Ben je gek op die suffige pabo mutsquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
tjsa ..... kansloos figuur ben je ook stomme kangaroo
nee ik ben al verliefd op Mirage (quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ben je gek op die suffige pabo mutswat lief
Kerel (ik val nou eenmaal op vrouwen)quote:
En dat zonde rede van wie ben jij een kloon ??quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik ben al verliefd op Mirage (![]()
![]()
)
maar ik vind je gewoon een stomme kut kangaroo
integendeel , er is er net 1 gestoptquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef tonks het volgende:
Geile sexmods bestaan helaas niet
ik ben geen kloon lieve jongen....ik ben Barra...i got a fucked up mind of my ownquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:44 schreef skippy22 het volgende:
[..]
En dat zonde rede van wie ben jij een kloon ??
Ik hoop dat je een grapje maaktquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:44 schreef Xlarge het volgende:
[..]
integendeel , er is er net 1 gestopt
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
Gelukkig heb JIJ goed door dat dit topic in ONZ staat.quote:
Helaasch waar.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:47 schreef Dementor het volgende:
We zullen nooit lekkere sexmods krijgen.
Want de echte lekkertjes zijn veels te druk!
lotgenotenquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:41 schreef JaWi het volgende:
Echt een lelijke kankerhoer is ze, en haar vriend zit ook op Fok!, iets met Heiden6 ofzo.
Inso...quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:48 schreef Aurelianus het volgende:
Niks mis mee. In tegenstelling tot dit kuttopic.
Je ondertitel klopt niet.quote:
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:52 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Je ondertitel klopt niet.
Ik ging bijna over mijn nek toen ik die smerige foto's van jou zagquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je loopt achter.het grote geile crewleden verkiezing topic
Het is een lamavacht en hij komt uit Polen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het leukste vind ik dat ikea-schapen-vachtje, die mag hier best voor de open haard.
Wat ben ik blij dat ik nog niks gedronken heb.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je loopt achter.het grote geile crewleden verkiezing topic
IN de open haard bedoel jequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het leukste vind ik dat ikea-schapen-vachtje, die mag hier best voor de open haard.
Ik voel me vereerd dat ik zo'n heftig effect op je heb.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef JaWi het volgende:
Ik gign bijna over mijn nek toen ik die smerige foto's van jou zag.
Het is baf.quote:
Heel veel bierglazen zouden wellicht kunnen helpen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nog niks gedronken heb.
Ja, ik dus, eikel, beter opletten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef JaWi het volgende:
Wie is trouwens die dikke hoer in het bos?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef Marruk het volgende:
[..]
Heel veel bierglazen zouden wellicht kunnen helpen.
Alhoewel, vul ze maar met strohrum eigenlijk
En dan gaan kotsen ja...quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef Marruk het volgende:
[..]
Heel veel bierglazen zouden wellicht kunnen helpen.
Alhoewel, vul ze maar met strohrum eigenlijk
Ik word er helemaal warm van, al die aandacht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heerlijk, zo'n bashtopic op kerstavond.
Ik zou spontaan lid worden van greenpeace om acite te voeren voor je voortbestaan, o gij, dikke walvisquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik dus, eikel, beter opletten.![]()
Misschien kleur je dan wat bij!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik word er helemaal warm van, al die aandacht.
Ja, anders heb je helemaal geen aandacht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik word er helemaal warm van, al die aandacht.
Ik vind het toch best apart dat meerdere mannen hier op Fok iemand met maat 38 al dik noemen. Jij valt meer op maatje 164 begrijp ik?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef JaWi het volgende:
Ik zou spontaan lid worden van greenpeace om acite te voeren voor je voortbestaan, o gij, dikke walvis.
Niet dik, wel smerig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het toch best apart dat meerdere mannen hier op Fok iemand met maat 38 al dik noemen. Jij valt meer op maatje 164 begrijp ik?
Als vliegen op stront.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Chriz2k het volgende:
Wat JaWi allemaal zei.
Ja, daar hou ik meer van.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het toch best apart dat meerdere mannen hier op Fok iemand met maat 38 al dik noemen. Jij valt meer op maatje 164 begrijp ik?
Ik was die ochtend keurig wezen douchen hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
Niet dik, wel smerig.
Had je beter je tanden kunnen poetsen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was die ochtend keurig wezen douchen hoor.
Zal wel aan de camera liggen dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Had je dat lelijke plakplaatje niet kunnen wegwassen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was die ochtend keurig wezen douchen hoor.
Dan moet je hier zijn.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:05 schreef JaWi het volgende:
Ja, daar hou ik meer van.
quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef JaWi het volgende:
Wie is trouwens die dikke hoer in het bos?
Maat 164 is een kindermaat.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:07 schreef JaWi het volgende:
Zulke dikke kinderen bestaan niet, dus hou je bookmarks bij je.
Pas je die wel eens stiekem? Om te kijken of ze nog om je vieze spekrolletjes passen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:08 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maat 164 is een kindermaat.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:09 schreef JaWi het volgende:
[..]
Pas je die wel eens stiekem? Om te kijken of ze nog om je vieze spekrolletjes passen?
Wij uploaden geen foto's van ons zelf naakt in het bos omdat het er niet uitziet.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:11 schreef SolidasRock het volgende:
Een Lupa afzeiktopic.... heeft dit een goede reden: een huillie is verbannen of hebben er weer een paar FoKkers last van minderwaardigheidscomplex en moeten ze ff iemand afzeiken om zich beter te voelen?
De mensen die kritiek leveren om een tatoo of tanden of wat dan ook, upload ff een foto van je eigen tatoo of tanden.Dan wordt dit topic toch nog lachen....
![]()
Hmja, maar dat is natuurlijk onbegonnen werk, ik ben dan net een rollade.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:09 schreef JaWi het volgende:
Pas je die wel eens stiekem? Om te kijken of ze nog om je vieze spekrolletjes passen?
Dat dacht ik eerst ook, dat ze er zelf ook niks aan kan doen. Maar plaats dan niet zulke om aandachtvragende foto'squote:Op zaterdag 24 december 2005 21:11 schreef SolidasRock het volgende:
Een Lupa afzeiktopic.... heeft dit een goede reden: een huillie is verbannen of hebben er weer een paar FoKkers last van minderwaardigheidscomplex en moeten ze ff iemand afzeiken om zich beter te voelen?
De mensen die kritiek leveren om een tatoo of tanden of wat dan ook, upload ff een foto van je eigen tatoo of tanden.Dan wordt dit topic toch nog lachen....
![]()
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Maar plaats dan niet zulke om aandachtvragende foto's
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik ben al verliefd op Mirage (![]()
![]()
)
quote:maar ik vind je gewoon een stomme kut kangaroo
Aandacht krijgt ze wel, of het de aandacht is waar ze op hoopte? dat denk ik nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, dat ze er zelf ook niks aan kan doen. Maar plaats dan niet zulke om aandachtvragende foto's
Misschien is ie een sadistquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Aandacht krijgt ze wel, of het de aandacht is waar ze op hoopte? dat denk ik niet
Het was vast niet je bedoeling, maar ik moest lachen! Sinds wanneer bepalen wij wat voor fotos er geplaatst worden?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Maar plaats dan niet zulke om aandachtvragende foto's
Ik geniet hier van de aandacht hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Dat dacht ik eerst ook, dat ze er zelf ook niks aan kan doen. Maar plaats dan niet zulke om aandachtvragende foto's
Ja? Oh...dan laat ik hem nog open.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geniet hier van de aandacht hoor.
Ik ben te jong om te sterven.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:15 schreef JaWi het volgende:
Heb je al plannen met kerst? Mijn familie zou je warm ontvangen.
Yeah, sure.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Overschat jezelf nietquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben te jong om te sterven.
Wat is het in jou dat andere mensen graag ellendig wil zien?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:19 schreef Chriz2k het volgende:
Yeah, sure.
Daar kom je toch net eventjes té nonchalant voor over.
Als je realistisch na kan denken, wist je natuurlijk wat voor aandacht je hiermee kon krijgen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:15 schreef tonks het volgende:
[..]
Aandacht krijgt ze wel, of het de aandacht is waar ze op hoopte? dat denk ik niet
Een soort Adje dus, maar dan niet geacteerdquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar zoals ik in het andere topic al meldde; ik heb de foto's geplaatst omdat ik ze mooi vind en er trots op ben. Hoe onrealistisch dat ook moge zijn.
Adje is mij niet bekend.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:20 schreef cultheld het volgende:
Een soort Adje dus, maar dan niet geacteerd![]()
Sorry, Lupa.quote:
Maar het is Kerst.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Ach, maak je niet dik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |