Immer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
Game on?
Wat is er eigenlijk zo luek aan het openen van topiics dat je dat steeds wilt doen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
Game on?
Mooie vrouwen poepen niet. Doen ze dat wel dan weet je meteen hoe het met jouw vrouw gesteld is.quote:De volgende keer wanneer je daar weer met je vinger in zit, bedenk dan dat er een uur daarvoor een dikke dampende bruine sappige keutel uit geperst is en dat dat een paar uur later weer gaat gebeuren. Probeer dat eens voor je te zien, terwijl je cirkeltjes aan het draaien bent met je tong. Of ben je er zo een die denkt dat vrouwen niet poepen?
Jaja gedaan. Ik was een beetje dronken.. Kreeg er geen slechte berichten over verder.. Alleen heb ik er met mijn toenmalige vriendin nooit meer over gesproken.. T was toch een beetje vaag..quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Echt het is gewoon een verrijking van de sex? Is er nou echt niemand die het gedaan heeft of bij zich heeft laten doen en ervan genoot?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet. Doen ze dat wel dan weet je meteen hoe het met jouw vrouw gesteld is.
Ach, verhuizen van GC naar SEX zou weer eens wat nieuws zijn. Misschien levert het nog een beetje vers bloed opquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
Ik was eigenlijk op zoek naar Josti rimmen
Maar ik dacht dat de modjes niet zaten te wachten op een TT met rimmen![]()
Wat is er zo leuk aan posten dat je het stees aan het doen bent?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo luek aan het openen van topiics dat je dat steeds wilt doen?
hier nog al zo een die met een rode kop, tranen in haar ogen van het lachen en zich verslikkend in haar water, verscholen zit achter haar beeldscherm,quote:AudreyHepburn - maandag 1 augustus 2005 @ 14:54
Obviously..
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je stoel laat geen ergonomisch verantwoord baffen toe?
ALSJEBLIEFT, ik zit hier op mijn werk. Ik kan niet zomaar hardop gaan lachen. .
Je zou eigenlijk een foto moeten hebben gemaakt van hoe ik net reageerde toen ik het net las: verborgen achter mijn beeldscherm met mijn neus dichtgeknepen heen en weer wiebelen om maar niet keihard te gaan lachen.
Ach mijn vriendin is heel hygienisch dus daar maak ik me echt niet druk om...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet. Doen ze dat wel dan weet je meteen hoe het met jouw vrouw gesteld is.
Ja. Laten we het er over hebben of JoeyT ervan houdt om gebaft te worden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
De gedachte dat mijn lief een vinger/tong/ander lichaamsdeel in mijn kont steekt om die er vervolgens eruit te halen met een bruingesausde taugehsliert erop weerhoudt mij behoorlijk van alternatief gebruik van mijn kontgat.
En nu gaan we het ergens anders over hebben.
Je kunt overdrijven.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan posten dat je het stees aan het doen bent?
Je wil toch lullen, ik zorg er voor dat je dat zo snel mogelijk weer kan![]()
De schepping, Godlikequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo luek aan het openen van topiics dat je dat steeds wilt doen?
Neus dichtknijpen helpt !quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier nog al zo een die met een rode kop, tranen in haar ogen van het lachen en zich verslikkend in haar water, verscholen zit achter haar beeldscherm,
en dan vervolgens gevraagd krijgen wat er zo grappig is.... "euhm, ik had me verslikt en nu liep t water mijn neus in"
Hey Frits, vertel eens wat meer over je date en haar verlegenheid.quote:
Goh, jij kan best beeldend schrijven!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
De gedachte dat mijn lief een vinger/tong/ander lichaamsdeel in mijn kont steekt om die er vervolgens eruit te halen met een bruingesausde taugehsliert erop weerhoudt mij behoorlijk van alternatief gebruik van mijn kontgat.
Big dealquote:
geen taughé meer etenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is niet dat ik de taugeh in trossen aan mijn konthaar heb hangen hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach mijn vriendin is heel hygienisch dus daar maak ik me echt niet druk om...
Weet ik eigenlijk niet... Toen ik een jaar of 17 was bijna laten doen maar idd ook voor mij die drempel...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Laten we het er over hebben of JoeyT ervan houdt om gebaft te worden.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is niet dat ik de taugeh in trossen aan mijn konthaar heb hangen hoor.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar wel wat, TMIquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat een deceptie weer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En dan nog, hoeveel invloed heb je op de aanwezigheid van poep in je darm ? Vrij weinig lijkt me.
Het lijkt me goed om dit onderwerp nu te sluiten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En dan nog, hoeveel invloed heb je op de aanwezigheid van poep in je darm ? Vrij weinig lijkt me.
Kijk jij in haar reet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef Ynske het volgende:
hou op hou op... ik zie overal taugé slierten
Ik baal er een beetje van, nu ben ik duidelijk geweest maar ik weet niet hoe zij over mij denkt omdat ze alleen maar zei dat ze een vriendje en tja.. en nu zie ik haar een paar weken niet dus afwachten hoe ze dan tegen me doet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey Frits, vertel eens wat meer over je date en haar verlegenheid.![]()
Ze gaat toch niet met hem op vakantie mag ik hopen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
en nu zie ik haar een paar weken niet
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!quote:
Ik heb gisteren pizza gegeten, dus taugeh lijkt me vrij onwaarschijnlijk.quote:
Ik heb haar op mijn bal.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Okee, kan er iemand anders over iets anders beginnen ? Ik schijn het te aantrekkelijk te vinden Joey ervan te overtuigen dat ik een hoogst hygiënische sensuele jongedame ben die het desondanks niet nodig vindt om haar anus nader te leren kennen, dus als iemand anders het gespreksonderwerp op iets anders kan krijgen, gaarne.
Ik riep al teennagelsquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Okee, kan er iemand anders over iets anders beginnen ? Ik schijn het te aantrekkelijk te vinden Joey ervan te overtuigen dat ik een hoogst hygiënische sensuele jongedame ben die het desondanks niet nodig vindt om haar anus nader te leren kennen, dus als iemand anders het gespreksonderwerp op iets anders kan krijgen, gaarne.
lekker wat voor pizza?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pizza gegeten, dus taugeh lijkt me vrij onwaarschijnlijk..
Jawel, heel kort maar trouwens, en ik ga zelf.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet met hem op vakantie mag ik hopen?
heb jij maar 1 balquote:
Je hebt maar 1 bal?quote:
GMTAquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |