Hoeveel bespaar jij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb net op bestellen gedrukt
maar wel de 10mbit
Misschien als je extra betaald dat je er zo'n dame bij krijgtquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als zij je vriendin is dan is twister spelen miss een goed idee![]()
heb ik toch wel een dikke 3 eu extra voor overquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien als je extra betaald dat je er zo'n dame bij krijgt
die heb ik idd nergens meer gezienquote:
Stiekem vind ik je sig wel wat hebbenquote:
Ik vrees dat 't dan lastig gaat worden. Voor 3 euro krijg je de potvisquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
heb ik toch wel een dikke 3 eu extra voor over![]()
Waarom maak je ..... nou uit voor potvis???quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vrees dat 't dan lastig gaat worden. Voor 3 euro krijg je de potvis
Thanx!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je sig wel wat hebben
[josti-gebrabbel] "Ik hoef niet te oefeneeeeeeeeen. Alles wat ik doe is toch wel leeeuuuk." [ /josti-gebrabbel]quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef Christine het volgende:gezellig met z'n allen
[afbeelding]
Ban me!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom maak je ..... nou uit voor potvis???Lekkere flame
![]()
Sabrina is wel voor ergere dingen uitgemaakt hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom maak je ..... nou uit voor potvis???Lekkere flame
![]()
Squote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Sabrina is wel voor ergere dingen uitgemaakt hoor.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:13 schreef Christine het volgende:
Ze heeft dus toch de kano overleefd
[afbeelding]
[Singles] Josti is onze speciale schatteboutquote:
Dat is een andere reeksquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[Singles] Josti is onze speciale schattebout
Zelfs door jou gemaakt... Valt me weer tegen van je![]()
En daarbij lijkt de tt geen eens op elkaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[Singles] Josti is onze speciale schattebout
Zelfs door jou gemaakt... Valt me weer tegen van je![]()
josti is al geweest... be original...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En daarbij lijkt de tt geen eens op elkaar![]()
Volgens mij neem je Fok! een tikje te serieusquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
josti is al geweest... be original...
Hoeveel variaties op het kano-thema zijn er wel niet gepasseerd de afgelopen week?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
josti is al geweest... be original...
Nouja, het gaat om het idee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had eigenlijk meer 'de grote R&P twisted twister-meet' bedoeld, maar dat was ik ff vergeten
Toen ging het over Sabrinaquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoeveel variaties op het kano-thema zijn er wel niet gepasseerd de afgelopen week?
Toen klaagde je toch ook niet?
Als jij niet komt kom ik ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Zullen we het de 28ste doen?
Dan is het de 5e afspraak die ik moet afzeggen
Ik heb mn vriendin net opgebeld om te zeggen dat we helaas niet kunnen afsprekenen aangezien ik wat discussie punten voor FOK! op papier heb gezet en deze graag in de praktijk wil brengen. Zij kon het zich wel voorstellen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij neem je Fok! een tikje te serieus![]()
That's the spirit!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb mn vriendin net opgebeld om te zeggen dat we helaas niet kunnen afsprekenen aangezien ik wat discussie punten voor FOK! op papier heb gezet en deze graag in de praktijk wil brengen. Zij kon het zich wel voorstellen...
Lijkt me heel gezelligquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jij niet komt kom ik ook niet
Langer bij jouw geile spleetskequote:
Was de massage niet geslaagd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Help, ik voel me weer even wat minder fijn...
Misschien moet ik maar een wandeling gaan maken
Dan maar snel een minimeet houden samen? Want volgens mij is er geen animo voor een grote meetquote:
Oh jawel zeer zekerquote:
Nergens voor nodig!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Oh jawel zeer zekerHet was erg leuk
![]()
Maar ik voel me weer gewoon wat minder... Begin nu toch weer aan mezelf te twijfelen![]()
Stond al in de planning toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan maar snel een minimeet houden samen? Want volgens mij is er geen animo voor een grote meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |