Ow, ja. Sorry.quote:
Hier staan de foto's van DAT die jij gemaakt zou hebben met de bedoeling ze waarschijnlijk in Flora & Fauna te posten.quote:
Ow, met "DAT" duidde je opquote:Op zaterdag 24 december 2005 21:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Hier staan de foto's van DAT die jij gemaakt zou hebben met de bedoeling ze waarschijnlijk in Flora & Fauna te posten.
*Waarschuwing*
Met een zwak hart of als je net gegeten hebt, niet betreden.
Ik ben opgelicht!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Mischien is het lupa hel helemaal niet!
De vraag is natuurlijk wie het dan wel is.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
Het is Bupa!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:03 schreef a-child-in-chains het volgende:
quote:
BRONquote:Ook wel bekend als Bu, Bupi, Boepie, Buup, Bupa, Bups, Baputih, Bupatith, Baputih, Bitapuh, Bupitih en alle andere (on)mogelijke combinaties.
Noem iets in die richting en ik kom hijgend en blaffend naar je toe.
Goed, goed...mag niet klagen! D'r zijn gewoon twee topics over mij geopend!quote:
bupa ben jij nou een man of een vrouw?quote:
Ze is gewoon jaloers dat jij met je maatje 38 wel op je mooie lama-kleedje past.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Goed, goed...mag niet klagen! D'r zijn gewoon twee topics over mij geopend!
Maar die lupa eiste alle aandacht op.
Wil jequote:Op zaterdag 24 december 2005 22:07 schreef a-child-in-chains het volgende:
[..]
bupa ben jij nou een man of een vrouw?
meisje in je avatar lijkt wel op ene celine die ik ken
Precies!!quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers dat jij met je maatje 38 wel op je mooie lama-kleedje past..
Nee, want ik ga nu De Nationale Wetenschapsquiz kijken...Tsja, prioriteiten, hè.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:11 schreef Alicey het volgende:
[..]
Kom je hijgend en blaffend naar me toe nu?
De bron is dus gewoon onjuist.quote:Op zaterdag 24 december 2005 22:12 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nee, want ik ga nu De Nationale Wetenschapsquiz kijken...Tsja, prioriteiten, hè.
volgens mij is erodome altijd geil.quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:40 schreef tonks het volgende:
Geile sexmods bestaan helaas niet
quote:Op zaterdag 24 december 2005 20:48 schreef Aurelianus het volgende:
Niks mis mee. In tegenstelling tot dit kuttopic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |