Ik weet ook wel dat niemand in dit topic meent wat hij zegt en dat ze allemaal eigenlijk verblind zijn door mijn schoonheid.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef Bupatih het volgende:
Sorry, Lupa.
Maar het is ONZ, je weet toch?
Gourmetten met een heel klein stukje kalkoen.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar het is Kerst.Ik moet kalkoen eten.
Het was RonaldVquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:20 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Als je realistisch na kan denken, wist je natuurlijk wat voor aandacht je hiermee kon krijgen.
Je moet natuurlijk ook niet je goudvis of ander huisdier om hun mening vragen.
Zeg, wie durfde het aan om die foto's te maken?
Ik ga er vanuit dat het een zelfontspanner was.
Ga je 'cognitieve dissonantie' nu ook al toevoegen aan je lijstje van psychische kwalen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:17 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik geniet hier van de aandacht hoor.
Maar zoals ik in het andere topic al meldde; ik heb de foto's geplaatst omdat ik ze mooi vind en er trots op ben. Hoe onrealistisch dat ook moge zijn.
Heb je nog niet genoeg warm vlees binnen gekregen de afgelopen dagen?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:22 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Maar het is Kerst.Ik moet kalkoen eten.
tis weer es wat anders dan een kip op je stok hequote:Op zaterdag 24 december 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg warm vlees binnen gekregen de afgelopen dagen?
Hij maakt foto's van alle geile foksterretjesquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die onlangs zelfmoord heeft gepleegd na die sessie?
De nachtmerries die hij kreeg..
Ik denk dat Lupa een uiterst lucratieve pooier zou kunnen zijn. Denk er even een boksbeugel en een honkbalknuppel bij in diens klauwen en je siddert toch van angstquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:23 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Ga je 'cognitieve dissonantie' nu ook al toevoegen aan je lijstje van psychische kwalen?![]()
BtwWil je veel gaan verdienen als je de prostitutie in zou gaan?
![]()
Waar blijven de pics van jouw geile foksterretje dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Hij maakt foto's van alle geile foksterretjes
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:50 schreef Dead-Doll het volgende:
Zet haar foto naast die van Yvonne, dan praat je wel anders.
Waarom deze ommezwaai dan?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:27 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.ronaldv.nl/fok/tonks/HPIMG_1.jpgquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:28 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Waar blijven de pics van jouw geile foksterretje dan?
[voice from hell]quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:25 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Die onlangs zelfmoord heeft gepleegd na die sessie?
De nachtmerrie is na een bak haver en een emmer water weer verder getrokken.quote:De nachtmerries die hij kreeg..
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:31 schreef RonaldV het volgende:
De nachtmerrie is na een bak haver en een emmer water weer verder getrokken.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Heb je nog niet genoeg warm vlees binnen gekregen de afgelopen dagen?
Ik klikte.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:31 schreef tonks het volgende:
[..]
http://www.ronaldv.nl/fok/tonks/HPIMG_1.jpg
Alleen de ECHT geile hoor!quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Ow, die heb ik nog niet gezien... linkje?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:34 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Leugens.
Of het was je evil twinbrother die foto's van DAT maakte.
Van wat? Je evil twinbrother?quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:35 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ow, die heb ik nog niet gezien... linkje?
Tsssk....quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:36 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Van wat? Je evil twinbrother?
Of van je F&F foto's?
Ow, ja. Sorry.quote:
Hier staan de foto's van DAT die jij gemaakt zou hebben met de bedoeling ze waarschijnlijk in Flora & Fauna te posten.quote:
Ow, met "DAT" duidde je opquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hier staan de foto's van DAT die jij gemaakt zou hebben met de bedoeling ze waarschijnlijk in Flora & Fauna te posten.
*Waarschuwing*
Met een zwak hart of als je net gegeten hebt, niet betreden.
Ik ben opgelicht!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mischien is het lupa hel helemaal niet!
De vraag is natuurlijk wie het dan wel is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Het is Bupa!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
quote:
BRONquote:Ook wel bekend als Bu, Bupi, Boepie, Buup, Bupa, Bups, Baputih, Bupatith, Baputih, Bitapuh, Bupitih en alle andere (on)mogelijke combinaties.
Noem iets in die richting en ik kom hijgend en blaffend naar je toe.
Goed, goed...mag niet klagen! D'r zijn gewoon twee topics over mij geopend!quote:
bupa ben jij nou een man of een vrouw?quote:
Ze is gewoon jaloers dat jij met je maatje 38 wel op je mooie lama-kleedje past.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed, goed...mag niet klagen! D'r zijn gewoon twee topics over mij geopend!
Maar die lupa eiste alle aandacht op.
Wil jequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
bupa ben jij nou een man of een vrouw?
meisje in je avatar lijkt wel op ene celine die ik ken
Precies!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers dat jij met je maatje 38 wel op je mooie lama-kleedje past..
Nee, want ik ga nu De Nationale Wetenschapsquiz kijken...Tsja, prioriteiten, hè.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom je hijgend en blaffend naar me toe nu?
De bron is dus gewoon onjuist.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want ik ga nu De Nationale Wetenschapsquiz kijken...Tsja, prioriteiten, hè.
volgens mij is erodome altijd geil.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef tonks het volgende:
Geile sexmods bestaan helaas niet
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:48 schreef Aurelianus het volgende:
Niks mis mee. In tegenstelling tot dit kuttopic.
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:42 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nee ik ben al verliefd op Mirage (![]()
![]()
)
Skipper heeft wel een punt.quote:Op zondag 25 december 2005 00:34 schreef ATuin-hek het volgende:
triest vooral
Dat het een mooie vrouw is, is niet nieuw voor me.quote:Op zondag 25 december 2005 01:38 schreef SlimShady het volgende:
[..]
wees eerlijk en zeg gewoon 'mooie vrouw!'
* jaloers is op Barradude [afbeelding]
IJsmeis was dan nog enigszins te pruimenquote:Op zondag 25 december 2005 11:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
http://rapidshare.de/files/924128/lupa_solitaria.rar.html
1. Hij werkt niet (bij mij niet in elk geval)quote:Op zondag 25 december 2005 11:26 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Linkje
Jôhquote:Op zondag 25 december 2005 11:39 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
1. Hij werkt niet (bij mij niet in elk geval)
2. Het is niet toegestaan om foto's van users die binnen het fok.nl-domein zijn geplaatst, elders op internet te gaan verspreiden zonder toestemming
Whehe. Ze trapte erinquote:
Dat komt door jouw reactie. Linkjes werken wel vaker niet bij mij, dus ik nam aan dat hij bij jou wel werkte.quote:
Ik vind het trouwens wel tof van je dat je niet gewoon hulpeloos dit topic op slot doetquote:Op zondag 25 december 2005 11:42 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Dat komt door jouw reactie. Linkjes werken wel vaker niet bij mij, dus ik nam aan dat hij bij jou wel werkte.
Ik ben het inmiddels gewend, het is al het tweede topic.quote:Op zondag 25 december 2005 11:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik vind het trouwens wel tof van je dat je niet gewoon hulpeloos dit topic op slot doet
Iddquote:Op zondag 25 december 2005 11:43 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik vind het trouwens wel tof van je dat je niet gewoon hulpeloos dit topic op slot doet
Je bedoelt dat je zelf spijt hebt of wat?quote:Op zondag 25 december 2005 11:44 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik ben het inmiddels gewend, het is al het tweede topic.Bovendien sluit ik niet zomaar een topic in andermans subforum.
Als je zulke foto's plaatst, kun je dit verwachten. Soit.
Neuh, dat niet echt hoor. Ik vind de foto's zelf mooi, anders had ik ze niet neergezet.quote:Op zondag 25 december 2005 11:45 schreef --Christiaan-- het volgende:
Je bedoelt dat je zelf spijt hebt of wat?
Maatje 38 is ook dik.quote:Op zaterdag 24 december 2005 21:03 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ik vind het toch best apart dat meerdere mannen hier op Fok iemand met maat 38 al dik noemen. Jij valt meer op maatje 164 begrijp ik?
Had je een ban danquote:Op zondag 25 december 2005 12:36 schreef Jett het volgende:
Ik zat te smachten om in dit topique te kunnen reageren, en sins dat nu kan.
Doe ik dat ook
Niet gaan liegen nu he, ik weet dat je me hebt gemistquote:
Ik heb met grote smart zitten wachten op Jett.rarquote:Op zondag 25 december 2005 12:43 schreef Jett het volgende:
[..]
Niet gaan liegen nu he, ik weet dat je me hebt gemist
Je weet dat je dan nog lang kan gaan wachten he.quote:Op zondag 25 december 2005 12:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ik heb met grote smart zitten wachten op Jett.rar
Geduld is een schone zaakquote:Op zondag 25 december 2005 12:47 schreef Jett het volgende:
[..]
Je weet dat je dan nog lang kan gaan wachten he.
Die is al gepost.quote:Op zondag 25 december 2005 12:48 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Of bedoelde je dat je liever een .zip post?
quote:Op zondag 25 december 2005 12:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
beetje jammer van d'r geboorte
Jettquote:Op zondag 25 december 2005 12:36 schreef Jett het volgende:
Ik zat te smachten om in dit topique te kunnen reageren, en sins dat nu kan.
Doe ik dat ook
DIKZAAKK11!!ONE!!!11!:Dquote:
quote:Op zondag 25 december 2005 13:06 schreef Jett het volgende:
[..]
DIKZAAKK11!!ONE!!!11!:D:D
![]()
:D:Dd =d=d:d
>:D:D
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:35 schreef skippy22 het volgende:
Ik had toch meer verwacht van die sexmod Dacht das vast een lekker sappig strak ding Maar nee hoor Check ik der fotoboek Fotoboek van Lupa_Solitaria weg fantasietjes weg ruk stof Had der fotoboek nooit moeten bekijken
WAT ZIE JE DANquote:Op zondag 25 december 2005 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]:D:D:D:D:D:_PDO__DO_O_O_O___O__
- loloelroffell lolleromg
Je avatar doet het niet.
LOLLLEOROROROROROFFELDDD:D:D:D:D:D DIE KIKKER IS GEIL JÔH!quote:
Als je anorexia hebt.quote:Op zondag 25 december 2005 12:41 schreef Jett het volgende:
Maatje 38 is ook dik.
Sorry.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:18 schreef NJ het volgende:
Ietwat voorbarig.
Bupa, markeer die reports eens als gelezen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |