Schiet zequote:
Gebrek aan bier?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik voel me al ietsje beter jongens. Ik snap niet waar die dip ineens vandaan komt. Maar dat is wel eens vaker
thx,quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef classpc het volgende:
Ik weet niet waarom, maar jullie krijgen de groeten van Dr_Flash
Typisch gevalletje van 'kijk al die gezelligheid om je heen en ik zit hier in m'n eentje donkere dagen voor kerst' gevoel?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:08 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik voel me al ietsje beter jongens. Ik snap niet waar die dip ineens vandaan komt. Maar dat is wel eens vaker
Misschien wel. Dan wel onbewust, want zo had ik het nog niet eens echt bekeken eigenlijk...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Typisch gevalletje van 'kijk al die gezelligheid om je heen en ik zit hier in m'n eentje donkere dagen voor kerst' gevoel?
Wellichtquote:
Past nog steeds wel in de lijn van het 'donkere dagen ....' gevoel. Je zit aan het eind van het jaar en je gaat toch kijken wat je bereikt hebt 't afgelopen jaar. Terugkijken schiet je alleen niet zo veel mee op. Je kan beter vooruit kijken...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:17 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wellicht. Nee ik denk een gebrek aan gezelligheid, gebrek aan een vriendin, faalacties van de afgelopen dagen en het onrealistische gevoel dat ik echt HEEL slecht bezig ben...
Daar word ik ook niet veel vrolijker vanquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Past nog steeds wel in de lijn van het 'donkere dagen ....' gevoel. Je zit aan het eind van het jaar en je gaat toch kijken wat je bereikt hebt 't afgelopen jaar. Terugkijken schiet je alleen niet zo veel mee op. Je kan beter vooruit kijken...
Nope, wijn!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef MissMSX het volgende:
BIER!!!
Bier is zóóóóó 21:00quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef MissMSX het volgende:
BIER!!!
Je kan het pas een plaats geven als je het onderkent...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:20 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Daar word ik ook niet veel vrolijker van![]()
Kun je dat toelichten?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je kan het pas een plaats geven als je het onderkent...![]()
als ik wijn drink zeg ik ineens niets meer terug hoorquote:
Kan lekker zijn, maar nuquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef MissMSX het volgende:
BIER!!!
jammer danquote:
Awwww... niks zo vertederend als een vrouw die in slaap sukkelt door overmatige wijn comsumptie...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
als ik wijn drink zeg ik ineens niets meer terug hoor
Warsteiner is wel goed dan hequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:19 schreef MissMSX het volgende:
BIER!!!
Ik ben momenteel zo moe dat ik na 1 slok al in een coma zou donderenquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Awwww... niks zo vertederend als een vrouw die in slaap sukkelt door overmatige wijn comsumptie...![]()
Vooruit dan maarquote:
Nope... Gewoon minder nadenken, meer doen! Met nadenken over wat er is gebeurd en wat er kan gebeuren schiet je niks op. Alles onder het mom van: beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven. En dan heb ik het niet alleen over relaties...quote:
Komt ie door je msn, zet je er even een glas onderquote:
Ik zie je al liggen onder je Twister dekbed met dat glas wijn nog in je handen hangend...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben momenteel zo moe dat ik na 1 slok al in een coma zou donderen
Niks liefs aan
Klopt, maar ik ben gewoon totaal niet tevreden met hoe het nu gaat ofzo...quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nope... Gewoon minder nadenken, meer doen! Met nadenken over wat er is gebeurd en wat er kan gebeuren schiet je niks op. Alles onder het mom van: beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven. En dan heb ik het niet alleen over relaties...
* MissMSX USBbeertender (nieuwe spelling) opendraaitquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Komt ie door je msn, zet je er even een glas onder![]()
Vlek op de vloerbedekkingquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie je al liggen onder je Twister dekbed met dat glas wijn nog in je handen hangend...
USBquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
* MissMSX USBbeertender (nieuwe spelling) opendraait
Nog erger, op je Twister dekbed!quote:
Use the force young onequote:Op vrijdag 23 december 2005 21:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Klopt, maar ik ben gewoon totaal niet tevreden met hoe het nu gaat ofzo...
Die is uitgewerkt op het momentquote:
* MissMSX met d'r tijd meegaatquote:
Wil je m'n avond verpesten ofzo?quote:
Die kan niet uitgewerkt zijn jaquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:38 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Die is uitgewerkt op het moment![]()
Dat wordt vroeg slapen vanavond
Doe maar niet!quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:40 schreef classpc het volgende:
Ik ben weg
Ik weet niet of ik vanavond nog terug kom.
Was dat een mes in mijn rug?quote:
Dit was mijn beste jaar ooit. De balans opmakend iigquote:Op vrijdag 23 december 2005 21:40 schreef Twisted_fok het volgende:
Het was al met al wel een mooi jaar.
/cliché-terugkijk-mood
haha, een dronken vrouw is een engel in bed,..........ze donderen zo in slaap, en niks mooier als een slapende vrouw..............lekker rustig..............quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ben momenteel zo moe dat ik na 1 slok al in een coma zou donderen
Niks liefs aan
Ik wil jou alleen maar de rest van je leven gelukkig maken!quote:
Een Twister dekbed is dan de eerste logische stap.quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou alleen maar de rest van je leven gelukkig maken!![]()
quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou alleen maar de rest van je leven gelukkig maken!![]()
Een klap in het gezicht dan?quote:Op vrijdag 23 december 2005 21:44 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wist dat je het nog wel zou lezen. Dus er komt geen rug aan te pas.
Nou, het eerste lijkt me onwaarschijnlijk. Gelukkig is het nog wel een paar dagen "rond de kerst"quote:Op vrijdag 23 december 2005 18:00 schreef GF het volgende:
[..]
Leven gekregen denk ik.
Of zelfmoord zo rond de kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |