Hoeveel bespaar jij?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb net op bestellen gedrukt
maar wel de 10mbit
Misschien als je extra betaald dat je er zo'n dame bij krijgtquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:04 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als zij je vriendin is dan is twister spelen miss een goed idee![]()
heb ik toch wel een dikke 3 eu extra voor overquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:06 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien als je extra betaald dat je er zo'n dame bij krijgt
die heb ik idd nergens meer gezienquote:
Stiekem vind ik je sig wel wat hebbenquote:
Ik vrees dat 't dan lastig gaat worden. Voor 3 euro krijg je de potvisquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
heb ik toch wel een dikke 3 eu extra voor over![]()
Waarom maak je ..... nou uit voor potvis???quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik vrees dat 't dan lastig gaat worden. Voor 3 euro krijg je de potvis
Thanx!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stiekem vind ik je sig wel wat hebben
[josti-gebrabbel] "Ik hoef niet te oefeneeeeeeeeen. Alles wat ik doe is toch wel leeeuuuk." [ /josti-gebrabbel]quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:07 schreef Christine het volgende:gezellig met z'n allen
[afbeelding]
Ban me!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom maak je ..... nou uit voor potvis???Lekkere flame
![]()
Sabrina is wel voor ergere dingen uitgemaakt hoor.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Waarom maak je ..... nou uit voor potvis???Lekkere flame
![]()
Squote:Op vrijdag 23 december 2005 17:11 schreef Christine het volgende:
[..]
Sabrina is wel voor ergere dingen uitgemaakt hoor.
quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:13 schreef Christine het volgende:
Ze heeft dus toch de kano overleefd
[afbeelding]
[Singles] Josti is onze speciale schatteboutquote:
Dat is een andere reeksquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[Singles] Josti is onze speciale schattebout
Zelfs door jou gemaakt... Valt me weer tegen van je![]()
En daarbij lijkt de tt geen eens op elkaarquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
[Singles] Josti is onze speciale schattebout
Zelfs door jou gemaakt... Valt me weer tegen van je![]()
josti is al geweest... be original...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
En daarbij lijkt de tt geen eens op elkaar![]()
Volgens mij neem je Fok! een tikje te serieusquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
josti is al geweest... be original...
Hoeveel variaties op het kano-thema zijn er wel niet gepasseerd de afgelopen week?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
josti is al geweest... be original...
Nouja, het gaat om het idee.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had eigenlijk meer 'de grote R&P twisted twister-meet' bedoeld, maar dat was ik ff vergeten
Toen ging het over Sabrinaquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:21 schreef Mokster het volgende:
[..]
Hoeveel variaties op het kano-thema zijn er wel niet gepasseerd de afgelopen week?
Toen klaagde je toch ook niet?
Als jij niet komt kom ik ook nietquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:23 schreef Christine het volgende:
[..]
Zullen we het de 28ste doen?
Dan is het de 5e afspraak die ik moet afzeggen
Ik heb mn vriendin net opgebeld om te zeggen dat we helaas niet kunnen afsprekenen aangezien ik wat discussie punten voor FOK! op papier heb gezet en deze graag in de praktijk wil brengen. Zij kon het zich wel voorstellen...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Volgens mij neem je Fok! een tikje te serieus![]()
That's the spirit!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:25 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb mn vriendin net opgebeld om te zeggen dat we helaas niet kunnen afsprekenen aangezien ik wat discussie punten voor FOK! op papier heb gezet en deze graag in de praktijk wil brengen. Zij kon het zich wel voorstellen...
Lijkt me heel gezelligquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als jij niet komt kom ik ook niet
Langer bij jouw geile spleetskequote:
Was de massage niet geslaagd?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Help, ik voel me weer even wat minder fijn...
Misschien moet ik maar een wandeling gaan maken
Dan maar snel een minimeet houden samen? Want volgens mij is er geen animo voor een grote meetquote:
Oh jawel zeer zekerquote:
Nergens voor nodig!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Oh jawel zeer zekerHet was erg leuk
![]()
Maar ik voel me weer gewoon wat minder... Begin nu toch weer aan mezelf te twijfelen![]()
Stond al in de planning toch?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan maar snel een minimeet houden samen? Want volgens mij is er geen animo voor een grote meet
Daar ben je snel achterquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dan maar snel een minimeet houden samen? Want volgens mij is er geen animo voor een grote meet
Bedanktquote:
Moeten we wel een leuk feest zien te vindenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:36 schreef Christine het volgende:
[..]
Stond al in de planning toch?
DnB feestje...
Spuit 11 hequote:
Komt wel goed toch? Zijn er genoegquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moeten we wel een leuk feest zien te vinden
That's the spirit!quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
Help, ik voel me weer even wat minder fijn...
Misschien moet ik maar een wandeling gaan maken
Ik ben wel echt benieuwd naar een ML in 't Paardquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Komt wel goed toch? Zijn er genoeg
quote:
Me too!!!! Wanneer is dat weer?quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:43 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben wel echt benieuwd naar een ML in 't Paard
vanavond, redzone in de effenaar.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Moeten we wel een leuk feest zien te vinden
Nog geen idee helaasch. Staat nog niets op de ML-site iigquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:44 schreef Christine het volgende:
[..]
Me too!!!! Wanneer is dat weer?
Voelt lekker he, als het dan toch af isquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef GF het volgende:
Nou die kut-fiets is gemaakt. 2 nieuwe trappers erop gezet. Was nog een klote werk ook omdat de boel enorm vast geroest zat![]()
Goedzo! Zit je taak als liefhebbende vriendje er weer op.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:52 schreef GF het volgende:
Nou die kut-fiets is gemaakt. 2 nieuwe trappers erop gezet. Was nog een klote werk ook omdat de boel enorm vast geroest zat![]()
Uhuh. De ene kant ging voor geen meter. Dan kan ik echt enorm pissig wordenquote:Op vrijdag 23 december 2005 17:53 schreef Christine het volgende:
[..]
Voelt lekker he, als het dan toch af is
Then you win...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:55 schreef GF het volgende:
[..]
Uhuh. De ene kant ging voor geen meter. Dan kan ik echt enorm pissig wordenTegen fiets schoppen etc
![]()
Maar dan op het laatst, net als ik het bijna op willen geven, versla ik dat kreng![]()
Leven gekregen denk ik.quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand trouwens contact gehad met Litpho? Ik heb sinds woensdag niks meer van hem gehoord...
Geen idee, ik ben zelf ook nauwelijks op fok geweest.quote:
Ik ook niet...quote:Op vrijdag 23 december 2005 17:59 schreef Christine het volgende:
Heeft iemand trouwens contact gehad met Litpho? Ik heb sinds woensdag niks meer van hem gehoord...
Dat is dan weer niet zo gekquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:04 schreef Christine het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben zelf ook nauwelijks op fok geweest.
Maar ik zie dat hij er negen uur geleden voor het laatst was, dus het zal wel goed zijn.
Ik zal wel op negeermodus staan ofzo
jij bij mij ook, dus het scheelt dat we gelijke verwachtingen hebbenquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:04 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat is dan weer niet zo gek
daar sta je bij mij standaard op![]()
Goed ideequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef GF het volgende:
Of zelfmoord zo rond de kerst
Jawelquote:
* MissMSX vreugde instraaltquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:34 schreef Breetai het volgende:
Ik zit ook weer thuis. Snel even eten en misschien nog kerstborrelen. Al heb ik dat gisteren ook al voorzichtig gedaan.
Voor de rest heb ik ook weer een lekker dipje.
Als er slaapplaats is maakt t niet uit neequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:35 schreef Breetai het volgende:
Daarbij een DnB mini-meet lijkt me ook wel grappig. Den Haag licht een beetje ver weg maar dat mag eigenlijk niet uitmaken.
Nu is t afwachtenquote:
Gezellig, je bent niet de enigequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:34 schreef Breetai het volgende:
Voor de rest heb ik ook weer een lekker dipje.
Kun je mijn water ook ff instralen, nu je toch bezig bent?quote:
Tsjakka... Het is mislukt! Tsjakka!!!!!!!!!!!quote:
En ik richting drogistquote:
sensilube heb ik nog staan. Vaginaal wel te verstaan...quote:
Zoiets vermoedde ik alquote:Op vrijdag 23 december 2005 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
sensilube heb ik nog staan. Vaginaal wel te verstaan...
Moet condooms halen anders is t droogstaan voor Joey![]()
Idd je was me voorquote:
Nja, ik heb de XL altijd gehad, maar sindsdien ik een ander merk bij de condomerie (online) koop, niet meer..quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd je was me voor
vandaag eens andere uitproberen. Iemand tips? Laatste tijd durex fetherlite of bodyshop condooms...
Dat dacht ik al, en dan kan ik je idd wel enigsinds gelijk geven, maar goed.. nu weet je het verschilquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Met haar was ik in de war
Fotoboek van k_i_m
Wat moet je daar nou meequote:Op vrijdag 23 december 2005 18:59 schreef JoeyT het volgende:
[..]
sensilube heb ik nog staan. Vaginaal wel te verstaan...
* MissMSX blauwe jurk aantrekt en water instraalt [insert Jomanda-smiley]quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:49 schreef classpc het volgende:
[..]
Kun je mijn water ook ff instralen, nu je toch bezig bent?
Het gaat alweer een stuk beter.quote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX] blauwe jurk aantrekt en water instraalt [insert Jomanda-smiley
Geen centje pijn. Idd net vrachtauto geweest en het was superrustig. Heb op m'n dooie akkertje boodschapjes gedaanquote:
Oew, I've still got it!quote:
oow dat is wel heel fijn.. Ik moet morgen het dorp ook nog ff in, maar gelukkig alleen maar om een paar laatste dingetjes te kopen die ik sowieso op de fiets mee kan nemenquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geen centje pijn. Idd net vrachtauto geweest en het was superrustig. Heb op m'n dooie akkertje boodschapjes gedaan
Dat is nou de kracht van de Postbank Grrrrrquote:
quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat is nou de kracht van de Postbank Grrrrr
Want Giroblauw past bij jou
Beetje vroeg gaan. Dan valt 't misschien nog mee allemaal.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:43 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
oow dat is wel heel fijn.. Ik moet morgen het dorp ook nog ff in, maar gelukkig alleen maar om een paar laatste dingetjes te kopen die ik sowieso op de fiets mee kan nemen
Ga ik idd doen.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Beetje vroeg gaan. Dan valt 't misschien nog mee allemaal.
Ik zag Jomanda in zo'n Giroblauwe jurk staan... sorry, rare associatiequote:
*zwijg*quote:
Ik ga morgen winkelcentra uit de weg iigquote:
Ik werk niet bij de AHquote:
Komt goed hoor, hoef maar 2 winkels af en laat mn moeder naar de slager en de bakker gaanquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:00 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga morgen winkelcentra uit de weg iig
Sterkte
Whehehehe, goed geregeldquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:01 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Komt goed hoor, hoef maar 2 winkels af en laat mn moeder naar de slager en de bakker gaan
Jij kreeg een knipoog van een leuke cassiere?quote:
vandaag niet. Iedereen was in nette kleding ivm kerstquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:05 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zou je best goed staan denk ik![]()
Ook blauw![]()
Misschien moet je het wel helemaal niet zien als falenquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik ben weer terug, maar voel me nog minder goed![]()
Dat wordt vroeg slapen vanavond... waarom ben ik toch zo aan het falen op veel punten
Falen is het waardeoordeel dat je er zelf aan hangt!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
Dat wordt vroeg slapen vanavond... waarom ben ik toch zo aan het falen op veel punten
quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:09 schreef _Kimmie_ het volgende:
[..]
Misschien moet je het wel helemaal niet zien als falen
Omdat dat bij het leven hoort. Strikes and gutters... en 90% is te middelmatig om over na te denken.quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:05 schreef BreaktotheDance het volgende:
Bij mij ookquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:08 schreef MissMSX het volgende:
[..]
vandaag niet. Iedereen was in nette kleding ivm kerst
Klopt, maar ik voel me er steeds gewoon niet op mijn gemak bijquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Falen is het waardeoordeel dat je er zelf aan hangt!![]()
Positief blijven denken!quote:Op vrijdag 23 december 2005 20:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, maar ik voel me er steeds gewoon niet op mijn gemak bijen het blijft toch terugkomen
Ga eens een andere weg in dan, zoek een andere strategie. Ga jezelf niet op zitten eten maar zoek afleiding ofzoquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:11 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, maar ik voel me er steeds gewoon niet op mijn gemak bijen het blijft toch terugkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |