Op zich is het wel handel net als andere handel maar voor fans is dit gewoon te frustrerend. En bands/artiesten zullen het ook vast wel erg vinden maar op zich krijgen ze hun geld wel, want de kaartjes zijn wel gekocht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat Danny zo hypocriet als de %#% is.
Zwarthandel op FOK! toegestaan?
Hypocriet? Die ads kun je niet blocken. Wanneer Danny hieraan zou beginnen, mag hij een dagtaak erbij hebben om al de wensen van de fokkertjes te voldoen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat Danny zo hypocriet als de %#% is.
Zwarthandel op FOK! toegestaan?
En geld stinkt nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hypocriet? Die ads kun je niet blocken. Wanneer Danny hieraan zou beginnen, mag hij een dagtaak erbij hebben om al de wensen van de fokkertjes te voldoen.
Heling hou je niet tegen. Of het nou om concert kaarten gaat of auto's. Je houdt het niet tegen. Ik stel voor dat we V&A er voor openstellen.quote:Zwart handel heb je en hou je. Of het nou gaat om bijv. concert kaarten of de plastic bekertjes uit koffiezetautomaten. Je houdt het niet tegen.
Omdat daar google adds staan. en die kijken naar de inhoud van een pagina, zien daar portishead staan, en dus linken ze naar pagina's die over dat onderwerp gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:09 schreef sir_Tachyon het volgende:
Edit:
En WAAROM werkt FOK!-forum mee aan verkoop van kaarten (bijvoorbeeld kaarten voor Portishead, zie advertentie onderaan de pagina) die 3 x de waarde zijn van een normaal kaartje? Je weet wel die slecht uitziende kloten sites die kaartjes opkopen en dan met de vraag-en-aanbod-smoes ze proberen te verkopen voor belachelijk hoge prijzen.
Niet bewust nee, maar Danny heeft die sites ook niet bewust geblokt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:15 schreef timbob het volgende:
[..]
Omdat daar google adds staan. en die kijken naar de inhoud van een pagina, zien daar portishead staan, en dus linken ze naar pagina's die over dat onderwerp gaan.
Is niet bewust door fok gedaan, maar automatisch en logisch gezocht door meneer google.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet bewust nee, maar Danny heeft die sites ook niet bewust geblokt.
Zoek op Youtube of de biografie.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:47 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hoe ziet de band eruit? Ik neem aan dat het niet alleen die "DJ" en de zangeres is toch?
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:47 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hoe ziet de band eruit? Ik neem aan dat het niet alleen die "DJ" en de zangeres is toch?
Geeft niet. Ben je er al achter?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:36 schreef sir_Tachyon het volgende:
Sorry hoor, ik probeerde alleen maar een gesprek te herstarten.
Hmm, lijkt me niets eigenlijk. Hopen dat ze niet te lang performen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
Kling Klang gaat het voorprogamma worden. Wtf dat ook mag zijn...
Het proberen waard voor de mensen die geen kaartje hebben kunnen bemachtigenquote:ER ZIJN EXRA KAARTEN BESCHIKBAAR! INTERESSE? Stuur een email naar info@heineken-music-hall.nl (UITERLIJK maandagochtend 7/4) o.v.v. naam, adres, telnr, aantal kaarten en voorkeur voor rij. Aanvragen die na vrijdag 4/4, 18h binnenkomen, ontvangen maandag een bericht. Na ontvangst van een bevestiging, kunnen de kaarten maandag vanaf 18.30 voor ¤ 42,10 aan de kassa van de HMH worden opgehaald.`
quote:Op zondag 6 april 2008 23:14 schreef super-muffin het volgende:
Damn, ik heb geen kaartje maar kan ook niet.Is dat even zwaar kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Pink_Floyd op 07-04-2008 16:18:59 ]
Had dat ff onder een spoiler gezet klootzak.quote:Op maandag 7 april 2008 15:30 schreef Pink_Floyd het volgende:
De zeer waarschijnlijke setlist voor vanavond:
Als na een dikke minuut die bass er in komtquote:Op maandag 7 april 2008 15:37 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik moest even nadenken hoe 'Over' ging, maar eens met-reactie!
.
Of je stopt gewoon met lezen als je het woord setlist ziet, hersenen iets te traag?quote:Op maandag 7 april 2008 15:37 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Had dat ff onder een spoiler gezet klootzak.Je vergalt voor mensen zo het avondje.
Nee, je moet de mogelijke setlist niet posten. Met één blik op je reactie zie ik al genoeg. Hoeven me hersenen niet traag te zijn.quote:Op maandag 7 april 2008 15:44 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Of je stopt gewoon met lezen als je het woord setlist ziet, hersenen iets te traag?
Eensch.quote:Op maandag 7 april 2008 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Kan wat anders gevraagd worden, maar opzich is het wel zo netjes om even spoiler-tags te gebruiken.
Ik niet. Op de hele voor de handliggende dingen na.quote:Op maandag 7 april 2008 15:59 schreef Z het volgende:
Alsof je niet enigszins van te voren kan bedenken wat de setlist wordt.
Kijk als het zo gevraagd wordt, wil en zal ik dat best doen ja (dus bij dezequote:Op maandag 7 april 2008 15:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
't Kan wat anders gevraagd worden, maar opzich is het wel zo netjes om even spoiler-tags te gebruiken.
'Mogen' is een groot woord maar het gebeurt er genoegquote:Op maandag 7 april 2008 17:00 schreef Conflict het volgende:
Mag je blowen in de bierhal?
* Conflict heeft er zo'n zin in!!!!!
Ik vond het publiek wel relaxed,quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:57 schreef -skippybal- het volgende:
Portishead zelf was briljant.
Maar het publiek...
Toen ze stil waren wel ja. Echt veels te veel domme verhalen kunnen mee pakken.quote:
Dat viel in mijn hoek wel mee op het meebrallen van Glory Box, Sour Times en Cowboys na. Maar overall was het zich redelijk gedragend publiek.quote:Op dinsdag 8 april 2008 09:24 schreef Devlinsect het volgende:
En idd, godverdomme het leek soms wel een staande receptie. Flikker dan op als je alleen glorybox en roads wil horen.![]()
quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:32 schreef Conflict het volgende:
Ik vond het prachtig, echt helemaal goed.
En ze speelden Undenied, prachtig, geweldig, geen woorden voor.
Ik hb daar een lekker blowtje gerookt en was idd niet de enige...
* Conflict is stil...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |