Hoeveel bespaar jij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb net op bestellen gedrukt
maar wel de 10mbit
Misschien als je extra betaald dat je er zo'n dame bij krijgtquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als zij je vriendin is dan is twister spelen miss een goed idee![]()
heb ik toch wel een dikke 3 eu extra voor overquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien als je extra betaald dat je er zo'n dame bij krijgt
die heb ik idd nergens meer gezienquote:
Stiekem vind ik je sig wel wat hebbenquote:
Ik vrees dat 't dan lastig gaat worden. Voor 3 euro krijg je de potvisquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
heb ik toch wel een dikke 3 eu extra voor over![]()
Waarom maak je ..... nou uit voor potvis???quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vrees dat 't dan lastig gaat worden. Voor 3 euro krijg je de potvis
Thanx!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je sig wel wat hebben
[josti-gebrabbel] "Ik hoef niet te oefeneeeeeeeeen. Alles wat ik doe is toch wel leeeuuuk." [ /josti-gebrabbel]quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef Christine het volgende:gezellig met z'n allen
[afbeelding]
Ban me!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom maak je ..... nou uit voor potvis???Lekkere flame
![]()
Sabrina is wel voor ergere dingen uitgemaakt hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom maak je ..... nou uit voor potvis???Lekkere flame
![]()
Squote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Sabrina is wel voor ergere dingen uitgemaakt hoor.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:13 schreef Christine het volgende:
Ze heeft dus toch de kano overleefd
[afbeelding]
[Singles] Josti is onze speciale schatteboutquote:
Dat is een andere reeksquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[Singles] Josti is onze speciale schattebout
Zelfs door jou gemaakt... Valt me weer tegen van je![]()
En daarbij lijkt de tt geen eens op elkaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[Singles] Josti is onze speciale schattebout
Zelfs door jou gemaakt... Valt me weer tegen van je![]()
josti is al geweest... be original...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En daarbij lijkt de tt geen eens op elkaar![]()
Volgens mij neem je Fok! een tikje te serieusquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
josti is al geweest... be original...
Hoeveel variaties op het kano-thema zijn er wel niet gepasseerd de afgelopen week?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
josti is al geweest... be original...
Nouja, het gaat om het idee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had eigenlijk meer 'de grote R&P twisted twister-meet' bedoeld, maar dat was ik ff vergeten
Toen ging het over Sabrinaquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoeveel variaties op het kano-thema zijn er wel niet gepasseerd de afgelopen week?
Toen klaagde je toch ook niet?
Als jij niet komt kom ik ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Zullen we het de 28ste doen?
Dan is het de 5e afspraak die ik moet afzeggen
Ik heb mn vriendin net opgebeld om te zeggen dat we helaas niet kunnen afsprekenen aangezien ik wat discussie punten voor FOK! op papier heb gezet en deze graag in de praktijk wil brengen. Zij kon het zich wel voorstellen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij neem je Fok! een tikje te serieus![]()
That's the spirit!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb mn vriendin net opgebeld om te zeggen dat we helaas niet kunnen afsprekenen aangezien ik wat discussie punten voor FOK! op papier heb gezet en deze graag in de praktijk wil brengen. Zij kon het zich wel voorstellen...
Lijkt me heel gezelligquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jij niet komt kom ik ook niet
Langer bij jouw geile spleetskequote:
Was de massage niet geslaagd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Help, ik voel me weer even wat minder fijn...
Misschien moet ik maar een wandeling gaan maken
Dan maar snel een minimeet houden samen? Want volgens mij is er geen animo voor een grote meetquote:
Oh jawel zeer zekerquote:
Nergens voor nodig!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Oh jawel zeer zekerHet was erg leuk
![]()
Maar ik voel me weer gewoon wat minder... Begin nu toch weer aan mezelf te twijfelen![]()
Stond al in de planning toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan maar snel een minimeet houden samen? Want volgens mij is er geen animo voor een grote meet
Daar ben je snel achterquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan maar snel een minimeet houden samen? Want volgens mij is er geen animo voor een grote meet
Bedanktquote:
Moeten we wel een leuk feest zien te vindenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Stond al in de planning toch?
DnB feestje...
Spuit 11 hequote:
Komt wel goed toch? Zijn er genoegquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moeten we wel een leuk feest zien te vinden
That's the spirit!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Help, ik voel me weer even wat minder fijn...
Misschien moet ik maar een wandeling gaan maken
Ik ben wel echt benieuwd naar een ML in 't Paardquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Komt wel goed toch? Zijn er genoeg
quote:
Me too!!!! Wanneer is dat weer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel echt benieuwd naar een ML in 't Paard
vanavond, redzone in de effenaar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moeten we wel een leuk feest zien te vinden
Nog geen idee helaasch. Staat nog niets op de ML-site iigquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Me too!!!! Wanneer is dat weer?
Voelt lekker he, als het dan toch af isquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef GF het volgende:
Nou die kut-fiets is gemaakt. 2 nieuwe trappers erop gezet. Was nog een klote werk ook omdat de boel enorm vast geroest zat![]()
Goedzo! Zit je taak als liefhebbende vriendje er weer op.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef GF het volgende:
Nou die kut-fiets is gemaakt. 2 nieuwe trappers erop gezet. Was nog een klote werk ook omdat de boel enorm vast geroest zat![]()
Uhuh. De ene kant ging voor geen meter. Dan kan ik echt enorm pissig wordenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Voelt lekker he, als het dan toch af is
Then you win...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:55 schreef GF het volgende:
[..]
Uhuh. De ene kant ging voor geen meter. Dan kan ik echt enorm pissig wordenTegen fiets schoppen etc
![]()
Maar dan op het laatst, net als ik het bijna op willen geven, versla ik dat kreng![]()
Leven gekregen denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand trouwens contact gehad met Litpho? Ik heb sinds woensdag niks meer van hem gehoord...
Geen idee, ik ben zelf ook nauwelijks op fok geweest.quote:
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand trouwens contact gehad met Litpho? Ik heb sinds woensdag niks meer van hem gehoord...
Dat is dan weer niet zo gekquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben zelf ook nauwelijks op fok geweest.
Maar ik zie dat hij er negen uur geleden voor het laatst was, dus het zal wel goed zijn.
Ik zal wel op negeermodus staan ofzo
jij bij mij ook, dus het scheelt dat we gelijke verwachtingen hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet zo gek
daar sta je bij mij standaard op![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef GF het volgende:
Of zelfmoord zo rond de kerst
Jawelquote:
* MissMSX vreugde instraaltquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:34 schreef Breetai het volgende:
Ik zit ook weer thuis. Snel even eten en misschien nog kerstborrelen. Al heb ik dat gisteren ook al voorzichtig gedaan.
Voor de rest heb ik ook weer een lekker dipje.
Als er slaapplaats is maakt t niet uit neequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:35 schreef Breetai het volgende:
Daarbij een DnB mini-meet lijkt me ook wel grappig. Den Haag licht een beetje ver weg maar dat mag eigenlijk niet uitmaken.
Nu is t afwachtenquote:
Gezellig, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:34 schreef Breetai het volgende:
Voor de rest heb ik ook weer een lekker dipje.
Kun je mijn water ook ff instralen, nu je toch bezig bent?quote:
Tsjakka... Het is mislukt! Tsjakka!!!!!!!!!!!quote:
En ik richting drogistquote:
sensilube heb ik nog staan. Vaginaal wel te verstaan...quote:
Zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
sensilube heb ik nog staan. Vaginaal wel te verstaan...
Moet condooms halen anders is t droogstaan voor Joey![]()
Idd je was me voorquote:
Nja, ik heb de XL altijd gehad, maar sindsdien ik een ander merk bij de condomerie (online) koop, niet meer..quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd je was me voor
vandaag eens andere uitproberen. Iemand tips? Laatste tijd durex fetherlite of bodyshop condooms...
Dat dacht ik al, en dan kan ik je idd wel enigsinds gelijk geven, maar goed.. nu weet je het verschilquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met haar was ik in de war
Fotoboek van k_i_m
Wat moet je daar nou meequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
sensilube heb ik nog staan. Vaginaal wel te verstaan...
* MissMSX blauwe jurk aantrekt en water instraalt [insert Jomanda-smiley]quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Kun je mijn water ook ff instralen, nu je toch bezig bent?
Het gaat alweer een stuk beter.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX] blauwe jurk aantrekt en water instraalt [insert Jomanda-smiley
Geen centje pijn. Idd net vrachtauto geweest en het was superrustig. Heb op m'n dooie akkertje boodschapjes gedaanquote:
Oew, I've still got it!quote:
oow dat is wel heel fijn.. Ik moet morgen het dorp ook nog ff in, maar gelukkig alleen maar om een paar laatste dingetjes te kopen die ik sowieso op de fiets mee kan nemenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen centje pijn. Idd net vrachtauto geweest en het was superrustig. Heb op m'n dooie akkertje boodschapjes gedaan
Dat is nou de kracht van de Postbank Grrrrrquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is nou de kracht van de Postbank Grrrrr
Want Giroblauw past bij jou
Beetje vroeg gaan. Dan valt 't misschien nog mee allemaal.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:43 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
oow dat is wel heel fijn.. Ik moet morgen het dorp ook nog ff in, maar gelukkig alleen maar om een paar laatste dingetjes te kopen die ik sowieso op de fiets mee kan nemen
Ga ik idd doen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje vroeg gaan. Dan valt 't misschien nog mee allemaal.
Ik zag Jomanda in zo'n Giroblauwe jurk staan... sorry, rare associatiequote:
*zwijg*quote:
Ik ga morgen winkelcentra uit de weg iigquote:
Ik werk niet bij de AHquote:
Komt goed hoor, hoef maar 2 winkels af en laat mn moeder naar de slager en de bakker gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga morgen winkelcentra uit de weg iig
Sterkte
Whehehehe, goed geregeldquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:01 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Komt goed hoor, hoef maar 2 winkels af en laat mn moeder naar de slager en de bakker gaan
Jij kreeg een knipoog van een leuke cassiere?quote:
vandaag niet. Iedereen was in nette kleding ivm kerstquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou je best goed staan denk ik![]()
Ook blauw![]()
Misschien moet je het wel helemaal niet zien als falenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben weer terug, maar voel me nog minder goed![]()
Dat wordt vroeg slapen vanavond... waarom ben ik toch zo aan het falen op veel punten
Falen is het waardeoordeel dat je er zelf aan hangt!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dat wordt vroeg slapen vanavond... waarom ben ik toch zo aan het falen op veel punten
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Misschien moet je het wel helemaal niet zien als falen
Omdat dat bij het leven hoort. Strikes and gutters... en 90% is te middelmatig om over na te denken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
Bij mij ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
vandaag niet. Iedereen was in nette kleding ivm kerst
Klopt, maar ik voel me er steeds gewoon niet op mijn gemak bijquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Falen is het waardeoordeel dat je er zelf aan hangt!![]()
Positief blijven denken!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, maar ik voel me er steeds gewoon niet op mijn gemak bijen het blijft toch terugkomen
Ga eens een andere weg in dan, zoek een andere strategie. Ga jezelf niet op zitten eten maar zoek afleiding ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, maar ik voel me er steeds gewoon niet op mijn gemak bijen het blijft toch terugkomen
AH policyquote:
haal gelijk mijn laatste boodschappen ook ffquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:12 schreef marcb1974 het volgende:
En ik ga naar de supermarkt, tot laters allemaal
Duidelijk zijnquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:12 schreef Mokster het volgende:
Ok... Eerst vond ik het grappig...
Afgelopen maandag kreeg ik een sms-je van een jongen die ik zo ongeveer een jaar geleden eens ontmoet heb en die ik eigenlijk alweer straal vergeten was:
"Hallo kanjer! Ik wel even wat aan je vertellen waar ik al heel lang mee zit. Ik krijg je niet meer uit mijn gedachten sinds DE EERSTE KEER DAT IK JE ZAG. Zou graag eens met je willen afspreken. Hoop dat je wat laat horen. Kusjes."
Ik hier nog keihard om gelachen met mn beste vriendin en vervolgens het hele sms-je vergeten.
Vanavond echter weer een sms-je:
"Hallo kanjer. Ga je nog wat doen vanavond? Laat eens wat horen. Love. Denk aan jou. Kus."
Zat eigenlijk te bedenken hoe ik hem netjes kon afwimpelen en was even de deur uit zonder telefoon heeft ie twee keer ingesproken op mn voicemail (met echt de meest desperate stem aller tijden:
"Ja hoi. Wil je me terugbellen? Ik kan er echt niets aan doen, maar ik moet continu aan je denken. Bel me alsjeblieft."
"Ja hoi. Ik weer. Wil je me alsjeblieft terugbellen? Ik krijg je niet uit mijn gedachten."
NEE SUKKEL!!
Als ik je had willen zien dan had ik maandag toch gelijk terugge-smst?
Jeez...
Ik haat mannen als ze zo puppy-achtig doen!![]()
Ik weet niet zo goed hoe... ik kan het niet echt ontlopenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:12 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ga eens een andere weg in dan, zoek een andere strategie. Ga jezelf niet op zitten eten maar zoek afleiding ofzo
Thanks Godtquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:12 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Positief blijven denken!
Je kan het!
Niks is te gek!
Je kan alles wat je wil![]()
State of mindquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Thanks GodtWas het maar zo makkelijk
Locatie... bij snopprinses thuis..quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had eigenlijk meer 'de grote R&P twisted twister-meet' bedoeld, maar dat was ik ff vergeten
Je hoeft het ook niet te ontlopen, maar je kunt wel kijken wat je wel kan en wat je wilt op dit moment.. En dan laat je andere dingen even.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:14 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe... ik kan het niet echt ontlopen
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:12 schreef Mokster het volgende:
Afgelopen maandag kreeg ik een sms-je van een jongen die ik zo ongeveer een jaar geleden eens ontmoet heb en die ik eigenlijk alweer straal vergeten was:
"Hallo kanjer! Ik wel even wat aan je vertellen waar ik al heel lang mee zit. Ik krijg je niet meer uit mijn gedachten sinds DE EERSTE KEER DAT IK JE ZAG. Zou graag eens met je willen afspreken. Hoop dat je wat laat horen. Kusjes."
Ik hier nog keihard om gelachen met mn beste vriendin en vervolgens het hele sms-je vergeten.
"Hallo kanjer. Ga je nog wat doen vanavond? Laat eens wat horen. Love. Denk aan jou. Kus."
Zat eigenlijk te bedenken hoe ik hem netjes kon afwimpelen en was even de deur uit zonder telefoon, heeft ie twee keer ingesproken op mn voicemail (met echt de meest desperate stem aller tijden):
"Ja hoi. Wil je me terugbellen? Ik kan er echt niets aan doen, maar ik moet continu aan je denken. Bel me alsjeblieft."
"Ja hoi. Ik weer. Wil je me alsjeblieft terugbellen? Ik krijg je niet uit mijn gedachten."
NEE SUKKEL!!
Jeez...
Je geilt op AH-grietjes?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Alleen de rij bij de lekkere was drukker![]()
I copy thatquote:
En nog een maand last van hem hebbenquote:
Ik heb ooit eens een half jaartje kassa gedraaid daar.. de grietjes kwamen bij mij hun boodschapjes afrekenenquote:
Op het moment heb ik helemaal nergens zin inquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:15 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Je hoeft het ook niet te ontlopen, maar je kunt wel kijken wat je wel kan en wat je wilt op dit moment.. En dan laat je andere dingen even.
gasten achter de kassaquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een half jaartje kassa gedraaid daar.. de grietjes kwamen bij mij hun boodschapjes afrekenen
Ik ook. Maar wie zegt dat er bij de AH lekkere grietjes werken?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik geil op alle lekkere grietjes![]()
Gek als je jezelf zo depri zit te praten!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Op het moment heb ik helemaal nergens zin in![]()
Of dat hij een getrouwde vrouw die net bevallen is met rust moet latenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En nog een maand last van hem hebben![]()
SMS dat je uit gaat met je vriend zal het beter doen denk ik![]()
Onweerstaanbaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens een half jaartje kassa gedraaid daar.. de grietjes kwamen bij mij hun boodschapjes afrekenen
Help! Hoe kun je iemand op een aardige manier afwimpelen? Ik ben hier echt niet goed in...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:13 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Duidelijk zijn
Niks van je laten horen is weinig duidelijk
Dan trek je deze types aan
Ja zo iets.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of dat hij een getrouwde vrouw die net bevallen is met rust moet laten
Gewoon relatie verzinnen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Help! Hoe kun je iemand op een aardige manier afwimpelen? Ik ben hier echt niet goed in...
Is: "Hey R. ! Ik vond het erg lief van je dat je me sms-te, maar ik ben niet op die manier in je geïnteresseerd. Sorry." wat?
Veel te aardigquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Help! Hoe kun je iemand op een aardige manier afwimpelen? Ik ben hier echt niet goed in...
Is: "Hey R. ! Ik vond het erg lief van je dat je me sms-te, maar ik ben niet op die manier in je geïnteresseerd. Sorry." wat?
Waarom wil je dat op een aardige manier doen? Als je bot bent ben je sowieso van hem afquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
bel iemand op, ga wat leuks doen, maar ga vooral niet zitten piekeren of schrijf het van je afquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Kweenie... Ik ben gewoon niet zo bitchy als ik graag zou willen zijn denk ik...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom wil je dat op een aardige manier doen? Als je bot bent ben je sowieso van hem af
Zet 't nummer ff in dit topic, dan wimpelen wij 'm verder wel voor je af!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Kweenie... Ik ben gewoon niet zo bitchy als ik graag zou willen zijn denk ik...
Nou Hup BttD aktie ondernemen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik trek het even nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:24 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
bel iemand op, ga wat leuks doen, maar ga vooral niet zitten piekeren of schrijf het van je af
Dit is een mooi moment om te oefenen!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Deze moet even als quote bewaard blijven voor het nageslachtquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:26 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tegen ons aan blijven praten mag ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:28 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik trek het even nietwaar het zo ineens vandaan komt weet ik niet
Misschien ga ik een van die dingen wel proberen, weet nog niet goed wat...
Jammer dat je niet hier in de buurt woontquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:18 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Over een half uur is Top Gearquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegen ons aan blijven praten mag ook
Dat deed ik alquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegen ons aan blijven praten mag ook
Coolquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef GF het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hier in de buurt woont
Ik ga straks met een vriend die erg op jou lijkt 'chicks scoren'![]()
The true Moksy...quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
Deze moet even als quote bewaard blijven voor het nageslacht
(wel lief van je )
Mij boeit het niet, praat zoveel je wilt, maar lees eens je eigen signaturequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat deed ik al. Kan me voorstellen dat jullie het ook niet zo waarderen
![]()
![]()
Hou me op de hoogte, en tips zijn altijd welkomquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:29 schreef GF het volgende:
[..]
Jammer dat je niet hier in de buurt woont
Ik ga straks met een vriend die erg op jou lijkt 'chicks scoren'![]()
Ja, die klopt op het moment gewoon nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Mij boeit het niet, praat zoveel je wilt, maar lees eens je eigen signature
Die met die lieve blauwe oogjes... *smelt*quote:
Zegt ie ook al maandenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
CoolSucces dan
... Bij mij is het nog steeds niet gelukt
![]()
Ga je nog wat leuks doen het weekend?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, die klopt op het moment gewoon niet![]()
![]()
![]()
Wanneer voor het laatst?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:32 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Ja, die klopt op het moment gewoon niet![]()
![]()
![]()
Als we t zat zijn gaan we idd gewoon topgear kijkenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:30 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dat deed ik al. Kan me voorstellen dat jullie het ook niet zo waarderen
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die met die lieve blauwe oogjes... *smelt*![]()
Pics?quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef GF het volgende:
[..]
Zegt ie ook al maanden![]()
Deal gemaakt dat als hij niemand aanspreekt vanavond ik 'm een gebroken kaak mag slaan. Aandacht krijg je dan zekerToen ik met een stalen kapje op m'n neus moest lopen had ik sloten chicks om me heen
![]()
Zooooooooooooo'n bitch ... met zo'n hartjequote:
Tot vanmiddag ergens 4 uur, daarna ging het bergafwaartsquote:
LSD schijnt te helpenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Tot vanmiddag ergens 4 uur, daarna ging het bergafwaarts
't is alweer een tijdje geleden dat ik zo depri was
Zaterdag/zondag bij de ouders zitten, waarschijnlijk nog uitgaan met mijn beste vriend (die niet hier in de buurt woont en die ik dus al MAANDEN niet meer gezien hebquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ga je nog wat leuks doen het weekend?
uhhuh, Blotter Complotterquote:
Ik heb net een sms-je gestuurd:quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lul er niet omheen!
Heb je er al wat aan gedaan?![]()
Als je bad trip hebt zekerquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:37 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
uhhuh, Blotter Complotter. Ik waag me er niet aan. Het schijnt dat je daar helemaal schizo van KUNT worden
![]()
Klinkt coolquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:33 schreef GF het volgende:
[..]
Zegt ie ook al maanden![]()
Deal gemaakt dat als hij niemand aanspreekt vanavond ik 'm een gebroken kaak mag slaan. Aandacht krijg je dan zekerToen ik met een stalen kapje op m'n neus moest lopen had ik sloten chicks om me heen
![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
Tot vanmiddag ergens 4 uur, daarna ging het bergafwaarts
't is alweer een tijdje geleden dat ik zo depri was
Good enough!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik heb net een sms-je gestuurd:
"Hey R. Ik ben niet geïnteresseerd."
Nog botter kon ik niet over mn hart verkrijgen.
Mokster = mietje
Familiequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Kerst is meer een familie feestje... maar misschien is er wel ergens een plekkie waar alle kerst haters (moksy and crew) samenkomen. Of misschien moet je gewoon met je mannelijke vrienden ergens gaan zuipen met oud en nieuw bv.
dat ga ik wel doen iig... al was ik liever ergens anders aan het knuffelen....
Geen idee. Het lijkt me wel heel cool spul, maar ik durf het echt niet aanquote:
Ok, das nou ook niet echt een geweldig vooruitzicht. Maar kom op, je blijft echt niet falen hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Zaterdag/zondag bij de ouders zitten, waarschijnlijk nog uitgaan met mijn beste vriend (die niet hier in de buurt woont en die ik dus al MAANDEN niet meer gezien heb) en de rest van de week zit ik ook bij de parents
. Geen bijzonderheden dit weekend waarschijnlijk. Behalve dat het wel weer cool is om die goede vriend van me weer eens te spreken
Ik voel een date aankomen met moksquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Geen idee. Het lijkt me wel heel cool spul, maar ik durf het echt niet aan.
BttD == mietje
Nee, je begrijpt iets verkeerdquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Kerst is meer een familie feestje... maar misschien is er wel ergens een plekkie waar alle kerst haters (moksy and crew) samenkomen. Of misschien moet je gewoon met je mannelijke vrienden ergens gaan zuipen met oud en nieuw bv.
dat ga ik wel doen iig... al was ik liever ergens anders aan het knuffelen....
Dat soort drugs wil ik ook niet aan... ben een beetje bang dat ik dan doordraai en mensen kwets... al dan niet lichamelijkquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
BttD == mietje
Bedankt voor de steun Kimmie... Ik voel me gewoon zo slecht vandaagquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:39 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Ok, das nou ook niet echt een geweldig vooruitzicht. Maar kom op, je blijft echt niet falen hoor.
bahquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:12 schreef Mokster het volgende:
Zat eigenlijk te bedenken hoe ik hem netjes kon afwimpelen en was even de deur uit zonder telefoon, heeft ie twee keer ingesproken op mn voicemail (met echt de meest desperate stem aller tijden):
NEE SUKKEL!!
Jeez...
Ik ben erg benieuwd of ik nog wat hoor. Ik hoop van niet.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Good enough!![]()
Zelfs zonder smoesjes
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:41 schreef BreaktotheDance het volgende:
Nee, je begrijpt iets verkeerd. Ik vind kerst wel cool en ook met de familie (deels) wel. Het gaat er meer om dat ik dan de komende week waarschijnlijk niets kan ondernemen (op alle gebieden)... mijn ouders wonen in zo'n kutdorp met mijlenver niets in de omtrek, jah behalve Antwerpen op 20 km. de rest stelt geen zak voor
.
Jawel ik zit klaar voor een flamewar!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:43 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd of ik nog wat hoor. Ik hoop van niet.
ken gebeurenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bedankt voor de steun Kimmie... Ik voel me gewoon zo slecht vandaag![]()
Doordraaien en mensen mollen zal bij mij wel meevallen, ik kan mezelf onder bijna alle omstandigheden redelijk goed houden. Ik ben alleen bang dat ik dan psychologisch ga flippenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:42 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dat soort drugs wil ik ook niet aan... ben een beetje bang dat ik dan doordraai en mensen kwets... al dan niet lichamelijk
LSD lijkt me ook erg eng.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:39 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
BttD == mietje
Je zit dicht in de buurtquote:
OK, truequote:en trouwens.. wat is een week op 20? jaar?
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:44 schreef BreaktotheDance het volgende:
Doordraaien en mensen mollen zal bij mij wel meevallen, ik kan mezelf onder bijna alle omstandigheden redelijk goed houden. Ik ben alleen bang dat ik dan psychologisch ga flippen![]()
trumanquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]ik hou het wel bij een biertje... of wat meer dan 1
over bier gesproken.. dat ga ik eens halen... en bij deze zeg ik goodmorning, and in case i don't see you, good afternoon, good evening and good night
Ik ken daar mensen... een van mijn beste vrienden komt er vandaan. Als "Juvenaat" je bekend in de oren klinkt zit er misschien toch een kern van waarheid in het "via 6 mensen ken je iedereen ter wereld verhaal"quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:46 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Je zit dicht in de buurt![]()
Hoe kom je daar zo ineens bij
[..]
OK, true![]()
Een biertje erbij is geen gek ideequote:Op vrijdag 23 december 2005 20:47 schreef nixxx het volgende:
[..]ik hou het wel bij een biertje... of wat meer dan 1
over bier gesproken.. dat ga ik eens halen... en bij deze zeg ik goodmorning, and in case i don't see you, good afternoon, good evening and good night
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:49 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik ken daar mensen... een van mijn beste vrienden komt er vandaan. Als "Juvenaat" je bekend in de oren klinkt zit er misschien toch een kern van waarheid in het "via 6 mensen ken je iedereen ter wereld verhaal"
Veel plezierquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:53 schreef GF het volgende:
Ik ga richting die vriend![]()
Daarna naar Ierse pub![]()
Veel plezier GFquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:53 schreef GF het volgende:
Ik ga richting die vriend![]()
Daarna naar Ierse pub![]()
Mijn Parental Units wonen trouwens in Ossendrechtquote:
Gebrek aan bier?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik voel me al ietsje beter jongens. Ik snap niet waar die dip ineens vandaan komt. Maar dat is wel eens vaker
thx,quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef classpc het volgende:
Ik weet niet waarom, maar jullie krijgen de groeten van Dr_Flash
Typisch gevalletje van 'kijk al die gezelligheid om je heen en ik zit hier in m'n eentje donkere dagen voor kerst' gevoel?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik voel me al ietsje beter jongens. Ik snap niet waar die dip ineens vandaan komt. Maar dat is wel eens vaker
Misschien wel. Dan wel onbewust, want zo had ik het nog niet eens echt bekeken eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van 'kijk al die gezelligheid om je heen en ik zit hier in m'n eentje donkere dagen voor kerst' gevoel?
Wellichtquote:
Past nog steeds wel in de lijn van het 'donkere dagen ....' gevoel. Je zit aan het eind van het jaar en je gaat toch kijken wat je bereikt hebt 't afgelopen jaar. Terugkijken schiet je alleen niet zo veel mee op. Je kan beter vooruit kijken...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wellicht. Nee ik denk een gebrek aan gezelligheid, gebrek aan een vriendin, faalacties van de afgelopen dagen en het onrealistische gevoel dat ik echt HEEL slecht bezig ben...
Daar word ik ook niet veel vrolijker vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past nog steeds wel in de lijn van het 'donkere dagen ....' gevoel. Je zit aan het eind van het jaar en je gaat toch kijken wat je bereikt hebt 't afgelopen jaar. Terugkijken schiet je alleen niet zo veel mee op. Je kan beter vooruit kijken...
Nope, wijn!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef MissMSX het volgende:
BIER!!!
Bier is zóóóóó 21:00quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef MissMSX het volgende:
BIER!!!
Je kan het pas een plaats geven als je het onderkent...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar word ik ook niet veel vrolijker van![]()
Kun je dat toelichten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het pas een plaats geven als je het onderkent...![]()
als ik wijn drink zeg ik ineens niets meer terug hoorquote:
Kan lekker zijn, maar nuquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef MissMSX het volgende:
BIER!!!
jammer danquote:
Awwww... niks zo vertederend als een vrouw die in slaap sukkelt door overmatige wijn comsumptie...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
als ik wijn drink zeg ik ineens niets meer terug hoor
Warsteiner is wel goed dan hequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef MissMSX het volgende:
BIER!!!
Ik ben momenteel zo moe dat ik na 1 slok al in een coma zou donderenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Awwww... niks zo vertederend als een vrouw die in slaap sukkelt door overmatige wijn comsumptie...![]()
Vooruit dan maarquote:
Nope... Gewoon minder nadenken, meer doen! Met nadenken over wat er is gebeurd en wat er kan gebeuren schiet je niks op. Alles onder het mom van: beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven. En dan heb ik het niet alleen over relaties...quote:
Komt ie door je msn, zet je er even een glas onderquote:
Ik zie je al liggen onder je Twister dekbed met dat glas wijn nog in je handen hangend...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben momenteel zo moe dat ik na 1 slok al in een coma zou donderen
Niks liefs aan
Klopt, maar ik ben gewoon totaal niet tevreden met hoe het nu gaat ofzo...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope... Gewoon minder nadenken, meer doen! Met nadenken over wat er is gebeurd en wat er kan gebeuren schiet je niks op. Alles onder het mom van: beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven. En dan heb ik het niet alleen over relaties...
* MissMSX USBbeertender (nieuwe spelling) opendraaitquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt ie door je msn, zet je er even een glas onder![]()
Vlek op de vloerbedekkingquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je al liggen onder je Twister dekbed met dat glas wijn nog in je handen hangend...
USBquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX USBbeertender (nieuwe spelling) opendraait
Nog erger, op je Twister dekbed!quote:
Use the force young onequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben gewoon totaal niet tevreden met hoe het nu gaat ofzo...
Die is uitgewerkt op het momentquote:
* MissMSX met d'r tijd meegaatquote:
Wil je m'n avond verpesten ofzo?quote:
Die kan niet uitgewerkt zijn jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Die is uitgewerkt op het moment![]()
Dat wordt vroeg slapen vanavond
Doe maar niet!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:40 schreef classpc het volgende:
Ik ben weg
Ik weet niet of ik vanavond nog terug kom.
Was dat een mes in mijn rug?quote:
Dit was mijn beste jaar ooit. De balans opmakend iigquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Het was al met al wel een mooi jaar.
/cliché-terugkijk-mood
haha, een dronken vrouw is een engel in bed,..........ze donderen zo in slaap, en niks mooier als een slapende vrouw..............lekker rustig..............quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben momenteel zo moe dat ik na 1 slok al in een coma zou donderen
Niks liefs aan
Ik wil jou alleen maar de rest van je leven gelukkig maken!quote:
Een Twister dekbed is dan de eerste logische stap.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou alleen maar de rest van je leven gelukkig maken!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou alleen maar de rest van je leven gelukkig maken!![]()
Een klap in het gezicht dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wist dat je het nog wel zou lezen. Dus er komt geen rug aan te pas.
Nou, het eerste lijkt me onwaarschijnlijk. Gelukkig is het nog wel een paar dagen "rond de kerst"quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef GF het volgende:
[..]
Leven gekregen denk ik.
Of zelfmoord zo rond de kerst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |