dat zou ik ook wel eens willen doen, maar daar hoef je niet perse rijk voor te zijnquote:Op zondag 25 december 2005 16:15 schreef neo2000 het volgende:
Madonna af te zeiken en te vertellen dat ze een lelijke, verlepte ouwe graftak is.
Ja maar als je dat nu doet dan zegt ze: 'ja maar ik heb X miljoen platen verkocht en X miljoen dollar op de bank staan' en ben je best wel pwned like a n00b.quote:Op zondag 25 december 2005 16:23 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
dat zou ik ook wel eens willen doen, maar daar hoef je niet perse rijk voor te zijn![]()
alleen die general motors zooi is falliet nadat ik het gekocht heb steek ik er geen cent meer inquote:Op zondag 25 december 2005 16:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En dat nadat je falliet bent![]()
Ik denk dat je dan gewoon met ze mee eet!![]()
Decadentie en wigger-gedrag gaan helaas samen, in veel gevallen. Waarom drinken foute rappers crystal? Niet omdat het zo lekker is, omdat het duur is!! Bugatti Veyron, Maybach..? Zelfde verhaal.. Decadentie mijn beste! Lees de OP nogmaals.quote:Op zondag 25 december 2005 16:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je had ook gewoon kunnen zeggen dat je een wigger bent![]()
En dan zou ik zeggen: "Fijn voor je, maar voor mijn gemoedsrust zou ik het beter vinden als je voortaan je ouwe, ingevallen verlepte rot harses nooit meer in het openbaar zou vertonen. Denk aan de kinderen op de wereld, aan de trauma's die zij overhouden aan je! Oud verlept teringwijf dat je er rondloopt"quote:Op zondag 25 december 2005 16:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja maar als je dat nu doet dan zegt ze: 'ja maar ik heb X miljoen platen verkocht en X miljoen dollar op de bank staan' en ben je best wel pwned like a n00b.
dat ze X miljoen platen verkochtheeft en X miljoen dollar op de bank heeft staan neemt niet weg dat ze gewoon een lelijke, verlepte ouwe graftak is.quote:Op zondag 25 december 2005 16:29 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ja maar als je dat nu doet dan zegt ze: 'ja maar ik heb en ben je best wel pwned like a n00b.
Als je rijker bent dan zij kan je het toch wat makkelijker zeggen![]()
Koop dan een echte Porsche.quote:Op zondag 25 december 2005 17:09 schreef Karina het volgende:
Ik zou als eerste deze [afbeelding] kopen, daar droom ik al heel lang van.
Verder een jukebox (Wurlitzer) en een huis met zwembad in een warm land .
een 911 iddquote:
En wat ga je er mee doen?quote:Op zondag 25 december 2005 22:18 schreef speedfreakssj het volgende:
[afbeelding]
SIG SG551 in .223rem met troep er op wat neerkomt op ongeveer 4000 euro.
dat zei ik niet, maar als je een porsche koopt, koop dan een 911.quote:
quote:Op zondag 25 december 2005 22:18 schreef speedfreakssj het volgende:
[afbeelding]
SIG SG551 in .223rem met troep er op wat neerkomt op ongeveer 4000 euro.
verder weet ik effe niks naast rijbewijs en motorrijbewijs halen
Ja of de rest van de counterstrike wapens!!!quote:Op zondag 25 december 2005 22:32 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Of een AWP of een M4A1 en een AK!!!
Galil!quote:Op zondag 25 december 2005 22:42 schreef DeStedebouwer het volgende:
[..]
Ja of de rest van de counterstrike wapens!!!
quote:Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef Steve-O het volgende:
-Elke dag een gloednieuwe Opel de sloot in rijden .
Hij heeft erg veel geld dus hij gaat een bank vervallen dat is pas decadentquote:
ik moest lachenquote:Op zondag 25 december 2005 23:09 schreef Steve-O het volgende:
-Macdonalds opkopen en whoppers gaan verkopen.
quote:Op zondag 25 december 2005 23:51 schreef Intergalactrick het volgende:
Ik zou in het echt gaan monopolieën. En van sommige dingen gewoon alles opkopen.
Hej, die heb ik bijna...quote:Op zondag 25 december 2005 13:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
2 van deze kopen en dan in SLI-opstelling
quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:03 schreef outcast_within het volgende:
Ik zou danny's pc kopen en dan....
Neee teveel leuke/matige grappen al in omloop
quote:Op vrijdag 30 december 2005 15:44 schreef outcast_within het volgende:Ik zou mijn verzameling key-cords uitbreiden denk ik...
Te beginnen bij hier [TK] Keycords
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |