Ik zou een tempel bouwen
![]()
Nee, ik zou wel weten wat voor huis ongeveer. Niet dat ik leef voor het geld, maar een tempel als huis lijkt me wel wat. Geen standaard huis maar een huis dat gewoon hyper modern is en tevens met een mystieke uitstraling.
Zwembad uiteraard in het huis, meteen na het wakker worden in het binnen-bad springen en nog veel meer.
Weet niet precies wat voor snufjes er op de markt zijn, maar volgens mij kun je echt wel een huis bouwen dat okey is. Maar dan praat ik over 100 miljoen euro. 10 miljoen euro is dan niet genoeg. Het hoeft dan geen bak van een huis te zijn, het moet ook knus zijn en niet dat ik verdwaal of 30 minuten moet lopen om een kamer te kunnen bereiken waar ik heen wil. Groot genoeg maar niet te groot.
Eigen vliegtuig lijkt me ook wel wat, een eigen vliegtuig en dan leren vliegen
![]()
Wederom geen bak van een vliegtuig maar een vliegtuig waar 50 mensen inpassen ofzo. Te groot is ook niet okey
![]()
En zo zal ik meer wensen hebben
![]()
Dromen is niet verboden
![]()
Hoewel het echte werk nogmaals beter is. Toch is het dromen hier al okey
![]()
Eerst maar eens zorgen voor geld, dromen van geld is okey, maar het is toch beter om echt geld te bezitten
Ik zie het huis al helemaal zitten
![]()
Maar goed, je moet nogmaals het geld hebben. Dromen is fijn
![]()
Maar het echte werk is toch beter.
Af en toe denk ik ook wel eens, waarom zou het zo moeilijk zijn om veel geld binnen te slepen???? Kan zijn dat het grootheids-waanzin is, maar ik denk dus vaak genoeg dat het in principe makkelijk zou moeten zijn om geld binnen te slepen. Gewoon even goed denken en aanvoelen hoe je dat het beste kunt doen.
Maar goed, dat is op dit moment niet het geval. Richting de toekomst misschien
![]()
Maar ook dat is niet zeker. Hoewel ik toch blijf denken over geld. Geld houdt de stemming erin
![]()
En daarbij is het goed om wensen te hebben, het is goed om iets te willen. Je kunt tevreden blijven met wat je hebt, maar af en toe meer willen is helemaal zo slecht nog niet. Tenminste een reden om op te staan. Ben tevreden maar goed, ik droom van een droomhuis en droomtuin
![]()
Een eigen achtbaan in de tuin lijkt me ook wel wat. Een compleet pretpark voor jezelf hebben
![]()
Geen wachtrij, gewoon in een keer doorlopen en ben ik uitgekeken op de attracties dan sloop ik ze en laat ik nieuwe bouwen
![]()
Of ik koop zo'n groot stuk land waar je onbeperkt kunt bouwen
![]()
En dan voeg ik toe dat ik hoop dat ze iets uitvinden nog. Een programma waarmee je alles in leven kunt roepen. Dan ontwerp je alles met software en dan lanceer je dat. Helemaal gratis en voor niets. Heb dat al vaker gezegd. Je lanceert gewoon dat mega stuk landgoed en je ontwerpt je huis met zwembad en alles. Hoef je niet eens geld te hebben. Nou, misschien 100 euro om het programma te kopen en 1000 euro om een pc te kopen die het programma aankan.
Ik hoop dat zo de toekomst gaat zijn. Het onmogelijke en dan gratis
![]()
Kan wel gaan roepen dat ik stinkend rijk ga worden, geef mij maar een programma. Kom op ontwerpers!!! Kom op uitvinders!!!!
Dat programma vind ik niet eens zo'n hele onrealistische gedachte. Zoals 3D huis, zo'n programma is er al, waarmee je op de computer je huis kunt inrichten en de tuin kunt inrichten. 3D huis en 3D tuin. En vervolgens moeten ze een manier vinden om het levend te maken, een andere vorm van materie.
En dan zeg ik wel dat ik 100 euro wil betalen voor zo'n programma. Maar ik zou spontaan een hypotheek opnemen. 400,000 euro of nog meer. Eenmalig zo'n programma met bijbehorende pc aanschaffen en onbeperkt bouwen en lanceren.
Volgens mij komt dat nog naar voren, uitvinders en wetenschappers die staan ook niet stil in de tijd.
[ Bericht 14% gewijzigd door Verdwaalde_99 op 27-08-2006 12:29:14 ]