2 kaartjes vanuit de luie stoel.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:34 schreef marcek het volgende:
Hier ook 3 kaartjes vanuit de luie stoel
Oh..ik heb rond 10:30 besteld en het liep als en treinquote:Op zaterdag 26 januari 2008 12:31 schreef AboruAsli het volgende:
[..]
2 kaartjes vanuit de luie stoel.
Duurde overigens wel 20 minuten voordat ik er doorheen kwam op TicketService.nl. Begon om 09:55 uur met bestellen en kwam er pas rond 10:15 uur doorheen...
JOEPIE!!!
Idem voor Pink_Floyd, en het is nog steeds niet uitverkocht...quote:Op zondag 27 januari 2008 13:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
* Sack_Blabbath meldt zich ook met kaartje
Hier ookquote:
't Gaat er ook niet om of ze bekend zijn.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:06 schreef Leep het volgende:
jeetje wat zijn die kaartjes belachelijk duur zeg...
Ik vind het echt een wereld band maar ik twijfel nog steeds, uit pricipe weiger ik kaartjes te kopen.... Tis goddomme nou ook weer niet zo'n super bekende band ofzo...
Zelfde verhaal hier, een aantal jaar geleden had ik mezelf voorgenomen dat dit één van de bands was die ik ooit nog moést zien. Maar voor 84 euro voor 2 kaartjes ga ik het niet doen, vind het nogal belachelijk.quote:Op zondag 27 januari 2008 15:06 schreef Leep het volgende:
Ik vind het echt een wereld band maar ik twijfel nog steeds, uit pricipe weiger ik kaartjes te kopen.... Tis goddomme nou ook weer niet zo'n super bekende band ofzo...
Uit principe zal je dan vrij weinig grote concerten zien. In tegenstelling tot Iron Maiden (59 euro voor een half verwaaid openluchtconcert in Assen) is 38 euro gewoon marktconform. Voeg daar de standaard servicequote:Op zondag 27 januari 2008 15:06 schreef Leep het volgende:
Ik vind het echt een wereld band maar ik twijfel nog steeds, uit pricipe weiger ik kaartjes te kopen....
Daar ben ik het dus echt niet mee eens Iron maiden zit toch wel op een veel groter mondiaal niveau dan portishead. Laatst ben ik in eindhoven naar STRP geweest, daar had je voor ¤24 (geen service kosten!) roisin murphy, soulwax, goose en mr. oizo.quote:Op maandag 28 januari 2008 10:06 schreef Litpho het volgende:
[..]
Uit principe zal je dan vrij weinig grote concerten zien. In tegenstelling tot Iron Maiden (59 euro voor een half verwaaid openluchtconcert in Assen) is 38 euro gewoon marktconform. Voeg daar de standaard servicekosten van monopolist Ticketservice nog aan toe en je bent wel ongeveer waar je wil zijn
.
Ja, laten we de prijzen voor festivals vergelijken met die van concertenquote:Op maandag 28 januari 2008 11:17 schreef Leep het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus echt niet mee eens Iron maiden zit toch wel op een veel groter mondiaal niveau dan portishead. Laatst ben ik in eindhoven naar STRP geweest, daar had je voor ¤24 (geen service kosten!) roisin murphy, soulwax, goose en mr. oizo.
Enige waar je voor betaald is het feit dat ze al 10 jaar niet hebben opgetreden.
Onzin. Voor Editors (HMH) betaal je ook 38 euro en dat is echt geen grotere act dan Portishead. En festivals kun je inderdaad niet vergelijken met concerten. Festivals hebben véél meer sponsors, om maar een voorbeeld te noemen.quote:Op maandag 28 januari 2008 11:17 schreef Leep het volgende:
[..]
Daar ben ik het dus echt niet mee eens Iron maiden zit toch wel op een veel groter mondiaal niveau dan portishead. Laatst ben ik in eindhoven naar STRP geweest, daar had je voor ¤24 (geen service kosten!) roisin murphy, soulwax, goose en mr. oizo.
Enige waar je voor betaald is het feit dat ze al 10 jaar niet hebben opgetreden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |