Hoeveel zal fok eigenlijk waard zijn? Zal niet weinig zijn... Wie is eigenlijk de eigenaar? Danny? Denk dat Danny dan wel binnen is als hij fok zou verkopen...quote:Op zondag 25 december 2005 13:34 schreef outcast_within het volgende:
Fok opkopen mezelf iedere dag een nieuw kleurtje geven
Danny is al binnenquote:Op zondag 25 december 2005 13:38 schreef _dirkjan_ het volgende:
[..]
Hoeveel zal fok eigenlijk waard zijn? Zal niet weinig zijn... Wie is eigenlijk de eigenaar? Danny? Denk dat Danny dan wel binnen is als hij fok zou verkopen...
Erg bescheiden hoor...quote:Op zondag 25 december 2005 13:34 schreef outcast_within het volgende:
Zat me net af te vragen wat ik allemaal zou halen/doen als ik teveel geld had.
Ik zou een douche instaleren die meteen warm water spuit ipv de eerste twee seconden koud water.
Waterproof Surround systeem met mp3 archief in de douche gooien.
Een binnenshuis zwembad aanleggen (das pas lekker wakker worden)
Een megafiets kopen met standaard, Nooit lekgaande banden, werkend licht en werkende remmen.![]()
Fok opkopen mezelf iedere dag een nieuw kleurtje geven
Er wordt hier gevraagd naar decadente shit...quote:Op zondag 25 december 2005 13:41 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
Ik zou een leuk huis kopen, nieuwe auto, en lekker een paar weken op vakantie gaan. Het overige geld zou ik deels gewoon op een rekening zetten, en met de rest een eigen bedrijf starten. (werkloos stilzitten of alleen nog maar golfen oid lijkt me dus echt niets...)
quote:Op zondag 25 december 2005 13:41 schreef Godlike02 het volgende:
Paris Hilton inhuren als huishoer.
Dan hebben mijn vrienden ook wat te neuken![]()
Ohja, voor mn jaarlijkse BBQ zou ik Tiesto inhuren voor de muziekquote:Op zondag 25 december 2005 13:42 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Erg bescheiden hoor...
Ik zou mn wagenpark en motorpark wat uitbreiden...een huis aanschaffen waar al die wielen in een garage passen.
Tennisbaan, basketbalveld erbij, misschien een golfbaan.
Eigen meertje aan laten leggen.
Uiteraard mag een zwembad met waterval niet ontbreken evenals superdeluxe badkamers/kuuroordje, slaapkamers, woon- en entertainkamer.
Misschien zelfs een klein bioscoopje onder het huis?
Graag een enorm balkon bij de 'master bedroom' die uitkijkt op mijn eigen meertje.
Tja...dromen kan wel leuk zijn
quote:Op zondag 25 december 2005 13:46 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
Ohja, voor mn jaarlijkse BBQ zou ik Tiesto inhuren voor de muziek
En wat pitspoezen om de drankjes rond te brengen...
JE amg op fok gewoon "hoeren" zeggen hoorquote:Op zondag 25 december 2005 13:46 schreef J.J.McKay het volgende:
En wat pitspoezen om de drankjes rond te brengen...
dat is vette shit zegquote:Op zondag 25 december 2005 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
2 van deze kopen en dan in SLI-opstelling
i know, trek dan ook gewoon de conclusie dat ik niet zo decadent benquote:Op zondag 25 december 2005 13:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Er wordt hier gevraagd naar decadente shit...![]()
dan zou ik eerder voor een huis op mijn eigen basketbalveld gaanquote:Op zondag 25 december 2005 13:49 schreef Zwansen het volgende:
Een basketbalveld in mijn huis graag.
Als je geld te veel hebt neem je toch een fiets met chauffeur?quote:Op zondag 25 december 2005 13:51 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[afbeelding]
Ik zou een setje van deze wielen a 3500 euro voor mijn racefietsje kopen
Huw?quote:Op zondag 25 december 2005 13:50 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dan zou ik eerder voor een huis op mijn eigen basketbalveld gaan![]()
Nee, maar wel een volgwagen met reservewielen voor als ik een lekke band krijgquote:Op zondag 25 december 2005 13:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als je geld te veel hebt neem je toch een fiets met chauffeur?![]()
dat weet ik, maar je denkt toch niet dat ik ze ga betalen voor de sex die ze daar gaan hebben? Alleen voor t rondbrengen van de drankjes is geile, strakleren pakjes...quote:Op zondag 25 december 2005 13:48 schreef vosss het volgende:
[..]
JE amg op fok gewoon "hoeren" zeggen hoor
ik mis de Spykers en een Bugatti Veyron?quote:Op zondag 25 december 2005 13:57 schreef Repeat het volgende:
uiteraard een Saleen S7, een Porsche Carrera GT, Alle Aston Martins, een S600, een 760Li, een RS6, een M5, en een SL65
De eerste drie niet. Daarvoor moet je in de folk/folk metal-scene zitten.quote:Op zondag 25 december 2005 13:57 schreef outcast_within het volgende:
Skyclad, Korpiklaani, Old Blind Dogs enzo op komen treden en fantastische Britse komieken als Bill Bailey, Dylan Moran en Jack Dee
euh is het erg als ik niemand ken van je affiche voor je feest?
opzichhhhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef stumbleupon het volgende:
[afbeelding]
Nikon D2X (¤4189,00)
[afbeelding]
Nikkor A IF-ED 5.6/800MM 52S (¤ 6750,00)
en dat moet decadent zijn? neem dan op z'n minst de cooper Squote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Een nieuwe auto, dat sowieso.
Ik denk een mini [afbeelding]
Kijk, dat is nou decadent denken!quote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef outcast_within het volgende:
ipv een villa gewoon Alle rijtjes huizen kopen in dit blok en dan de muren er tussen uit slaan
(dat word one big motherfocking breed huis)
Waar woon je?
Molenstraat 32-88
Natuurlijkquote:Op zondag 25 december 2005 14:09 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
en dat moet decadent zijn? neem dan op z'n minst de cooper S![]()
[afbeelding]
*biedt zich aan als duurbetaald adviseur om je te vertellen wat leuk is om te kopen*quote:Op zondag 25 december 2005 14:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Ik heb er toch geen verstand van! Haha
Als ik dan toch zoveel geld teveel heb krijg je ook leuke auto van me hoorquote:Op zondag 25 december 2005 14:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
*biedt zich aan als duurbetaald adviseur om je te vertellen wat leuk is om te kopen*
ik zal je matsen, aangezien je me al een miljoenensalaris betaald koop ik 'm zelf wel.quote:Op zondag 25 december 2005 14:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Als ik dan toch zoveel geld teveel heb krijg je ook leuke auto van me hoor
Surviving the Gamequote:Op zondag 25 december 2005 14:21 schreef Godlike02 het volgende:
Manhunting!![]()
Met je vrienden een arme zwerver betalen zodat je op hem mag jagen!
Ergens in Canada en hij krijgt 20 minuten voorsprong!
Als je hem te pakken krijgt hoef je gelijk niet te betalen![]()
niet tegen 'm zeggen dat je op hem gaat jagen he, vraag 'm mee als gidsquote:
En neem niet iemand mee die lijkt op ice tquote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
niet tegen 'm zeggen dat je op hem gaat jagen he, vraag 'm mee als gids![]()
en controleer je quad even voor je 'm startquote:Op zondag 25 december 2005 14:27 schreef Laton het volgende:
[..]
En neem niet iemand mee die lijkt op ice t![]()
Goed geld besparend ideequote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
niet tegen 'm zeggen dat je op hem gaat jagen he, vraag 'm mee als gids![]()
die hoef ik nietquote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ik mis de Spykers en een Bugatti Veyron?
proletenmobielquote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ik mis de Spykers en een Bugatti Veyron?
Kijk even in je fotoboek!quote:
been there, done thatquote:Op zondag 25 december 2005 14:41 schreef silverpearl het volgende:
ik zou mijn eigen voetbalelftal kopen.
Ik zou alle stadions en voetbalvelden opkopen in nederland..en dan ze allemaal slopenquote:Op zondag 25 december 2005 14:41 schreef silverpearl het volgende:
ik zou mijn eigen voetbalelftal kopen.
quote:Op zondag 25 december 2005 14:47 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik zou alle stadions en voetbalvelden opkopen in nederland..en dan ze allemaal slopen![]()
Weet je hoe dat tocht?quote:Op zondag 25 december 2005 14:50 schreef silverpearl het volgende:
Waarom slopen!! Maak er een woonkamer van!
Omdat een voetbal stadion voor paupers isquote:Op zondag 25 december 2005 14:50 schreef silverpearl het volgende:
Waarom slopen!! Maak er een woonkamer van!
Inderdaad, want er zitten geloof ik gewoon 2 GPU's in dat dingquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 14:47 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik zou alle stadions en voetbalvelden opkopen in nederland..en dan ze allemaal slopen![]()
Ik zou het grootste voetbalstadion ter wereld in wat nu nog het Ijsselmeer is neerzetten en ervoor zorgen dat er 24/7 live voetbal op tv is, op zoveel mogelijk zendersquote:Op zondag 25 december 2005 14:47 schreef Laton het volgende:
[..]
En je gaat je naam veranderen in Silvio Berlusconi?quote:Op zondag 25 december 2005 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou het grootste voetbalstadion ter wereld in wat nu nog het Ijsselmeer is neerzetten en ervoor zorgen dat er 24/7 live voetbal op tv is, op zoveel mogelijk zenders![]()
Je weet toch wel dat zo iets voor bejaarde is he?quote:Op zondag 25 december 2005 15:11 schreef MissX het volgende:
Een huis met binnen zwembad (minimaal 25m) bouwen, dat is toch wel het eerste wat ik zou doen ermee.
De haarlijn heb ik al!quote:Op zondag 25 december 2005 15:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En je gaat je naam veranderen in Silvio Berlusconi?![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 15:15 schreef outcast_within het volgende:
Lekker ontspannen wakker worden in je eigen indoor zwembad ^-^
Laat mij maar een bejaarde zijn dan
Ik zou ipv een paar dure ferrari's voor elke dag van het jaar een nieuwe kleur baggerauto kopenquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef outcast_within het volgende:
ipv een villa gewoon Alle rijtjes huizen kopen in dit blok en dan de muren er tussen uit slaan
(dat word one big motherfocking breed huis)
Waar woon je?
Molenstraat 32-88
quote:Op zondag 25 december 2005 15:38 schreef washandje het volgende:
Ik zou ipv een paar dure ferrari's voor elke dag van het jaar een nieuwe kleur baggerauto kopen![]()
Euh tsja of die nieuwe bugatti die laatst bij top gear was(met 1000 pk
)
quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 16:15 schreef neo2000 het volgende:
Daarna lekker uit eten te gaan in Parijs. Daar in een ultra duur restaurant wat beluga verorberen, natuurlijk weggespoeld met Crystal. Hierna vragen om een medium rare biefstuk, om daarna de kok af te zeiken waarom geen ketchup bij zijn biefstuk heeft gedaan.
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je een wigger bentquote:Op zondag 25 december 2005 16:15 schreef neo2000 het volgende:
Gewoon in een Maybach mijzelf rond laten rijden.. Crystal erbij, paar lekkere, overpriced geile hoeren erbij. Daarna in mijn prive chopper terug naar mijn eigen eiland, even de hoeren omwisselen voor andere hoeren. Te lang dezelfde hoeren gaat vervelen.![]()
Even Heff opbellen en patsen met mijn grotere huis en betere hoeren, waarna ik Monaco af zou huren om even wat rondjes te rijden in de Veyron. Kan ie natuurlijk niet voluit, zo groot is Monaco niet maar ach, gaat meer om het idee.
Daarna lekker uit eten te gaan in Parijs. Daar in een ultra duur restaurant wat beluga verorberen, natuurlijk weggespoeld met Crystal. Hierna vragen om een medium rare biefstuk, om daarna de kok af te zeiken waarom geen ketchup bij zijn biefstuk heeft gedaan. Nadat ik dat restaurant uitgezet ben, uitgaan in een van de hotste clubs in NYC, om daar Madonna af te zeiken en te vertellen dat ze een lelijke, verlepte ouwe graftak is. Moet ik doorgaan?![]()
En dat nadat je falliet bentquote:Op zondag 25 december 2005 16:18 schreef vipergts het volgende:
Ik heb toch belachelijk veel geld dan laat ik me een antonov 225 bouwen. dan ga ik daarin wonen en zorg ik dat ik zo min mogelijk hoef te landen. Lekker een beetje op de mensheid neerkijken. General Motors kopen en gelijk de productie stil laten leggen in alle fabrieken. Dan ga ik falliet en heb ik de wereld verlost van die vreselijke Opels. In een arm land in afrika op bezoek gaan en kinderen vertellen dat ik rijker ben als hun land. Uiteraard heb ik ook een hoofdkantoor nodig voor mijn zaken. en net zoals in Tommorow Never Dies hangen er ook gigantische foto's zodat iedereen kan zien wie ik ben. Tijdje in het Burj al Arab hotel gaan logeren en de laatste 6 flessen whiskey van een bepaald merk op de wereld opdrinken.
dat zou ik ook wel eens willen doen, maar daar hoef je niet perse rijk voor te zijnquote:Op zondag 25 december 2005 16:15 schreef neo2000 het volgende:
Madonna af te zeiken en te vertellen dat ze een lelijke, verlepte ouwe graftak is.
Ja maar als je dat nu doet dan zegt ze: 'ja maar ik heb X miljoen platen verkocht en X miljoen dollar op de bank staan' en ben je best wel pwned like a n00b.quote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel eens willen doen, maar daar hoef je niet perse rijk voor te zijn![]()
alleen die general motors zooi is falliet nadat ik het gekocht heb steek ik er geen cent meer inquote:Op zondag 25 december 2005 16:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat nadat je falliet bent![]()
Ik denk dat je dan gewoon met ze mee eet!![]()
Decadentie en wigger-gedrag gaan helaas samen, in veel gevallen. Waarom drinken foute rappers crystal? Niet omdat het zo lekker is, omdat het duur is!! Bugatti Veyron, Maybach..? Zelfde verhaal.. Decadentie mijn beste! Lees de OP nogmaals.quote:Op zondag 25 december 2005 16:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je een wigger bent![]()
En dan zou ik zeggen: "Fijn voor je, maar voor mijn gemoedsrust zou ik het beter vinden als je voortaan je ouwe, ingevallen verlepte rot harses nooit meer in het openbaar zou vertonen. Denk aan de kinderen op de wereld, aan de trauma's die zij overhouden aan je! Oud verlept teringwijf dat je er rondloopt"quote:Op zondag 25 december 2005 16:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja maar als je dat nu doet dan zegt ze: 'ja maar ik heb X miljoen platen verkocht en X miljoen dollar op de bank staan' en ben je best wel pwned like a n00b.
dat ze X miljoen platen verkochtheeft en X miljoen dollar op de bank heeft staan neemt niet weg dat ze gewoon een lelijke, verlepte ouwe graftak is.quote:Op zondag 25 december 2005 16:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja maar als je dat nu doet dan zegt ze: 'ja maar ik heb en ben je best wel pwned like a n00b.
Als je rijker bent dan zij kan je het toch wat makkelijker zeggen![]()
Koop dan een echte Porsche.quote:Op zondag 25 december 2005 17:09 schreef Karina het volgende:
Ik zou als eerste deze [afbeelding] kopen, daar droom ik al heel lang van.
Verder een jukebox (Wurlitzer) en een huis met zwembad in een warm land .
een 911 iddquote:
En wat ga je er mee doen?quote:Op zondag 25 december 2005 22:18 schreef speedfreakssj het volgende:
[afbeelding]
SIG SG551 in .223rem met troep er op wat neerkomt op ongeveer 4000 euro.
dat zei ik niet, maar als je een porsche koopt, koop dan een 911.quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 22:18 schreef speedfreakssj het volgende:
[afbeelding]
SIG SG551 in .223rem met troep er op wat neerkomt op ongeveer 4000 euro.
verder weet ik effe niks naast rijbewijs en motorrijbewijs halen
Ja of de rest van de counterstrike wapens!!!quote:Op zondag 25 december 2005 22:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Of een AWP of een M4A1 en een AK!!!
Galil!quote:Op zondag 25 december 2005 22:42 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Ja of de rest van de counterstrike wapens!!!
quote:Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef Steve-O het volgende:
-Elke dag een gloednieuwe Opel de sloot in rijden .
Hij heeft erg veel geld dus hij gaat een bank vervallen dat is pas decadentquote:
ik moest lachenquote:Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef Steve-O het volgende:
-Macdonalds opkopen en whoppers gaan verkopen.
quote:Op zondag 25 december 2005 23:51 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik zou in het echt gaan monopolieën. En van sommige dingen gewoon alles opkopen.
Hej, die heb ik bijna...quote:Op zondag 25 december 2005 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
2 van deze kopen en dan in SLI-opstelling
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:03 schreef outcast_within het volgende:
Ik zou danny's pc kopen en dan....
Neee teveel leuke/matige grappen al in omloop
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:44 schreef outcast_within het volgende:Ik zou mijn verzameling key-cords uitbreiden denk ik...
Te beginnen bij hier [TK] Keycords
Een wet creëeren door politici om te kopen, wat uiteraard bij wet verboden is. Hoe ironischquote:Op maandag 2 januari 2006 19:49 schreef outcast_within het volgende:
Heb er nog een.
Ik zou sommige bushokjes onder camera toezicht gooien en ervoor zorgen dat die poepjannen die die bushokjes mollen/opblazen de schade zelf betalen of zelfs het dubbele (als dat al niet zo is dan koop ik de tweede kamer om en zorg ervoor dat er een speciaal no no on the bushokjes mollen artikel komt in het wetboek)
Dat is wel decadent jaquote:Op zondag 27 augustus 2006 09:13 schreef vipergts het volgende:
Een deeltjesversneller geen idee wat ik ermee moet maar lijkt me leuk voor de heb
dat zijn geen eens spinnersquote:Op zondag 27 augustus 2006 11:52 schreef Napalm het volgende:
Superjacht
[afbeelding]
+
bijhorende slet
[afbeelding]
+
enorme spinnings rims
[afbeelding]
jezus, kan het nog fantasielozerquote:Op maandag 28 augustus 2006 12:57 schreef buzzer het volgende:
Een tweede autootje om naar mijn werk te gaan, een nieuwe vloer in huis, de tuin op laten knappen door een hovenier, dakkapelletje op het dak en dat was't wel zo'n beetje...
Daarvoor heb je niet te veel geld voor nodig hoor. Menig Fokker kan zich Moldavië wel veroorloven.quote:Op maandag 28 augustus 2006 11:49 schreef fondue het volgende:
moldavië kopen
Dat is het juist het leuke, als je ineens een bak geld hebt kun je al die kleine dingen wat je normaal niet makkelijk koopt in een keer kopen. De shitquote:Op zondag 25 december 2005 13:36 schreef vosss het volgende:
Teveel geld hebben en dan een fiets kopen....
Buren? welke buren.quote:Op maandag 28 augustus 2006 14:18 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Klimwandje laten aanleggen in de achtertuin, en de kritiek van buren ("we hebben godverdomme geen zon meer") afkopen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |