Stond al in de planning toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan maar snel een minimeet houden samen? Want volgens mij is er geen animo voor een grote meet
Daar ben je snel achterquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan maar snel een minimeet houden samen? Want volgens mij is er geen animo voor een grote meet
Bedanktquote:
Moeten we wel een leuk feest zien te vindenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Stond al in de planning toch?
DnB feestje...
Spuit 11 hequote:
Komt wel goed toch? Zijn er genoegquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moeten we wel een leuk feest zien te vinden
That's the spirit!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Help, ik voel me weer even wat minder fijn...
Misschien moet ik maar een wandeling gaan maken
Ik ben wel echt benieuwd naar een ML in 't Paardquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Komt wel goed toch? Zijn er genoeg
quote:
Me too!!!! Wanneer is dat weer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel echt benieuwd naar een ML in 't Paard
vanavond, redzone in de effenaar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moeten we wel een leuk feest zien te vinden
Nog geen idee helaasch. Staat nog niets op de ML-site iigquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Me too!!!! Wanneer is dat weer?
Voelt lekker he, als het dan toch af isquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef GF het volgende:
Nou die kut-fiets is gemaakt. 2 nieuwe trappers erop gezet. Was nog een klote werk ook omdat de boel enorm vast geroest zat![]()
Goedzo! Zit je taak als liefhebbende vriendje er weer op.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef GF het volgende:
Nou die kut-fiets is gemaakt. 2 nieuwe trappers erop gezet. Was nog een klote werk ook omdat de boel enorm vast geroest zat![]()
Uhuh. De ene kant ging voor geen meter. Dan kan ik echt enorm pissig wordenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Voelt lekker he, als het dan toch af is
Then you win...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:55 schreef GF het volgende:
[..]
Uhuh. De ene kant ging voor geen meter. Dan kan ik echt enorm pissig wordenTegen fiets schoppen etc
![]()
Maar dan op het laatst, net als ik het bijna op willen geven, versla ik dat kreng![]()
Leven gekregen denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand trouwens contact gehad met Litpho? Ik heb sinds woensdag niks meer van hem gehoord...
Geen idee, ik ben zelf ook nauwelijks op fok geweest.quote:
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand trouwens contact gehad met Litpho? Ik heb sinds woensdag niks meer van hem gehoord...
Dat is dan weer niet zo gekquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben zelf ook nauwelijks op fok geweest.
Maar ik zie dat hij er negen uur geleden voor het laatst was, dus het zal wel goed zijn.
Ik zal wel op negeermodus staan ofzo
jij bij mij ook, dus het scheelt dat we gelijke verwachtingen hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet zo gek
daar sta je bij mij standaard op![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef GF het volgende:
Of zelfmoord zo rond de kerst
Jawelquote:
* MissMSX vreugde instraaltquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:34 schreef Breetai het volgende:
Ik zit ook weer thuis. Snel even eten en misschien nog kerstborrelen. Al heb ik dat gisteren ook al voorzichtig gedaan.
Voor de rest heb ik ook weer een lekker dipje.
Als er slaapplaats is maakt t niet uit neequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:35 schreef Breetai het volgende:
Daarbij een DnB mini-meet lijkt me ook wel grappig. Den Haag licht een beetje ver weg maar dat mag eigenlijk niet uitmaken.
Nu is t afwachtenquote:
Gezellig, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:34 schreef Breetai het volgende:
Voor de rest heb ik ook weer een lekker dipje.
Kun je mijn water ook ff instralen, nu je toch bezig bent?quote:
Tsjakka... Het is mislukt! Tsjakka!!!!!!!!!!!quote:
En ik richting drogistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |