GMTAquote:
Ga je gangquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:01 schreef AudreyHepburn het volgende:
... te overtuigen dat ik een hoogst hygiënische sensuele jongedame ben ...
Dat klinkt niet al te best... Nu maar hopen dat ze op vakantie slaande ruzie krijgen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:04 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jawel, heel kort maar trouwens, en ik ga zelf.
getz doet me denken aan een programmeur die ik ken, die zijn teen (en hand) nagels op het bureau bewaart naast zijn computerquote:
quote:
Dit was nauwelijks de onderwerpswijziging waar iedereen op hooptequote:
en de timing ... goed hequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Dit was nauwelijks de onderwerpswijziging waar iedereen op hoopte.
Meer dan dit niveau is ook nietvan mij te verwachten.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
Neusknijpmoment.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
[..]
ok, ga wel weer ff werkenquote:
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat ik daar voor in zou kunnen staan, maar iets zegt me dat je in dit geval weigert dat als bewijs te accepterenquote:
Was het besmettelijk?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef TGT het volgende:
@yns en pheno:
Nee ik heb het gewoon ff over 1 bal. Die andere heeft t toevallig ook
Het kwam op me over als we gaan toch nog maar iets samen doen, maar goed, ze ziet maar... ze weet nu iig hoe ik over haar voel, een beetje toch tenminste.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat klinkt niet al te best... Nu maar hopen dat ze op vakantie slaande ruzie krijgen.![]()
Ooit een pc van iemand overgekocht, dat toetsenbord zat er vol meequote:Op maandag 1 augustus 2005 15:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
getz doet me denken aan een programmeur die ik ken, die zijn teen (en hand) nagels op het bureau bewaart naast zijn computer
Dat is dan weer in strijd met je sig. Ik ben namelijk noch Fries, noch lesbisch.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:07 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik zou natuurlijk kunnen zeggen dat ik daar voor in zou kunnen staan, maar iets zegt me dat je in dit geval weigert dat als bewijs te accepteren.
Een beetje? Je had het haar toch verteld? Of toch weer niet helemaal?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het kwam op me over als we gaan toch nog maar iets samen doen, maar goed, ze ziet maar... ze weet nu iig hoe ik me over haar voel, een beetje toch tenminste.
denk tquote:
Ik heb ze een zomercoupe aangemetenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef TGT het volgende:
[..]
Blijkbaar.![]()
Ach ze hebben t iig niet koud.
Aju!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:06 schreef JoeyT het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten... Veel plezier en tot morgen... Kusjessssssssssss
\zou zijn dildo al aangekomen zijn?quote:
Ah, de baftekkel gaat ons verlatenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:06 schreef JoeyT het volgende:
Mensen ik ga jullie verlaten... Veel plezier en tot morgen... Kusjessssssssssss
Het was wel een spoedbestellingquote:
Jeuzens! Tis ook nooit goed.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zullen we nu ophouden met het bediscussieëren van WELKE gebieden onder de gordel dan ook ?
Ik heb het verteld, maar wel tactvol.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Een beetje? Je had het haar toch verteld? Of toch weer niet helemaal?
Dat vond ik ook.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:10 schreef TGT het volgende:
[..]
Misschien voor mij ook een plan. T wordt een beetje klam daar beneden.
Dat maakt je niet minder hygiënisch danwel sensueel. Ik ben meerdere malen in de gelegenheid geweest om mij daar oppervlakkig van op de hoogte te stellen (alhoewel er tussen ons uiteraard nooit enige taugehuitwisseling heeft afgespeeld)quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Dat is dan weer in strijd met je sig. Ik ben namelijk noch Fries, noch lesbisch.
Litpho...quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk t
enneh Litpho... bedoel je nu dat PhaE geen haren op en om zijn anus heeft???
of sloeg t op wat anders
TGT, hoe erg het je misschien ook verrast, wat jij met je ballen danwel de beharing ervan doet zal me echt worst wezen.quote:
Tepelpiercings!quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:09 schreef AudreyHepburn het volgende:
Zullen we nu ophouden met het bediscussieëren van WELKE gebieden onder de gordel dan ook ?
Het sloeg op AudreyHepburn en had niets te maken met haren danwel anussen.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
denk t
enneh Litpho... bedoel je nu dat PhaE geen haren op en om zijn anus heeft???
of sloeg t op wat anders
Nee, we zijn altijd keurig van elkaars al dan niet behaarde balletjes dan wel in- en uitgangen afgebleven.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat maakt je niet minder hygiënisch danwel sensueel. Ik ben meerdere malen in de gelegenheid geweest om mij daar oppervlakkig van op de hoogte te stellen (alhoewel er tussen ons uiteraard nooit enige taugehuitwisseling heeft afgespeeld).
ach zolang je er maar vlechtjes van kunt maken, is t nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Litpho...
Ik zei nog zo, mondje dicht!![]()
Die pleisters waren anders een prima idee voor het waxen, maar nù moet ik plotseling mijn mond houden?!?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef PhaE het volgende:
[..]
Litpho...
Ik zie nog zo, mondje dicht!![]()
Dan maar hopen dat ze het opgepikt heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb het verteld, maar wel tactvol.
WTF?!?quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:11 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
TGT, hoe erg het je misschien ook verrast, wat jij met je ballen danwel de beharing ervan doet zal me echt worst wezen.
Beter dan met bamisliertenquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
ach zolang je er maar vlechtjes van kunt maken, is t niet
borstvoeding uit 3 gaatjesquote:
ben bang van nietquote:Op maandag 1 augustus 2005 15:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze het opgepikt heeft.
of spagettiequote:
Jawel, ze heeft het denk ik wel opgepikt, maar ik vrees voor Frits dat ze er verder niets mee gaat doen.quote:
Met bolognese saus?quote:
Jawel, ik heb het letterlijk gezegd, maar niet in geuren en kleuren verteld hoe ik over haar denk, dat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 1 augustus 2005 15:13 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat ze het opgepikt heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |