Het proberen waard voor de mensen die geen kaartje hebben kunnen bemachtigenquote:ER ZIJN EXRA KAARTEN BESCHIKBAAR! INTERESSE? Stuur een email naar info@heineken-music-hall.nl (UITERLIJK maandagochtend 7/4) o.v.v. naam, adres, telnr, aantal kaarten en voorkeur voor rij. Aanvragen die na vrijdag 4/4, 18h binnenkomen, ontvangen maandag een bericht. Na ontvangst van een bevestiging, kunnen de kaarten maandag vanaf 18.30 voor ¤ 42,10 aan de kassa van de HMH worden opgehaald.`
quote:Op zondag 6 april 2008 23:14 schreef super-muffin het volgende:
Damn, ik heb geen kaartje maar kan ook niet.Is dat even zwaar kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Pink_Floyd op 07-04-2008 16:18:59 ]
Had dat ff onder een spoiler gezet klootzak.quote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Pink_Floyd het volgende:
De zeer waarschijnlijke setlist voor vanavond:
Als na een dikke minuut die bass er in komtquote:Op maandag 7 april 2008 15:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken hoe 'Over' ging, maar eens met-reactie!
.
Of je stopt gewoon met lezen als je het woord setlist ziet, hersenen iets te traag?quote:Op maandag 7 april 2008 15:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Had dat ff onder een spoiler gezet klootzak.Je vergalt voor mensen zo het avondje.
Nee, je moet de mogelijke setlist niet posten. Met één blik op je reactie zie ik al genoeg. Hoeven me hersenen niet traag te zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 15:44 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon met lezen als je het woord setlist ziet, hersenen iets te traag?
Eensch.quote:Op maandag 7 april 2008 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Kan wat anders gevraagd worden, maar opzich is het wel zo netjes om even spoiler-tags te gebruiken.
Ik niet. Op de hele voor de handliggende dingen na.quote:Op maandag 7 april 2008 15:59 schreef Z het volgende:
Alsof je niet enigszins van te voren kan bedenken wat de setlist wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |