Ben je gek op die suffige pabo mutsquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tjsa ..... kansloos figuur ben je ook stomme kangaroo
nee ik ben al verliefd op Mirage (quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ben je gek op die suffige pabo mutswat lief
Kerel (ik val nou eenmaal op vrouwen)quote:
En dat zonde rede van wie ben jij een kloon ??quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik ben al verliefd op Mirage (![]()
![]()
)
maar ik vind je gewoon een stomme kut kangaroo
integendeel , er is er net 1 gestoptquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef tonks het volgende:
Geile sexmods bestaan helaas niet
ik ben geen kloon lieve jongen....ik ben Barra...i got a fucked up mind of my ownquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En dat zonde rede van wie ben jij een kloon ??
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:44 schreef Xlarge het volgende:
[..]
integendeel , er is er net 1 gestopt
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gelukkig heb JIJ goed door dat dit topic in ONZ staat.quote:
Helaasch waar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:47 schreef Dementor het volgende:
We zullen nooit lekkere sexmods krijgen.
Want de echte lekkertjes zijn veels te druk!
lotgenotenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:41 schreef JaWi het volgende:
Echt een lelijke kankerhoer is ze, en haar vriend zit ook op Fok!, iets met Heiden6 ofzo.
Inso...quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:48 schreef Aurelianus het volgende:
Niks mis mee. In tegenstelling tot dit kuttopic.
Je ondertitel klopt niet.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je ondertitel klopt niet.
Ik ging bijna over mijn nek toen ik die smerige foto's van jou zagquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je loopt achter.het grote geile crewleden verkiezing topic
Het is een lamavacht en hij komt uit Polen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het leukste vind ik dat ikea-schapen-vachtje, die mag hier best voor de open haard.
Wat ben ik blij dat ik nog niks gedronken heb.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je loopt achter.het grote geile crewleden verkiezing topic
IN de open haard bedoel jequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het leukste vind ik dat ikea-schapen-vachtje, die mag hier best voor de open haard.
Ik voel me vereerd dat ik zo'n heftig effect op je heb.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef JaWi het volgende:
Ik gign bijna over mijn nek toen ik die smerige foto's van jou zag.
Het is baf.quote:
Heel veel bierglazen zouden wellicht kunnen helpen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nog niks gedronken heb.
Ja, ik dus, eikel, beter opletten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef JaWi het volgende:
Wie is trouwens die dikke hoer in het bos?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef Marruk het volgende:
[..]
Heel veel bierglazen zouden wellicht kunnen helpen.
Alhoewel, vul ze maar met strohrum eigenlijk
En dan gaan kotsen ja...quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef Marruk het volgende:
[..]
Heel veel bierglazen zouden wellicht kunnen helpen.
Alhoewel, vul ze maar met strohrum eigenlijk
Ik word er helemaal warm van, al die aandacht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heerlijk, zo'n bashtopic op kerstavond.
Ik zou spontaan lid worden van greenpeace om acite te voeren voor je voortbestaan, o gij, dikke walvisquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik dus, eikel, beter opletten.![]()
Misschien kleur je dan wat bij!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik word er helemaal warm van, al die aandacht.
Ja, anders heb je helemaal geen aandacht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik word er helemaal warm van, al die aandacht.
Ik vind het toch best apart dat meerdere mannen hier op Fok iemand met maat 38 al dik noemen. Jij valt meer op maatje 164 begrijp ik?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef JaWi het volgende:
Ik zou spontaan lid worden van greenpeace om acite te voeren voor je voortbestaan, o gij, dikke walvis.
Niet dik, wel smerig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het toch best apart dat meerdere mannen hier op Fok iemand met maat 38 al dik noemen. Jij valt meer op maatje 164 begrijp ik?
Als vliegen op stront.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Chriz2k het volgende:
Wat JaWi allemaal zei.
Ja, daar hou ik meer van.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het toch best apart dat meerdere mannen hier op Fok iemand met maat 38 al dik noemen. Jij valt meer op maatje 164 begrijp ik?
Ik was die ochtend keurig wezen douchen hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
Niet dik, wel smerig.
Had je beter je tanden kunnen poetsen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was die ochtend keurig wezen douchen hoor.
Zal wel aan de camera liggen dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Had je dat lelijke plakplaatje niet kunnen wegwassen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was die ochtend keurig wezen douchen hoor.
Dan moet je hier zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:05 schreef JaWi het volgende:
Ja, daar hou ik meer van.
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef JaWi het volgende:
Wie is trouwens die dikke hoer in het bos?
Maat 164 is een kindermaat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:07 schreef JaWi het volgende:
Zulke dikke kinderen bestaan niet, dus hou je bookmarks bij je.
Pas je die wel eens stiekem? Om te kijken of ze nog om je vieze spekrolletjes passen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maat 164 is een kindermaat.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Pas je die wel eens stiekem? Om te kijken of ze nog om je vieze spekrolletjes passen?
Wij uploaden geen foto's van ons zelf naakt in het bos omdat het er niet uitziet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:11 schreef SolidasRock het volgende:
Een Lupa afzeiktopic.... heeft dit een goede reden: een huillie is verbannen of hebben er weer een paar FoKkers last van minderwaardigheidscomplex en moeten ze ff iemand afzeiken om zich beter te voelen?
De mensen die kritiek leveren om een tatoo of tanden of wat dan ook, upload ff een foto van je eigen tatoo of tanden.Dan wordt dit topic toch nog lachen....
![]()
Hmja, maar dat is natuurlijk onbegonnen werk, ik ben dan net een rollade.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:09 schreef JaWi het volgende:
Pas je die wel eens stiekem? Om te kijken of ze nog om je vieze spekrolletjes passen?
Dat dacht ik eerst ook, dat ze er zelf ook niks aan kan doen. Maar plaats dan niet zulke om aandachtvragende foto'squote:Op zaterdag 24 december 2005 21:11 schreef SolidasRock het volgende:
Een Lupa afzeiktopic.... heeft dit een goede reden: een huillie is verbannen of hebben er weer een paar FoKkers last van minderwaardigheidscomplex en moeten ze ff iemand afzeiken om zich beter te voelen?
De mensen die kritiek leveren om een tatoo of tanden of wat dan ook, upload ff een foto van je eigen tatoo of tanden.Dan wordt dit topic toch nog lachen....
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar plaats dan niet zulke om aandachtvragende foto's
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
)
quote:maar ik vind je gewoon een stomme kut kangaroo
Aandacht krijgt ze wel, of het de aandacht is waar ze op hoopte? dat denk ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, dat ze er zelf ook niks aan kan doen. Maar plaats dan niet zulke om aandachtvragende foto's
Misschien is ie een sadistquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Aandacht krijgt ze wel, of het de aandacht is waar ze op hoopte? dat denk ik niet
Het was vast niet je bedoeling, maar ik moest lachen! Sinds wanneer bepalen wij wat voor fotos er geplaatst worden?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar plaats dan niet zulke om aandachtvragende foto's
Ik geniet hier van de aandacht hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, dat ze er zelf ook niks aan kan doen. Maar plaats dan niet zulke om aandachtvragende foto's
Ja? Oh...dan laat ik hem nog open.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geniet hier van de aandacht hoor.
Ik ben te jong om te sterven.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:15 schreef JaWi het volgende:
Heb je al plannen met kerst? Mijn familie zou je warm ontvangen.
Yeah, sure.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Overschat jezelf nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben te jong om te sterven.
Wat is het in jou dat andere mensen graag ellendig wil zien?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
Yeah, sure.
Daar kom je toch net eventjes té nonchalant voor over.
Als je realistisch na kan denken, wist je natuurlijk wat voor aandacht je hiermee kon krijgen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Aandacht krijgt ze wel, of het de aandacht is waar ze op hoopte? dat denk ik niet
Een soort Adje dus, maar dan niet geacteerdquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar zoals ik in het andere topic al meldde; ik heb de foto's geplaatst omdat ik ze mooi vind en er trots op ben. Hoe onrealistisch dat ook moge zijn.
Adje is mij niet bekend.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:20 schreef cultheld het volgende:
Een soort Adje dus, maar dan niet geacteerd![]()
Sorry, Lupa.quote:
Maar het is Kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Ach, maak je niet dik!
Ik weet ook wel dat niemand in dit topic meent wat hij zegt en dat ze allemaal eigenlijk verblind zijn door mijn schoonheid.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, Lupa.
Maar het is ONZ, je weet toch?
Gourmetten met een heel klein stukje kalkoen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar het is Kerst.Ik moet kalkoen eten.
Het was RonaldVquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je realistisch na kan denken, wist je natuurlijk wat voor aandacht je hiermee kon krijgen.
Je moet natuurlijk ook niet je goudvis of ander huisdier om hun mening vragen.
Zeg, wie durfde het aan om die foto's te maken?
Ik ga er vanuit dat het een zelfontspanner was.
Ga je 'cognitieve dissonantie' nu ook al toevoegen aan je lijstje van psychische kwalen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar zoals ik in het andere topic al meldde; ik heb de foto's geplaatst omdat ik ze mooi vind en er trots op ben. Hoe onrealistisch dat ook moge zijn.
Heb je nog niet genoeg warm vlees binnen gekregen de afgelopen dagen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar het is Kerst.Ik moet kalkoen eten.
tis weer es wat anders dan een kip op je stok hequote:Op zaterdag 24 december 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg warm vlees binnen gekregen de afgelopen dagen?
Hij maakt foto's van alle geile foksterretjesquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die onlangs zelfmoord heeft gepleegd na die sessie?
De nachtmerries die hij kreeg..
Ik denk dat Lupa een uiterst lucratieve pooier zou kunnen zijn. Denk er even een boksbeugel en een honkbalknuppel bij in diens klauwen en je siddert toch van angstquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:23 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ga je 'cognitieve dissonantie' nu ook al toevoegen aan je lijstje van psychische kwalen?![]()
BtwWil je veel gaan verdienen als je de prostitutie in zou gaan?
![]()
Waar blijven de pics van jouw geile foksterretje dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij maakt foto's van alle geile foksterretjes
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:50 schreef Dead-Doll het volgende:
Zet haar foto naast die van Yvonne, dan praat je wel anders.
Waarom deze ommezwaai dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:27 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.ronaldv.nl/fok/tonks/HPIMG_1.jpgquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar blijven de pics van jouw geile foksterretje dan?
[voice from hell]quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die onlangs zelfmoord heeft gepleegd na die sessie?
De nachtmerrie is na een bak haver en een emmer water weer verder getrokken.quote:De nachtmerries die hij kreeg..
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:31 schreef RonaldV het volgende:
De nachtmerrie is na een bak haver en een emmer water weer verder getrokken.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg warm vlees binnen gekregen de afgelopen dagen?
Ik klikte.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:31 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.ronaldv.nl/fok/tonks/HPIMG_1.jpg
Alleen de ECHT geile hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Ow, die heb ik nog niet gezien... linkje?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Leugens.
Of het was je evil twinbrother die foto's van DAT maakte.
Van wat? Je evil twinbrother?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, die heb ik nog niet gezien... linkje?
Tsssk....quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Van wat? Je evil twinbrother?
Of van je F&F foto's?
Ow, ja. Sorry.quote:
Hier staan de foto's van DAT die jij gemaakt zou hebben met de bedoeling ze waarschijnlijk in Flora & Fauna te posten.quote:
Ow, met "DAT" duidde je opquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hier staan de foto's van DAT die jij gemaakt zou hebben met de bedoeling ze waarschijnlijk in Flora & Fauna te posten.
*Waarschuwing*
Met een zwak hart of als je net gegeten hebt, niet betreden.
Ik ben opgelicht!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mischien is het lupa hel helemaal niet!
De vraag is natuurlijk wie het dan wel is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Het is Bupa!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
quote:
BRONquote:Ook wel bekend als Bu, Bupi, Boepie, Buup, Bupa, Bups, Baputih, Bupatith, Baputih, Bitapuh, Bupitih en alle andere (on)mogelijke combinaties.
Noem iets in die richting en ik kom hijgend en blaffend naar je toe.
Goed, goed...mag niet klagen! D'r zijn gewoon twee topics over mij geopend!quote:
bupa ben jij nou een man of een vrouw?quote:
Ze is gewoon jaloers dat jij met je maatje 38 wel op je mooie lama-kleedje past.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed, goed...mag niet klagen! D'r zijn gewoon twee topics over mij geopend!
Maar die lupa eiste alle aandacht op.
Wil jequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
bupa ben jij nou een man of een vrouw?
meisje in je avatar lijkt wel op ene celine die ik ken
Precies!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers dat jij met je maatje 38 wel op je mooie lama-kleedje past..
Nee, want ik ga nu De Nationale Wetenschapsquiz kijken...Tsja, prioriteiten, hè.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom je hijgend en blaffend naar me toe nu?
De bron is dus gewoon onjuist.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want ik ga nu De Nationale Wetenschapsquiz kijken...Tsja, prioriteiten, hè.
volgens mij is erodome altijd geil.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef tonks het volgende:
Geile sexmods bestaan helaas niet
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:48 schreef Aurelianus het volgende:
Niks mis mee. In tegenstelling tot dit kuttopic.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
![]()
)
Skipper heeft wel een punt.quote:Op zondag 25 december 2005 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:
triest vooral
Dat het een mooie vrouw is, is niet nieuw voor me.quote:Op zondag 25 december 2005 01:38 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wees eerlijk en zeg gewoon 'mooie vrouw!'
* jaloers is op Barradude [afbeelding]
IJsmeis was dan nog enigszins te pruimenquote:Op zondag 25 december 2005 11:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://rapidshare.de/files/924128/lupa_solitaria.rar.html
1. Hij werkt niet (bij mij niet in elk geval)quote:Op zondag 25 december 2005 11:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Linkje
Jôhquote:Op zondag 25 december 2005 11:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
1. Hij werkt niet (bij mij niet in elk geval)
2. Het is niet toegestaan om foto's van users die binnen het fok.nl-domein zijn geplaatst, elders op internet te gaan verspreiden zonder toestemming
Whehe. Ze trapte erinquote:
Dat komt door jouw reactie. Linkjes werken wel vaker niet bij mij, dus ik nam aan dat hij bij jou wel werkte.quote:
Ik vind het trouwens wel tof van je dat je niet gewoon hulpeloos dit topic op slot doetquote:Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat komt door jouw reactie. Linkjes werken wel vaker niet bij mij, dus ik nam aan dat hij bij jou wel werkte.
Ik ben het inmiddels gewend, het is al het tweede topic.quote:Op zondag 25 december 2005 11:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof van je dat je niet gewoon hulpeloos dit topic op slot doet
Iddquote:Op zondag 25 december 2005 11:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel tof van je dat je niet gewoon hulpeloos dit topic op slot doet
Je bedoelt dat je zelf spijt hebt of wat?quote:Op zondag 25 december 2005 11:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels gewend, het is al het tweede topic.Bovendien sluit ik niet zomaar een topic in andermans subforum.
Als je zulke foto's plaatst, kun je dit verwachten. Soit.
Neuh, dat niet echt hoor. Ik vind de foto's zelf mooi, anders had ik ze niet neergezet.quote:Op zondag 25 december 2005 11:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je bedoelt dat je zelf spijt hebt of wat?
Maatje 38 is ook dik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Had je een ban danquote:Op zondag 25 december 2005 12:36 schreef Jett het volgende:
Ik zat te smachten om in dit topique te kunnen reageren, en sins dat nu kan.
Doe ik dat ook
Niet gaan liegen nu he, ik weet dat je me hebt gemistquote:
Ik heb met grote smart zitten wachten op Jett.rarquote:Op zondag 25 december 2005 12:43 schreef Jett het volgende:
[..]
Niet gaan liegen nu he, ik weet dat je me hebt gemist
Je weet dat je dan nog lang kan gaan wachten he.quote:Op zondag 25 december 2005 12:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik heb met grote smart zitten wachten op Jett.rar
Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Jett het volgende:
[..]
Je weet dat je dan nog lang kan gaan wachten he.
Die is al gepost.quote:Op zondag 25 december 2005 12:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Of bedoelde je dat je liever een .zip post?
quote:Op zondag 25 december 2005 12:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
beetje jammer van d'r geboorte
Jettquote:Op zondag 25 december 2005 12:36 schreef Jett het volgende:
Ik zat te smachten om in dit topique te kunnen reageren, en sins dat nu kan.
Doe ik dat ook
DIKZAAKK11!!ONE!!!11!:Dquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 13:06 schreef Jett het volgende:
[..]
DIKZAAKK11!!ONE!!!11!:D:D
![]()
:D:Dd =d=d:d
>:D:D
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:35 schreef skippy22 het volgende:
Ik had toch meer verwacht van die sexmod Dacht das vast een lekker sappig strak ding Maar nee hoor Check ik der fotoboek Fotoboek van Lupa_Solitaria weg fantasietjes weg ruk stof Had der fotoboek nooit moeten bekijken
WAT ZIE JE DANquote:Op zondag 25 december 2005 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]:D:D:D:D:D:_PDO__DO_O_O_O___O__
- loloelroffell lolleromg
Je avatar doet het niet.
LOLLLEOROROROROROFFELDDD:D:D:D:D:D DIE KIKKER IS GEIL JÔH!quote:
Als je anorexia hebt.quote:Op zondag 25 december 2005 12:41 schreef Jett het volgende:
Maatje 38 is ook dik.
Sorry.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:18 schreef NJ het volgende:
Ietwat voorbarig.
Bupa, markeer die reports eens als gelezen..
quote:
Eerder maat twee en een half.quote:Op zondag 25 december 2005 13:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Maar, die heeft tenminste geen maatje 38.
nee, het is gewoon dik, vadsif en smerig.quote:
Wat is maat 46 dan wel niet?quote:Op zondag 25 december 2005 13:12 schreef Jett het volgende:
[..]
nee, het is gewoon dik, vadsif en smerig.
laat me daar niet over beginnen.quote:
Altijd apart, dat vrouwen veel gemener doen over het uiterlijk van andere vrouwen dan mannen. Ik houd het op jaloezie.quote:Op zondag 25 december 2005 13:12 schreef Jett het volgende:
nee, het is gewoon dik, vadsif en smerig.
quote:Op zondag 25 december 2005 13:14 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Altijd apart, dat vrouwen veel gemener doen over het uiterlijk van andere vrouwen dan mannen. Ik houd het op jaloezie.
Ach, als ze maar gelukkig zijn.quote:Op zondag 25 december 2005 13:15 schreef Jett het volgende:zo leuk op mensen in hun fantasie leventje te zien leven
42 is de gemiddelde maat van de Nederlandse vrouw. 36 is de kleinste maat in de meeste grote kledingzaken.quote:Op zondag 25 december 2005 13:15 schreef Alicey het volgende:
Dat zijn nog gangbare maten (Waarvan 38-42 zelfs modaal beschouwd kan worden).
maatje 42 is voor weinig mensen modaalquote:Op zondag 25 december 2005 13:15 schreef Alicey het volgende:
[..]
Dat zijn nog gangbare maten (Waarvan 38-42 zelfs modaal beschouwd kan worden).
Kleiner dan 36 weet ik ook niet goed hoe ik dat moet zien.. Ik zit nu met wat wintervet op 38, en vind het eigenlijk wel prettig dat ik mijn ribben niet meer kan tellen.quote:Op zondag 25 december 2005 13:16 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
42 is de gemiddelde maat van de Nederlandse vrouw. 36 is de kleinste maat in de meeste grote kledingzaken.
quote:
Dat is in tegenspraak met zichzelf.quote:Op zondag 25 december 2005 13:17 schreef Jett het volgende:
[..]
maatje 42 is voor weinig mensen modaal
Jij ook, tonksquote:
Dat heeft meer te maken met dat je niet kan tellen.quote:Op zondag 25 december 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
[..]
en vind het eigenlijk wel prettig dat ik mijn ribben niet meer kan tellen.
Dat natuurlijk ook, maar ik word nu niet meer in de verleiding gebracht ook.quote:Op zondag 25 december 2005 13:22 schreef Quatertemper het volgende:
[..]
Dat heeft meer te maken met dat je niet kan tellen.
Dat doe ik die andere 363 dagen ook al.quote:
hoi Jettjequote:
Ah toe! Vandaag ook dan?quote:Op zondag 25 december 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe ik die andere 363 dagen ook al.
34 zie je ook nog wel in de winkel hangen. Dan ben je echt zo'n kindvrouwtje. Klein en dun. Ik persoonlijk vind dat niet mooi, maar smaken verschillen.quote:Op zondag 25 december 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
Kleiner dan 36 weet ik ook niet goed hoe ik dat moet zien.. Ik zit nu met wat wintervet op 38, en vind het eigenlijk wel prettig dat ik mijn ribben niet meer kan tellen.
Afhankelijk van de lichaamsbouw kan het wel mooi zijn, maar er zijn maar weinig vrouwen die echt op 34 gebouwd zijn, om het zomaar te zeggen...quote:Op zondag 25 december 2005 13:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
34 zie je ook nog wel in de winkel hangen. Dan ben je echt zo'n kindvrouwtje. Klein en dun. Ik persoonlijk vind dat niet mooi, maar smaken verschillen.
Insgelijks, met de Kerst enzo.quote:Op zondag 25 december 2005 13:25 schreef Nylonpaard het volgende:
Goh, niet alleen je innerlijk is rot.
Er zit maar 1 ding op: wegblijven uit SEX en de WFL-LFC.quote:Op zondag 25 december 2005 13:30 schreef Blazkowich het volgende:
Het ergste is dat je geen post van Lupa meer kan lezen zonder die beelden weer op je netvlies te zien![]()
yupquote:Op zondag 25 december 2005 13:30 schreef Blazkowich het volgende:
Het ergste is dat je geen post van Lupa meer kan lezen zonder die beelden weer op je netvlies te zien![]()
Hey, ben ik even makkelijk van je af.quote:Op zondag 25 december 2005 13:36 schreef Jett het volgende:
yupwas ik een topique aan t lezen in SEX over je eerste keer klaarkomen. TS --> lupa. --> eetlust verpest
* Middelvingersmiley zoektquote:Op zondag 25 december 2005 13:36 schreef tonks het volgende:
Lupa, camsexen?
DAT IS SADISTISCHquote:Op zondag 25 december 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hey, ben ik even makkelijk van je af.Voortaan als ik mensen liever niet in een topic zie, post ik gewoon een naaktofot van mezelf.
Dus iedereen moet maar wegblijven voor jou?quote:Op zondag 25 december 2005 13:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zit maar 1 ding op: wegblijven uit SEX en de WFL-LFC.Gelukkig voor jou staat ONZ niet eens in mijn AT.
quote:Op zondag 25 december 2005 13:44 schreef Nylonpaard het volgende:
Dus iedereen moet maar wegblijven voor jou?
Ik denk dat het eerder andersom is, je bent er voor de users, weet je nog?
Uiterlijk heb je niet, karakter heb je niet, IQ heb je niet...
Goh! Een gefundeerde inhoudelijke reactie.quote:
Ik dacht ook meteen aan pluchebeesten in de herfts in het bosquote:Op zondag 25 december 2005 13:36 schreef Jett het volgende:
[..]
yupwas ik een topique aan t lezen in SEX over je eerste keer klaarkomen. TS --> lupa. --> eetlust verpest
Vergeet je niet dat we hier in ONZ zitten?quote:Op zondag 25 december 2005 13:55 schreef Nylonpaard het volgende:
Goh! Een gefundeerde inhoudelijke reactie.
jij wil zeggen dat praten over een knuffel tussen je benen doen dat lijdt tot een orgasme, wel serieus is?quote:Op zondag 25 december 2005 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat we hier in ONZ zitten?Voor dat andere gekanker moet je in de SEX FB wezen.
Ik geef je alleen weinig kans.
Onsterfelijkheid op Fok lijkt me zo ongeveer het hoogst bereikbare in het leven.quote:Op zondag 25 december 2005 14:03 schreef Dementor het volgende:
Lupa heeft zich nu wel onsterfelijk belachelijk gemaakt!
In jou leven misschienquote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Onsterfelijkheid op Fok lijkt me zo ongeveer het hoogst bereikbare in het leven.
Zien we ja.quote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Onsterfelijkheid op Fok lijkt me zo ongeveer het hoogst bereikbare in het leven.
Weet je dat je nog geen enkele post zonder taalfout in dit topic hebt geplaatst?quote:Op zondag 25 december 2005 14:04 schreef Jett het volgende:
jij wil zeggen dat praten over een knuffel tussen je benen doen dat lijdt tot een orgasme, wel serieus is?
ik ben allochtoon, en jij bent lelijk. ga nou niet het topic onderwerp veranderen.quote:Op zondag 25 december 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Weet je dat je nog geen enkele post zonder taalfout in dit topic hebt geplaatst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben liever lelijk dan allochtoon in deze tijden.quote:Op zondag 25 december 2005 14:06 schreef Jett het volgende:
ik ben allochtoon, en jij bent lelijk. ga nou niet het topic onderwerp veranderen.
quote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef WAT het volgende:Lupgirl.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ben je dus lelijk, dik en naiefquote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben liever lelijk dan allochtoon in deze tijden.
Ben je jaloers ofzo?quote:Op zondag 25 december 2005 14:07 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben liever lelijk dan allochtoon in deze tijden.
tuurlijk is ze jaloers, ik ben een knuffel allochtoon, iedereen wil mij knuffelenquote:
Eh... Waarop precies?quote:Op zondag 25 december 2005 14:08 schreef tonks het volgende:
Ben je jaloers ofzo?
Dat valt me dan weer van je tegen, Lupaquote:Op zondag 25 december 2005 14:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Weet je dat je nog geen enkele post zonder taalfout in dit topic hebt geplaatst?
Ow, sorryquote:Op zondag 25 december 2005 14:10 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Dat valt me dan weer van je tegen, Lupa
In het bos wonen wilde dieren in het bos in het bosquote:Op zondag 25 december 2005 14:13 schreef Dementor het volgende:
Ja die geloven direct niet meer in sprookjes!
En haar huis van snoep en koek!quote:Op zondag 25 december 2005 14:14 schreef Jett het volgende:
DE DIKKE HEKS HEEFT ALLE KABOUTERS OPGEGETEN
*eensquote:Op zondag 25 december 2005 14:13 schreef tonks het volgende:
En denk eens aan kinderen man, jij ligt daar een beetje in je naakie in het bos komen er kinderen langs zijn ze voor het leven getekend!!
Lupa Lupa Lupa Hop Hop Hopquote:Op zondag 25 december 2005 14:29 schreef Santa_Claus het volgende:
Ze moet nodig aan de (hou je vast) lupasuctie![]()
![]()
.
Had je al eerder gezegd.quote:Op zondag 25 december 2005 14:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa ineens weer weet waarom ONZ niet in haar AT staat.
Inderdaad, dit is gewoon de harde waarheid, rauw.quote:Voor humor moet je duidelijk elders zijn.
Nee hoor. Ik had gezegd *dat* het niet in mijn AT staat. Nog niet waarom, dat was ik namelijk even vergeten. Maar nu weet ik het weer.quote:Op zondag 25 december 2005 14:36 schreef OldJeller het volgende:
Had je al eerder gezegd.
Je valt in herhaling.
heheheheheheheeheheheheheheheheequote:Op zondag 25 december 2005 14:35 schreef Dementor het volgende:
Lupa Cafetaria
In je fotoboek bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 december 2005 14:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor humor moet je duidelijk elders zijn.
Waarom was je het vergeten.quote:Op zondag 25 december 2005 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had gezegd *dat* het niet in mijn AT staat. Nog niet waarom, dat was ik namelijk even vergeten. Maar nu weet ik het weer.
Blij dat ik je van dienst kan zijn.quote:Op zondag 25 december 2005 14:38 schreef tonks het volgende:
In je fotoboek bijvoorbeeld.
Uhm... Jij denkt altijd dat het aan anderen ligt he...?quote:Op zondag 25 december 2005 14:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa ineens weer weet waarom ONZ niet in haar AT staat.
Voor humor moet je duidelijk elders zijn.
Ik heb er in gepost, natuurlijk staat het wel in mijn AT.quote:Op zondag 25 december 2005 14:39 schreef OldJeller het volgende:
Waarom was je het vergeten.
Was je helemaal van de wijs geraakt door dit topic.
Omdat dit je toch wel raakt, wat wordt bevestigd doordat je telkens terugkomt in dit topic ondanks het niet in je AT staat.
Oh God, wat heb ik gezegd!quote:Op zondag 25 december 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ja, het raakt me enorm. Ik zit jankend achter mijn PC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |