*biedt zich aan als duurbetaald adviseur om je te vertellen wat leuk is om te kopen*quote:Op zondag 25 december 2005 14:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Ik heb er toch geen verstand van! Haha
Als ik dan toch zoveel geld teveel heb krijg je ook leuke auto van me hoorquote:Op zondag 25 december 2005 14:16 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
*biedt zich aan als duurbetaald adviseur om je te vertellen wat leuk is om te kopen*
ik zal je matsen, aangezien je me al een miljoenensalaris betaald koop ik 'm zelf wel.quote:Op zondag 25 december 2005 14:18 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Als ik dan toch zoveel geld teveel heb krijg je ook leuke auto van me hoor
Surviving the Gamequote:Op zondag 25 december 2005 14:21 schreef Godlike02 het volgende:
Manhunting!![]()
Met je vrienden een arme zwerver betalen zodat je op hem mag jagen!
Ergens in Canada en hij krijgt 20 minuten voorsprong!
Als je hem te pakken krijgt hoef je gelijk niet te betalen![]()
niet tegen 'm zeggen dat je op hem gaat jagen he, vraag 'm mee als gidsquote:
En neem niet iemand mee die lijkt op ice tquote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
niet tegen 'm zeggen dat je op hem gaat jagen he, vraag 'm mee als gids![]()
en controleer je quad even voor je 'm startquote:Op zondag 25 december 2005 14:27 schreef Laton het volgende:
[..]
En neem niet iemand mee die lijkt op ice t![]()
Goed geld besparend ideequote:Op zondag 25 december 2005 14:26 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
niet tegen 'm zeggen dat je op hem gaat jagen he, vraag 'm mee als gids![]()
die hoef ik nietquote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ik mis de Spykers en een Bugatti Veyron?
proletenmobielquote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef J.J.McKay het volgende:
[..]
ik mis de Spykers en een Bugatti Veyron?
Kijk even in je fotoboek!quote:
been there, done thatquote:Op zondag 25 december 2005 14:41 schreef silverpearl het volgende:
ik zou mijn eigen voetbalelftal kopen.
Ik zou alle stadions en voetbalvelden opkopen in nederland..en dan ze allemaal slopenquote:Op zondag 25 december 2005 14:41 schreef silverpearl het volgende:
ik zou mijn eigen voetbalelftal kopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |