Op zich is het wel handel net als andere handel maar voor fans is dit gewoon te frustrerend. En bands/artiesten zullen het ook vast wel erg vinden maar op zich krijgen ze hun geld wel, want de kaartjes zijn wel gekocht.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat Danny zo hypocriet als de %#% is.
Zwarthandel op FOK! toegestaan?
Hypocriet? Die ads kun je niet blocken. Wanneer Danny hieraan zou beginnen, mag hij een dagtaak erbij hebben om al de wensen van de fokkertjes te voldoen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:20 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Omdat Danny zo hypocriet als de %#% is.
Zwarthandel op FOK! toegestaan?
En geld stinkt nietquote:Op vrijdag 1 februari 2008 17:08 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hypocriet? Die ads kun je niet blocken. Wanneer Danny hieraan zou beginnen, mag hij een dagtaak erbij hebben om al de wensen van de fokkertjes te voldoen.
Heling hou je niet tegen. Of het nou om concert kaarten gaat of auto's. Je houdt het niet tegen. Ik stel voor dat we V&A er voor openstellen.quote:Zwart handel heb je en hou je. Of het nou gaat om bijv. concert kaarten of de plastic bekertjes uit koffiezetautomaten. Je houdt het niet tegen.
Omdat daar google adds staan. en die kijken naar de inhoud van een pagina, zien daar portishead staan, en dus linken ze naar pagina's die over dat onderwerp gaan.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 16:09 schreef sir_Tachyon het volgende:
Edit:
En WAAROM werkt FOK!-forum mee aan verkoop van kaarten (bijvoorbeeld kaarten voor Portishead, zie advertentie onderaan de pagina) die 3 x de waarde zijn van een normaal kaartje? Je weet wel die slecht uitziende kloten sites die kaartjes opkopen en dan met de vraag-en-aanbod-smoes ze proberen te verkopen voor belachelijk hoge prijzen.
Niet bewust nee, maar Danny heeft die sites ook niet bewust geblokt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:15 schreef timbob het volgende:
[..]
Omdat daar google adds staan. en die kijken naar de inhoud van een pagina, zien daar portishead staan, en dus linken ze naar pagina's die over dat onderwerp gaan.
Is niet bewust door fok gedaan, maar automatisch en logisch gezocht door meneer google.
Klopt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:17 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Niet bewust nee, maar Danny heeft die sites ook niet bewust geblokt.
Zoek op Youtube of de biografie.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:47 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hoe ziet de band eruit? Ik neem aan dat het niet alleen die "DJ" en de zangeres is toch?
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:47 schreef sir_Tachyon het volgende:
Hoe ziet de band eruit? Ik neem aan dat het niet alleen die "DJ" en de zangeres is toch?
Geeft niet. Ben je er al achter?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 08:36 schreef sir_Tachyon het volgende:
Sorry hoor, ik probeerde alleen maar een gesprek te herstarten.
Hmm, lijkt me niets eigenlijk. Hopen dat ze niet te lang performen...quote:Op vrijdag 15 februari 2008 13:37 schreef -skippybal- het volgende:
Kling Klang gaat het voorprogamma worden. Wtf dat ook mag zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |