Terecht en lang over tijd.quote:Godlike02 schreef op maandag 1 augustus 2005 om 17:39
Nee om amsterdam hebben ze een hek gezet
Had geen inspiratiequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:40 schreef ThunderChild het volgende:
![]()
![]()
![]()
Had je niet ff een betere TT kunnen verzinnen ??
Van af de dam loopt er een ondergrondse tunnel naar mijn huisquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:41 schreef Rhoona het volgende:
Haal dat hek eens weg trouwens.. Zo word ik nooit single af
heeeeeeeeeej, cool, antwerpen hebben ze ook afgesloten !!!!quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:39 schreef Godlike02 het volgende:
Nee om amsterdam hebben ze een hek gezet
Je gaat nu het prachtige amsterdam vergelijken met antwerpen?quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:42 schreef petitlapin het volgende:
[..]
heeeeeeeeeej, cool, antwerpen hebben ze ook afgesloten !!!!![]()
Niet als voorbereiding op het laten afzinken? Dat hebben ze mij tenminste altijd verteld.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Yep
Om die kut touristen en en dagjes mensen er weg te houden
het is allemaal mijn schuldquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:42 schreef melismay het volgende:
Mijn niet "willen" heeft te maken met het niet kunnen "krijgen" van een kerel door mijn rode kapsel, snap het dan... het is allemaal een maskerade
Wil het best wel ff verhelpen. Moet alleen dan ff een pot verf gaan halen bij de Gamma . . .quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:42 schreef melismay het volgende:
Mijn niet "willen" heeft te maken met het niet kunnen "krijgen" van een kerel door mijn rode kapsel, snap het dan... het is allemaal een maskerade![]()
Belachelijk...quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je gaat nu het prachtige amsterdam vergelijken met antwerpen?![]()
Alles is jouw schuld. Dat weet je toch ??quote:
Herstel: Import Belg !! Die zijn erger !!quote:
Iemand laten verzinnen die wel inspiratie heeft.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Had geen inspiratie
Tips voor de volgende?
ik heb amsterdam een keer bezocht, en ik vond het de lelijkste en ongezelligste stad ever seen, zo ook de rest van mijn gezelschap.quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:43 schreef Godlike02 het volgende:
Je gaat nu het prachtige amsterdam vergelijken met antwerpen?![]()
Zeg, houd eens op. Ik ben het alweer de hele dag noodgedwingen met je eensquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb amsterdam een keer bezocht, en ik vond het de lelijkste en ongezelligste stad ever seen, zo ook de rest van mijn gezelschap.
Mooi probleem opgelostquote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef petitlapin het volgende:
[..]
ik heb amsterdam een keer bezocht, en ik vond het de lelijkste en ongezelligste stad ever seen, zo ook de rest van mijn gezelschap.
als ik dat had geweten, had ik wel voor een citytrip naar londen of praag gekozen, het was weggegooid geld![]()
in amsterdam zien ze me niet meer terug, Antwerpen is een reuzegezellige stad![]()
Jij biedt je aan als vrijwillige tourist guide ??quote:Op maandag 1 augustus 2005 17:45 schreef petitlapin het volgende:
in amsterdam zien ze me niet meer terug, Antwerpen is een reuzegezellige stad![]()
Whehehequote:Op maandag 1 augustus 2005 17:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mooi probleem opgelost
En waag het inderdaad niet om terug te komen.
Opgerot staat netjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |