008 15:52 schreef denka het volgende:
Wat kunnen mensen zeiken om de prijs van kaartjes zegGaan die zeikerds toevallig ook maar 1 keer in de tien jaar naar een concert ofzo? We leven niet meer 10 jaar terug en als je jaarlijks een aantal keer concerten of festivals bezoekt dan weet je dat de gemiddelde prijs van een concertkaartje zo'n 40 euro is, dit is tegenwoordig normaal. Dus daar kijk je niet meer van op omdat het normaal is en dan weet je ook dat de prijsklasse van de echte grote acts: U2, Madonna, Stones, Maiden, etc...vanaf 60 euro beginnen en oplopen tot 80 euro.
En als die mensen maar 1 keer in de 10 jaar een concert bezoeken dan moeten ze al helemaal niet zeiken want wat is 40 euro op 10 jaar bij wijze van spreken...
Nee dat klopt maar mensen die telkens gaan zeiken voor iets dat standaard is dat schiet niet op. Het is take it or leave it. Als de prijzen opeens met 20 euro omhoog gaan dan kan ik het me voorstellen, of als men zeikt over het feit dat de kaarten op de zwarte markt 3 x zo duur zijn maar niet als het al jaren zo is. Als ik naar de kroeg ga dan weet ik ook wat een pilsje me gaat kosten, daar ga ik ook niet telkens over zeiken...quote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm...ik ben deze prijzen gewend. Maar dat je WEET dat ze tegenwoordig 40 euro kosten betekent nog niet dat dat ook goedkoop is.
Juist, wat jij zegtquote:Op maandag 28 januari 2008 15:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ehm...ik ben deze prijzen gewend. Maar dat je WEET dat ze tegenwoordig 40 euro kosten betekent nog niet dat dat ook goedkoop is.
serieus?quote:
ticketservice.nl heeft geen kaarten meer, zag ik net.quote:Op maandag 28 januari 2008 17:33 schreef Stofje het volgende:
Ik zie verder ook nergens dat het uitverkocht is, eigenlijk.
Dat vind ik nou ook.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 11:37 schreef sir_Tachyon het volgende:
* sir_Tachyon is er ook, weliswaar in zijn 1tje, maar hij is er wel
Kaarten zijn duur ja. BTW vinden jullie het ook niet slecht dat die kaarten, die door ticketservice, worden opgestuurd nogal opvallen? Eerst zat er altijd nog een witte brief omheen maar nu kun je gewoon zien dat het kaartjes van (bijv) een concert zijn. En dan vinden ze het raar dat er zon afzet-handel op internet is.
Omdat Danny zo hypocriet als de %#% is.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:09 schreef sir_Tachyon het volgende:
Edit:
En WAAROM werkt FOK!-forum mee aan verkoop van kaarten (bijvoorbeeld kaarten voor Portishead, zie advertentie onderaan de pagina) die 3 x de waarde zijn van een normaal kaartje? Je weet wel die slecht uitziende kloten sites die kaartjes opkopen en dan met de vraag-en-aanbod-smoes ze proberen te verkopen voor belachelijk hoge prijzen.
Op zich is het wel handel net als andere handel maar voor fans is dit gewoon te frustrerend. En bands/artiesten zullen het ook vast wel erg vinden maar op zich krijgen ze hun geld wel, want de kaartjes zijn wel gekocht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat Danny zo hypocriet als de %#% is.
Zwarthandel op FOK! toegestaan?
Hypocriet? Die ads kun je niet blocken. Wanneer Danny hieraan zou beginnen, mag hij een dagtaak erbij hebben om al de wensen van de fokkertjes te voldoen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat Danny zo hypocriet als de %#% is.
Zwarthandel op FOK! toegestaan?
En geld stinkt nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hypocriet? Die ads kun je niet blocken. Wanneer Danny hieraan zou beginnen, mag hij een dagtaak erbij hebben om al de wensen van de fokkertjes te voldoen.
Heling hou je niet tegen. Of het nou om concert kaarten gaat of auto's. Je houdt het niet tegen. Ik stel voor dat we V&A er voor openstellen.quote:Zwart handel heb je en hou je. Of het nou gaat om bijv. concert kaarten of de plastic bekertjes uit koffiezetautomaten. Je houdt het niet tegen.
Omdat daar google adds staan. en die kijken naar de inhoud van een pagina, zien daar portishead staan, en dus linken ze naar pagina's die over dat onderwerp gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:09 schreef sir_Tachyon het volgende:
Edit:
En WAAROM werkt FOK!-forum mee aan verkoop van kaarten (bijvoorbeeld kaarten voor Portishead, zie advertentie onderaan de pagina) die 3 x de waarde zijn van een normaal kaartje? Je weet wel die slecht uitziende kloten sites die kaartjes opkopen en dan met de vraag-en-aanbod-smoes ze proberen te verkopen voor belachelijk hoge prijzen.
Niet bewust nee, maar Danny heeft die sites ook niet bewust geblokt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:15 schreef timbob het volgende:
[..]
Omdat daar google adds staan. en die kijken naar de inhoud van een pagina, zien daar portishead staan, en dus linken ze naar pagina's die over dat onderwerp gaan.
Is niet bewust door fok gedaan, maar automatisch en logisch gezocht door meneer google.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet bewust nee, maar Danny heeft die sites ook niet bewust geblokt.
Zoek op Youtube of de biografie.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:47 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hoe ziet de band eruit? Ik neem aan dat het niet alleen die "DJ" en de zangeres is toch?
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:47 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hoe ziet de band eruit? Ik neem aan dat het niet alleen die "DJ" en de zangeres is toch?
Geeft niet. Ben je er al achter?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:36 schreef sir_Tachyon het volgende:
Sorry hoor, ik probeerde alleen maar een gesprek te herstarten.
Hmm, lijkt me niets eigenlijk. Hopen dat ze niet te lang performen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
Kling Klang gaat het voorprogamma worden. Wtf dat ook mag zijn...
Het proberen waard voor de mensen die geen kaartje hebben kunnen bemachtigenquote:ER ZIJN EXRA KAARTEN BESCHIKBAAR! INTERESSE? Stuur een email naar info@heineken-music-hall.nl (UITERLIJK maandagochtend 7/4) o.v.v. naam, adres, telnr, aantal kaarten en voorkeur voor rij. Aanvragen die na vrijdag 4/4, 18h binnenkomen, ontvangen maandag een bericht. Na ontvangst van een bevestiging, kunnen de kaarten maandag vanaf 18.30 voor ¤ 42,10 aan de kassa van de HMH worden opgehaald.`
quote:Op zondag 6 april 2008 23:14 schreef super-muffin het volgende:
Damn, ik heb geen kaartje maar kan ook niet.Is dat even zwaar kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Pink_Floyd op 07-04-2008 16:18:59 ]
Had dat ff onder een spoiler gezet klootzak.quote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Pink_Floyd het volgende:
De zeer waarschijnlijke setlist voor vanavond:
Als na een dikke minuut die bass er in komtquote:Op maandag 7 april 2008 15:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken hoe 'Over' ging, maar eens met-reactie!
.
Of je stopt gewoon met lezen als je het woord setlist ziet, hersenen iets te traag?quote:Op maandag 7 april 2008 15:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Had dat ff onder een spoiler gezet klootzak.Je vergalt voor mensen zo het avondje.
Nee, je moet de mogelijke setlist niet posten. Met één blik op je reactie zie ik al genoeg. Hoeven me hersenen niet traag te zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 15:44 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon met lezen als je het woord setlist ziet, hersenen iets te traag?
Eensch.quote:Op maandag 7 april 2008 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Kan wat anders gevraagd worden, maar opzich is het wel zo netjes om even spoiler-tags te gebruiken.
Ik niet. Op de hele voor de handliggende dingen na.quote:Op maandag 7 april 2008 15:59 schreef Z het volgende:
Alsof je niet enigszins van te voren kan bedenken wat de setlist wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |