Het is een lamavacht en hij komt uit Polen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het leukste vind ik dat ikea-schapen-vachtje, die mag hier best voor de open haard.
Wat ben ik blij dat ik nog niks gedronken heb.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:55 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Je loopt achter.het grote geile crewleden verkiezing topic
IN de open haard bedoel jequote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef Manneke_Pils het volgende:
Het leukste vind ik dat ikea-schapen-vachtje, die mag hier best voor de open haard.
Ik voel me vereerd dat ik zo'n heftig effect op je heb.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:56 schreef JaWi het volgende:
Ik gign bijna over mijn nek toen ik die smerige foto's van jou zag.
Het is baf.quote:
Heel veel bierglazen zouden wellicht kunnen helpen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:57 schreef cultheld het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik nog niks gedronken heb.
Ja, ik dus, eikel, beter opletten.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef JaWi het volgende:
Wie is trouwens die dikke hoer in het bos?
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef Marruk het volgende:
[..]
Heel veel bierglazen zouden wellicht kunnen helpen.
Alhoewel, vul ze maar met strohrum eigenlijk
En dan gaan kotsen ja...quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:58 schreef Marruk het volgende:
[..]
Heel veel bierglazen zouden wellicht kunnen helpen.
Alhoewel, vul ze maar met strohrum eigenlijk
Ik word er helemaal warm van, al die aandacht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:59 schreef Manneke_Pils het volgende:
Heerlijk, zo'n bashtopic op kerstavond.
Ik zou spontaan lid worden van greenpeace om acite te voeren voor je voortbestaan, o gij, dikke walvisquote:Op zaterdag 24 december 2005 20:59 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, ik dus, eikel, beter opletten.![]()
Misschien kleur je dan wat bij!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik word er helemaal warm van, al die aandacht.
Ja, anders heb je helemaal geen aandacht.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik word er helemaal warm van, al die aandacht.
Ik vind het toch best apart dat meerdere mannen hier op Fok iemand met maat 38 al dik noemen. Jij valt meer op maatje 164 begrijp ik?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef JaWi het volgende:
Ik zou spontaan lid worden van greenpeace om acite te voeren voor je voortbestaan, o gij, dikke walvis.
Niet dik, wel smerig.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het toch best apart dat meerdere mannen hier op Fok iemand met maat 38 al dik noemen. Jij valt meer op maatje 164 begrijp ik?
Als vliegen op stront.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:01 schreef Chriz2k het volgende:
Wat JaWi allemaal zei.
Ja, daar hou ik meer van.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het toch best apart dat meerdere mannen hier op Fok iemand met maat 38 al dik noemen. Jij valt meer op maatje 164 begrijp ik?
Ik was die ochtend keurig wezen douchen hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:04 schreef Chriz2k het volgende:
Niet dik, wel smerig.
Had je beter je tanden kunnen poetsen!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:05 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik was die ochtend keurig wezen douchen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |