dat kind gemaakt ???quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:41 schreef Pheno het volgende:
Weet je uberhaupt wel iets van sex?
Hoe heb jij dat kind gemaakt bv?
Groenlinkse kutstad daar dat Nijmegen. Komt door die klotestudenten die het woord studiefinanciering horen. Voor de rest boeit het ze niet wat ze stemmenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar![]()
Was nijmegen niet die kut stad waar ze jeeps wilde verbieden?![]()
Weg sturen die gastenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Groenlinkse kutstad daar dat Nijmegen. Komt door die klotestudenten die het woord studiefinanciering horen. Voor de rest boeit het ze niet wat ze stemmen
Ook niet met sex hoor ik netquote:
moest er nog bijkomen....quote:
Nee, laten rimmen door JoeyTquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
ik had beter niet opgezocht wat rimmen was
is dat ook één van de dingen die je per se wil doen op een one night stand
Nog eentje die nooit een kringspier gaat verwennenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:44 schreef petitlapin het volgende:
ik had beter niet opgezocht wat rimmen was
is dat ook één van de dingen die je per se wil doen op een one night stand
Met rimmen ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:45 schreef TGT het volgende:
[..]
Nee men je moet de weggetjes weten daar
Ik kan in 10 minuten eruit komen, die randweg moet je zeker mijden. Dat tyfusspoor ookquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:45 schreef TGT het volgende:
[..]
Nee men je moet de weggetjes weten daar
Joey is het er vast wel mee eens dat je dat bij Franse vrouwen niet hoeft te doenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nog eentje die nooit een kringspier gaat verwennen
Ook al een slechte relatie![]()
Treinenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik kan in 10 minuten eruit komen, die randweg moet je zeker mijden. Dat tyfusspoor ook
ja ieder weekend als hij thuis is, elk telefoongesprek, elke mail eindigt hij, met ' schat, mag ik nu eindelijk eens je anus likken, pleaaaaaaase please please'quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:45 schreef Godlike02 het volgende:
Nog eentje die nooit een kringspier gaat verwennen
Ook al een slechte relatie![]()
Die wassen daar nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Joey is het er vast wel mee eens dat je dat bij Franse vrouwen niet hoeft te doen.
Ja, er zijn nog mensen die daar in gelovenquote:
Die zitten vast in de bijlmer bajesquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, er zijn nog mensen die daar in geloven
Die overgang bij Bussum moet toch ergens op staan te wachtenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ja ieder weekend als hij thuis is, elk telefoongesprek, elke mail eindigt hij, met ' schat, mag ik nu eindelijk eens je anus likken, pleaaaaaaase please please'
ja, ik denk ook dat onze relatie er kapot van zal gaan![]()
![]()
En jij jij weerquote:Kontlikken is veilig voor hiv en hepatitis B.
Ja, hallo.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bussum roeleert.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:48 schreef Litpho het volgende:
[..]
Die overgang bij Bussum moet toch ergens op staan te wachten.
ProRail verkeersleiding de gekstúúúhquote:
quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
ProRail verkeersleiding de gekstúúúh.
neej hij wil likken... maar als ik het goed heb wil zij niet echtquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:50 schreef petitlapin het volgende:
joeyt ? en, is hij een getalenteerd kontlikker ? of heeft hij liever dat zijn borderlineslet hem daar eens goed verwent ????
Hij oefent nu op zijn eigen lichaamquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:50 schreef petitlapin het volgende:
joeyt ? en, is hij een getalenteerd kontlikker ? of heeft hij liever dat zijn borderlineslet hem daar eens goed verwent ????
wil ze niet likken of niet gelikt worden ???quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:52 schreef Ynske het volgende:
neej hij wil likken... maar als ik het goed heb wil zij niet echt
Daar gaat het al over sinds je weg bentquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:54 schreef melismay het volgende:
OMG je bent een paar uurtjes weg en het gaat over kontenlikken
goed hequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:54 schreef melismay het volgende:
Ik hoor een vrijwilligerquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wil ze niet likken of niet gelikt worden ???
en ja, dat is haar keuze hé, als hij zo persé een dame wil gaan belikken, moet hij dat maar bij een ander doen![]()
Tot ik thuis kwamquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
goed he
maar we hebben t ff volgehouden om er niet over te praten
ze wil iig niet dat hij zijn vinger erin steektquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:54 schreef petitlapin het volgende:
[..]
wil ze niet likken of niet gelikt worden ???
en ja, dat is haar keuze hé, als hij zo persé een dame wil gaan belikken, moet hij dat maar bij een ander doen![]()
Je bent vergeten "halllloooo schatjes" te zeggenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:54 schreef melismay het volgende:
ik had het eigenlijk over een dame, maar als jij zo perse joeyt wil helpen, ga maar dan snel naar hem toe, en dan kan hij je kontje eens goed gaan bewerkenquote:
Suc6!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:56 schreef Pheno het volgende:
* Pheno gaat even touren in zijn auto.
Eens kijken of ik nog een kwart eraf kan trappen
Zoals ik al zei, verleidelijk, maar moet dit gewoon ff doen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:42 schreef Ynske het volgende:
[..]
nah kun je beter naar Utrecht komen, wordt t tenminste wel een leuke avond...
Als je t zo mist dan doe je t toch zelf?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent vergeten "halllloooo schatjes" te zeggen![]()
deal... maar ik kookquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:58 schreef PhaE het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, verleidelijk, maar moet dit gewoon ff doen.
Ander keertje, goed?![]()
Hoe spannendquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:55 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar gaat het al over sinds je weg bent
Ons konijntje moest even bijgepraat wordenquote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gaat het nou alweer over taugeh ?
Nouja, nu we het er dan toch over hebben:quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ons konijntje moest even bijgepraat worden.
Mogen die daar aan zitten dan?quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Nouja, nu we het er dan toch over hebben:
Wat ik dus gemerkt heb: de keren dat het mij gebeurde dat een jongen ongevraagd aan mijn kont zat, was het beide keren een Christen. Zou dat iets met elkaar te maken hebben ?
Daar durf ik met zo'n beperkte testgroep geen uitspraken over te doen. Date nog een paar honderd overtuigde Christenen en post hier wat je kont daarvan vond.quote:Op maandag 1 augustus 2005 16:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Wat ik dus gemerkt heb: de keren dat het mij gebeurde dat een jongen ongevraagd aan mijn kont zat, was het beide keren een Christen. Zou dat iets met elkaar te maken hebben ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |