Immer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
Game on?
Wat is er eigenlijk zo luek aan het openen van topiics dat je dat steeds wilt doen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
Game on?
Mooie vrouwen poepen niet. Doen ze dat wel dan weet je meteen hoe het met jouw vrouw gesteld is.quote:De volgende keer wanneer je daar weer met je vinger in zit, bedenk dan dat er een uur daarvoor een dikke dampende bruine sappige keutel uit geperst is en dat dat een paar uur later weer gaat gebeuren. Probeer dat eens voor je te zien, terwijl je cirkeltjes aan het draaien bent met je tong. Of ben je er zo een die denkt dat vrouwen niet poepen?
Jaja gedaan. Ik was een beetje dronken.. Kreeg er geen slechte berichten over verder.. Alleen heb ik er met mijn toenmalige vriendin nooit meer over gesproken.. T was toch een beetje vaag..quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:52 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Echt het is gewoon een verrijking van de sex? Is er nou echt niemand die het gedaan heeft of bij zich heeft laten doen en ervan genoot?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet. Doen ze dat wel dan weet je meteen hoe het met jouw vrouw gesteld is.
Ach, verhuizen van GC naar SEX zou weer eens wat nieuws zijn. Misschien levert het nog een beetje vers bloed opquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:55 schreef Godlike02 het volgende:
Ik was eigenlijk op zoek naar Josti rimmen
Maar ik dacht dat de modjes niet zaten te wachten op een TT met rimmen![]()
Wat is er zo leuk aan posten dat je het stees aan het doen bent?quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo luek aan het openen van topiics dat je dat steeds wilt doen?
hier nog al zo een die met een rode kop, tranen in haar ogen van het lachen en zich verslikkend in haar water, verscholen zit achter haar beeldscherm,quote:AudreyHepburn - maandag 1 augustus 2005 @ 14:54
Obviously..
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je stoel laat geen ergonomisch verantwoord baffen toe?
ALSJEBLIEFT, ik zit hier op mijn werk. Ik kan niet zomaar hardop gaan lachen. .
Je zou eigenlijk een foto moeten hebben gemaakt van hoe ik net reageerde toen ik het net las: verborgen achter mijn beeldscherm met mijn neus dichtgeknepen heen en weer wiebelen om maar niet keihard te gaan lachen.
Ach mijn vriendin is heel hygienisch dus daar maak ik me echt niet druk om...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Mooie vrouwen poepen niet. Doen ze dat wel dan weet je meteen hoe het met jouw vrouw gesteld is.
Ja. Laten we het er over hebben of JoeyT ervan houdt om gebaft te worden.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
De gedachte dat mijn lief een vinger/tong/ander lichaamsdeel in mijn kont steekt om die er vervolgens eruit te halen met een bruingesausde taugehsliert erop weerhoudt mij behoorlijk van alternatief gebruik van mijn kontgat.
En nu gaan we het ergens anders over hebben.
Je kunt overdrijven.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:57 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat is er zo leuk aan posten dat je het stees aan het doen bent?
Je wil toch lullen, ik zorg er voor dat je dat zo snel mogelijk weer kan![]()
De schepping, Godlikequote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk zo luek aan het openen van topiics dat je dat steeds wilt doen?
Neus dichtknijpen helpt !quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:57 schreef Ynske het volgende:
[..]
hier nog al zo een die met een rode kop, tranen in haar ogen van het lachen en zich verslikkend in haar water, verscholen zit achter haar beeldscherm,
en dan vervolgens gevraagd krijgen wat er zo grappig is.... "euhm, ik had me verslikt en nu liep t water mijn neus in"
Hey Frits, vertel eens wat meer over je date en haar verlegenheid.quote:
Goh, jij kan best beeldend schrijven!quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
De gedachte dat mijn lief een vinger/tong/ander lichaamsdeel in mijn kont steekt om die er vervolgens eruit te halen met een bruingesausde taugehsliert erop weerhoudt mij behoorlijk van alternatief gebruik van mijn kontgat.
Big dealquote:
geen taughé meer etenquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
Het is niet dat ik de taugeh in trossen aan mijn konthaar heb hangen hoor.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:57 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach mijn vriendin is heel hygienisch dus daar maak ik me echt niet druk om...
Weet ik eigenlijk niet... Toen ik een jaar of 17 was bijna laten doen maar idd ook voor mij die drempel...quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:57 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ja. Laten we het er over hebben of JoeyT ervan houdt om gebaft te worden.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Het is niet dat ik de taugeh in trossen aan mijn konthaar heb hangen hoor.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Maar wel wat, TMIquote:Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Wat een deceptie weer.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En dan nog, hoeveel invloed heb je op de aanwezigheid van poep in je darm ? Vrij weinig lijkt me.
Het lijkt me goed om dit onderwerp nu te sluiten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
En dan nog, hoeveel invloed heb je op de aanwezigheid van poep in je darm ? Vrij weinig lijkt me.
Kijk jij in haar reet?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef Ynske het volgende:
hou op hou op... ik zie overal taugé slierten
Ik baal er een beetje van, nu ben ik duidelijk geweest maar ik weet niet hoe zij over mij denkt omdat ze alleen maar zei dat ze een vriendje en tja.. en nu zie ik haar een paar weken niet dus afwachten hoe ze dan tegen me doet.quote:Op maandag 1 augustus 2005 14:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hey Frits, vertel eens wat meer over je date en haar verlegenheid.![]()
Ze gaat toch niet met hem op vakantie mag ik hopen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:02 schreef FritsVanEgters het volgende:
en nu zie ik haar een paar weken niet
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEY!!!!quote:
Ik heb gisteren pizza gegeten, dus taugeh lijkt me vrij onwaarschijnlijk.quote:
Ik heb haar op mijn bal.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Okee, kan er iemand anders over iets anders beginnen ? Ik schijn het te aantrekkelijk te vinden Joey ervan te overtuigen dat ik een hoogst hygiënische sensuele jongedame ben die het desondanks niet nodig vindt om haar anus nader te leren kennen, dus als iemand anders het gespreksonderwerp op iets anders kan krijgen, gaarne.
Ik riep al teennagelsquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Okee, kan er iemand anders over iets anders beginnen ? Ik schijn het te aantrekkelijk te vinden Joey ervan te overtuigen dat ik een hoogst hygiënische sensuele jongedame ben die het desondanks niet nodig vindt om haar anus nader te leren kennen, dus als iemand anders het gespreksonderwerp op iets anders kan krijgen, gaarne.
lekker wat voor pizza?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb gisteren pizza gegeten, dus taugeh lijkt me vrij onwaarschijnlijk..
Jawel, heel kort maar trouwens, en ik ga zelf.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ze gaat toch niet met hem op vakantie mag ik hopen?
heb jij maar 1 balquote:
Je hebt maar 1 bal?quote:
GMTAquote:
Ga je gangquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
... te overtuigen dat ik een hoogst hygiënische sensuele jongedame ben ...
Dat klinkt niet al te best... Nu maar hopen dat ze op vakantie slaande ruzie krijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel, heel kort maar trouwens, en ik ga zelf.
getz doet me denken aan een programmeur die ik ken, die zijn teen (en hand) nagels op het bureau bewaart naast zijn computerquote:
quote:
Dit was nauwelijks de onderwerpswijziging waar iedereen op hooptequote:
en de timing ... goed hequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Dit was nauwelijks de onderwerpswijziging waar iedereen op hoopte.
Meer dan dit niveau is ook nietvan mij te verwachten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Neusknijpmoment.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
ok, ga wel weer ff werkenquote:
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat ik daar voor in zou kunnen staan, maar iets zegt me dat je in dit geval weigert dat als bewijs te accepterenquote:
Was het besmettelijk?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef TGT het volgende:
@yns en pheno:
Nee ik heb het gewoon ff over 1 bal. Die andere heeft t toevallig ook
Het kwam op me over als we gaan toch nog maar iets samen doen, maar goed, ze ziet maar... ze weet nu iig hoe ik over haar voel, een beetje toch tenminste.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet al te best... Nu maar hopen dat ze op vakantie slaande ruzie krijgen.![]()
Ooit een pc van iemand overgekocht, dat toetsenbord zat er vol meequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
getz doet me denken aan een programmeur die ik ken, die zijn teen (en hand) nagels op het bureau bewaart naast zijn computer
Dat is dan weer in strijd met je sig. Ik ben namelijk noch Fries, noch lesbisch.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat ik daar voor in zou kunnen staan, maar iets zegt me dat je in dit geval weigert dat als bewijs te accepteren.
Een beetje? Je had het haar toch verteld? Of toch weer niet helemaal?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het kwam op me over als we gaan toch nog maar iets samen doen, maar goed, ze ziet maar... ze weet nu iig hoe ik me over haar voel, een beetje toch tenminste.
denk tquote:
Ik heb ze een zomercoupe aangemetenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef TGT het volgende:
[..]
Blijkbaar.![]()
Ach ze hebben t iig niet koud.
Aju!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:06 schreef JoeyT het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten... Veel plezier en tot morgen... Kusjessssssssssss
\zou zijn dildo al aangekomen zijn?quote:
Ah, de baftekkel gaat ons verlatenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:06 schreef JoeyT het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten... Veel plezier en tot morgen... Kusjessssssssssss
Het was wel een spoedbestellingquote:
Jeuzens! Tis ook nooit goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zullen we nu ophouden met het bediscussieëren van WELKE gebieden onder de gordel dan ook ?
Ik heb het verteld, maar wel tactvol.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een beetje? Je had het haar toch verteld? Of toch weer niet helemaal?
Dat vond ik ook.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:10 schreef TGT het volgende:
[..]
Misschien voor mij ook een plan. T wordt een beetje klam daar beneden.
Dat maakt je niet minder hygiënisch danwel sensueel. Ik ben meerdere malen in de gelegenheid geweest om mij daar oppervlakkig van op de hoogte te stellen (alhoewel er tussen ons uiteraard nooit enige taugehuitwisseling heeft afgespeeld)quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is dan weer in strijd met je sig. Ik ben namelijk noch Fries, noch lesbisch.
Litpho...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk t
enneh Litpho... bedoel je nu dat PhaE geen haren op en om zijn anus heeft???
of sloeg t op wat anders
TGT, hoe erg het je misschien ook verrast, wat jij met je ballen danwel de beharing ervan doet zal me echt worst wezen.quote:
Tepelpiercings!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zullen we nu ophouden met het bediscussieëren van WELKE gebieden onder de gordel dan ook ?
Het sloeg op AudreyHepburn en had niets te maken met haren danwel anussen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk t
enneh Litpho... bedoel je nu dat PhaE geen haren op en om zijn anus heeft???
of sloeg t op wat anders
Nee, we zijn altijd keurig van elkaars al dan niet behaarde balletjes dan wel in- en uitgangen afgebleven.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat maakt je niet minder hygiënisch danwel sensueel. Ik ben meerdere malen in de gelegenheid geweest om mij daar oppervlakkig van op de hoogte te stellen (alhoewel er tussen ons uiteraard nooit enige taugehuitwisseling heeft afgespeeld).
ach zolang je er maar vlechtjes van kunt maken, is t nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Litpho...
Ik zei nog zo, mondje dicht!![]()
Die pleisters waren anders een prima idee voor het waxen, maar nù moet ik plotseling mijn mond houden?!?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Litpho...
Ik zie nog zo, mondje dicht!![]()
Dan maar hopen dat ze het opgepikt heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het verteld, maar wel tactvol.
WTF?!?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
TGT, hoe erg het je misschien ook verrast, wat jij met je ballen danwel de beharing ervan doet zal me echt worst wezen.
Beter dan met bamisliertenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach zolang je er maar vlechtjes van kunt maken, is t niet
borstvoeding uit 3 gaatjesquote:
ben bang van nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze het opgepikt heeft.
of spagettiequote:
Jawel, ze heeft het denk ik wel opgepikt, maar ik vrees voor Frits dat ze er verder niets mee gaat doen.quote:
Met bolognese saus?quote:
Jawel, ik heb het letterlijk gezegd, maar niet in geuren en kleuren verteld hoe ik over haar denk, dat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze het opgepikt heeft.
Werkte inderdaad wel goed ja...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die pleisters waren anders een prima idee voor het waxen, maar nù moet ik plotseling mijn mond houden?!?.
De lol is er nu toch echt wel vanaf.quote:
Van dit topic?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:18 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De lol is er nu toch echt wel vanaf.![]()
Daar moet ik wel van uit gaan.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:15 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Jawel, ze heeft het denk ik wel opgepikt, maar ik vrees voor Frits dat ze er verder niets mee gaat doen.
Nee, van die quasi-grappige opmerkingen die maar blijven komen.quote:
Ja, dat is ook lastig, om niet te zeggen onoverkomelijk. Ik heb het helaas ongeveer ook meegemaakt en vrolijk word je daar niet van. Het heeft me denk ik wel een jaar gekost om daar helemaal overheen te komen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Daar moet ik wel van uit gaan.
Maar dat is verdomd lastig. Zeker omdat ze verlegen wordt van m'n aandacht, wat weer te raden over laat...![]()
Je was toch tweede keus? Lijkt me niet echt prettig zijn, persoonlijk....quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:20 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Daar moet ik wel van uit gaan.
Maar dat is verdomd lastig. Zeker omdat ze verlegen wordt van m'n aandacht, wat weer te raden over laat...![]()
Je hebt overduidelijk het topic van vrijdag gemist.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:23 schreef Ynske het volgende:
iemand een auto voor me te leen?
moet boodschappen gaan doen strax en heb geen zin om dat met de fiets te gaan doen...
geef ff een linkjequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk het topic van vrijdag gemist.![]()
Het komt er op neer dat we drie topics vol gepraat hebben over overbodig gebruik van de auto. Boodschappen doen met de auto omdat je geen zin hebt om het op de fiets te doen valt in die categorie. Verder ga ik er niet op in, want anders krijg ik de hele tuf-tuf-club weer achter me aan.quote:
Die was ook nuttig jaquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Je hebt overduidelijk het topic van vrijdag gemist.![]()
Kort door de bocht... je zegt was, dus mits verleden tijd uiteraard slechts acceptabel.. tweede keus, voor haar is het idee dat er keus is misschien wel nu pas reëel: laat te raden over zei ik., als je je best doet om iets te vinden waarvan je niet weet hoe je het moet interpreteren. En laat ik daar nou een kei in zijnquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je was toch tweede keus? Lijkt me niet echt prettig zijn, persoonlijk....
ok maar als je helemaal niets meer in huis hebt, en dus drank en voedsel moet gaan inslaan... kun je toch moeilijk 3 keer naar de winkel gaan omdat je het niet in een keer op je fiets kunt vervoeren?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:27 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het komt er op neer dat we drie topics vol gepraat hebben over overbodig gebruik van de auto. Boodschappen doen met de auto omdat je geen zin hebt om het op de fiets te doen valt in die categorie. Verder ga ik er niet op in, want anders krijg ik de hele tuf-tuf-club weer achter me aan.![]()
Nogmaals, ik ga er niet meer op in.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok maar als je helemaal niets meer in huis hebt, en dus drank en voedsel moet gaan inslaan... kun je toch moeilijk 3 keer naar de winkel gaan omdat je het niet in een keer op je fiets kunt vervoeren?
STUITERENDE SLET! Niet weer die hopeloze discussie!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
ok maar als je helemaal niets meer in huis hebt, en dus drank en voedsel moet gaan inslaan... kun je toch moeilijk 3 keer naar de winkel gaan omdat je het niet in een keer op je fiets kunt vervoeren?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:30 schreef Ynske het volgende:
[..]
quote:
Met de auto?quote:
VIEZE VUILE ONGEWASSEN EN GESCHOREN ANUSGAT, ik was er vrijdag niet dus laat mequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
STUITERENDE SLET! Niet weer die hopeloze discussie!
Verstandig. Ik doe met je meequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:31 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nogmaals, ik ga er niet meer op in.![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Met de auto?![]()
Ik heb weer geprobeerd om zo veel mogelijk ozon weg te branden
gaat dat klote weer misschien eindelijk beter worden![]()
die zou ik natuurlijk kunnen kopen jah...quote:
sexen in de autoquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
VIEZE VUILE ONGEWASSEN EN GESCHOREN ANUSGAT, ik was er vrijdag niet dus laat me
owjah enneh ik ben geen slet![]()
![]()
Het is niet onze schuld dat jij zonodig op vakantie moest.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
Heb het liefst een dikke V8 in een ouwe mustang die 1 op 3 rijdquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
![]()
Ik heb al een kwart tank weggebrand en maar 100km gereden. Flink doorkarren in de zomervakantie is tof![]()
kom ff naar Utrecht... gaan we samen boodschappen doen, kook ik, en gaan we dan samen naar Twist toequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:34 schreef PhaE het volgende:
ik ook over een half uurtje vrij.
En met de auto.
Terwijl ik 800 meter van mijn werk woon
Flame on
Ik heb dr vanochtend 12 min over gedaanquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:34 schreef PhaE het volgende:
ik ook over een half uurtje vrij.
En met de auto.
Terwijl ik 800 meter van mijn werk woon
Flame on
Ik had tenminste nog 1 woord goed, stuiterend. Mijn gat is brandschoon en niet geschorenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
![]()
Wel met de autoquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
kom ff naar Utrecht... gaan we samen boodschappen doen, kook ik, en gaan we dan samen naar Twist toe
Hilversum - Nijmegen: record op 30 minuten, inclusief binnen Hilversum rijdenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb dr vanochtend 12 min over gedaan![]()
ik schommel helemaal niet met vreemden... ik stel me altijd netjes voorquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik had tenminste nog 1 woord goed, stuiterend. Mijn gat is brandschoon en niet geschoren![]()
![]()
Welles, jij schommelt met vreemden
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hilversum - Nijmegen: record op 30 minuten, inclusief binnen Hilversum rijden
of coursequote:
Verleidelijkquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
kom ff naar Utrecht... gaan we samen boodschappen doen, kook ik, en gaan we dan samen naar Twist toe
Ja na het rimmenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik schommel helemaal niet met vreemden... ik stel me altijd netjes voor
Vandaag moet ik ook binnen naar nijmegen, maar dat is keizer karelplein met oogkleppen rondracen, dat is eitjequote:
Gewoon die stad weghalenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vandaag moet ik ook binnen naar nijmegen, maar dat is keizer karelplein met oogkleppen rondracen, dat is eitje![]()
rimmenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:38 schreef petitlapin het volgende:
bonjour tout le monde
en, waar gaat het over ?
Ynske wilt anoniem gerimd wordenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:38 schreef petitlapin het volgende:
bonjour tout le monde
en, waar gaat het over ?
Ojee, gaan we weer.quote:
quote:<zyrowan> when I have a fiance
<zyrowan> I'm going to get "Will you marry me?" tatooed on the back of my balls
<zyrowan> and talk her into a rim job
<zyrowan> it'll be soo romantic
Eerst Hilversumquote:
Weet je uberhaupt wel iets van sex?quote:
Auto onvriendelijke stadquote:
nah kun je beter naar Utrecht komen, wordt t tenminste wel een leuke avond...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:37 schreef PhaE het volgende:
[..]
Verleidelijk
Maar heb misschien een overleg met een manager, die nog steeds niet gebeld heeft, de eikel
En daarna afgesproken met 'haar'.
Ben het zat.
En dat ga ik haar vertellen, hoe erg het ook tegen mijn gevoel in gaat.
Wordt een leuke avond![]()
dat kind gemaakt ???quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:41 schreef Pheno het volgende:
Weet je uberhaupt wel iets van sex?
Hoe heb jij dat kind gemaakt bv?
Groenlinkse kutstad daar dat Nijmegen. Komt door die klotestudenten die het woord studiefinanciering horen. Voor de rest boeit het ze niet wat ze stemmenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar![]()
Was nijmegen niet die kut stad waar ze jeeps wilde verbieden?![]()
Weg sturen die gastenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Groenlinkse kutstad daar dat Nijmegen. Komt door die klotestudenten die het woord studiefinanciering horen. Voor de rest boeit het ze niet wat ze stemmen
Ook niet met sex hoor ik netquote:
moest er nog bijkomen....quote:
Nee, laten rimmen door JoeyTquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
ik had beter niet opgezocht wat rimmen was
is dat ook één van de dingen die je per se wil doen op een one night stand
Nog eentje die nooit een kringspier gaat verwennenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
ik had beter niet opgezocht wat rimmen was
is dat ook één van de dingen die je per se wil doen op een one night stand
Met rimmen ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:45 schreef TGT het volgende:
[..]
Nee men je moet de weggetjes weten daar
Ik kan in 10 minuten eruit komen, die randweg moet je zeker mijden. Dat tyfusspoor ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:45 schreef TGT het volgende:
[..]
Nee men je moet de weggetjes weten daar
Joey is het er vast wel mee eens dat je dat bij Franse vrouwen niet hoeft te doenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog eentje die nooit een kringspier gaat verwennen
Ook al een slechte relatie![]()
Treinenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan in 10 minuten eruit komen, die randweg moet je zeker mijden. Dat tyfusspoor ook
ja ieder weekend als hij thuis is, elk telefoongesprek, elke mail eindigt hij, met ' schat, mag ik nu eindelijk eens je anus likken, pleaaaaaaase please please'quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
Nog eentje die nooit een kringspier gaat verwennen
Ook al een slechte relatie![]()
Die wassen daar nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Joey is het er vast wel mee eens dat je dat bij Franse vrouwen niet hoeft te doen.
Ja, er zijn nog mensen die daar in gelovenquote:
Die zitten vast in de bijlmer bajesquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog mensen die daar in geloven
Die overgang bij Bussum moet toch ergens op staan te wachtenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja ieder weekend als hij thuis is, elk telefoongesprek, elke mail eindigt hij, met ' schat, mag ik nu eindelijk eens je anus likken, pleaaaaaaase please please'
ja, ik denk ook dat onze relatie er kapot van zal gaan![]()
![]()
En jij jij weerquote:Kontlikken is veilig voor hiv en hepatitis B.
Ja, hallo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bussum roeleert.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die overgang bij Bussum moet toch ergens op staan te wachten.
ProRail verkeersleiding de gekstúúúhquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
ProRail verkeersleiding de gekstúúúh.
neej hij wil likken... maar als ik het goed heb wil zij niet echtquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:50 schreef petitlapin het volgende:
joeyt ? en, is hij een getalenteerd kontlikker ? of heeft hij liever dat zijn borderlineslet hem daar eens goed verwent ????
Hij oefent nu op zijn eigen lichaamquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:50 schreef petitlapin het volgende:
joeyt ? en, is hij een getalenteerd kontlikker ? of heeft hij liever dat zijn borderlineslet hem daar eens goed verwent ????
wil ze niet likken of niet gelikt worden ???quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:52 schreef Ynske het volgende:
neej hij wil likken... maar als ik het goed heb wil zij niet echt
Daar gaat het al over sinds je weg bentquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:54 schreef melismay het volgende:
OMG je bent een paar uurtjes weg en het gaat over kontenlikken
goed hequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:54 schreef melismay het volgende:
Ik hoor een vrijwilligerquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wil ze niet likken of niet gelikt worden ???
en ja, dat is haar keuze hé, als hij zo persé een dame wil gaan belikken, moet hij dat maar bij een ander doen![]()
Tot ik thuis kwamquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed he
maar we hebben t ff volgehouden om er niet over te praten
ze wil iig niet dat hij zijn vinger erin steektquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wil ze niet likken of niet gelikt worden ???
en ja, dat is haar keuze hé, als hij zo persé een dame wil gaan belikken, moet hij dat maar bij een ander doen![]()
Je bent vergeten "halllloooo schatjes" te zeggenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:54 schreef melismay het volgende:
ik had het eigenlijk over een dame, maar als jij zo perse joeyt wil helpen, ga maar dan snel naar hem toe, en dan kan hij je kontje eens goed gaan bewerkenquote:
Suc6!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:56 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat even touren in zijn auto.
Eens kijken of ik nog een kwart eraf kan trappen
Zoals ik al zei, verleidelijk, maar moet dit gewoon ff doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah kun je beter naar Utrecht komen, wordt t tenminste wel een leuke avond...
Als je t zo mist dan doe je t toch zelf?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent vergeten "halllloooo schatjes" te zeggen![]()
deal... maar ik kookquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:58 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, verleidelijk, maar moet dit gewoon ff doen.
Ander keertje, goed?![]()
Hoe spannendquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar gaat het al over sinds je weg bent
Ons konijntje moest even bijgepraat wordenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gaat het nou alweer over taugeh ?
Nouja, nu we het er dan toch over hebben:quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ons konijntje moest even bijgepraat worden.
Mogen die daar aan zitten dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nouja, nu we het er dan toch over hebben:
Wat ik dus gemerkt heb: de keren dat het mij gebeurde dat een jongen ongevraagd aan mijn kont zat, was het beide keren een Christen. Zou dat iets met elkaar te maken hebben ?
Daar durf ik met zo'n beperkte testgroep geen uitspraken over te doen. Date nog een paar honderd overtuigde Christenen en post hier wat je kont daarvan vond.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ik dus gemerkt heb: de keren dat het mij gebeurde dat een jongen ongevraagd aan mijn kont zat, was het beide keren een Christen. Zou dat iets met elkaar te maken hebben ?
En vooral of ze van rimmen houdenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar durf ik met zo'n beperkte testgroep geen uitspraken over te doen. Date nog een paar honderd overtuigde Christenen en post hier wat je kont daarvan vond.
Wat ? Van mij ? Of van God ?quote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar durf ik met zo'n beperkte testgroep geen uitspraken over te doen. Date nog een paar honderd overtuigde Christenen en post hier wat je kont daarvan vond.
wil ik het weten ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:07 schreef Godlike02 het volgende:
En PL je weet zeker ook niet wat baffen is?
Baffen, zie rimmen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wil ik het weten ?![]()
zeg het eens..., wat is baffen ?
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEYquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wil ik het weten ?![]()
Tss, ik word hier in mijn atheïsme gediscrimineerd vanwege mijn afkomstquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]. Signaleer ik hier een vrijwilliger ?
.
Baffen = boffen is als je word gebeftquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:08 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wil ik het weten ?![]()
is dit nederlandsquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:11 schreef Godlike02 het volgende:
Baffen = boffen is als je word gebeft
Had je hem nodig?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:11 schreef Ynske het volgende:
nog erger... krijg net de nieuwe dvd voor in de collectie binnen
"Neuken doe je zo! "
vette timing
huhquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss, ik word hier in mijn atheïsme gediscrimineerd vanwege mijn afkomst.
ik niet... maar t was de timing met de gesprekken hierowquote:
Waarom krijg je hem dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik niet... maar t was de timing met de gesprekken hierow
Ach. Sex met mensen uit een ander land, dat is pas een bezoeking. Dat je niet normaal iets tegen die persoon kan zeggen zonder dat je klinkt als een slechte pornofilm.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Tss, ik word hier in mijn atheïsme gediscrimineerd vanwege mijn afkomst.
Heb je Tristessa vandaag nog gesproken dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:13 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ach. Sex met mensen uit een ander land, dat is pas een bezoeking. Dat je niet normaal iets tegen die persoon kan zeggen zonder dat je klinkt als een slechte pornofilm.
" Ah ja, Gunther, ja da !"quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:14 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je Tristessa vandaag nog gesproken dan?.
voor het werk, om in de verhuur te gooien, werd net afgeleverd door dhlquote:
Wel eerst zelf kijken hequote:Op maandag 1 augustus 2005 16:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
voor het werk, om in de verhuur te gooien, werd net afgeleverd door dhl
nog 14 minutenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:15 schreef Metro2005 het volgende:
nog 3 kwartieren dan zit mijn 1e werkdag er weer op (en ga ik snel thuis in bad zitten, ik HEB me toch een nekpijn
)
Bij mijn weten heeft ze nog niet gedingest met de dinges van d'r dinges, maar ze vond de desbetreffende dinges wel heel leuk (de dinges dan, niet de dinges van d'r dinges).quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
" Ah ja, Gunther, ja da !".
.
.
Heeft ze met die dinges van d'r gedingest dan?
kom je m dan meekijken?quote:
hoezo ze houd ervan om te dingesenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft ze nog niet gedingest met de dinges van d'r dinges, maar ze vond de desbetreffende dinges wel heel leuk (de dinges dan, niet de dinges van d'r dinges).
Ja, dat wist ik ook wel, dat ze die hele dinges van d'r leuk vond. Maar als het gaat over "Ja Gunter !", dan vraag ik me logischerwijs af of ze zijn (al dan niet Christelijke) dinges al in haar dinges heeft gehad.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
Bij mijn weten heeft ze nog niet gedingest met de dinges van d'r dinges, maar ze vond de desbetreffende dinges wel heel leuk (de dinges dan, niet de dinges van d'r dinges).
en wie is ZE????quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook wel, dat ze die hele dinges van d'r leuk vond. Maar als het gaat over "Ja Gunter !", dan vraag ik me logischerwijs af of ze zijn (al dan niet Christelijke) dinges al in haar dinges heeft gehad.
Waarbij de desbetreffende dinges af zou kunnen hangen van Günter's al dan niet Christelijk zijn. Handig, dat uitbesteden van een onderzoekquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik ook wel, dat ze die hele dinges van d'r leuk vond. Maar als het gaat over "Ja Gunter !", dan vraag ik me logischerwijs af of ze zijn (al dan niet Christelijke) dinges al in haar dinges heeft gehad.
Dat wil ik Tris niet aandoen. Haar taugeh moet ook gewoon rustig kunnen blijven zitten waar het zit tot het op volledig natuurlijk wijze het lichaam zal verlaten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Waarbij de desbetreffende dinges af zou kunnen hangen van Günter's al dan niet Christelijk zijn. Handig, dat uitbesteden van een onderzoek.
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:18 schreef petitlapin het volgende:
tja, baffen, het is dus hetzelfde als rimmen eigenlijk ...
vinden mensen hun sexleven allemaal zo saai dat ze met zulke dingen beginnen, eerst al de redelijk normale standjes, dan maar rimmen en de hetseklets en dan plassex en dan dit en dan dat, ik begrijp dat niet ... waarom moet het toch allemaal extremer en extremer worden?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat wil ik Tris niet aandoen. Haar taugeh moet ook gewoon rustig kunnen blijven zitten waar het zit tot het op volledig natuurlijk wijze het lichaam zal verlaten.
quote:
als je om afwisseling te krijgen tijdens sex dan maar haar kont begint te likken... okayquote:
Thnx voor de tipquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je om afwisseling te krijgen tijdens sex dan maar haar kont begint te likken... okay
koop dan eens handboeien of zo, da's ook geil![]()
Metro moet welquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:30 schreef petitlapin het volgende:
[..]
als je om afwisseling te krijgen tijdens sex dan maar haar kont begint te likken... okay
koop dan eens handboeien of zo, da's ook geil![]()
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:33 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Metro moet wel
Anders rennen ze weg![]()
Heerlijk.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:34 schreef Christine het volgende:
Audrey, hoe was je weekend?
en, heeft hij al veel italiaanse mooie meisjes verleid ???quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:39 schreef Christine het volgende:
Ik kreeg net een smsje van Tranceptor. Hij heeft het heel erg naar z'n zin in Italië.
Ah over de vakantiegangers gesprokenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:39 schreef Christine het volgende:
Ik kreeg net een smsje van Tranceptor. Hij heeft het heel erg naar z'n zin in Italië.
Hij noemde geen aantallen. Wel dat er mooie meiden bij zaten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:41 schreef petitlapin het volgende:
[..]
en, heeft hij al veel italiaanse mooie meisjes verleid ???
Da wordt weer neuken./quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:39 schreef Christine het volgende:
Ooooh dat klinkt leuk meid! Ik wou dat ik vriendinnen had die vriendinnen-weekendjes-weg-dingen leuk vinden, maar helaas.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:40 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Heerlijk.
We hebben gewinkeld, en musea bekeken, en geroddeld, en met maskertjes op in onze hotelkamer de ELLE gelezen en andere heerlijke vriendinnen-een-weekendje-weg-dingen.. En zondag kwam N. terug uit Berlijn met nog 3 van mijn beste vrienden, waarna we samen wat zijn gaan drinken. En dat was zo heerlijk. Dat ik daar zat met die 4 kerels, waarvan er eentje de mijne was, en de andere drie goeie vrienden en dat we zoveel lol hadden dat mensen van andere tafeltjes jaloers naar ons keken.
.
En jouw date ?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:43 schreef Christine het volgende:
[..]
Hij noemde geen aantallen. Wel dat er mooie meiden bij zaten.
Hoezo niet doorgegaan ?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Ooooh dat klinkt leuk meid! Ik wou dat ik vriendinnen had die vriendinnen-weekendjes-weg-dingen leuk vinden, maar helaas.
Mijn date is niet doorgegaan helaas. Nog eventjes wachten dus.
Wil ik dit weten?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
onderwater- en turnporno
Porno op de pc van je vriend is een ding, maar als ie dan een ontzettend afgrijselijke smaak heeft, dan is het wel stom ja. Hij zit overigens in een rolstoel, en hij had ook rolstoelporno.quote:
Ik ga dit topic bookmarken voor mijn geachte collega die er prat op gaat veel beeldender te denken dan ikquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Porno op de pc van je vriend is een ding, maar als ie dan een ontzettend afgrijselijke smaak heeft, dan is het wel stom ja. Hij zit overigens in een rolstoel, en hij had ook rolstoelporno..
Oh, dan heeft ie aan mij een hele goeie. Ik ben heel goed in beeldend praten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik ga dit topic bookmarken voor mijn geachte collega die er prat op gaat veel beeldender te denken dan ik.
Hij heeft een eigen zaak, en daar was iets gebeurd waardoor hij niet weg kon.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:46 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoezo niet doorgegaan ?
You're like me. Ik ben ook geen vriendinnenvrouw. Maar met sommige meiden kan het wel.quote:Oh, en ik bof ook maar met de mijne. Ik ben helemaal geen vriendinnenvrouw, ik ben juist van de harde grappen met mijn jongensvrienden. Maar ik heb een paar vriendinnen met wie ik juist wel goed van die vrouwendingen kan doen. Rose zuipen en de porno van hun vriendjes afzeiken enzo. (De vriend van een vriendin van mij had onderwater- en turnporno op zijn pc, wat wij vervolgens gingen kijken en toen de slappe lach kregen.)
Is het nou echt wat tussen jullie?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:49 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Porno op de pc van je vriend is een ding, maar als ie dan een ontzettend afgrijselijke smaak heeft, dan is het wel stom ja. Hij zit overigens in een rolstoel, en hij had ook rolstoelporno..
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Is het nou echt wat tussen jullie?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Die had echt zoiets van: "WTF zijn jullie aan het doen ?".
Oke, kon zijn.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:55 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..].
Het was niet mijn mokkel met die rolstoelporno. Die jongen met die rolstoelporno is een van de beste vrienden van N. en zijn vriendin is dan weer een vriendin van mij.
Ja.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:56 schreef Christine het volgende:
[..]
Oke, kon zijn.
Maar is het al wel echt "jouw" mokkel?
quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:55 schreef Mukie het volgende:
Ik lees dingen die ik niet wil lezen
Rolstoelporno, rimmen, gaat lekker hier
ieder z'n ding tochquote:
Een of andere Hugh Hefner die lui achterover in een rolstoel zat terwijl een of ander mokkel hem zat te pijpen op haar knietjes.quote:
Hey! Je maait het gras voor Pheno's voeten weg!quote:
Genoeg mannelijke singles hier voor het uitkiezen . . .quote:
Jawel, dat wilt ze wel . . .quote:
nietus!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Genoeg mannelijke singles hier voor het uitkiezen . . .![]()
[..]
Jawel, dat wilt ze wel . . .
Ik moet altijd luisteren naar Twistquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:31 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Genoeg mannelijke singles hier voor het uitkiezen . . .![]()
[..]
Jawel, dat wilt ze wel . . .
that's rightquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet altijd luisteren naar Twist
Het is voor je bestwilquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:34 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik moet altijd luisteren naar Twist
You know what's good for mequote:
wellus!quote:
Nee hoor, hoef je niet. Je kan ook weglopen de wijde wereld in en een leuke jongen ontmoeten . . .quote:
Psies! Alle mannen zijn toch maar klootzakken!quote:
Zolang je naar twist luisterd kan je niet rimmenquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:37 schreef melismay het volgende:
[..]
Psies! Alle mannen zijn toch maar klootzakken!Mannen
Er zijn geen leuke jongensquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
wellus!![]()
[..]
Nee hoor, hoef je niet. Je kan ook weglopen de wijde wereld in en een leuke jongen ontmoeten . . .![]()
![]()
![]()
Hey !!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:37 schreef melismay het volgende:
Psies! Alle mannen zijn toch maar klootzakken!Mannen
![]()
Of gewoon de eerste de beste geile die op kort rood haar valtquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
wellus!![]()
[..]
Nee hoor, hoef je niet. Je kan ook weglopen de wijde wereld in en een leuke jongen ontmoeten . . .![]()
![]()
![]()
Kan dat echt??!!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dan kan ze lang blijven zoeken (zeker hier) . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:39 schreef Godlike02 het volgende:
Of gewoon de eerste de beste geile die op kort rood haar valt
Want volgens PL valt dat al niet mee![]()
Geen ideequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:39 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dan kan ze lang blijven zoeken (zeker hier) . . .![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |