*biedt zich aan als duurbetaald adviseur om je te vertellen wat leuk is om te kopen*quote:Op zondag 25 december 2005 14:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Ik heb er toch geen verstand van! Haha
Als ik dan toch zoveel geld teveel heb krijg je ook leuke auto van me hoorquote:Op zondag 25 december 2005 14:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
*biedt zich aan als duurbetaald adviseur om je te vertellen wat leuk is om te kopen*
ik zal je matsen, aangezien je me al een miljoenensalaris betaald koop ik 'm zelf wel.quote:Op zondag 25 december 2005 14:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Als ik dan toch zoveel geld teveel heb krijg je ook leuke auto van me hoor
Surviving the Gamequote:Op zondag 25 december 2005 14:21 schreef Godlike02 het volgende:
Manhunting!![]()
Met je vrienden een arme zwerver betalen zodat je op hem mag jagen!
Ergens in Canada en hij krijgt 20 minuten voorsprong!
Als je hem te pakken krijgt hoef je gelijk niet te betalen![]()
niet tegen 'm zeggen dat je op hem gaat jagen he, vraag 'm mee als gidsquote:
En neem niet iemand mee die lijkt op ice tquote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
niet tegen 'm zeggen dat je op hem gaat jagen he, vraag 'm mee als gids![]()
en controleer je quad even voor je 'm startquote:Op zondag 25 december 2005 14:27 schreef Laton het volgende:
[..]
En neem niet iemand mee die lijkt op ice t![]()
Goed geld besparend ideequote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
niet tegen 'm zeggen dat je op hem gaat jagen he, vraag 'm mee als gids![]()
die hoef ik nietquote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ik mis de Spykers en een Bugatti Veyron?
proletenmobielquote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ik mis de Spykers en een Bugatti Veyron?
Kijk even in je fotoboek!quote:
been there, done thatquote:Op zondag 25 december 2005 14:41 schreef silverpearl het volgende:
ik zou mijn eigen voetbalelftal kopen.
Ik zou alle stadions en voetbalvelden opkopen in nederland..en dan ze allemaal slopenquote:Op zondag 25 december 2005 14:41 schreef silverpearl het volgende:
ik zou mijn eigen voetbalelftal kopen.
quote:Op zondag 25 december 2005 14:47 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik zou alle stadions en voetbalvelden opkopen in nederland..en dan ze allemaal slopen![]()
Weet je hoe dat tocht?quote:Op zondag 25 december 2005 14:50 schreef silverpearl het volgende:
Waarom slopen!! Maak er een woonkamer van!
Omdat een voetbal stadion voor paupers isquote:Op zondag 25 december 2005 14:50 schreef silverpearl het volgende:
Waarom slopen!! Maak er een woonkamer van!
Inderdaad, want er zitten geloof ik gewoon 2 GPU's in dat dingquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 14:47 schreef Laton het volgende:
[..]
Ik zou alle stadions en voetbalvelden opkopen in nederland..en dan ze allemaal slopen![]()
Ik zou het grootste voetbalstadion ter wereld in wat nu nog het Ijsselmeer is neerzetten en ervoor zorgen dat er 24/7 live voetbal op tv is, op zoveel mogelijk zendersquote:Op zondag 25 december 2005 14:47 schreef Laton het volgende:
[..]
En je gaat je naam veranderen in Silvio Berlusconi?quote:Op zondag 25 december 2005 15:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik zou het grootste voetbalstadion ter wereld in wat nu nog het Ijsselmeer is neerzetten en ervoor zorgen dat er 24/7 live voetbal op tv is, op zoveel mogelijk zenders![]()
Je weet toch wel dat zo iets voor bejaarde is he?quote:Op zondag 25 december 2005 15:11 schreef MissX het volgende:
Een huis met binnen zwembad (minimaal 25m) bouwen, dat is toch wel het eerste wat ik zou doen ermee.
De haarlijn heb ik al!quote:Op zondag 25 december 2005 15:10 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En je gaat je naam veranderen in Silvio Berlusconi?![]()
quote:Op zondag 25 december 2005 15:15 schreef outcast_within het volgende:
Lekker ontspannen wakker worden in je eigen indoor zwembad ^-^
Laat mij maar een bejaarde zijn dan
Ik zou ipv een paar dure ferrari's voor elke dag van het jaar een nieuwe kleur baggerauto kopenquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef outcast_within het volgende:
ipv een villa gewoon Alle rijtjes huizen kopen in dit blok en dan de muren er tussen uit slaan
(dat word one big motherfocking breed huis)
Waar woon je?
Molenstraat 32-88
quote:Op zondag 25 december 2005 15:38 schreef washandje het volgende:
Ik zou ipv een paar dure ferrari's voor elke dag van het jaar een nieuwe kleur baggerauto kopen![]()
Euh tsja of die nieuwe bugatti die laatst bij top gear was(met 1000 pk
)
quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 16:15 schreef neo2000 het volgende:
Daarna lekker uit eten te gaan in Parijs. Daar in een ultra duur restaurant wat beluga verorberen, natuurlijk weggespoeld met Crystal. Hierna vragen om een medium rare biefstuk, om daarna de kok af te zeiken waarom geen ketchup bij zijn biefstuk heeft gedaan.
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je een wigger bentquote:Op zondag 25 december 2005 16:15 schreef neo2000 het volgende:
Gewoon in een Maybach mijzelf rond laten rijden.. Crystal erbij, paar lekkere, overpriced geile hoeren erbij. Daarna in mijn prive chopper terug naar mijn eigen eiland, even de hoeren omwisselen voor andere hoeren. Te lang dezelfde hoeren gaat vervelen.![]()
Even Heff opbellen en patsen met mijn grotere huis en betere hoeren, waarna ik Monaco af zou huren om even wat rondjes te rijden in de Veyron. Kan ie natuurlijk niet voluit, zo groot is Monaco niet maar ach, gaat meer om het idee.
Daarna lekker uit eten te gaan in Parijs. Daar in een ultra duur restaurant wat beluga verorberen, natuurlijk weggespoeld met Crystal. Hierna vragen om een medium rare biefstuk, om daarna de kok af te zeiken waarom geen ketchup bij zijn biefstuk heeft gedaan. Nadat ik dat restaurant uitgezet ben, uitgaan in een van de hotste clubs in NYC, om daar Madonna af te zeiken en te vertellen dat ze een lelijke, verlepte ouwe graftak is. Moet ik doorgaan?![]()
En dat nadat je falliet bentquote:Op zondag 25 december 2005 16:18 schreef vipergts het volgende:
Ik heb toch belachelijk veel geld dan laat ik me een antonov 225 bouwen. dan ga ik daarin wonen en zorg ik dat ik zo min mogelijk hoef te landen. Lekker een beetje op de mensheid neerkijken. General Motors kopen en gelijk de productie stil laten leggen in alle fabrieken. Dan ga ik falliet en heb ik de wereld verlost van die vreselijke Opels. In een arm land in afrika op bezoek gaan en kinderen vertellen dat ik rijker ben als hun land. Uiteraard heb ik ook een hoofdkantoor nodig voor mijn zaken. en net zoals in Tommorow Never Dies hangen er ook gigantische foto's zodat iedereen kan zien wie ik ben. Tijdje in het Burj al Arab hotel gaan logeren en de laatste 6 flessen whiskey van een bepaald merk op de wereld opdrinken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |