Lupa Lupa Lupa Hop Hop Hopquote:Op zondag 25 december 2005 14:29 schreef Santa_Claus het volgende:
Ze moet nodig aan de (hou je vast) lupasuctie![]()
![]()
.
Had je al eerder gezegd.quote:Op zondag 25 december 2005 14:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa ineens weer weet waarom ONZ niet in haar AT staat.
Inderdaad, dit is gewoon de harde waarheid, rauw.quote:Voor humor moet je duidelijk elders zijn.
Nee hoor. Ik had gezegd *dat* het niet in mijn AT staat. Nog niet waarom, dat was ik namelijk even vergeten. Maar nu weet ik het weer.quote:Op zondag 25 december 2005 14:36 schreef OldJeller het volgende:
Had je al eerder gezegd.
Je valt in herhaling.
heheheheheheheeheheheheheheheheequote:Op zondag 25 december 2005 14:35 schreef Dementor het volgende:
Lupa Cafetaria
In je fotoboek bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 december 2005 14:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Voor humor moet je duidelijk elders zijn.
Waarom was je het vergeten.quote:Op zondag 25 december 2005 14:37 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik had gezegd *dat* het niet in mijn AT staat. Nog niet waarom, dat was ik namelijk even vergeten. Maar nu weet ik het weer.
Blij dat ik je van dienst kan zijn.quote:Op zondag 25 december 2005 14:38 schreef tonks het volgende:
In je fotoboek bijvoorbeeld.
Uhm... Jij denkt altijd dat het aan anderen ligt he...?quote:Op zondag 25 december 2005 14:35 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
* Lupa ineens weer weet waarom ONZ niet in haar AT staat.
Voor humor moet je duidelijk elders zijn.
Ik heb er in gepost, natuurlijk staat het wel in mijn AT.quote:Op zondag 25 december 2005 14:39 schreef OldJeller het volgende:
Waarom was je het vergeten.
Was je helemaal van de wijs geraakt door dit topic.
Omdat dit je toch wel raakt, wat wordt bevestigd doordat je telkens terugkomt in dit topic ondanks het niet in je AT staat.
Oh God, wat heb ik gezegd!quote:Op zondag 25 december 2005 14:40 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
En ja, het raakt me enorm. Ik zit jankend achter mijn PC.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |