Dat doe ik die andere 363 dagen ook al.quote:
hoi Jettjequote:
Ah toe! Vandaag ook dan?quote:Op zondag 25 december 2005 13:22 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat doe ik die andere 363 dagen ook al.
34 zie je ook nog wel in de winkel hangen. Dan ben je echt zo'n kindvrouwtje. Klein en dun. Ik persoonlijk vind dat niet mooi, maar smaken verschillen.quote:Op zondag 25 december 2005 13:18 schreef Alicey het volgende:
Kleiner dan 36 weet ik ook niet goed hoe ik dat moet zien.. Ik zit nu met wat wintervet op 38, en vind het eigenlijk wel prettig dat ik mijn ribben niet meer kan tellen.
Afhankelijk van de lichaamsbouw kan het wel mooi zijn, maar er zijn maar weinig vrouwen die echt op 34 gebouwd zijn, om het zomaar te zeggen...quote:Op zondag 25 december 2005 13:23 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
34 zie je ook nog wel in de winkel hangen. Dan ben je echt zo'n kindvrouwtje. Klein en dun. Ik persoonlijk vind dat niet mooi, maar smaken verschillen.
Insgelijks, met de Kerst enzo.quote:Op zondag 25 december 2005 13:25 schreef Nylonpaard het volgende:
Goh, niet alleen je innerlijk is rot.
Er zit maar 1 ding op: wegblijven uit SEX en de WFL-LFC.quote:Op zondag 25 december 2005 13:30 schreef Blazkowich het volgende:
Het ergste is dat je geen post van Lupa meer kan lezen zonder die beelden weer op je netvlies te zien![]()
yupquote:Op zondag 25 december 2005 13:30 schreef Blazkowich het volgende:
Het ergste is dat je geen post van Lupa meer kan lezen zonder die beelden weer op je netvlies te zien![]()
Hey, ben ik even makkelijk van je af.quote:Op zondag 25 december 2005 13:36 schreef Jett het volgende:
yupwas ik een topique aan t lezen in SEX over je eerste keer klaarkomen. TS --> lupa. --> eetlust verpest
* Middelvingersmiley zoektquote:Op zondag 25 december 2005 13:36 schreef tonks het volgende:
Lupa, camsexen?
DAT IS SADISTISCHquote:Op zondag 25 december 2005 13:41 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Hey, ben ik even makkelijk van je af.Voortaan als ik mensen liever niet in een topic zie, post ik gewoon een naaktofot van mezelf.
Dus iedereen moet maar wegblijven voor jou?quote:Op zondag 25 december 2005 13:33 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Er zit maar 1 ding op: wegblijven uit SEX en de WFL-LFC.Gelukkig voor jou staat ONZ niet eens in mijn AT.
quote:Op zondag 25 december 2005 13:44 schreef Nylonpaard het volgende:
Dus iedereen moet maar wegblijven voor jou?
Ik denk dat het eerder andersom is, je bent er voor de users, weet je nog?
Uiterlijk heb je niet, karakter heb je niet, IQ heb je niet...
Goh! Een gefundeerde inhoudelijke reactie.quote:
Ik dacht ook meteen aan pluchebeesten in de herfts in het bosquote:Op zondag 25 december 2005 13:36 schreef Jett het volgende:
[..]
yupwas ik een topique aan t lezen in SEX over je eerste keer klaarkomen. TS --> lupa. --> eetlust verpest
Vergeet je niet dat we hier in ONZ zitten?quote:Op zondag 25 december 2005 13:55 schreef Nylonpaard het volgende:
Goh! Een gefundeerde inhoudelijke reactie.
jij wil zeggen dat praten over een knuffel tussen je benen doen dat lijdt tot een orgasme, wel serieus is?quote:Op zondag 25 december 2005 14:02 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Vergeet je niet dat we hier in ONZ zitten?Voor dat andere gekanker moet je in de SEX FB wezen.
Ik geef je alleen weinig kans.
Onsterfelijkheid op Fok lijkt me zo ongeveer het hoogst bereikbare in het leven.quote:Op zondag 25 december 2005 14:03 schreef Dementor het volgende:
Lupa heeft zich nu wel onsterfelijk belachelijk gemaakt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |